Details van de beoordeling

Simyo reviews
GSM Webshops

Belazerij

Beoordeling 
 
3.5

Voor mijn dochter dacht ik goedkoper uit te zijn met een simyo sim only ipv prepaid. Helaas ze gaat er door heen en door absurde bedragen voor buiten bundel bellen is de rekening 3x het normale bedrag. Dit zou komen door dat alle gesprekken naar bovenaf worden afgerond in tijd op hele minuten en dat buiten bundel bellen €0,31 per minuut is. Ik wilde daarom alvast mijn contract wat tot halverwege 2015 loopt alvast willen opzeggen vanwege technische redenen kan dit pas 3 maanden voor de opzegdatum kunnen. Volgens mij wordt ik enorm belazerd.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

cedric op 23 September 2014

Het wordt nog gekker, mijn dochter bleek zeer veel gesprekken van 2 a 3 sec. Te hebben gehad omdat ze steeds contact kreeg met een voicemail die ze vervolgens direct afbrak. Maar omdat alles wordt afgerond naar 1 minuut ging ze extra door haar bundel heen. Gevolg dat 2 seconden als €0,31 wordt afgerekend! Deze uitleg wordt door Simyo bevestigd met de mededeling dat ze het jammer vinden dat ik de factuur niet begrijp. Hoe kan je begrijpen dat 2 of 3 seconden €0,31 kost. Omgerekend is dat €6, per minuut leg uit!

Simyo Webcare op 03 Oktober 2014

Beste Cedric,

Wij vinden het erg vervelend dat u niet op de hoogte was van onze tarieven en de afronding van de minuten. Veel korte verbindingen met de voicemail kunnen er dan inderdaad voor zorgen dat de bundel snel op gaat.
Het verloop van de bundel kunt u via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app te allen tijde inzien, zodat u niet verrast wordt door een hoge factuur.
Wij hebben inmiddels contact met u via onze eigen kanalen over het beëindigen van uw contract.
Wij zullen daar dus via email verder over communiceren.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Reageer op deze review