Bontjaskopen.nl reviews & ervaringen

www.bontjaskopen.nl
 
3.6 (109)
Bontjas Kopen

109 Bontjaskopen.nl reviews

 
(14)
 
(9)
 
(7)
 
(20)
 
(63)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
63 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0

Jas was te klein terug gestuurd. Nooit geld terug ontvangen. Meerdere mails met toezeggingen en nooit terug ontvangen. Aangifte gedaan bij de politie maar die doet er niks mee. Flut bedrijf! Ik ben opgelicht

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

jas gekocht.

Beoordeling 
 
2.0

ik had een jas besteld bij bontjaskopen.nl netjes geleverd enzo.
maar de kwaliteit was echt helemaal niks. had hiervoor een jas besteld bij www.lederclub.nl deze kwaliteit was echt goed ik dacht dat die Italiaanse jassen allemaal dezelfde kwaliteit waren.

SD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jas kapot, slechte kwaliteit

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een jas met twee bontkragen erop gekregen. Je ziet kleurverschil. Het model jas is leuk, de kleur (olijfgroen) ook maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeer slecht. De jas is dun voor een winterjas. De service bij bontjaskopen.nl is ook zeer slecht, men reageert niet op je mails of niet volledig. NIETS KOPEN HIER!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

hallo ik ben angela mebius
ik ben een alleenstaande moeder van 2 kleine kinderen heb 2x een jas besteld de eerste kreeg ik netjes binnen maar was te klein dus heb ik terug gestuurd de 2 de jas nooit gekregen ik heb via ideal betaald en zit nu nog op mijn geld te wachten in middels een maand 250,- er word me steeds gezegd binnen een maand heeft u u geld terug mevrouw ik heb nu eeen advocaat in handen genomen en ga vanmiddag aangifte doen ben er helemaal klaar mee

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Marco van der Vliet op 16 Mei 2014

Zoals je kan lezen heb ik ook een vervelende ervaring met Dutchmoda gehad. Zoals het er nu uitziet is het probleem na 5 maanden opgelost. Om dit te realiseren heb ik veel gecommuniceerd met meerdere partijen Deze partijen hebben na mijn aandringen uiteindelijk actie ondernomen, het bedrijf welke de betalingen bij Dutchmoda verzorgt (provider) heeft deze week gemeld dat zij mijn betaling terug storten.

Mijn motivatie om door te zetten was dat ik niet wil accepteren dat een Dutchmoda een probleem creëert en geen enkele actie onderneemt om dit probleem op te lossen waardoor zij mij dus bewust proberen te benadelen.
Een advocaat kost (veel) geld, het resultaat is onbekend en veel kan je ook zelf doen. Mijn advies is wel om enkel de feiten te melden en geen emoties (voegt niets toe en men neemt je niet serieus).
Dutchmoda handelt op de grens van het toelaatbare, waardoor hun handelswijze door betrokkenen (politie, bank en provider) als organisatorische problemen worden bestempeld. Deze conclusie wordt door hun getrokken uit het feit dat er niet veel geregistreerde klachten over Dutchmoda zijn, tot mijn verbazing was ik pas de tweede geregistreerde klacht over Dutchmoda. Meldingen en ervaringen op deze site en Tros Radar worden niet serieus genomen en zijn geen geregistreerde klachten.
Om Dutchmoda van oplichting te kunnen beschuldigen zijn meerdere schuldeisers nodig als bewijs. Mij is het helaas niet gelukt om in persoonlijk contact te komen met personen welke ook zijn gedupeerd door Dutchmoda.

Hieronder enige uitleg hoe ik heb gehandeld.
Meerdere brieven naar Dutchmoda met uiteindelijk ingebrekestelling en vordering (geen enkele reactie).
Belangrijkste is om aangifte te doen bij Landelijk Meldpunt Internetoplichting (digitaal), Hiervoor dien je (vooraf) een schrijven samen te stellen met onderbouwing en datum van genomen telefoongesprekken en brieven.
Per mail krijg je een reactie met bankgegevens waardoor je vervolgstappen kan maken naar de bank van Dutchmoda. De bank doet navraag bij het Landelijk Meldpunt Internetoplichting of er meer aangiftes zijn tegen Dutchmoda, bij voldoende klachten maakt de bank een melding naar de provider van Dutchmoda. De provider onderneemt uiteindelijk actie naar Dutchmoda. (namen van deze bedrijven wil ik niet op deze site noemen).

