Medpets reviews

www.medpets.nl
 
6.0 (24)
Medpets

MEDPETS is Nederlands grootste online dierengeneesmiddelen webshop. Medpets is een online dierenapotheek, waar u meer dan 3000 verschillende producten en medicijnen online op Medpets.nl kunt bestellen voor uw hond, kat, en paard.

Medpets biedt producten aan voor allerlei soorten dieren. De voornaamste productgroepen van Med Pets zijn: Diergeneesmiddelen, Verzorgingsproducten en Dieetvoer. Men kan bij Medpets online advies krijgen van een echte dierenarts. Hoe zijn uw ervaringen met webshop Medpets.nl? Deel uw beoordeling eenvoudig online.

24 Medpets reviews

 
(6)
 
(8)
5-7 punten
 
(0)
 
(1)
 
(9)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Volgende dag in huis misleiding

Beoordeling 
 
1.8

Met spoed kraag nodig voor zieke hond. Gekozen voor de comfy cone bij medpets omdat zij duidelijk zeggen dat deze de volgende dag in huis is mits op tijd besteld. Ruim op tijd besteld (rond 13 uur dag ervoor). Maar er werd niks geleverd, ook geen mail met vertraging aankondiging. Gevraagd om opheldering werd gesteld dat mee bestelde product niet op voorraad zou zijn. Ook dat was onjuist, ook dat product had ik gechecked en was op voorraad. Ik lees nu dat ik helaas niet bepaald de eerste en enige ben die in de misleidende belofte van volgende dag verzending ben getrapt. Mijn hond heeft nu nog steeds geen kap.

DD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

hoe lang kan je wachten

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan 27juni 2019 zou paar dagen later geleverd worden, niet dus, dan 5 juli 10 juli 12 juli en zo verder 26 juli al 3 mails gestuurd met antwoord problemen met leverancier .Je wordt aan het lijntje gehouden.Dan maar gevraagt om mijn geld terug te storten daar ik mijn bestelling toch niet krijg, eens benieuwd hoe dt zal aflopen?????

I
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Jolanda op 09 September 2019

Helaas dezelfde slechte ervaring.

Reageer op deze review

Let op! misleidende verkoop!

Beoordeling 
 
1.0

Let op! Misleidende verkoop!
Typisch gevalletje ‘onder valse voorwendselen’. Klanten lokken onder de noemer: voor 21:00 besteld, morgen in huis. Dien vooral een klacht in bij consuwijzer, dit is namelijk illegaal. Hoe meer hoe beter.

Mijn kat heeft helaas verwondingen opgelopen en draagt momenteel een lampenkap-kraag. Omdat deze van hard plastic is en erg oncomfortabel zit Is het belangrijkste aandachtspunt van de koop om zo spoedig mogelijk een nieuwe te laten bezorgen die wat comfortabeler zit. Uiteindelijk gekozen voor medpets vanwege de snelle bezorging. Ook tijdens het bestelproces en in later mailcontact wordt er meerdere malen gerefereerd naar “morgen in huis”. Het is nu 2 dagen later en weer is de bezorging verplaatst naar morgen. Na telefonisch contact werd me verteld dat ik mag wachten of eventueel mijn zending kan annuleren. Ook zie ik in de andere recensies dat ik niet de enige ben met dit probleem. Had ik deze maar eerder gelezen, dan was ik voor iets anders gegaan.

Als je je zonodig online wilt onderscheiden, doe dan ook moeite, en ga geen leugens verkopen. Vooral niet over de rug van bezorgde baasjes die vaak baat hebben bij een snelle bezorging en dus gevoelig voor deze valse reclame-uitingen zijn.

TV
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

Stassen op 19 Juni 2019

Ik zou ook vandaag mijn kraag krijgen, hond die net een operatie had.
Kijk ik in de namiddag bij post nl via track en tracé nr. Blijkt dat ze morgen pas leveren wegens vertragingen. Ben benieuwd of het weer uitgesteld wordt, vrees ervoor als ik uw review lees . Had ik dit maar eerder geweten

Jolanda op 08 September 2019

Voor het eerst besteld bij Medpet en ook in de maling genomen met levering volgende dag bij bestellen voor 21.00 uur. Extra betaald voor avondlevering, zou dan vrijdagavond zijn, maar eerst berich na een mail dat ik gekozen zou hebben voor levering maandag, daarna link met Track&Trace levering zaterdag, overdag dan, want geen levering 's avonds en later weer bericht vertraging, dus maandagavond. Was men de belofte nagekomen bij bestellen voor 21.00 uur de volgende dag te leveren, was er niets aan de hand geweest. Klantenservice zowel telefonisch als per mail onvoldoende.

