Details van de beoordeling

Simyo reviews
GSM Webshops

Ga nooit naar simyo

Beoordeling 
 
1.0

Simyo is het slechtste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. De eerste 3 maanden van je abbonement gaan goed daarna zijn er alleen maar problemen. Zoals het inzien van je verbruik is niet up to date waardoor je extra hoge rekeningen betaald achteraf wat dan je eigen schuld is. Niet mee willen werken als het niet in hun straatje ligt. Als je belt om te betalen worden er hoge administratiekosten voor in rekening gebracht. Als je je abbonement op wil zeggen dan zijn er echt heeel veel problemen zoals meer dan 10 keer miscommunicatie wat in mijn ogen geen toeval meer kan zijn. Bellen en dan zou het geregeld zijn en dan word er beweerd dat je nooit gebeld zpu hebben. Of ze weten niet waar je het over hebt of ze vertellen je allemaal een ander verhaal of prijs. Goed advies blijf erbij weg. Er zijn veel betere providers...

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Simyo Webcare op 22 December 2017

Hoi Lisa,

Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent met je ervaringen bij Simyo. Ik snap dat je ontzettend baalt van een hoge rekening, uiteraard wil je dan ook goed geholpen worden met een antwoord.

Op het moment dat er een factuur open komt te staan, sturen we herinneringen per e-mail. Na verloop van tijd kunnen er administratiekosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van hoe lang de factuur open staat. Deze kosten worden niet pas in rekening gebracht op het moment dat je belt met onze klantenservice. Heb je onze e-mails ter herinnering van het betalen van je factuur gelezen?

Ik wil graag met je meekijken naar wat er allemaal is gebeurd. Zo kan ik nagaan wie je heeft geholpen en wat hier is besproken. Kun je per e-mail je gegevens toesturen? Dit mag, met eventuele vragen, naar webcare@simyo.nl.

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review