hollandsnieuwe reviews & ervaringen

www.hollandsnieuwe.nl
 
4.0 (82)
hollandsnieuwe

82 hollandsnieuwe reviews

 
(6)
 
(10)
 
(8)
 
(21)
 
(37)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Beltegod niet langer dan 1 maand geldig

Beoordeling 
 
3.0

Na het verlopen van mijn vorige 2-jarig contract een verlenging aangegaan voor opnieuw 2 jaar.
Blijkt dat je nu het beltegoed niet meer kan meenemen (dit was 3 maanden in het oude contract). Hollandsnieuwe heeft de voorwaarden voor de nieuwe contracten aangepast en daar wordt geen melding van gemaakt op mijn nieuwe contract. Het staat alleen vermeldt in de algemene voorwaarden die niet mee worden gezonden maar waar je zelf naar opzoek moet gaan.
Nieuw contract opzeggen gaat natuurlijk niet volgens Hollandsnieuwe.
Ook al staan ze wellicht juridisch in hun recht, ik blijf het grote oplichting vinden

W
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.8

Dag,
Na 8 maanden en vele telefoontjes en mailtjes was nummerbehoud geregeld: feest ! . Al die maanden dubbele provider en dubbel betaald. Tot vandaag hiermee bezig, tussen kastjes en muren, en nu valt plotseling besluit dat ik geen compensatie ontvang (terwijl die al vanaf begin was toegezegd; uiteraard ontvangt u tzt een vergoeding meneer !). Dit is intens bedroevend. Dit bedrijf is absoluut onbetrouwbaar.
met groet, Paul

P
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Na beëindiging van abonnementstermijn wordt ineens het abonnementstarief100% verhoogd. Nooit vooraf hierover iets gehoord. Geven aan dat eerdere tarief een actietarief was.
Wil abonnement opzeggen maar lukt niet in eigen account. Per e-mail zijn zij onbereikbaar. Alleen via dure telefoonnummers. Waardeloze organisatie Hollandsnieuwe. Alleen voor verkoop nieuwe abonnementen en verlengingen hebben zij het WEL voorelkaar. Al het overige wat wij als klanten onder "Service" verstaan kennen zij niet. Mijn advies: Hollandsnieuwe NIET doen!
Al tijden een ander abonnement bij Vodafone. Zij hebben wel een prima service en geen verborgen kosten en onverwachtse prijsverhogingen en het bereik is zeer goed in Nederland en buitenland!

P
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Henk op 30 Juli 2014

@Piet,

HollandsNieuwe maakt ook gebruik van het Vodafone netwerk.
Ik had hiervoor Ben, maar daarmee was ik slecht bereikbaar. Soms kwam bijv. een smsje maanden later, echt waar, binnen.
Nu heb ik een prima bereik. De service is echter een drama, daarin moet ik je gelijk geven.

Reageer op deze review

bezint eer je begint

Service 
 
1.0

Tja Hollandsnieuwe, firma LIST EN BEDROG. Indien je voornemens bent om met deze provider een overeenkomst aan te gaan, met name nummerbehoud, bezint eer je eraan begint (lees vooral vooraf de vele reviews). Ze hebben kennelijk een structureel probleem met hun "moedermaatschappij" Vodafone voor het overzetten van de nummers (hoe het met andere providers zit weet ik niet!). Door te LIEGEN en BEDRIEGEN van de klant proberen zij met goedmakertjes (zoals actiekorting, het niet betalen abonnementsgeld tot realisatie overzetting, verrekening beltegoeden enz.) eea te compenseren. Allemaal loze beloften want geen enkele toezegging komen zij na. Je betaald gewoon het volle pond en voor verder rest basta, je bekijkt het maar als klant.
Daarnaast komt nog dat personeel van de klantenservice niet de juiste competenties bezitten om zaken gericht op te lossen. Samengevat maken ze van hun probleem jouw probleem. Nou U begrijpt dat ik helemaal klaar ben met deze provider en dus van mening ben "niet de lusten dan ook niet de lasten", dus maw de automatische incasso's ri deze onderneming zijn door mij gestorneerd (wat u ook zou moeten doen bij een financieel geschil).
Tot slot, gezien de vele negatieve reacties over Hollandsnieuwe op deze site maar ook andere sites is het mss wel een optie om het reilen en zeilen van deze onderneming eens aan de kaak te stellen bij een consumentenprogramma als bv Kassa, Radar of Max. .