Jolanda op 09 September 2019

En jawel hoor: zojuist bericht dat de levering ook vanavond niet gaat komen. Zou aan Post. nl liggen. Wordt nu 10 september en donderdag 5 september voor 21.00 uur bestelling geplaatst. We gaan het zien.........

Jolanda op 09 September 2019

De levering is opgeschort naar 10 september. Geloof er niks van na alles wat ik inmiddels gelezen heb over leveringen, die almaar opgeschoven worden en de onzin, die mij bij telefonisch contact met klantenservice als reden werd gegeven. Voortaan het voer gewoon bestellen bij de dierenarts, die direct laat leveren door de leverancier voor dezelfde prijs als bij Medpets en sneller.

Jolanda op 10 September 2019

Vandaag opnieuw contact met klantenservice, waar men opnieuw de hele gang van zaken wilde doorlopen.
Ik heb alles op rij en wil alleen dat er gekeken wordt naar de laatste Track&Trace, waar staat dat de levering gisteren zou plaatsvinden, 9 september, terwijl het pakket nog in het sorteercentrum zou zijn. Volgens algemeen geldende reglementen is het de taak van de verzender, Medpets in dit geval, nu contact op te nemen met de klantenservice van post nl.
Dame klantenservice Medpets wil doordrammen het hele circuit weer door te nemen, wat onnodig is en wat ik haar probeerde duidelijk te maken.
Gaat mevrouw met mij op deze toon, je verzint het niet, niet verder en verbreekt de verbinding.

Blijf weg vsn deze toko!

Jolanda op 11 September 2019

Eindelijk na een week het kattenvoer binnen. Ik had gisteren voorgesteld de zending, die inmiddels bij post nl ook fout was gesorteerd, opnieuw te doen. Daar is gehoor aan gegeven. Klantenservice bellen en vragen naar Gijs. ?

Reageer op deze review

Slecht!

Beoordeling 
 
1.0

Bodembedekking voor mijn hamster besteld, stond bij volgende dag geleverd. Week later nog niets, toen bericht dat het vertraagd was dat het verstuurd zou worden. 2 dagen later weer een mail, eeer vertraagd geplande verzending 1 maart voor een product besteld op 3 februari! Bestelling geannuleerd op 13 feb en zou binnen enkele dagen mijn geld terug gestort krijgen. Nu 3 maart nog steeds mijn geld niet terug. Zeer slecht en klantonvriendelijk

RM
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

Loze beloftes

Beoordeling 
 
1.0


Vroeger was ik tevreden van medpets, maar nu helemaal niet meer! Mijn voorlaatste bestelling duurde 2 weken. Mijn huidige bestelling heb ik na 18 dagen nog steeds niet ontvangen. Dit komt omdat sommige producten niet in voorraad zijn, maar de belofte om de producten die wel in voorraad zijn op te sturen, wordt niet nagekomen. Bij telefonisch contact werd me beloofd dat ze de producten die in voorraad waren diezelfde dag nog gingen opsturen, maar dit is ondertussen al 11 dagen geleden, en nog steeds niets ontvangen! Dit is onaanvaardbaar, geen bestellingen meer voor mij!