Ik kan niet controleren hoe en of deze partijen (politie, bank en provider) met elkaar communiceren. De aansprakelijkheid van bank en provider is mij niet duidelijk, door hun te wijzen op hun verantwoordelijkheden helpt wel.

Ik heb voorbeeldbrieven, maar ik weet niet hoe ik deze kan delen. Als iemand advies heeft?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

In februarie 2 winterjassen besteld, konden niet geleverd worden,levertijd 2 maanden, dus na de winter!
ondertussen wel betaald, nette annulering van de bestelling ontavngen.
Nu na 3 maanden nog mijn geld niet terug.
Vijf keer gebeld en geschreven! Het is in behandeling meneer.
Weigeren je door te verbinden met de 'juiste' persoon.
Mensen koop hier niets!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Marco van der Vliet op 17 April 2014

Ik adviseer alle gedeputeerden aan om z.s.m. aangifte te toen van internetoplichting.
Dit kan in op de site van de politie www.mijnpolitie.nl
Bij voldoende aanwijzingen zal niet alleen de politie maar ook de bank van Dutchmoda actie ondernemen.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Ik heb eerst langer dan een maand gewacht op mijn jas, daarna retour gestuurd (op eigen rekening), daarna nog een maand gewacht op een andere maat jas, na die maand geannuleerd, en nu 2 maanden verder nog geen geld terug...

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

eStore label zijn onder meer fightscene.nl , coolbaboon.nl, dutchmoda.nl, gameskoopjes.nl, lamineerkoopjes.nl en horlogeskoopjes. Geheel oplichters, zo ook bontjaskopen.nl.

Indien van toepassing aangifte doen bij het landelijk meldpunt internetoplichting.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Grote oplichters. Meneer A. Bhadjoe (zoals er op internet vermeld staat) heeft bij mij een groot probleem. 21 dec mijn jas besteld, paar keer achteraan gebeld, iedere keer vertraging met levering blablabla. Uiteindelijk gebeld dat ik hem niet meer hoefde, kreeg ik ineens te horen dat hij toch al niet meer op voorraad was. Nu alweer heletijd aan het wachten op mijn geld.

In de tussentijd heb ik ook opgezocht naar de betrouwbaarheid van de website en las ik helaas deze berichten allemaal...

Ik heb het geluk dat ik alle telefoongesprekken heb opgenomen en heb overal screenshots van gemaakt.

Ook heb ik ondertussen aangifte gedaan.
Maandag weer bellen en als hij weer met smoesjes aankomt, dan maar even een bezoekje doen aan meneer Bhadjoe.

Hij is nog niet van mij af!

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Amanda op 19 Februari 2014

Hoi Kim,

Ook ik heb helaas een jas bij hen besteld (11 januari) en heb tot op heden geen jas ontvangen. Ook gebeld, telkens met de belofte dat hij volgende week zou worden opgestuurd, niet dus.

Nu de jas geannuleerd en zou binnen twee weken geld terug krijgen. Ben benieuwd, maar geloof er niks van!

Zou je me op de hoogte willen houden van jou vorderingen? Dan kan ik het misschien op dezelfde manier aanpakken.

Wat een asociale mensen wonen er toch op deze wereld, keihard gewerkt voor dat geld voor de jas.

Rique Hemmes op 01 April 2014

Helaas kan ook ik in de rij aansluiten. Wij hebben twee jassen besteld begin november 2013, een tje gehouden en de andere ging retour. Met de jas is niks mis mee, ook de levering ging vlot. Maar het geld van de jas die retour ging...... Het is nu april , en ik heb nog steeds niets ontvangen. Elke keer als ik bel zegt men dat het in behandeling is , en dat het geld teruggestort gaat worden. Wat moet ik doen ? Ik word er wanhopig van!

