Moeite met bestellen door storing, is mogelijk natuurlijk. Toch bestelling kunnen plaatsen, netjes bevestiging ontvangen dat ik een track en trace code ontvang zodra pakket is verstuurd. Dag later zou ik dit ontvangen! 3 dagen later stand van zaken geen track en trace code, wordt gemeld dat het gewoon met de post is verstuurd!! Daar betaal ik dus niet voor!! Pakket nooit ontvangen. Wederom gebeld, nu afgescheept met we zijn met een telling bezig maandag maar bellen of ze het opnieuw willen versturen!! Zeer slecht en eis geld terug, nu stilte. Wees gewaarschuwd dit is niet wat je ziet op internet een betrouwbare site om te bestellen. Of is het bestelen!
ze leveren niet en als ik de reviews zo lees bestaan ze niet meer en zit er een stelletje oplichters achter.Laat Kassa deze bende eens op het matje roepen. tjonge jonge 65 euro kwijt en voor een 'op voorraad' artikel zit ik inmiddels al 2 weken te wachten en als ik overal de reacties zie, dan komt daar nog een jaartje bovenop. annuleren kan, maar dan is het maar de vraag of je je geld terugkrijgt. Ze hebben ook geen enkel keurmerk. Ik had er nooit in moeten tuinen. NOOIT meer drogisterij.net
Onlangs kon ik niet meer in mijn account. Ik heb 3 verzoeken ingediend voor hulp. Omdat er op dat account nog geld stond van een niet leverbare order. Uiteindelijk een nieuw account aangemaakt. En een bestelling geplaatst. Deze vooraf betaald. Deel is niet geleverd en ruim een week later. Inmiddels had ik al weer 3 mails naar de klantenservice gestuurd geen reactie. Bellen heeft geen zin omdat er een bandje afgespeeld wordt. En je geen medewerker aan de lijn krijgt.
Corona of geen corona de kas wordt goed gespekt daar door niet te reageren en geen geld terug te storten.
Hele slechte webwinkel, niets bij kopen!!!
In de eerste zin staat er vandaag besteld morgen in huis, niet gebeurd!
Dan stuur ik een mail, krijg ik te horen dat het pakje na 5-7 dagen pas komt.
Vervolgens krijg ik een incompleet pakket waarbij er spullen ontbreken.
Hiervoor een mail gestuurd, geen reactie meer gehad hier op. Ze zijn heel slecht te bereiken en de vraag is of ik mijn geld nog krijg.
Mijn bestelling werd vorige week geleverd. Er ontbraken vijf artikelen. Twee mails naar de klantendienst gestuurd en twee keer geprobeerd te bellen. Geen reactie op de mails en geen antwoord via de telefoon. Dit kan gewoon niet!
Ik heb onlangs stinkendegouwetinctuur besteld bij drogisterij.net. Omdat ik toch verzendkosten moest betalen, heb ik er nog een potje Q10-capsules bij besteld. Ik heb voor de bestelling afgerekend. Vervolgens ontving ik van ze een mailtje dat de tinctuur tijdelijk niet leverbaar was, het leverbare product al naar me was verzonden en ik geen wijzigingen en toevoegingen meer kon aanbrengen aan de bestelling. Ik vind het niet netjes van het bedrijf dat ze geen contact met me hebben opgenomen om te controleren of ik nog interesse had in deze bestelling. In plaats daarvan hebben ze me een potje voedingssupplement opgestuurd dat ik ook bij de drogisterij om de hoek had kunnen halen zonder de verzendkosten te hoeven betalen en waarschijnlijk zelfs voor een lagere prijs bij een aanbieding. Ook is het product maar liefst vier werkdagen na de bestelling bij me afgeleverd. Kortom, niet aan te raden.
Nooit meer daar bestellen. Onderschrijf de laatste review van Hans. Heb betaald en krijg niks bevestigd. Telefonisch niet bereikbaar en op de emails wordt niet gereageerd. Hopeloos geval. Afschrijven deze zgn. webwinkel. Malafide tot en met. Nu nog zien, dat ik mijn geld terug krijg.
Gewoon niet bestellen hier, pas als je ooit eens iets foutief van hen toegestuurd krijgt, ga je weten wat ik bedoel en dat is vreselijk frustrerend en echt om nooit meer te doen.
Extreem late levering, verpakkingen al geopend, alle producten incl etenswaren zo in een doos gemieterd geen enkele bescherming. Extra veel besteld ivm gratis product dst niet geleverd is. Klantenservice niet bereikbaar. Waardeloos bedrijf zonder enige service. NIET KOPEN HIER!!
Lange tijd spullen besteld op drogisterij.net.