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5

Hollandsnieuwe heeft net mijn niewe gsm afgeleverd. Bestellen was makkelijk en de bezorging keurig op tijd. Goede ervaringen dus met Hollandsnieuwe!

ID
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Cor op 14 Augustus 2014

Wacht maar de ellende komt vanzelf.

Reageer op deze review

klacht

Beoordeling 
 
7.3

Hoi,

Zojuist gebeld met hollandse nieuwe inzake meenemen huidig mobiel nummer ivm aflopen 2 jarig contract. Heb ongeveer een kwartier aan de lijn gehangen (*beltegoed bijna op hierdoor), waarna ik vervolgens uit de wacht gehaald wordt, waarmee de verbinding verbroken wordt. Verder is de wachttijd vrij irritant omdat je steeds hoort excuses voor het ongemak na het "riedeltje" dat je in de wacht hangt. Ik hoop dat jullie als service ook klanten terugbellen, waarmee jullie de verbinding verbreken. Graag blijf ik als consument bij jullie, ben namelijk tot nu toe heel erg tevreden. Ik wacht jullie telefoontje af !
Groet,
Rogier

W
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Ik heb nu enkele maanden Hollandsnieuwe, wat een ellende.
Klant worden is geen probleem, maar service hebben ze hier nog nooit van gehoord.
Geen fatsoenlijke klantenservice, niet bereikbaar via de telefoon (voor een telecombedrijf????) maar ook niet via mail.
Alleen zo'n stom speelgoeddoosje genaamd Anouk die je een even zo onbruikbaar en waardeloos antwoord geeft als dat deze provider zelf is, waardeloos dus.
Als student zijnde wil je wel eens een keer te weinig saldo op je rekening overhouden.
Dan sturen ze via sms een berichtje, maar helaas zonder rekeningdetails.
Als je dan net daarvoor je rekening hebt voldaan weet je dus niet of dit een onterechte herinnering is.
Ook al betaal je via Ideal, waarbij een betaling direct zichtbaar is voor de ontvanger, dan nog sluiten ze meer dan 32 uur later gewoon je telefoon af.
En dan maar weer afwachten hoe lang het duurt voor dit hersteld gaat worden.
Hun fout, maar je bent wel fijn onbereikbaar en dat in examentijd.
Helaas zal ik dit contract moeten uitdienen, maar daarna gewoon weer KPN.
Die zijn tenminste dag en nacht op allerlei mogelijke manieren bereikbaar.
HollandsNieuwe - éénmaal maar nooit weer.
Zal hier ook uitgebreid over communiceren met studiegenoten.

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

contact

Beoordeling 
 
3.0

Hallo,
Ik wil graag telefonisch contact met Hollandse nieuwe maar nergens iets te vinden wat waardeloos.
Ik heb mijn bundel veranderd maar dat werkt niet word nog steeds verkeerd geregeld.
De vragen die je stelt aan die automatische piloot worden met hele andere antwoorden beantwoord.
Wat heb je nu aan zoiets waardeloos.
Mvg.N

N
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Bianca op 05 September 2014

Via hun site kun je wel een telefoonnummer vinden. 0900-0324 (€0,45 per gesprek, van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.00) of een contactformulier. Aan de andere kant staat HN er om bekend dat het een online provider is, waardoor ze ook zo goedkoop kunnen leveren...

Reageer op deze review

Triest

Beoordeling 
 
1.0

Het is in- en intriest dat dit bedrijf nog bestaat. Na mijn opzegging (bevestigd door HN) is nog een incasso verricht die ik heb laten storneren. Het resultaat hiervan is een diarree van mailtjes van HN. met als uiteindelijk resultaat hun ultieme wraak: melding van mijn gegevens bij Preventel. Helaas nog geen incassoburo aan de deur geweest.
Ze doen hun uiterste best (en geven daar ook vermogens aan uit) om nieuwe klanten te krijgen. Vervolgens doen ze alle moeite die zo snel mogelijk op de kast te krijgen. En met succes.
Vermijden dus de ellende die Hollands Nieuwe heet!

