Details van de beoordeling

niet vriendelijk

Beoordeling 
 
5.8

Bestelling geplaats, levering en alles was in orde. Belde om te vragen of ik een factuur per mail toegestuurd kon krijgen omdat de bijgevoegde zoek was geraakt. Mevrouw v/d klantenservice begreep er niets van en bleef herhaaldelijk zeggen dat het niet de bedoeling is dat je dingen kwijtraakt. Ten eerste zeer ongepast en ten tweede bel ik zodat ik iig kan betalen. Mevrouw was ook verder zeer kortaf, geen gedag gezegd, kortom gewoon een hele vervelende vrouw bij de klantenservice.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Prive prive op 05 November 2016

Had haar naam maar onthouden en hier geplaatst, dat zet meer zoden aan de dijk om met onvriendelijke werknemers zo snel mogelijk korte metten te maken. Als er meerdere klachten over onredelijk en onterecht gedrag over een en dezelfde persoon binnen komen, dan kan er voor zo iemand misschien eerder een ontslag geregeld worden.
Advies: neem telefoongesprekken naar klantenservices gewoon op. Om indien nodig later, bewijs te hebben van: doorgegeven meldingen/klachten/vragen, gedane of niet waargemaakte beloftes door medewerker over afhandeling, kortingen, betalingen, retouren, (on)vriendelijk gedrag, naam van medewerker.

Reageer op deze review