DAKA reviews & ervaringen

www.daka.nl
 
4.4 (27)
daka reviews

27 DAKA reviews

 
(4)
 
(2)
 
(1)
 
(7)
 
(13)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
27 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

On cloud schoenen

Service 
 
1.0

Bij weinig bedrijven is de afhandeling mijn klacht (schade aan schoen na twee maal gebruiken)zo slecht geweest als bij DAKA Alkmaar. De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar alsmede de de beoordelaar van de klacht. Winkelpersoneel neemt je totaal niet serieus. DAKA Alkmaar, vooral heel ver vandaan blijven!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hockeystick

Beoordeling 
 
10.0

Extreem blij met de service! Kwamen om een klacht te maken van een kapotte stick, maar deze werd volledig vergoed en daarnaast nog uitstekend advies gekregen van een medewerkster die er veel verstand van heeft en hebben gelijk de nieuwe hockeystick bij daka kunnen bestellen! Top ervaring, we komen zeker terug!

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Snowboard

Service 
 
1.0

Ga voor advies en goede service niet naar DAKA Utrecht. Ik ben hier heen gegaan voor advies voor een snowboard en heb een totaal verkeerd advies gekregen (snowboard is niet geschikt voor mijn gewicht en lengte). Terug naar de winkel gegaan, waar allemaal beloftes werden gedaan voor compensatie. Niks van terecht gekomen dus heb contact opgenomen met de klantenservice, ook daar geen reactie van gekregen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Vest

Beoordeling 
 
1.0

Hallo,
Ik heb een vest gekocht bij de daka in Beuningen.
Eenmaal thuis zag ik dat er iets niet klopte.
De zakken waren dicht.
Dag later terug gedaan en de leidinggevende gesproken.
1 dit hoort gewoon. Gaf se man aan,( hele nare man die zichzelf zichtbaar geweldig vind.

Toen ik aangaf dat boven er meerdere dicht maar 1 met open zakken zoals het wel hoort is.
Alleen niet in mijn maat.
Ik kreeg mijn geld niet terug ik kon wat geld terug krijgen.
10 euro, vest heeft 50 gekost!
Ik ging akkoord en dacht ik repareer het elders wel.
Een vrouwelijke collega zou het veder afhandelen en mij het geld terug geven.
Dit ging moeizaam, lukte niet ect.
Uiteindelijk kreeg ik 9 euro inplaats van 10.
Toen ik dit meermaal aangaf kwam de desbetreffende leidinggevende en brande mij af.
Ik gaf aan wat je afgesproken heb moet je ook na komen.
Het gaat mij niet om die 1e euro maar wel op het principe.
Meneer gooide de euro over de toonbank en zij ik heb hier geen tijd voor suc6 met die euro.
Ik was perplex dat iemand je zo behandeld.
Wij komen er nooit meer !!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Koop hier nooit aub

Beoordeling 
 
1.0

Schandalige klantenservice. Geven gewoon geen antwoord op je vragen. Sturen je van kastje naar de muur. Je zoekt beter elders je spullen.

RS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

BOYCOT DAKA! Schandalige en arrogante klantbenadering!

Service 
 
1.0

Als je een klacht hebt, dan wordt je eerst door de klantenservice het bos in gestuurd om vervolgens door de salesdirecteur persoonlijk te worden benaderd die met een ongeëvenaarde arrogante toon en houding probeert om zijn straatje schoon te vegen. Niets geen rechten voor oud klanten van Sports World en zeker geen coulance of iets dergelijks. OPROEP: Ga naar de kleinere sportzaken waar je deskundig advies en een klantvriendelijke benadering krijgt. BOYCOT DAKA!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Onvriendelijk en wtf slechte reparatie

Beoordeling 
 
1.0

Erg slecht geholpen nadat ik, na nog niet 1 volle dag dragen, een dikke scheur in de kraag van een trui had zitten... Naad was gewoon niet goed... was ook goed te zien.
Terug gegaan naar vestiging waar ze nog mijn maat op voorraad hadden. Maar daar aangekomen.... Neee dit gaan we maken en mag je dan weer ophalen na kerst. Weer keer extra op en neer rijden :s Maar oke... voorruit. Mijn vriendin kan bij H&M vaak iets gewoon terugbrengen/geld terug als iets kapot is of omruilen etc.... Geen vaag gedoe. Maar na kerst zojuist trui opgehaald....
Serieus....Serieus....WTF? Dit had ik zelf als man nog mooier kunnen naaien. Ik voel me genaaid door DAKA. Ik koop echt nooit meer wat bij jullie want ik werd daarnaast ook nog kansloos geholpen in de winkel nadat ik zei dat ik het resultaat niet netjes vond. Mevrouw die daar werkte duwde de tas in mijn handen, zo van; alsjeblieft, en nu weer oprotten.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service !