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slecht 3g netwerk / problemen opzeggen abonnement

Beoordeling 
 
1.0

De dekking voor data/netwer met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo'n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo'n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/netwerk verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

W.v.G. op 18 September 2016

Heb hetzelfde probleem met opzeggen van het contract. Sturen enerzijds mails dat mijn contract beeindigd is.
Maar ondertussen schrijven ze wel het maandelijks tegoed af van de betaalrekening.
Ook constant bestookt met sms en mails dat ik moet betalen.Inloggen op mijn hollandsnieuwe en betalen.
Dit is onmogelijk want ik ben geen klant meer!!!!!!!
Storneer elke keer het geld dat onterecht afgeschreven is terug op mijn rekening.
Gemaild en sms verstuurd. Dit helpt dus niet.
Kijken wie dit het langste volhoudt.
Conclusie: de afdelingen werken langs elkaar. geen enig communicatie.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

ik vind dat hollands nieuwe de slechtste klantenservice heeft aller tijden
alleen al omdat ze als je ze belt en het maakt niet uit wanneer je dat doet ze altijd meer dan 20 wachtenden voor je hebben het dan minimaal een half uur duurt voor dat je ze op dat 0900 nummer te spreken krijgt
dus zo kan je ook rijk worden met die 0900 tarieven

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

BJ op 15 Juli 2014

Knap dat je ze überhaupt al weet te vinden, ik kan nergens een telefoonnummer vinden! Sinds gisteravond al geen mobiel netwerk meer, geen idee wat er is, ook geen melding op de site. Nergens een telefoonnummer te vinden ook!

BJ op 15 Juli 2014

Knap dat je ze überhaupt al weet te vinden, ik kan nergens een telefoonnummer vinden! Sinds gisteravond al geen mobiel netwerk meer, geen idee wat er is, ook geen melding op de site. Nergens een telefoonnummer te vinden ook!

p.evers op 15 Juli 2014

het nummer van de klantenservice is 09000324

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Hele slechte klantenservice!!

Absoluut niemand aan de telefoon te krijgen! Slechte service! Extreem lange wachttijden om met een medewerker te kunnen praten.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

d. forsyth op 09 Augustus 2014

Bedankt dat Hollandsnieuwe durft reviews openbaar te maken; heb hierdoor besloten om geen abonnement aan te gaan.

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
6.3

Onlangs een abbonement afgesloten voor mijn dochtertje bij Hollandse Nieuwe. Het abbonement bij de andere provider loopt 23 maart af. Bij Hollands Nieuwe werd voor het nieuwe abonnement op tijd nummerbehoud aangevraagd. Per direct kun je al wel bellen met het tijdelijke nummer wat je van Hollands Nieuwe krijgt. Maar mensen pas op. De simkaart wordt pas actief bij het eerste telefoongesprek, de eerste sms of het gebruiken van mobiel internet op je telefoon. Je gaat dan ook meteen betalen voor dat verbruik. Om nu te voorkomen dat er dubbele kosten worden berekend, adviseer ik je om pas te beginnen met echt bellen als jouw telefoonnummer daadwerkelijk is overgezet. Door Hollands Nieuwe wordt wel gevraagd je toestel te testen en de simkaart moet er ook al in. Dit is volgens Hollands Nieuwe nodig anders kan nooit getest worden of alles in orde is. Mijn dochter heeft dit gedaan en er is verder helemaal niet gebeld of een sms verstuurd of data verbruikt.. Nu blijkt bij navraag volgens de klantenservice dat als men de simkaart in de telefoon stopt dat er dan direct al sms-jes worden verstuurd naar de gsm (Apple iPhone 4s in dit geval). Dit lijkt me klinklare onzin… maar er zijn van de 275 bel of sms minuten er al 6 gebruikt volgens Hollands Nieuwe. Dit betekend dat je wordt opgelicht want je moet direct al gaan betalen.

Reactie van Hollands Nieuwe:

Het is voor te stellen dat er verwarring kan ontstaan betreffende het activeren van het abonnement. Het moment dat de hollandsnieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er, na toestemming van de klant, een sms verstuurd van €0,25. Dit is een proces wat de iPhone zelf in gang zet. Helaas is de activeringsdatum van uw abonnement niet terug te zetten. Uit de gegevens is te herleiden dat deze €0,25 van het tegoed is afgeschreven. U schreef echter ook dat er een groter tegoed is afgeschreven. Dit is niet zichtbaar in onze gegevens, daarnaast staat dit ook niet vermeld op uw mijn hollandsnieuwe account. Uw aanbevelingen met betrekking op de dienstverlening van ons bedrijf stellen wij zeer op prijs. Wij nemen uw feedback mee ter evaluatie om onze klantenservice te verbeteren. Groeten, hollandsnieuwe

Het moment dat er dus de Hollands Nieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er blijkbaar na toestemming van de klant, een sms verstuurd. Dit proces wordt door de iPhone zelf in gang zet. Mijn vraag is waar is mijn toestemming die volgens jullie een sms wordt gestuurd naar FaceTime? Ik sluit een Hollands Nieuwe abbonement af met 275min/sms/MB waarvan nu dus 6 min gebruikt zijn en is in dit geval dus totaal €0,25. Dit houd dus in dat ik dan 6 sms-jes hebt gestuurd? Belachelijk!

