Novasol reviews & ervaringen

www.novasol.nl
 
4.7 (92)
novasol

92 Novasol reviews

 
(20)
 
(13)
 
(4)
 
(13)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
4 resultaten - getoond 1 - 4
Volgorde

beetje smerig

Beoordeling 
 
5.0

Dit jaar wilden we o.a. een week naar Denemarken op vakantie. Via de site van Novasol kwamen we uit bij een mooi vakantiehuis bij het plaatsje Vordingsborg. Bij aankomst troffen we inderdaad het mooi ogende huis. Alleen het niveau van 'schoonmaak' was abominabel. Daarnaast hadden we geen warm water, geen waterdruk op de kraan in de keuken en was de afvoer in de badkamer verstopt. Bestek, borden, pannen, gasfornuis en afzuigkap waren enorm vies. De schoonmaakattributen zo mogelijk nog viezer (van afwaskwast, tot dweil, van plumeau tot smerige, niet functionerende stofzuiger.) De volgende ochtend (we waren 's zaterdags vrij laat aangekomen) belden we naar het kantoor. Er zou een monteur langs komen. Deze was er rond half 1. Het was een vriendelijke dame die de meeste klachten verhielp door de kalk uit de kranen te verwijderen en de boiler in te stellen. Ondertussen had ik zelf al de wastafelafvoer in de douche schoongemaakt (een dopje van de tandpasta en de grote prop haren en viezigheid hielden het water tegen). De dame bood aan het huis verder schoon te maken, maar dat zou ons bij elkaar een hele vakantiedag kosten. Dus dit hebben we vriendelijk afgeslagen.
Wat ons vooral erg tegen de borst stuit is de weinig invoelende en on-klantvriendelijke manier van klachtbehandeling. Men verwees naar de voorwaarden, waarin stond dat wij de Novasol de kans moeten geven de klacht af te handelen en dat wij dat door voor onze vakantie te kiezen daar geen gebruik van hadden gemaakt. Ik ben eens gaan googelen en kwam een groot aantal van deze 'schoonmaakperikelen' tegen. Novasol investeert hier dus veel te weinig in. De focus ligt op het verdienen en niet op het begrip richting klant. Ik zou een ieder willen adviseren om het internet goed af te speuren alvorens met Novasol in zee te gaan. Wij hebben in ieder geval voor het eerst en voor het laatst gebruik gemaakt van de diensten van Novasol. Een vakantiehuis van 4 sterren voor iets meer dan 1000 euro voor een week dient volgens ons bij aankomst schoon en zonder gebreken te zijn en niet te ogen als smoezelig en vies . Zowel in het huisje als in de bijgebouwtjes en de jacuzzi. Kortom: Denemarken is een prachtig, relaxt land, maar met Novasol zullen we daar NOOIT meer verblijven.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Peters op 27 Augustus 2017

Dat wordt dan lastig want Novasol is by far de grootste aanbieder voor Denemarken. Ik snap niet dat als er dan schoonmaak komt, dat je dat dan afwijst. Dan laat je de klacht toch niet oplossen. Ook geen reden tot klagen dus.

van faassen op 18 Januari 2019

Wat een domme idiote opmerking .Het huisje hoort voordat iemand er intrekt al schoon te zijn. En er zijn genoeg personen in denemarken die ook een huisje hebben en niet bij novasol zijn aangesloten ..Ps heb zelf ook ervaring gehad met novasol zijn gewoon oplichters en leugenaars!!!!!

Reageer op deze review

Novasol niet nakomen faciliteiten

Beoordeling 
 
5.0

Afgelopen zomer hebben wij via Novasol een villa voor 15 personen Spanje Argentona gehuurd object EBN415. Op basis van de faciliteiten en kenmerken hadden wij onze keuze gemaakt. Waaronder 1 belangrijke dat er airconditioning aanwezig zou zijn. Echter bij aankomst bleek dat niet het geval. Tevens de afstand van lokatie naar strand wat volgens de brochure 5 minuten zou zijn maar in werkelijkheid ca 20 minuten ( met de auto).
Hierop hebben wij na terugkomst ons beklacht gedaan en inmiddels een antwoord ontvangen.
Triest dat Novasol zich wil afdoen met slechts €75,- tegoed.
En zelf hierin niet de verantwoording in neemt als aanbieder.