Beoordeling 
 
2.3

Hockeystick besteld :
- allereerst te lange levertijd
- vervolgens doos kapot, doos open aan bovenkant , stick los in doos én de stick was tweedehands ( gebruikt met gele griptape om steel) !!
- Mocht stick terugsturen, echter ze sturen pas nieuwe stick als ze de oude binnenhebben !!
- kon de stick ook overnemen voor 85 euro !! Wel erg veel voor een tweedehands stick.
- ga stick terugsturen, heb al een andere besteld bij een andere webwinkel.

Hoop op betere service nu bij een andere webwinkel. Weet dat ik dat bij Daka niet hoeft te verwachten !!!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

iets defect of kapot, verwacht geen service

Beoordeling 
 
1.0

Een hockeystick gekocht en na een uur spelen schoot er een stuk vanaf.
Conclusie van Daka was dat de stick nog altijd goed genoeg was en dat ik te onervaren was om hierover te oordelen. Of ik akkoord wilde gaan met een korting op mijn volgende aankoop.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review

Bestelling

Beoordeling 
 
4.3

Onlangs ooit een jas besteld. Omdat het model niet goed zat, weer geroutineerd binnen de afgesproken datum. Van Dakasport NOOIT een feedback ontvangen of het goed was aangekomen. Na een maand van Daka bericht ontvangen dat het nooit is aangekomen.... Slechte service !!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

materiaal snel kapot

Service 
 
2.0

Zwembroek gekocht en na een week vakantie zaten er op een niet verklaarbare wijze twee kleine gaatjes in. Terug naar de winkel maar nadat Daka de zwemboek hebben beoordeeld werd de klacht afgewezen en krijg ik een korting bij de volgende aankoop! SCHANDALIG ik wil gewoon een nieuwe zwembroek zonder gaatjes!!!!!!!!!!!!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Te korte tijd verzilveren spaartegoedbon en geen reactie op klacht

Service 
 
1.0

In november een bon gekregen van € 15 (van eigen gespaarde punten), met als deadline 15 december om te besteden. Ik vind deze termijn te kort en zie overigens geen reden waarom dat zo kort moest zijn.
Mijn klacht daarover is tot dusverre onbeantwoord gebleven.
Kortom, volstrekt klantonvriendelijk.

PG
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Gaastra jas

Beoordeling 
 
3.5

Vorig jaar Gaastra winterjas gekocht bij Daka. De rits was vrijwel direct kapot. Klacht neergelegd bij Daka.
Ze wilden de hele jas vergoeden. Ik was zeer blij met de service. Echter dezelfde jas was niet meer verkrijgbaar.
Ik stelde de vraag of het mogelijk was om de rits te vervangen omdat ik de jas graag wilde houden.
De medewerker zou het overleggen. Tot mijn grote verbazing werd alle service ingetrokken. Ik had de jas in de aanbieding gekocht, dus er was geen service op mogelijk. Schandalig een rits van een jas zou minstens een seizoen mee moeten kunnen. Elke jas en zeker een Gaastra jas. Ik ben zeer teleurgesteld en zal nooit meer iets bestellen bij Daka.

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Retourbevestiging na 6 weken!

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb een besteld artikel retour gebracht naar de winkel. De retourbevestiging en geld terug kreeg ik pas ruim zes weken daarna. Schandalig in deze tijd.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

nooit meer Daka Sport

Beoordeling 
 
1.0

Begin dit jan 2016 bestelling online gedaan. Ik heb 6 tenniskledingstukken besteld het heeft een kleine week geduurd, voordat ik de bestelling binnen had.
Van de 6 artikelen waren er 2 artikelen helaas niet meer leverbaar en daarop een aangepaste factuur. Ik heb 1 artikel gehouden en de rest retour gedaan. Afgelopen weken heb ik incassobureau op mijn dak gekregen, omdat Daka hun administratie niet op orde heeft. Daka Sport hanteerd het bestelde factuur ipv van de afleveringsbon wat daka heeft verstuurd.
Je krijgt rekening van artikelen die nooit zijn verstuurd, wat ook nog op daka sport zijn eigen afleveringsbon staat(helaas zijn de artikelen niet meer leverbaar u krijgt een aangepast factuur)
Daka Sport heeft zijn administatie geheel niet op orde. Wat een zooitje
Inderdaad nooit meer bestellen bij DAKA Sport.

