Winparts reviews & ervaringen

www.winparts.nl
 
8.1 (1785)
winparts

1785 Winparts reviews

 
(946)
 
(490)
 
(142)
 
(114)
 
(109)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
1849 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Lampjes 24 v / 4 w

Beoordeling 
 
5.5

6 Februari een aantal lampjes besteld omdat er vermeld werd dat het de volgende dag geleverd zou worden. De volgende dag kreeg ik een mail dat het een dag later zou worden bezorgd.
Okay, kan gebeuren, alleen was dat niet zo. Pas op 12 februari een mail ontvangen dat de lampjes 15 februari bij Winparts binnen zouden zijn (zonder uitleg of excuses).
"bij Winparts binnen zouden zijn"??? Op de website stond bij de status van mijn bestelling dat het artikel "klaar lag voor verzending"!? Dit gemaild naar klantenservice, met de vraag om uitleg. Daar werd mijn melding in twijfel getrokken: "Dat is vreemd dat u die mail ontvangen. Ik zie namelijk niet dat wij deze binnen hebben gehad. ALS u deze mail ontvangen heeft dan is dat niet de bedoeling geweest dus mijn excuses daar voor.".
Geen idee over welke mail dat ging, maar goed: een voorwaardelijk excuus dus. Dan maar wachten tot 15 februari.
Op 15 februari een mail ontvangen dat het 22 februari zou worden (weer korte mededeling zonder uitleg of excuses). Op 23 februari een mail dat het 23 februari zou worden.
Lang verhaal kort: uiteindelijk werd het 24 februari geleverd, 3 weken te laat zonder uitleg of excuses. Dit kan echt niet! Als bepaalde onderdelen een lange levertijd hebben, zet dat dan op de site ipv "wordt de volgende dag bezorgd".
Foutjes en (kleine!) vertragingen kunnen gebeuren, maar 3 weken lang steeds weer mails met lange vertragingen (zonder uitleg of excuses) is iig niet klantvriendelijk en veroorzaakt wantrouwen.
TIP: geef klanten duidelijke uitleg over dergelijke enorme vertragingen en bied (onvoorwaardelijk) excuses aan!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Dakdragers

Beoordeling 
 
1.0

Voorkom frustratie en bestel ergens anders!
Informatie die ze geven klopt niet. Er staat duidelijk "Op werkdagen voor 21:00 uur besteld is morgen in huis". Maar volgens de klantenservice is dit indicatief. Als het indicatief is zet dit er dan bij! Is de productinformatie dan ook indicatief? Dat is wel heel makkelijk zaken doen zo. Oplossing is er niet. Ze geven alleen aan dat ze een 30-dagen leverplicht hebben. Maar daar kan ik weinig mee.
Gewoonweg slecht!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

onderdelen

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb onderdelen besteld op 26 juni,4 juli is het bij jullie retour gekomen omdat DHL in gebreke is gebleven,gisteren gebeld en de onderdelen zouden vandaag verstuurd worden wat dus ook weer een leugen blijkt te zijn,mocht ik dinsdag 11 juli geen onderdelen hebben ontvangen of mijn geld terug op mijn rekening dat schakel ik mijn rechtbijstand verzekering in,ben helemaal klaar met winparts!!

Inmiddels een week verder en nog geen terug betaling ontvangen,rechtsbijstand is ingeschakeld!

BB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onderdelen

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos bedrijf denk totaal niet aan zijn klanten 

Bestelling wordt niet op tijd geleverd dus vervolgens gebeld en gemaild dat ik de bestelling niet meer hoef te hebben geen reactie daarop vervolgens kom ik thuis staat de bestelling gewoon in de regen dus weer gebeld dat ik het niet hoef te hebben en mijn geld terug wil vervolgens heeft heeft het transportbedrijf steeds een ander smoeje om maar niet de bestelling te komen ophalen dus vervolgens schuilen ze zich achter het feit dat de bestelling eerst retour meteoor er gecrediteerd kan worden de klantenservice is ook woordeloos denk totaal nietaan de klant dus niks daar kopen zeer slecht bedrijf