-------------------
Wij hebben de inhoud van uw e-mail besproken met onze medewerkers in Spanje en zij vinden het allereerst erg jammer dat u niet het verblijf heeft gehad dat u voor ogen had. Zij hebben uw opmerkingen voorgelegd bij de contactpersoon van het vakantiehuis en deze geeft aan dat bij dit huis momenteel 5 ligbedden ter beschikking zijn. Naar aanleiding van uw melding hebben wij daarom direct de informatie hieromtrent bij de huisbeschrijving op onze website aangepast. Natuurlijk vinden wij het wel vervelend dat u nu minder ligbedden ter beschikking had, maar helaas waren wij tijdens u verblijf niet op de hoogte van dit euvel. Wanneer u ons direct in kennis had gesteld van het gebrek, hadden wij er voor kunnen zorgen dat 3 extra ligbedden gebracht waren. Op die manier hadden wij u geboden wat u volgens de huisbeschrijving ook was beloofd.

Ten aanzien van het ontbreken van de airconditioning geeft de contactpersoon van het huis aan dat er bij de opname van dit vakantiehuis in ons aanbod nog sprake was van de aanleg van deze faciliteit. Om die reden is de airconditioning genoemd in de huisbeschrijving. De eigenaar van het vakantiehuis heeft in een later stadium echter besloten toch af te zien van de aanschaf van deze apparatuur, maar hij heeft ons hierover nimmer geïnformeerd. Pas na uw melding zijn wij nu in kennis van het feit dat de airconditioning ontbreekt en wij hebben dit dan ook onmiddellijk aangepast op onze website. Later dit jaar zal er volgens de huiseigenaar overigens alsnog airconditioning worden geplaatst, maar tot die tijd zal deze faciliteit uiteraard niet meer worden vernoemd in de huisbeschrijving. Op die manier worden toekomstige gasten correct geïnformeerd over dit vakantiehuis en wij danken u dan ook hartelijk voor uw feedback hieromtrent.
( Novasol, jullie zijn hier in gebreke gebleven en niet te hebben geleverd volgens de advertentie wat jullie nb zelf met dit antwoord aangeven. Dat Novasol als bemiddelaar niet geheel op de hoogte is van de correcte faciliteiten op locatie door slechte communicatie mag niet het probleem zijn/worden van de huurder.)

Ditzelfde geldt voor de onjuiste vermelding van de afstand naar het strand. Deze blijkt met de auto 13 minuten te bedragen en uiteraard zal ook hiervan een aanpassing worden doorgevoerd op onze website. Overigens is bij ´kaart en omgeving´ op de website wel duidelijk te zien dat het huis niet op een afstand van 5 minuten van het strand gelegen kan zijn.
(Novasol, schrijft u nu dit daadwerkelijk? We mogen toch aannemen als huurder zijnde dat deze informatie betrouwbaar is? )

Onze collega´s in Spanje vinden het nogmaals erg jammer dat zij ter plaatse niets van u vernomen hebben, ondanks dat de procedure van klachtenmelding wel in onze huurvoorwaarden bij artikel 11 uitvoerig beschreven staat. Om die reden kunnen zij u helaas geen vergoeding aanbieden. Omdat zij wel dankbaar zijn voor de door u versterkte informatie en hierdoor klachten in de toekomst kunnen voorkomen, bieden zij u een korting van 75 euro op een volgende boeking. Deze korting heeft een geldigheid van 1 jaar, is niet overdraagbaar aan derden en kan niet ingewisseld worden in combinatie met andere lopende acties. Wij hopen dat u hiervan gebruik wilt maken en wij danken u nogmaals voor de moeite die u heeft genomen ons achteraf alsnog te informeren over uw ervaring inzake het vakantiehuis.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.3

