Aanbiedingen Viking Direct?
Begin oktober 2020 cardtridges besteld en bij navraag zouden ze later geleverd worden. Nog eens gevraagd en het werd nog later, tot ik na 3 maanden (!) mijn geld heb terug gevraagd, Dat kwam niet , dus weer maar gevraagd. Excuses van de kant van Viking. Ze waren het vergeten door te geven. Nog 3 x gevraagd en nog steeds niks terug.
Dit is toch ongelofelijk voor zo'n grote aanbieder?
Eerder heb ik daar ook verschillende keren besteld voor een werkgever van mij. We zouden snoepjes oid mee geleverd krijgen. Ook nooit gekregen....
Ik denk niet dat ze op termijn veel klanten overhouden zo
NOOIT iets kopen hier, ook niet met achteraf betalen.
Filters voor zwembadpomp besteld en kreeg andere dan op de afbeelding stonden. Deze passen niet die ik heb gekregen. Kreeg het pas na 2 weken geleverd in doos zonder pakbon of retour adres. In de mail geklommen en vervolgens word er keihard beweerd dat ik ze niet retour kan sturen en moet betalen omdat er geleverd is wat ik besteld heb. En dat terwijl ik foto’s en bewijs heb van een ander geleverd product dan besteld. Waardeloos bedrijf
Ongelooflijk slechte service!!! Op 12 juli een papierversnipperaar besteld. Het was niet duidelijk aangegeven dat deze tot 15! werkdagen bezorgd kon worden door een externe partij. Na die 15 dagen nog geen apparaat mogen ontvangen of welk bericht dan ook over de versnipperaar. Wederom gebeld met Viking. Ik zou door een andere afdeling worden teruggebeld met uitleg wat er mis was gegaan. Een week later ben ik nog niet terug gebeld en ook nog geen versnipperaar mogen ontvangen. Ik bel weer met Viking die wederom niet aan kon geven wanneer ik iets van informatie zou krijgen. Het kon nog wel even gaan duren, want er waren veel mensen op vakantie werd er doodleuk gezegd. Ik ben als zzp-er van mening dat je klant daar niet weken lang de dupe van hoeft te zijn. Ik gaf aan dat aangezien ze op geen enkele manier helderheid konden geven ik graag mijn geld terug wilde. Toen ik vroeg wanneer ik dit geld kon verwachten, kreeg ik wederom geen helder antwoord, want Viking boekt altijd op donderdag, maar kon dit pas doen als de leverancier de annulering van de order zou hebben bevestigd. Dit betreft dus dezelfde leverancier die nu al een maand mijn apparaat niet levert, dus dit kan tot in de eeuwigheid duren. Ik gaf aan dat ik niet bij de leverancier heb gekocht, maar bij Viking en dat zij mij gewoon het geld moeten terugbetalen en het zelf met hun leverancier moeten regelen. Hier werkten ze ook al niet aan mee. Totaal geen service dus en ook geen enkel helder antwoord. Ik koop hier nooit meer!!!
Ik ben sinds begin december 2019 hiermee bezig en nog steeds geen oplossing!een geld terug
Ik heb begin december een externe hard disc besteld en na weken lang wachten en vragen krijg ik te horen dat ik i.p.v. de aangegen prijs ik het dubbele moet betalen of mijn bestelling annuleren. Het blijkt een fout te zijn geweest op de website. Ik heb de bestelling geannuleerd maar heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Zeer slechte service. Na veel emails en bellen nog steeds niks. Nooit meer bij deze bestellen!
Monica op 01 Maart 2020
Hoi Christina,
Helaas herken ik je verhaal. December ook een externe harde schijf bij viking direct besteld en betaald. Ze gaven dezelfde reden op als bij jou waarom ik mijn bestelling alsmaar niet kreeg. Daar heb ik zelf naar moeten informeren. Eind januari is mij mijn geld terug beloofd over te maken. Inmiddels zitten we in maart en nog steeds geen geld terug. Viking direct reageert niet meer op mijn emails. Ik heb ze de tijd gegeven tot 6 maart om het bedrag terug te boeken en anders ga ik meerdere instanties benaderen zodat andere mensen gewaarschuwd gaan worden voor Viking Direct om daar iets te kopen. Hopen dat Viking Direct een eerlijke partij wil zijn en alsnog jou en mij ons geld terug geeft.
Monica op 10 Maart 2020
Ha, inmiddels heeft Viking Direct mijn klacht afgehandeld en mijn geld teruggestort. Boekhouding heeft direct geholpen. Misschien kun jij ook vragen om doorverbonden te worden met de boekhouding. Groetjes Monica
Dit bedrijf werkt met DHL en DHL is nogal onbetrouwbaar. Bij bezorgen verandere het tijdblok ook constant waardoor het me 7 uur thuisblijven kostte!
Ik had bij Viking onderdelen besteld die helaas niet op elkaar bleken te passen. Hun fout en dat wed ook toegegeven en dus waardeloos voor mij. In eerste instantie kreeg ik behulpzame medewerkers aan de lijn. DHL zou het pakket vervolgens komen ophalen. Zelf wegbrengen (tijd in eigen hand!) kon helaas niet, al erg jammer en niet klantvriendelijk want nu werd ik geacht tussen 9.00 en 18.00 thuis te zijn.