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ruitenwissers voor C3 van 5 jaar oud

Beoordeling 
 
2.0

Afgelopen week twee ruitenwissers besteld voor onze C3 - III uit 2018. Gekocht op kenteken. Verkeerde ontvangen voor C3-II. Wij mogen de wissers op eigen kosten terugsturen. Dat gaan we natuurlijk niet doen. Het is een fout van Winparts. U kunt ze komen ophalen of ons een retourlabel sturen. Wij zijn vaste klant maar als het zo moet gaan dan stopt het hierbij.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Dode hoekspiegel

De allerlaatste keer dat ik heb besteld. Dode hoekspiegel dinsdag besteld. Als leverdatum stond 10 juni vermeld. Dit was voor mij acceptabel. Op donderdagavond een verzendbevestiging gehad. Vanmorgen 10 juni staat deze nog steeds op "zending nog niet ontvangen of verwerkt". Gelijk de klantenservice proberen te bellen. Na ruim 20 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Ondertussen gezocht naar de chat op de website... Niet gevonden. De zeer onvriendelijke medewerker vertelde mij dat deze offline is gehaald omdat de telefoonlijn prioriteit heeft....ik moest maar geduldig afwachten want geduld is een schone zaak. Nu ruim 24 uur geleden de bevestiging te hebben gehad is deze nog steeds niet ontvangen of verwerkt..... Ligt dit nu echt allemaal aan de DHL??? Dit was echt de allerlaatste keer.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bernard op 26 Juli 2022

Zelfde ervaring opgedaan, te triest voor woorden. Beloven terug te bellen en doen dat niet. uiteindelijk werd de order geannuleerd en wacht ik op mijn terugbetaling

Reageer op deze review

Diverse onderdelen, diverse bestellingen

Beoordeling 
 
1.0

1 ster is er nog één teveel.

Voor de derde keer op rij is mijn bestelling voor Winparts niet interessant. 29-5 besteld, alles op voorraad. Voor meerdere auto's, erbij vermeld dat ze het niet hoeven te controleren, het klopt. De dag erna: wij twijfelen erg aan de juistheid, we zetten uw bestelling op blok. Lezen blijft moeilijk.

Contact gezocht, klopt wel, doet leveren. 4 dagen na bestellen reageren ze op mijn originele opmerking met ok, we gaan de order verwerken. Blijken er diverse delen niet op voorraad die op de website wel voorradig worden getoond. Hoe dan?

7-6 gebeld, men zou een deellevering doen die dag met de spullen die er zijn. Nu ruim 2 dagen verder en er is nog NIETS verstuurd. Denken zeker dat ik voor de lol 2 weken wacht op onderdelen. Nee hoor WInparts, er staat helemaal niet iets stil nu dat niet afgemaakt kan worden omdat jullie al 1,5 week verzaken en een ongeorganiseerde bende zijn.

Nu echt de laatste keer geweest dat ik hier geld heb achtergelaten. De vorige keren was het verpakken ronduit ruk. Bougies kapot geleverd, want stel je voor dat je die niet onderin legt met 2x een 5 liter blik remvloeistof er bovenop. Komt helemaal goed.

Ik lees dat ze een jaar of wat geleden overgenomen zijn. Ik begrijp het nu wel. Voorheen prima, altijd goed geholpen. Sinds 2021 is het inderdaad waardeloos. Autodoc en Autoonderdelen24 leveren inmiddels sneller vanuit DE dan Winparts en zijn een stuk goedkoper. Winparts was altijd de juiste optie als 5 werkdagen levertijd niet paste, dat tijdperk is duidelijk klaar.

Verneem het graag als de bezem door jullie organisatie is getrokken, tot die tijd gaat de omzet elders heen. Mocht het tot die tijd iemand aan de zijde van Winparts interesseren, regel dat mijn order WP222-270688 pronto geleverd wordt. Ik zal jullie 'help'desk morgen maar weer gaan contacteren.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

olie, oliefilter en flesjes benzine additief

Beoordeling 
 
3.5

De manier van verzenden is waardeloos, en ondanks een email met foto's steekt men hun kop in het zand....
Onderdelen uit de doos en 3 lekkende flesjes deze kunnen zo de kliko in.

retour op eigen kosten en zending moet compleet zijn, dus ik moet 3 lekkende flesjes met een benzine additief per post verzenden. Is gewoon een milieu delict....
Niet meedenken dus, kop in het zand steken en weer doorgaan...