We hebben afgelopen zomer op twee verschillende locaties in Zweden een huis gehuurd bij Novasol. Het eerste huis voldeed meer dan prima, het tweede huis was een domper vanwege de enorme zwavellucht in het water. We hebben zodoende maar drinkwater gekocht en de wasmachine helemaal niet gebruikt. De douche gebruikten we minimaal en slechts met de buitendeur open.
Novasol reageerde op onze mail achteraf uiterst zuinig, ze dekten zich vooral juridisch in en verwees naar regels en voorwaarden en daar hebben we ook nog 2 maanden op moeten wachten. Het was ons niet eens om een vergoeding te doen maar meer als waarschuwing voor volgende huurders. Erg teleurstellend, hadden ze gewoon excuses gemaakt en onze bevindingen doorgegeven aan de eigenaar van het huis dan waren wij al tevreden geweest.
Hun hoop dat we een volgende keer weer voor Novasol kiezen kunnen ze hierdoor wel vergeten.

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

NOVASOL Vakantiehuizen op 08 November 2013

Beste Vera,

Hartelijk dank voor uw review. Erg vervelend dat het 2e vakantiehuis in Zweden niet aan de verwachting heeft kunnen voldoen. Wij waarderen ten zeerste dat u ons hebt geïnformeerd over uw ervaringen. Zoals wij reeds in onze schrijven, naast onze excuses, naar u hebben vermeld zullen onze collega's in Zweden de huiseigenaar adviseren e.e.a. te controleren en waar nodig te herstellen, zodat eventuele klachten over dit vakantiehuis in de toekomst kunnen worden voorkomen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

Door het ontbreken van een schoonmaak-checklijst(vooraf) werden we geconfronteerd met eindschoonmaakkosten. Wij hebben het huisje schoner achtergelaten dan dat het hadden gekregen. Als reactie op onze klacht kregen we nogmaals het 'schoonmaakrapport' retour. Het wordt 'hun' woord tegen het onze en er zullen altijd 'kruimels' gevonden kunnen worden. Dit is wel een vervelende manier om een relatief duur vakantiehuisje nog duurder te maken.
Echte een afknapper en reden om via ander bedrijf vakantiehuisjes te huren.

H
Was deze beoordeling nuttig? 7 4
Reageer op deze review
4 resultaten - getoond 1 - 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Novasol ervaring

Novasol.nl heeft een groot aanbod van vakantiehuizen, villa's, appartementen en vakantiewoningen in heel Europa. Bij Novasol kunt u vakantiehuizen boeken in onder andere Scandinavië, Duitsland, Italië, Spanje, Denemarken of Kroatië. Het bedrijf Novasol heeft inmiddels meer dan 45 jaar ervaring met de verhuur van vakantiewoningen.

Bij Novasol.nl kunt u kiezen uit meer dan 30.000 verschillende vakantiehuizen in Europa. Het bedrijf rekent geen boekingskosten en geeft een "Beste Prijs Garantie".

Populaire bestemmingen:

-          NOVASOL Vakantiehuizen in Denemarken
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Frankrijk
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Duitsland
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Spanje
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Italië
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Kroatië

Wat is uw ervaring met Novasol? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Novasol hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Novasol reviews lezen.

Telefoonnummer: NL: 013-4677730 BE: 03 - 322 04 04 (Ma t/m Vr 09.00 tot 17.30 uur; Za 10.00 tot 14.00 uur)

Algemene informatie

Keurmerken
  • ANVR
  • SGR
  • Calamiteitenfonds
Verzendkosten
geen boekingskosten
Levertijd
n.v.t.
Productgroepen
  • Vakanties
  • Vakantiehuizen
  • Vakantiewoningen
  • Vakantie appartementen
  • Reizen
Merken
n.v.t.
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bankoverschrijving