Om 22 uur nog steeds geen DHL... De volgende morgen meteen gebeld voor een andere oplossing maar het enige bleek te zijn: opnieuw een dag thuis zijn voor die onbetrouwbare DHL!! Het pakket buiten zetten voor DHL zou voor eigen risico zijn; hoezo?? Zij zijn in gebreke, ik niet!
Geen service dit; ik ben boos en teleurgesteld en ga niet nog weer een hele dag thuis zitten voor wellicht niets. Als je niet hele dagen thuis zit of een ophaaladres hebt waar iemand hele dagen kan wachten op DHL: niets kopen hier want als er iets mis mee is blijkt dat vragen om ellende!!!!
Slechte Service. 1 week geleden iets besteld, erna nog niet geleverd. Klantenservice kan het niets schelen dat je niets geleverd krijgt. Zijn ook heel ongeïnteresseerd aan de telefoon. Na iedere keer bellen geven ze aan het op te sturen maar er komt maar niets. Hier zou ik niet nogmaals iets kopen. Komen afspraken niet na en leveren hun producten niet uit! Pas op indien je iets snel nodig hebt bestel het dan niet via VIKINGDIRECT want ze zijn alles behalve correct en direct
In oktober voor het eerst bij Viking een nietmachine besteld. Deze werd maar niet geleverd. Een paar keer gebeld en toen bleek dat er een afleverbon was. Op die afleverbon stond een handtekening, echter niet mijn handtekening. Na meerdere telefoontjes van mijn kant met het verzoek dit verder uit te zoeken bleef het stil. Tot gisteren de brief op de deurmat viel dat er een incassobureau wordt ingeschakeld. Ik ben klaar met Viking. Ik zal met flinke tegenzin en onrechtvaardigheidsgevoel betalen maar dit was de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van hun diensten. Bij Viking is de klant geen koning.
Via paypal betaald, daarna hebben ze de bestelling stop gezet. Dus ik moest ook nog eens via bank betalen, terwijl de betaling via paypal nog teruggestort zou worden (??!!). Ik moest ze maar vertrouwen, mijn producten a € 1250,- inmiddels 3 dagen te laat geleverd en nog steeds niet. Eerdere mails en vragen niet beantwoord. En daarna een of andere suffe aan de telefoon welke haar zaken niet goed oplost. Bestelling: 4015972
Ik ga niet 2x betalen en dan hopen of ik het geld wel terugkrijg, biedt dan de betaalmogelijheid niet aan.
Bestel -NOOIT- meer via dit bedrijf, wat een hoofdpijn.
Een router besteld op 20-11-2017, zal na worden geleverd. 11-12-2017 een mail gekregen of ik een review willen schrijven over het product. Toen dacht ik er weer aan dat het product nog geleverd moet worden. Even ingelogd op de site, staat product niet meer leverbaar. Contact opgenomen met klantenservice en bevestigd dat het product niet geleverd kan worden en geannuleerd. Als ik zelf niet achter aan was gegaan, hebben ze waarschijnlijk nooit iets over de bestelling gezegd. Wat een super slecht bedrijf
Wat er weer slechte ervaringen. Nou zijn wij er klaar mee met zo samenwerking! 7 februari een aantal meubels besteld. Een deel zou al volgende dag bezorgt moeten worden en de rest van deze besteling binnen 5 werkdagen. Volgende dag is alleen maar een product besteld ipv twee. Naar 17 werkdagen gebeld waar de rest van de bestelling blijft en daarna krijg ik te horen "mevrouw deze besteling wordt deze week gezordt". Vervolgens krijg ik weer te horen dat de matten op de site niet kloppen en dat de kleur anders zou zijn als besteld of wij hier mee akkoord gaan? Meteen gezegd dat wij het niet erg vinden als ze maar allemaal zelfde kleur is. Daarna hebben ze aangegeven dat het 10 tot 15 werkdagen is een paar uur later dat het 6 weken is. Heel erg slechte service, ze geven om niks zijn klanten. Ze vertellen iets wat uit de vinger gezuigt is. Wij zijn nouders al echt besloten om per direct te stoppen met samenwerking.
Online posterframe besteld, netjes via ideal betaald, maar geen bericht en geen pakket.
Via de chat functie contact gezocht en men vertelde mij dat er geen bestelling was aangemaakt, wel geld ontvangen.
Als " gunst" wilde men dan wel opnieuw een bestelling aanmaken, maar een bevestiging daarvan wilde men niet sturen.
na lange tijd uiteindelijk wel de lijsten ontvangen, en een email met een factuur die 9 euro lager was dan wat ik had betaald.
Via de website het geld retour gevraagd, daar werd zeer onbeschoft en kortaf dat het op 5 juni zou worden teruggestuurd.
10 dagen later nog altijd niet terug gekregen, mijn online gegevens zijn verwijderd, kan dus niets meer terug vinden.
zeer slecht bedrijf, zal er nooit meer zaken mee doen, lijkt zelfs een beetje op oplichting !
Op de site een cover voor een tablet gezien voor een hele gunstige prijs, vervolgens de optie gekregen om een online gesprek te voeren met een medewerkster. Deze gaf aan dat het een origineel product was en ging niet in op de prijs.
Ook niet op andere aanvullende vragen en plots werd de verbinding verbroken van hun zijde.
Kortom niets besteld, als je zo al met je toekomstige klanten omgaat.....
Wat is uw ervaring met Viking Direct? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Viking Direct hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Viking Direct reviews lezen.
Telefoonnummer: 077 323 80 00