Gozi reviews & ervaringen

www.gozi.nl
 
8.7 (153)
gozi

153 Gozi reviews

 
(101)
 
(36)
 
(5)
 
(5)
 
(7)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
5 resultaten - getoond 1 - 5
Volgorde

1x nooit meer

Beoordeling 
 
5.3

Voor ons 1x en nooit meer. De site werkt redelijk goed en de levering was vlot. Maar daar blijft t bij... Wij besteldden kwartetspellen (27 stuks) om na ontvangst te concluderen dat, na het opvolgen van hun online instructies mbt het invoeren, de tekst er voor een stukje afviel. Gozi (Ralf) beweerd dat dit door onze onkunde komt en zegt daarmee eigen schuld. Erg raar! Binnen de stippellijn is binnen het drukwerk.
Bovendien waren de kaarten ook niet juist gecentreerd aan de voorzijde en als oplossing werd er een onacceptabel aanbod gedaan om de kaarten "bij te snijden" met als resultaat dat de tekst achterop nog verder zou verdwijnen en de kaarten dus ook nog een afwijkend formaat zouden hebben ten opzichte van andere speelkaarten. Er viel niet over te praten. Het was dit of m'n geld terug ná het terugsturen van de kwartetspellen.
Ik durf er niet meer op te vertrouwen dat ons geld ook echt terug komt gezien de klantvriendelijkheid en de geboden service so far.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Gozi (Ralf) op 07 Mei 2021

Beste Demelza,

Jammer dat deze order zo is verlopen en wij de kans niet hebben gekregen om de kleine afwijking in het snijwerk aan de speelzijde van de kaarten te herstellen en jammer dat je review, net als de gestuurd e-mails, vol onjuistheden staat. Als je onze online instructies doorneemt, staat er in de tweede alinea dat je ruim binnen de kaders moet blijven en rekening moet houden met het afronden van de hoeken van de kwartetspellen. Een verwijt als onkunde hierover zou ik in ieder geval nooit op de mail zetten. Je gaf zelf aan met diverse andere drukkers samen te werken, maar ook die zullen een marge van 3 mm binnen het afgewerkte formaat adviseren als ze drukwerk verwerken. Als we de kwartetspellen aan de voorzijde een krappe millimeter zouden snijden en opnieuw zouden rondhoeken zou dit geen invloed hebben op de tekst achterop. Deze staat aan de andere kant van de kaart en zouden de kaarten er volgens ontwerp weer piekfijn uitzien en zou er geen tekst verder verdwijnen. Helaas gingen jullie niet akkoord met deze optie en verwachten dat wij de kaarten helemaal opnieuw moeten drukken en de foute vormgeving van de achterzijde maar even als service moesten meenemen. Op dit moment kunnen wij niet anders dan concluderen dat we hier niet uit gaan komen en bieden we aan de spellen op onze kosten te retourneren waarna, zodra wij ze binnen hebben, jullie het volledige aankoopbedrag van het aantal spellen dat wij retour krijgen zullen vergoeden. Zodat jullie dit eventueel elders naar jullie wens kunnen laten produceren. Dit hoeven wij volgens de leveringsvoorwaarden niet te doen. Maar zien wij nog als enige manier om je klacht op te lossen. En wat ons betreft een zeer net voorstel. Zoals ook al herhaaldelijk aangegeven in het mailverkeer: Wij maken het bedrag retour van de kwartetspellen die wij teruggezonden krijgen. Het verwijt dat wij dat niet zouden doen betreuren wij dan ook ten zeerste. Hopelijk stuur je de spellen alsnog op en kunnen wij het beloofde bedrag retour storten en onze energie steken in klanten die we wel tevreden kunnen stellen.

Gozi - Ralf op 07 Mei 2021

Beste Demelza, Jammer dat deze order zo is verlopen en wij de kans niet hebben gekregen om de kleine afwijking in het snijwerk aan de speelzijde van de kaarten te herstellen en jammer dat je review, net als de gestuurd e-mails, vol onjuistheden staat. Als je onze online instructies doorneemt, staat er in de tweede alinea dat je ruim binnen de kaders moet blijven en rekening moet houden met het afronden van de hoeken van de kwartetspellen. Een verwijt als onkunde hierover zou ik in ieder geval nooit op de mail zetten. Je gaf zelf aan met diverse andere drukkers samen te werken, maar ook die zullen een marge van 3 mm binnen het afgewerkte formaat adviseren als ze drukwerk verwerken. Als we de kwartetspellen aan de voorzijde een krappe millimeter zouden snijden en opnieuw zouden rondhoeken zou dit geen invloed hebben op de tekst achterop. Deze staat aan de andere kant van de kaart en zouden de kaarten er volgens ontwerp weer piekfijn uitzien en zou er geen tekst verder verdwijnen. Helaas gingen jullie niet akkoord met deze optie en verwachten dat wij de kaarten helemaal opnieuw moeten drukken en de foute vormgeving van de achterzijde maar even als service moesten meenemen. Op dit moment kunnen wij niet anders dan concluderen dat we hier niet uit gaan komen en bieden we aan de spellen op onze kosten te retourneren waarna, zodra wij ze binnen hebben, jullie het volledige aankoopbedrag van het aantal spellen dat wij retour krijgen zullen vergoeden. Zodat jullie dit eventueel elders naar jullie wens kunnen laten produceren. Dit hoeven wij volgens de leveringsvoorwaarden niet te doen. Maar zien wij nog als enige manier om je klacht op te lossen. En wat ons betreft een zeer net voorstel. Zoals ook al herhaaldelijk aangegeven in het mailverkeer: Wij maken het bedrag retour van de kwartetspellen die wij teruggezonden krijgen. Het verwijt dat wij dat niet zouden doen betreuren wij dan ook ten zeerste. Hopelijk stuur je de spellen alsnog op en kunnen wij het beloofde bedrag retour storten en onze energie steken in klanten die we wel tevreden kunnen stellen.