Kim op 04 April 2014

Hoi,

Ik heb vorige maand mijn geld terug gekregen. Ik heb zo'n beetje elke dag met die lui aan de telefoon gehangen en ook gedreigd met de politie in te schakelen. Dit heeft blijkbaar wel indruk op ze gemaakt. Ook de telefoongesprekken had ik opgenomen, dat had ik hen ook vermeld. Vandaar dat zij waarschijnlijk toch het geld uiteindelijk teruggestort hebben bij mij. Het is gewoon een kwestie van stalken tot ze er zat van zijn!

Succes! Ik hoop dat het jullie lukt om jullie geld terug te krijgen! Eventueel een aangifte beginnen en volgende telefoongesprekken opnemen.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Mensen,

Waardeloos Site slechte kwaliteit, slechte service. Ze verkopen jassen die op de markt worden verkocht. Je krijgt geen geld terug als je de jas terugstuurt. Er zitten oplichters in dit bedrijf. Niet bestellen bij Dutchmoda en niet bij bontjaskopen.nl Je bent geld kwijt als je bij hun besteld.

C
Was deze beoordeling nuttig? 7 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos, traag en slechte pasvorm. Heb enige tijd later mijn geluk geprobeerd voor een nieuwe winterjas bij Nickelson.eu. Inderdaad vreemde keus, maar de jassen zijn wel van kwaliteit en ze hebben ook modellen die veel volwassener en moderner, maar vooral gewoon mooi zijn. Snelle levering ook!

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Een waardeloze website, ik raad iedereen sterk af om hier te bestellen.
2 weken na originele leveringsdatum kwam de jas eindelijk binnen, kwalitatief erg slecht en geen goede pasvorm. Ik heb de jas gelijk retour gestuurd, na enkele dagen gewacht te hebben had ik nog steeds geen reactie. Na mijn telefoontje bleek dat het volgens hen niet duidelijk was of ik de jas had teruggestuurd voor retour of omruiling. Aangezien ik het pakket heb teruggestuurd t.a.v. retourneren lijkt mij dit toch erg vanzelfsprekend dat ik de jas retour wil sturen. Nu na een maand is mijn geld nog steeds niet teruggestort, en na het zoveelste telefoontje is mij verteld dat ik het geld binnen 10 dagen gestort krijg. Meneer begreep wel dat het vervelend was om zolang te wachten op een bedrag van €184,99, maar verder kon hij mij niet helpen. Voor iedereen die twijfelt om hier te bestellen, weet waar je aan begint!

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

010 R0tterddam op 01 November 2013

Hoi,

heb jij inmiddels je geld al ontvangen? ik wacht namelijk al ruim 10 maanden op mijn geld.

Zou je aub willen reageren, want ik ben hier namelijk mee bezig met de rechtsbijstand.

grt.

Pascal op 01 November 2013

Hallo,

Ik zou vandaag mijn geld moeten ontvangen, maar vooralsnog niks gehad, dus ga straks maar weer bellen.
Begin er mijn twijfels bij te krijgen als ik andere recensies lees...
Ik hou je op de hoogte via deze review.

Groeten

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Hee,

Misschien handig voor alle gedupeerden om te weten; Ik heb vorig jaar oktober een jas bij dutchmoda besteld, deze werd uiteraard niet geleverd. Ik heb met ze gesproken en aangegeven dat ik de bestelling wilde annuleren omdat het echt koud werd en er een winterjas moest komen. Ik ontving netjes een creditnota per mail, maar het geld stond twee maanden later nog steeds niet op mijn rekening (€180). Mijn geluk was dat ik met credit card betaald had, hiermee was ik verzekerd tegen het niet leveren/breuk van de bestelling. Ik kon via de Rabobank het geld terugkrijgen als ik schriftelijk bewijs had van de vele mails die ik naar Dutchmoda gestuurd had, en de creditnota van hen etc.

Misschien hebben jullie iets aan deze informatie, als je dus met credit card betaald hebt, ben je tegen dit soort praktijken verzekerd! (En anders een goede tip voor een volgende online bestelling om een credit card te gebruiken, natuurlijk nóóóóit meer bij Dutchmoda!)