RH
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
2.0

Slechte service.
Sinds enkele maanden geen bereik, gemiddeld 7x per dag het netwerk kwijt. Klacht ingediend via de site geen reactie! Na 1,5 week zelf maar weer contact gezocht. Ze zouden onderzoek doen naar mijn bereik of ik kon "kosteloos" van mijn abonnement af. De enorme afkoopsom moest ik natuurlijk wel betalen. Gevraagd om het onderzoek en binnen een halve dag het "standaard" antwoord ontvangen dat het bereik in mijn omgeving slecht was met wederom hetzelfde voorstel. Dit terwijl ik had aangegeven op meerdere locaties problemen met het bereik te hebben. Ze kiezen dus duidelijk voor de makkelijkste weg, dan maar een klant minder, maar dit mag hun natuurlijk niets kosten. Kortom slechte service en niet oplossingsgericht!

Goedkoop is in dit geval ook echt duurkoop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Jan op 26 September 2016

Gaat het hier om de samsung galaxy s4. Ik heb namelijk het zelfde probleem met twee toestellen s4 , mijn zoon heeft s5 en heeft geen last van ( geen netwerk).

Reageer op deze review

Overweeg het niet eens

Beoordeling 
 
1.5

Geen zaken mee doen. Overweeg het niet eens. Totaal geen klantgerichte organisatie, bovendien belazeren ze hun (trouwe) klanten door exorbitante gevolgen nadat de contractperiode is verlopen. Slechte administratieve afhandeling, geen persoonlijk contact bij problemen. Niet van deze tijd.

Verder regelmatig problemen met verbinding. op enig moment werd sim omgezet, een maand lang geen mogelijkheid gehad te bellen of 3g te raadplegen. Wel tweemaal mail hierover, nooit een excuus. Ik kan geen reden bedenken waarom je met hen in zee gaat.

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

De goedkoopste online wat betreft mobiele telefoons, prepaid en sim-only. Ik heb mijn telefoon (galaxy s3) daar gekocht en dat scheelde bijna 100 euro met de goedkoopste aanbieder daarna. Het loont de moeite om af en toe te kijken op Hollandsnieuwe.nl omdat ze vaak acties hebben.

Levering was na 2 dagen en verder niets aparts. Goede shop, zou er zo weer bestellen.

Groeten,

Gerard, Amsterdam

GV
Was deze beoordeling nuttig? 8 5

Cor op 14 Augustus 2014

Je moet proberen kontakt met ze te maken als je een vraag hebt. De ellende komt vanzelf. Hoop voor jou dat die telefoon het blijft doen, zoniet kun je je lol op deze schurken.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Hollands nieuwe is een gruwel!
Ik heb een sim only abb.en mijn btg was steeds heel snel op,toen ging ik eens kijken hoeveel een gesprek had gekost en een sms en dat een paar dagen lang. Nou het lijkt wel natte vinger werk,kostte steeds iets anders.Toen kreeg ik snachts,ik sliep,een sms dat mijn btg op was...huh...ze pikken gewoon je btg!!!Laatst was het zo idioot,ik waardeerde 20 euro op en 3sec later was het foetsie!Moest ik aantonen dat ik dat echt betaald had en kreeg het met gods gratie na 3.5 week terug!!!Dus als je net als ik in de val zit met een HN abb kan ik alleen zeggen WAARDEER ALLEEN MET IDEAL OP!!!dan kan je aantonen dat JY recht hebt op dat btg.Sjongejonge en als je achter je centjes aan gaat krijg je toch een zooitje kantnochwal mail terug,je krijgt geen antwoord op je vraag alleen stompzinnige blabla en wat je niet via ideal gedaan hebt zie je sowieso nooit terug.Ik heb nu zo n enorme mailgeschiedenis met ze als je dat leest kan je maar tot 2 conclusies komen...Hollandsnieuwe balie is een sociale werkplaats of je wordt gewoon keihard OPGELICHT!Ze hebben sinds ik t in de peiling houd(zo n 8mndn)al zeker 46euro van me gepikt.Ik ben zo woest inmiddels ik hoop dat ik nooit zo n medewerker tegenkom.