10
6
1
J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Achterbumper beschermer

Beoordeling 
 
6.5

Onderdeel besteld op kenteken en extra gegevens gecontroleerd maar product past niet.
Het kost jou als klant geld om het terug te sturen wat ik vreemd vind.

FM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

K&N luchtfilter

Beoordeling 
 
1.0

Maandag middag besteld,als cadeau voor vriend
Zaterdag zou geleverd worden
Vrijdag nog gebeld met klantenservice,uitgelegd als cadeau voor zaterdag.
Levering werd toegezegd.
Vrijdag avond alsnog mail dat niet geleverd werd
Om te PLOFFEN,wat een slecht bedrijf ?

DV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Achterlicht

Beoordeling 
 
1.0

Je weet wat je als klant waard bent, als Winparts het door hunzelf gecreëerde probleem, je door je strot drukt. Maandelijks nam ik bestellingen af via Winparts, stap nu over naar een andere leverancier. Spendeer niet je geld aan een partij die je belazerd ten aanzien van hun zogenaamde pasgarantie. Wat een wassen neus.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slecht onbetrouwbaar bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Dakdragers gekocht maar past helemaal niet op ford connect maar ze willen ze niet terug nemen omdat ik ze ingekort heb maar dat moet wel anders kun je niet kijken of ze passen maar er zitten gewoon verkeerde steunen bij zeer onfatsoenlijk hoe ze de klant behandelen

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

WINPARTS GARANTIECLAUSULE BLIJKT BETEKENISLOOS

Beoordeling 
 
1.0

Nadat een achterveer van mijn Honda CRV van 2003 doormidden brak, besloot ik de schokdempers en veren aan beide zijden door KYB onderdelen te vervangen. Volgens de Winparts site waren ze geschikt voor Honda CRV's van 2001 tot 2007—niet dus. Na montage door een erkende garage, stond de auto achter ineens een stuk lager op zijn wielen. Aanvankelijk leek het me nog een oplossing om voor ook alles te vervangen. Dan zou de auto wellicht weer vlak komen te staan. Dat vond Winparts natuurlijk een prima idee!

Maar toen wees een technicus me op het feit dat de wielen (door de dubbele wishbone ophanging) ook nog eens scheef naar binnen staan. Dit betekent natuurlijk dat ze niet meer goed grip op de weg hebben, en ongelijk zullen slijten—onveilig dus. En op lange termijn ook nog een kostenpost.

Winparts concludeerde ook: "Ondanks onze kenteken controle zijn er onderdelen geleverd die niet overeen blijken te komen met het type ophanging op uw auto." Dit wordt bevestigd door Honda zelf: "Ieder model auto heeft zijn eigen type veren en schokdempers." En: "Er bestaat niet zoiets als een schokdemper voor alle Honda CRV's van 2001 tot 2007."

Toch wil Winparts niet garant staan voor deze duidelijke leverfout. "U bent hier pas achter gekomen na de montage" is het argument. Dit terwijl ze natuurlijk zouden moeten weten dat dit alleen te constateren is nadat de onderdelen zijn gemonteerd. Integendeel; ze leveren liever nog meer wellicht foutieve onderdelen: "Graag horen wij van u of u alsnog de ophanging voor de voorzijde wenst te vervangen."

Ziehier, een bedrijf dat erkent foutieve onderdelen te hebben geleverd, maar zich verschuilt achter het argument dat ze al gemonteerd zijn (terwijl ze gewoon "normaal gebruikt" zijn). Sterker nog, ze willen doorzetten met het leveren van wellicht nog meer foutieve onderdelen, iets waardoord mijn wielen voor ook scheef zouden komen te staan. Ongebrijpelijk.