Vaak zijn de seals van de artiekelen gebroken en zitten er vreemde plekken/beschadigingen op de producten, daar heb ik toen gewoon klachten van achtergelaten op de website zelf. Maar sinds kort krijg ik nieteens meer de artiekelen binnen die ik besteld heb. Kreeg meerdere keren maar een paar artiekelen van de bestelling geleverd en vervolgens werdt de bestelling gelabeled als ''afgehandeld''.
Nooit een terugstorting gehad, nooit tegoed ontvangen voor de niet geleverde producten. 2 maanden de tijd gegeven. In die 4 contact pogingen via de website en 2 maal via aparte emails. Nooit antwoord gehoord op wat dan ook maar wel altijd een ontvangtbevestiging die men verzekert dat de aanvraag in behandeling genomen wordt.
PURE DIEFSTAL.
Ik raad mensen sterk aan weg te blijven bij deze webshop, er zijn meer dan genoeg alternatieven. Hier wordt je beroofd en vervolgens keihard genegeerd.
Op 30 juli een bestelling gedaan. Het bedrijf bevestigt mijn bestelling zelfs niet eens, maar int wel de betaling natuurlijk. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op e-mail krijg ik een automatische reactie die niet aansluit op mijn vraag.
ad op 02 Augustus 2018
tot mijn verbazing is de bestelling afgeleverd. Maar geen enkele communicatie vanuit Drogisterij.net.
Geen orderbevestiging, geen betaalbevestiging, geen leverbericht, geen reacties op telefoon en geen reacties op email.
Oorverdovend stil.
meteen de laatste keer dat ik iets heb besteld bij Drogisterij.net
Ton op 02 Augustus 2018
Vul het klachtenformulier in op tuiswinkel.org en het is zo geregeld !
Ik ben al een tijdje klant bij Drogisterij,net en was al niet onder de indruk van de levertijden. Daar ze geen deelleveringen doen wachten ze tot alles op voorraad is vooraleer te verzenden. Maar nu gaat het echt te ver. Een paar weken producten besteld en vooruitbetaald. De producten zouden eerst vertraagd geleverd worden en dan helemaal niet meer. Vervolgens krijg ik mail dat het vooruitbetaalde bedrag bij mijn tegoed wordt bijgeschreven in plaats van dat het teruggestort wordt. Meermaals gebeld maar geen gehoor, je kan enkel nog een mail versturen. Mail 3 is nu de deur uit maar GEEN reactie en NOG STEEDS GEEN GELD TERUG. Nooit meer drogisterij.net voor mij!!!!
Ik heb jarenlang besteld bij deze internetleverancier. Maar de laatste tijd komen mijn bestellingen pas een week of meer na bestelling aan. Zonder excuses en zonder informatie. Voor mij tijd om over te stappen naar een concurrent....
Bestelling geplaatst onder het thema 'voor 17.00 besteld, volgende dag in huis'. Toeslag voor avondlevering betaald, want ik zou de volgende avond thuis zijn. Volgende dag mail: product niet op voorraad, levering is uitgesteld. Ik gemaild: geen probleem, maar de nieuwe datum graag in overleg ivm mijn thuis zijn (en de betaalde avondtoeslag). Geen respons. Paar dagen later mail: bestelling verstuurd. Ik gemaild met de vraag wat er met overleg gebeurd is en dat ik mijn toeslag voor avondlevering terug wil (want bezorging was nu overdag, weliswaar op zaterdag, maar is voor mij ook een werkdag). Niks meer gehoord. Ongelooflijk onbeschoft.
us hier zijn meerdere problemen bij dit bedrijf zal ze even proberen opsommen:
-ze leveren al zeker niet de dag erna zoals ze zelf beweren bij mij beweerden ze dat ze het geld niet ontvangen hadden hoewel ik met bankcontact betaald had. 3d erna nog steeds geen artikel dus wil ik mijn bestelling annuleren, na een hele rompslomp en meerdere nutteloze mails met hun klantendienst waarbij ik steeds moet bewijzen dat ik het toch betaald heb krijg ik eindelijk bericht dat ze mijn geld gaan terugstorten binnen de 10 dagen.
2d later krijg ik echter bericht dat mijn geannuleerde bestelling toch verzonden is en wanneer ik hen hierover aanspreek wordt er mij verteld dat ik het dan maar weer retour moet sturen en dan mijn geld terugkrijg...
Ze hebben mijn tijd wel weten te verkwisten deze week en een hele hoop stress en gedoe wat het aangename van online bestellen totaal wegneemt. Hun service is waardeloos en ze zijn totaal niet klantvriendelijk.
Nooit bestel ik hier nog.