Details van de beoordeling

Matrabike
Fietsen

Matrabike goede zaak

Beoordeling 
 
7.7

Een nwe fiets bij Matrabike besteld. Woensdag 7 okt 2015, dus logisch wilde um op 10 okt 2015.
Zaterdg geen fiets, tuurlijk mopperen en de goden oproepen, maar geen fiets.
Maan dd 11-10-15 bellen, hoefde niet lang te wachten en probleem uitgelegd. Vraag de telefoniste, wilt u um eerder? Ik: hoezo eerder? Ja u wilde um op dd 17-10-15. Ik schiet zelf in de lach van zoveel dommeigheid mijn kant. "Mag hij eerder ?" "tuurlijk" .
Op 13 okt gebeld, fiets word morgen gebracht, tussen 11 en 14 u. om 11:45 u kwam fiets, mooie fiets.
Geen terugtrap rem een zegen, bij terugtrap kom je bij een stoplicht nooit in een start positie. Een tasje met gereedschap, zeer attent. Gesloten kettingkast ook een must, word me ouwe broek niet vuil hehehe. De motor maakt idd de eerste 2 meter wat geluid, maar daarna stil. Is nu ook heel stil. Luxe fiets, heb um nog maar in 1ste energie en 2de versnelling gebruikt

Resume, Matrabike is een goede en nette zaak, fiets word ook bezorgd door een keurige meneer. PS: Ik doe deez review voor mensen die beetje bang zijn zoveel geld uit te geven via internet.Groet.

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 55
Reageer op deze review