En dit terwijl de garantieclausule op hun website zo veelbelovend lijkt: "Wanneer u een product bij ons koopt heeft u ten alle tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen."

Conclusie: De garantieclausule is betekenisloos.

Al met al een erg duur leermoment—±€300 aan oderdelen ±€250 aan montage. Weer een bedrijf dat maar al te graag levert maar niet thuis geeft als deze onderdelen (ik citeer nogmaals) "niet overeen blijken te komen met het type ophanging op uw auto"

Laat je ook niet om de tuin leiden door eventuele reacties met smilies van de zijde van Winparts op deze recensie. Dat is slechts "damage control." Zoals al uit eerdere recensies blijkt, zijn het loze woorden.

Diegenen die toch vraagtekens bij dit verhaal hebben, die wellicht meer willen weten, of soortgelijke ervaringen hebben, worden uitgenogigd contact met me op te nemen. Mijn naam is William de Lange (ik ben auteur en makkelijk te vinden). Wellicht kunnen we samen actie ondernemen.

WD
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Beste koop ervaring ooit

Beoordeling 
 
9.3

Deze webwinkel is de beste ooit
Deze webwinkel is de beste ooit, omdat nog nooit iets zo soepel is gelopen als deze aankoop. ik heb een heel lang verhaal maar zal het zo kort mogelijk houden. 1> Heel groot assortiment/overzichtelijk/goede prijs kwaliteit verhouding 2>de aankoop spullen werden binnen 3 geleverd met Track&Trace. 3> Top kwaliteit van het gehele remsysteem wat besteld is voor achter. remschrijven /klauwen /remblokken .en achter remschoenen. alles is geleverd wat besteld is. 4> De Klanten Service. Ik heb zeker in totaal hun 6X gesproken voor tijdens en met afhandeling. Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Super vriendelijk en beleefd en vakkundig allemaal super niks op aan te merken. en wat ze beloven doen ze ook echt. Dus geen vaag Internet bedrijf ergens op een zolderkamer. Maar een Fysiek bedrijf. Met een echt adres en een echte Klanten Service die 12 uur per dag bereikbaar zijn .Per Telefoon/E-Mail /Live chat. 5>Mijn monteur had mijn iets te veel spullen laten bestellen. Dat is ook geen probleem bij hun, gewoon retour gestuurd ook met behulp van de klanten service .En ja dit is ook super soepel verlopen. Binnen een paar dagen kreeg ik het geld netjes terug gestort op mijn rekening.. Ja dit is een zeer eerlijk transparant berdrijf tussen de bomen in het bos. Ik ga noot meer ergens anders bestellen. Dan bij Winpart.nl Nogmaals Alle medewerkers van de Klante service bedankt wand jullie hebben het eerlijke en goede gezicht laten zien van dit bedrijf. ik geef het liefst 10 steren. En ik raad echt ieder een dit bedrijf aan. je zal geen spijt krijgen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

J op 20 Maart 2023

Bram, de baas bedankt jou
Maar de volgende keer iets minder overdrijven, moet wel geloofwaardig blijven.

Reageer op deze review

Low noice dakdragers zijn niet Low noice

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb een set LOW NOICE winbaar dragers gekocht. Op de site staan deze afgebeeld met een rubberen hoes, zelfs twee van de drie foto's.

Na herhaald verzoek krijg je te laat een oplossing om de onbruikbare dakdragers retour te sturen.

Kijk zelf op de webpagina:
https://www.winparts.nl/bagage-transport/dakdragers-auto-zonder-dakrail/c545/g3-low-noise-wingbar-dakdragerset/p1343065.html

Helaas als je de set koopt, krijg je na een maand antwoord, zitten de hoezen er niet bij, erger ze zijn niet leverbaar.
De dragers zijn onbruikbaar, ze maken een heleboel NOICE. ze zuisen en gieren

Gewenste Oplossing
Door het late antwoord ben ik over de retourdatum. ik wil ze niet meer maar krijg geen respons op mijn retour mail.
Of winparts levert de rubber hoezen of ze nemen de dragers retour.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
9.0

Goed en snel geleverd
Ruitenwissers passen en voldoen

CB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Teleurstellend en ronduit slecht als er iets misloopt!