IK RAAD IEDEREEN AAN MET EEN SIMONLY ABB GOED ZN BTG IN DE GATEN TE HOUDEN,3X PER DAG GEWOON FF KIJKEN EN OPSCHRIJVEN.

IB
Was deze beoordeling nuttig? 8 5

W. Hoogendoorn op 19 Augustus 2013

Dat je problemen hebt oke, maar om nu de balie te vergelijken met een sociale werkplaats neem ik je meer dan kwalijk. Heb zelf gewerkt in een sociale werkplaats en ik kan je verzekeren dat er top kwaliteit geleverd werd waar veel bedrijven zoals ook winkelketens heel blij mee waren. Denk eerst eens goed na voordat je klakkeloos uit frustratie iets plaatst.

Hendrik op 21 Oktober 2013

Kijk als je je telefoon niet goed instelt zodat die s nachts allerlei dingen via internet gaat doen .... dan

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 26, 2013)
Beoordeling 
 
1.8

heb bij hollands nieuwe een abbonement afgesloten en binnen 6 dagen alles op, 275 belmin en 500mb. dat kwam door push meldingen, nooit van gehoord (met mij iedereen die ik dit vertel) want dit gaat van mijn bundel af. bij geen enkele provider is dit , dus hier had ik ook niet op gelet. ik zit hier nu 2 jaar aanvast. ik vind dit gemeen , misleidend , maar ben vooral vreselijk te pakken genomen en ben ook heeeeeel erg boos . ga ook echt geen reclame maken , eerder andersom .

W
Was deze beoordeling nuttig? 9 8
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit. HN is helemaal niet goedkoop, want je betaald voor iets, maar je krijgt er helemaal niets voor terug!!! Geen internet, een slecht netwerk en een klantenservice die niet te bereiken is (of je moet een half uur wachten en dan wordt je nog niet geholpen.)

Na afloop van het contract weer mooi terug naar T-mobile. Liever iets meer betalen ,
6 jaar lang een tevreden klant geweest bij T-mobile, maar me door de prijs laten verleiden eens wat anders te proberen. Had ik dat maar nooit gedaan. Goedkoop is inderdaad duurkoop!

OK
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Klacht van ontevreden klant

Reeds diverse malen geprobeerd contact te maken met Hollands nieuwe omtrent het volgende . Mijn vrouw en ik zijn vanwege mijn werk tijdelijk in het buitenland. We kregen dus een bericht dat er een nieuwe simcard aan zou komen per april 2016. Ik heb gemeld via een linkdat ik niet in NLD ben maar of dat kon worden doorgestuurd naar mijn adres in buitenland. Resultaat tig keer doorverwezen naar dezelfde vraag of ik tevreden ben etc.Natuurlijk zijn we dat nu helemaal niet omdat er geen gehoor wordt gegeven aan een verzoek wat nu dus een klacht is..En de simcard is gewoon naar mijn adres in Nederland gestuurd... Want resultaat is dat ik geen telefoonverbindning meer heb waar ik wel voor betaal. En hier een duur abonnement moet afsluiten en andere telefoons moest kopen. Erg slechte service. Hoe wordt dit opgelost ?????.

F
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw hollandsnieuwe ervaring

hollandsnieuwe is een mobiele telefoon aanbieder. Op hollandsnieuwe.nl kunt u de beste combinatie van mobiele telefoon abonnementen en prepaid diensten kopen. Bij de organisatie kies je eenvoudig je bundel en je kunt dan bellen totdat de bundel op is. hollandsnieuwe stuurt automatisch een bericht naar je telefoon zodra je bundel bijna op is.

Deze zaken worden ook wel door andere telefoon aanbieders aangeboden. Wat de aanbieder als vrij nieuwe speler interessant maakt is dat ze erg goedkoop zijn. Daarnaast maken zij gebruik van het Vodafone netwerk waardoor zij altijd een goed bereik waarborgen.

Aanbod van hollandsnieuwe:

Opwaarderen van Beltegoed. Prepaid kaarten & Sim Only acties. Telefoon/gsm aanbiedingen met of zonder abonnement. Heeft u ervaring met een dienst of service van hollandsnieuwe? Deel uw ervaringen online op Reviewspot, of bekijk direct alle hollandsnieuwe Acties.

Wat is uw ervaring met hollandsnieuwe? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij hollandsnieuwe hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal hollandsnieuwe reviews lezen.