Rudolf op 17 Juli 2021

Best Demelza,
Je hebt kaarten die voor jou onbruikbaar zijn. Ik begrijp niet wat het probleem van terugsturen dan is. of je ze nu in de prullenbak smijt of terugstuurt. In het eerste geval krijg je zeker niets terug...
Dit klinkt dus wel een beetje als onwil van jou eigen kant.
Ik heb zelf ook een aantal kaartspelen ontvangen die niet helemaal waren zoals verwacht en die zijn door Gozi echt keurig netjes en snel vervangen. Zonder enige wanklank. Ik heb je mails natuurlijk niet gezien, maar als ik je review lees dan is het misschien een tip om altijd beleeft te blijven. Dat werkt vaak beter. Ik heb zelf meerder spelen ontworpen en besteld en de kwaliteit is steeds weer perfect. Op één keer na en dat werd meteen goed opgelost. Misschien had je Gozi toch de kans moeten geven om het op te lossen of je geld terug te storten.

Reageer op deze review

Teleurgesteld

Beoordeling 
 
5.3

Een stoeptegel voor groep 8 besteld met foto. Helaas was de werkelijkheid een stuk minder van kwaliteit dan het voorbeeld wat te zien was voor ik bestelde. Ontzettend jammer. Geen 'uniek' afscheidskado dus dit jaar op het afscheid... Van Gozi niets teruggehoord. Ik begrijp de drukte deze periode, maar ook juist in zo'n periode hoop je op iets van een oplossing. Teleurstellend dus.

Antwoord klantenservice

Beste Marielle, jammer dat je niet tevreden bent over het product. Zou je een mail met foto kunnen sturen naar shop@gozi.nl?
Waarschijnlijk heb je een verkeerd e-mail adres gebruikt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ben al dagen bezig ....

Bestellen 
 
5.0

Vind de website heel lastig om mee te werken. Hij slaat upgeloaden foto's niet op voor een volgende login, je moet telkens setje van 11 aanklikken anders weet hij niet dat je opgeslagen project 11 setjes heeft (?!), je moet telkens door al de foto's klikken om ze weer allemaal te zien en telkens krijg ik te maken met een groot zwart vierkant bij 1 van de kaarten die het dan gewoon even de hele sessie niets meer doet. Ik wilde hem net eindelijk in mijn mandje doen na 3 dagen werk, krijg ik weer zo'n zwart blok. dus kan ik nu WEER uitloggen en weer door al die stappen heen om mijn project te zien in de hoop dat het zwarte blok weer verdwijnt. Heel vermoeiend. Hopelijk uiteindelijk wel een goed kwaliteit spel. Als het ooit tot bestellen komt.....

Antwoord klantenservice

Beste Liselot,

We hadden graag van je gehoord voordat je een review schrijft...
Het is namelijk een stuk makkelijker om een spel te maken dan je hierboven omschrijft.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Liselot op 30 April 2018

Hi, Ik zal morgen contact opnemen want de bestelling is me nog steeds niet gelukt, wellicht doe ik iets fout.

Reageer op deze review

kaarten oke, memory wat minder

Service 
 
5.0

De kaartspellen die ik besteld had vond ik mooi geworden, prima kwaliteit en snelle levering.
De memory-spelle die ik daarop bestelde waren wat teleurstellend, omdat dit ook op het dunnen karton gedrukt is.
Bij een kaartspel of een kwartet verwacht je dat, een memoryspel is in mijn beleving altijd van karton.
Gozi zou dat kunnen vermelden.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Slechte kwaliteit

Beoordeling 
 
6.5

Heel klein doosje met 20 kaarten van slechte kwaliteit. Heel dun en de foto's zijn niet scherp (terwijl ik goed formaat foto's had). Ik heb ook wel een s memory bij kruidvat besteld en die kwaliteit is echt vele malen beter. 4,95 verzendkosten, terwijl er maar 1 postzegel op de envelop zit.

Antwoord klantenservice

Beste Inge,

Jammer dat jouw ervaring met Gozi een beetje is tegen gevallen.
Over de kwaliteit van de foto's hebben we nog nooit klachten gehad. Dit is in de overige reviews ook goed te lezen.

Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@gozi.nl met je ordernummer? Wellicht dat we samen tot een oorzaak en oplossing kunnen komen.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
5 resultaten - getoond 1 - 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Gozi ervaring

Gozi.nl is de webshop voor unieke spellen, bedrukte (stoep)tegels, metalen borden, vliegers, buttons en wanddecoratie met jouw afbeelding. Een item met eigen opdruk bestel je bij Gozi al vanaf één exemplaar. Een uniek kado of gadget! Bij Gozi.nl maak je met de online applicatie zelf jouw unieke gadget. Je hebt de keuze uit een stok speelkaarten, pokerkaarten, kwartetspellen en memoryspellen. Alles met jouw unieke foto's en teksten.

Wat is uw ervaring met Gozi? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Gozi hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Gozi reviews lezen.

Telefoonnummer: 0413340964

Algemene informatie

Keurmerken
grmv
Verzendkosten
€ 4,95 gratis bij bestellingen boven € 35,00
Levertijd
3 werkdagen
Productgroepen
  • Speelgoed
  • hobby
  • spellen
  • Memory
  • 1-lijnsvlieger
  • Kindervliegers
  • tuin decoratie
  • Foto op Canvas
  • tuindeco
  • Tuindecoratie
  • kwartet
Merken
Kwartet
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
iDeal, Bankoverschrijving