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Naomi Tjoelker op 21 Oktober 2013

Hey..
Ik heb hier afgelopen vrijdag een jas besteld. Maar nu lees ik dit allemaal..
Baal hier ontzettend van en weet ook niet wat ik nu kan verwachten.. Heb ze al proberen te bereiken maar niet bereikbaar....

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Dutch Moda is niet te vertrouwen, je krijgt de verkeerde jas geleverd of hij is beschadigd. vervolgens moet je eerst betalen en als je ze belt dan houden zij je aan het lijntje en je krijgt je geld niet terug.

KB
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

In januari al creditnota ontvangen, nu precies 6 maanden later nog steeds geen geld terug. Telefonisch contact levert niets op dan allemaal smoesjes dat ze achterstand hebben etc. Waardeloos, nu via klacht.nl geprobeerd, hopelijk krijg ik zo mijn 100 euro toch nog terug! Nooit kopen dus bij Dutchmoda!

LV
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

na tussenkomst van KLACHT.NL eindelijk mijn geld terug dus mensen allemaal naar KLACHT.NL om te klagen over dutchmoda of bontjaskopen.nl dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets kan doen.

MK
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Koop hier geen jas! De eigenaar heeft zich uitgeschreven, vast na alle telefoontjes. Weg 160 euro.. en ze hebben al mijn nummers geblokkeerd! De oplichters! Check voortaan deze site:

https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html

Ook bontjaskopen.nl is volgens mijnpolitie niet goed

N
Was deze beoordeling nuttig? 11 1

Jesha op 20 Juni 2013

Dankje, ga ik doen!

marian op 10 Juli 2013

ik had ook geld te goed van dutch moda heel vel gebeld kreeg allemaal smoesjes toen kwam ik op de site van klacht.nl die hebben er voor gezorgd dat ik mijn geld terug krijg. tenminste de belofte dat het binnen 2 dagen op de rekening staat. probeer het ook eens.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Hallo allemaal

ik ben ondertussen al een half jaar verder verschillende telefoontjes gedaan mailtjes gestuurd en in het begin alleen maar de rot smoes hebben gehad dat er een achterstand was in de administratie wel 2x een jas opgestuurd gekregen maar me geld daar kan ik naar fluiten.
denk dat ik binnenkort toch maar eens naar almere ga om een sirieus gesprek met de mensen van dutchmoda aan te gaan!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 9 0

jderoo op 23 Mei 2013

Hallo Allemaal
We hebben dit jaar voor onze dochter een jas besteld bij Dutchmoda
Helaas paste de jas niet ,dus retour gestuurd.
Het geld zou binnen dertig dagen terug worden gestort .
Helaas is dit nog steeds het geval niet.
We hebben meerdere malen gebeld met dit bedrijf, als argument we hebben een achterstand in de administratie.
Nu waren we het zat en zijn naar de rechtswinkel gegaan om raad te vragen.
Daar werd verteld dat we via internet andere mensen die zijn gedupeerd door dit bedrijf moeten zoeken .
Dan kunnen deze mensen gezamenlijk in aanmerking komen voor een advocaat .
Dus mensen laten we de handen in één slaan en dit bedrijf zo snel mogelijk laten stoppen met deze wan praktijken.
Groeten J de roo

C. Huijnen op 27 Mei 2013

Zullen we per mail contact houden onderling?
Zodat we een advocaat kunnen inschakelen?\

Wacht ook al sinds 1 januari op mijn geld en uiteraard nog steeds storing.

Loes Ohm op 28 Mei 2013

Hallo fam. De Roo, en andere lezers,

Ook ik heb in november 2012 'n jas besteld voor mijn dochter, na lang wachten eindelijk bezorgt, u raad het al veels teklein, retour gezonden voor grotere maat, deze kwam okk pas na diverse telefoontjes en mails, helaas was deze nog steeds te klein, wederom meteen retour gezonden, kreeg ook 'n retourmelding met credit nota, heb alleen helaas nog steeds mijn geld niet retour, ondanks vele telefoontjes en mails, krijg net als iedereen als argument dat ze 'n adminitratie achterstand hebben.
Ik ben bang dat ik naar m'n geld kan fluiten, het gaat wel om € 180.-.
Ik hoop dat we inderdaad het bedrijf kunnen stoppen, zou alleen zelf niet weten hoe.
Groeten L. Ohm

Loes Ohm op 28 Mei 2013

nog even voor de duidelijkheid, het gaat hier over Dutchmoda.