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Zeer teleurgesteld en slechte klantvriendelijkheid

Beoordeling 
 
1.7

Kreeg van Post Nl bezorgdatum en tijd door. Aangezien wij op een chaletpark wonen worden door alle leveranciers pakjes in de kantine gelegd, niet alleen bij ons maar voor alle bewoners. Ben gelijk gaan kijken, geen pakje, heb navraag gedaan bij de receptie maar geen pakje. Heb gebeld met de klantenservice, zouden terugbellen maar hi maar, werd niet teruggebeld. Ben daarna nog drie dagen gaan kijken maar helaas.
Bandaag maar weer zelf actie ondernomen en weer met de klantenservice gebeld. Zij beloofde contact met Post NL op te nemen en terug te bellen en dat is gelukt!
Post NL beweert het pakje in de kantien e te hebben gelegd.
Als dat zo zou zijn, dan reclameer ik toch niet?
De vrouw zei het wordt in een algemene ruimte neergelegd dus een ander kan het zo meenemen. Ik woon 14 jaar op dit adres en is nog nooit eerder gebeurd met een leverancier muv Medpets.
Ik ben mijn geld kwijt, heb geen voer voor mijn pup en bestel nooit meer bij Medpets

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.0

Onbetrouwbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik eten op de site bestel voor de hond en ik achteraf een mailtje krijg dat het pas veel later dan de bezorgdatum bezorgd wordt. Dit keer een maand later. Ik heb hier in het verleden al over geklaagd op facebook, toen deze functie nog op de pagina stond, en kreeg toen niet meer dan een vrij onbeschoft antwoord. Dit is nu de 5e keer dat dit gebeurd. Op de site staan dan aangeven dat het op voorraad is of, zoals in dit geval, dinsdag verstuurd wordt, en nadat ik betaald heb krijg ik dan een mailtje wat mij verteld dat het veel later bezorgd wordt. Dit mailtje kreeg ik overigens pas 2 dagen later. Als meepets tenminste transparant was over de bezorgdata dan had ik een weloverwogen keuze kunnen maken om een kleinere zak te bestellen (was op voorraad) of elders te bestellen, maar inmiddels zijn we 2 dagen verder en hoor ik nu pas dat ik nog een maand extra kan wachten. Deze wachttijd is in het verleden opgelopen tot 8 weken. Het ergste is nog wel dat meepets zich profileert als een site voor dieren met special needs, wat het nog kwalijker maakt. Zij weten immers net zo goed dat ik niet nog even naar de supermarkt kan om het eten te kopen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Top service!

Beoordeling 
 
9.3

Uitstekende service! Na ontvangst van de Trixie running disk, bleek deze verkeerd gemonteerd en daarmee aan te lopen. Na telefonisch contact, vriendelijk en zonder problemen meteen een nieuwe besteld, welke na een weekje ontvangen. Inmiddels is onze hamster er erg blij mee en wij ook met zo'n service.

EH
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Onbetrouwbare medische adviezen, onbetrouwbare productreviews

Service 
 
1.0

Zeer negatieve reacties plaatst medpets niet bij de productreviews op de medpetssite. De 'dierenarts' van Medpets geeft domme en soms zelfs onverantwoorde adviezen. Op mijn vraag over een middel met hoog alcoholpercentage kreeg ik het advies het eerst op een warme lepel te doen zodat de alcohol zou verdampen voor ik het aan mijn kat gaf. Maar alcohol wordt juist veel sneller opgenomen als het verwarmd wordt aangeboden (en verdampt pas bij 78 graden)! Dit wist ik echter nog niet en mijn kat kreeg dus erg sterke en nare effecten van de alcohol door dit advies; hij werd heel angstig en verward! Het middel werd ook aangeraden door deze 'dierenarts' terwijl bij navraag bleek dat het hele middel nooit was getest of onderzocht op enige (bij)werking en er helemaal niets bekend was van de effecten van dit middel! Dit gaat overigens om de 'Puur'producten: die zijn geen van allen getest en zeer negatieve ervaringen hierover worden ook niet geplaatst bij de reviews op medpets (eigen ervaring: ik heb het 4x geprobeerd te plaatsen en het werd alleen geplaatst toen ik het had afgezwakt). Ga dus ALTIJD naar je eigen dierenarts en vertrouw niet op dit soort 'dierenartsen'. Geloof ook de productreviews op de site van medpets niet: ze konden mij zelfs niet garanderen dat die zeer positieve reacties bij 'Puur' niet van de producent zelf waren.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 16 3
Reageer op deze review

tevredenheid

Beoordeling 
 
10.0

Altijd heel tevreden geweest over al de producten, veel goedkoper, kan alles opvolgen als ik bestel en heb nog nooit slechte ervaringen gehad, gr dierenliefhebber, 3 honden en 1 kat

PC
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Medpets informatie