Details van de beoordeling

Simyo reviews
GSM Webshops

Contact waardeloos, slechte service.

Beoordeling 
 
7.8

Nog niet zo lang geleden heb ik Simyo overal een 10 voor gegeven daar kom ik nu op terug want na verschillende e-mailtjes gestuurd te hebben met een vraag over mijn belminuten heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dit is erg onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk! Waardeloos Simyo, toen ik pas klant was werd er zelfs de moeite genomen om mij terug te bellen. Zo zie je maar dat als een bedrijf groter wordt de klant niet meer op nummer 1 staat of het zal wel dat er aan mij niet veel verdient wordt. Nee valt mij achteraf goed tegen, dus een 10 voor service had ik niet moeten geven, gelukkig kan ik dit via deze site nog laten weten.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Simyo Webcare op 19 September 2014

Beste Christina Maria,

We vinden het erg jammer om deze ervaring hier te lezen. Wanneer u ons een email stuurt, is het nog steeds de bedoeling om u binnen 3 werkdagen van een antwoord te voorzien. Vaak zijn wij al veel sneller zelfs. Regelmatig wordt daarbij inderdaad even de telefoon gepakt om zeker te zijn dat de uitleg goed begrepen wordt.
Ik kan u verzekeren dat de klant voor Simyo nog steeds op 1 staat. Ik vrees daarom dat uw email niet bij ons is aangekomen. Ik wil u daarom vragen om uw vraag nogmaals te sturen via Webcare@simyo.nl onder vermelding van uw mobiele nummer en "Reviewspot". Dan zullen wij die zo snel mogelijk oppakken.
Wij hopen daarmee weer op het niveau van uw eerdere beoordeling te komen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review