Erica Gijsbers op 18 Juni 2013

Hmm... Ik wacht ook nog steeds op mijn geld. Ik kreeg ook steeds de verkeerde jas. En inderdaad, ik word ook aan het lijntje gehouden....

Erica

Jan op 25 Juni 2013

Iemand nog nieuws?

maran de roo op 10 Juli 2013

allemaal naar klacht.nl die hebben mij geholpen om mijn geld terug te krijgen. iik ben diegene die naar de rechtswinkel is geweest. maar dit is een betere oplossing want zij zetten hun advocaten er achter aan. hoop dat jullie hier mee geholpen zijn. gr marian

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Zijn oplichters! Vorig jaar met Sinterklaas een jas besteld, die was dus veeeelste klein.. Netjes terug gestuurd en ik zou binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen..
Ondanks mijn honderden mailtjes en telefoontjes nog steeds niets terug gehad..170 euro door de plee...
Lijkt of ze expres kapotte of te kleine artikelen versturen zodat jij die netjes voorruit heeft betaald op eigen kosten nog eens de retour zending doet om dan geen cent terug te krijgen..
Ook als je mailt of belt naar mojito service krijg je onzin verhalen en geen cent terug.. oplichters zijn het de jassen worden elke maand goedkoper om toch nog klanten te strikken..

G
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Mensen, dit zijn oplichters. Ze beloven veel maar ze doen weinig. 2 jaar terug is bontjaskopen.nl gestart. Omdat ze slecht reviews hebben gehad is de eigenaars met een andere naam begonen namelijk dutchmoda. Slecht service, slecht kwaliteit(kwaliteit van de markt. Alle jassen zijn markt jassen) niet meer bestellen bij hun. Ze zijn door de Webshop keurmerk er uit gegooid omdat ze niet aan de afspraak houden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 10 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

Vreselijk onlineshop! Vreselijk veel bellen, telkens hebben ze een andere smoes. De jas is net opgestuurd, de jas ligt nog op een andere locatie. De jas ligt nog bij de leverancier. Tot dat we hebben gedreigd met aangifte enz. Toen duurde het nog enkele weken maar we merkte wel dat er vooruitgang was. Uiteindelijk gigantisch lang gewacht, en de jas ontvangen. Na een korte tijd, de rits kapot, knopen die loslaten. Werkelijk verschrikkelijk!

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Hut op 27 Maart 2013

Wat heb je voor deze jas betaald Aaron?

Reageer op deze review
63 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Bontjaskopen.nl ervaring

Op Bontjaskopen.nl vindt de consument een uitgebreide collectie winterjassen met echte bontkragen, welke gemakkelijk online te bestellen zijn. Bontjaskopen.nl volgt de laatste trends in Parijs en Milaan en het moederbedrijf Dutchmoda laat deze produceren op een eigen productielijn. Doordat Bontjaskopen.nl voor zowel mannen, vrouwen als kinderen produceert, vindt de consument altijd een model wat past.

Bontjaskopen.nl wil garanderen dat de koper tevreden is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan kan de aankoop altijd binnen 14 dagen geretourneerd worden. Bij Bontjaskopen.nl koopt u direct vanaf de leverancier, hierdoor kunt u genieten van lage prijzen maar met dezelfde service als in de fysieke winkel.

Review schrijven? Lees eerst dit:

Reviewspot accepteert geen ongepaste taal in reviews. Reviews met een lasterlijk, obsceen of bedreigend karakter worden per direct verwijderd.

Wat is uw ervaring met Bontjaskopen.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bontjaskopen.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bontjaskopen.nl reviews lezen.