Beoordeling 
 
5.8

7 jaar ben ik klant bij Winparts, en zolang er niets misloopt is het allemaal prima, er word vlot geleverd en de bestelde onderdelen zijn ook prima.Hoewel de levering aan een adres in België plots veel langer duurt sinds Bpost het in handen heeft.Dit is een serieuze achteruitgang. Verder ben ik zwaar teleurgesteld en niet te spreken over de klantenservice, zo erg zelfs dat mijn toekomstige bestellingen bij de concurentie zullen geplaatst worden. 2x is er nu iets misgelopen en word alles afgeschoven op de klant en is er totaal geen medewerking van de klantenservice, mij mail word zelfs niet aandachtig gelezen zodat men na een week heen en weer te mailen nog niet door heeft wat het probleem is. Schande!1ste maal word er een deel te weinig geleverd en werd de aanbieding in de online shop achteraf gewijzigd om mij vervolgens een bericht te sturen dat ik dan maar 2 stuks had moeten kopen, daar is een woord voor opl******g! 2de maal word er een defecte sensor geleverd, na melding door mij kreeg ik het antwoord dan de sensor niet terug gezonden kan worden omdat deze door mij gemonteerd geweest is. Hoe kun je nu anders weten dat die sensor stuk is, het gaat om een nieuwe door hun geleverde sensor! Winparts nee voor mij niet meer, ik heb er genoeg van!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 08 September 2020

Goedemorgen Kris,

Bedankt voor uw reviews, ook via deze weg.
Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hopelijk bent u tevreden over de geboden oplossing.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Wynn's Cooling system stop leak

Beoordeling 
 
8.0

Het koelsystem van mijn bmw 320i lekte een heel klein beetje. Het was miniem, maar als de weg oneffen was of als je stevig remde of te snel door de bocht reed, rook je wel iets. Omdat te verhelpen heb ik dus Wynn's Cooling system stop leak gebruikt. Voor de gebruiksaanwijzing moest ik wel het Internet op, maar het werkt prima. Ik ruik nu helemaal niets meer.

MK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Levering onnodig ophouden

Beoordeling 
 
6.3

Nadat de bestellingen zijn betaald komt er nog een mailtje langs dat het kenteken van de auto niet is opgegeven. De bestelling is betaald maar het mailtje zegt dat ik verder niets hoef te doen.
Na een 14 dagen wachten maar eens gebeld. Antwoord: Dit is onze standaard procedure om de klant te beschermen. Wij gaan er niets aan veranderen. Maar omdat u gebeld hebt zullen wij uw bestelling doorzetten.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 08 September 2020

Hallo Ewoud,

Bedankt voor uw review. Excuses dat u het op deze manier ervaren hebt.

Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden en daarbij zie ik dat u gevraagd heeft of er een mogelijkheid was tot het samenvoegen van orders.
Uw eerste mail was niet geheel duidelijk, waarna wij u gevraagd hebben wat u wenste met uw orders en dat deze voor nu on-hold gezet werden, tot nader bericht van u.

Helaas kregen wij daarop geen antwoord, waardoor het inderdaad niet verzonden werd.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

prima firma

Al meerdere keren spullen besteld, laatst schokbrekers voor en achter, perfecte kwaliteit, en snel geleverd.
Bij autodoc 3 weken moeten wachten.
winparts 2 dagen, dus de keus is niet zo moeilijk.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 04 September 2020

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent over het product en de snelle levering.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review
1849 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Winparts ervaring

WINPARTS is de meest complete onderdelen site van auto-onderdelen voor de allerscherpste prijzen. Het leveringsprogramma van Winparts omvat een breed scala aan originele en merk vervangende onderdelen. Winparts verkoopt o.a. plaatwerk, verlichtingsdelen, bumpers, radiateurs, condensors, spiegels, katalysators enz. online op Winparts.nl.

Wat is uw ervaring met Winparts? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Winparts hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Winparts reviews lezen.