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Ski jas

Beoordeling 
 
4.5

Begin febr 2016 een ski jas gekocht. Deze in febr gebruikt met skieen en de jas was op zich perfect.
Echter bij gebruik tijdens het skieen schoot de rits aan de onderkant open. Niet een maal maar meerdere keren wat vervelend is omdat je deze weer moeilijk goed krijg en zeker op de berg in de sneeuw. Direct na terugkomst in Nederland terug gegaan naar winkel Daka mega in Rotterdam Blijdorp. De dame in kwestie reageerde een beetje alsof ik een klein kind was. Missxhien heeft u hem niet goed dicht gedaan

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

daka leidschendam

Service 
 
9.0

8/7/2015 was ik bij DAKA L'dam voor een paar tennisschoenen. Van Helene kreeg ik een nadere uitleg over de types van schoenen hetgeen mij geweldig aansprak. Van dat type schoen met de juiste maat moest volgens de computer nog 1 paar voorradig zijn maar bleek niet te vinden. Adviseuse Helene is blijven zoeken en de volgende dag kreeg ik en telefoontje dat zij bedoeld paar had gevonden. Deze geste vind ik, in deze tijd, een bijzonder gebeuren. Door deze werkwijze verdiend uw adviseuse/verkoopster Helene een meer dan bijzondere beoordeling en zou m.i. bij DAKA meer kunnen betekenen.
H.Kroemer

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

geen online bestelling meer!

Beoordeling 
 
1.0

Bij daka op het cor kieboomplein geprobeerd schoenen te kopen. Goede maat niet aanwezig. Deze zouden alleen voorradig zijn op de coolsingel. Deze gebeld waarop zij vertelden deze schoenen niet te hebben. Toen online besteld en betaald. Na een week nog geen email ontvangen dat ze verstuurd zijn. Twee keer klantenservice gebeld. Met enige moeite wordt je toch doorverbonden. Schoenen waren toch niet op voorraad ondanks ze wel voorradig zouden moeten zijn. Klantenservice zegt geld terug te storten binnen 3 werkdagen. En ik zou een kortingscode krijgen voor 15 % bij nieuwe online bestelling. Hier u
is het nu wachten op. Nooit meer online bestellen bij daka.nl. !!

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 5
Reageer op deze review

Daka Blijdorp

Beoordeling 
 
4.5

Wij zijn laatst bij de Daka geweest in Blijdorp en we waren opzoek naar een helm. Er kwam een medewerker naar ons toe om te laten dat zijn collega ons zou helpen. Na een tijdje wachten werden wij benaderd door een lange kale man met een witte bril. Hij deed nogal ongeïnteresseerd toen we melden dat wij een helm zochten. Wij hadden voorkeur en prijs aangegeven, maar de man had ons alles behalve geholpen. Hij stond er maar een beetje bij en toen wij zelf aan het speuren waren tussen de helmen. Liep de man gewoon weg. Wij vonden dat raar aangezien we echt een helm wilden kopen. Uiteindelijk kwam er een andere jongen naar ons toe en had ons goed geadviseerd! We hebben een leuke & goede helm kunnen vinden. De man met de witte bril mag van ons nog wel een training klantenservice hebben.

M&
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review

Kosten retourneren 8 euro!!

Beoordeling 
 
4.5

Ik wou mijn bestelde trui retourneren, 5 euro verzendkosten zijn voor mijn rekening en ik moet 3 euro betalen om hem terug te sturen. Dit heeft mij dus 8 euro gekost. Ik koop nooit meer wat bij DAKA sport

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review
27 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw DAKA ervaring

Daka is dé sportspecialist van Nederland. Met 17 filialen, verspreid over heel Nederland én een online webshop vind je bij DAKA het meest omvattende en beste aanbod van sport- en lifestyle artikelen. De ski- en snowboardafdeling van DAKA Sport is zelfs de grootste van Nederland. In de winkels van Daka staan Daka's sportspecialisten voor jou klaar. Ga je voor het verbeteren van jouw techniek of voor het versterken van je team? Voor de lol of juist voor de absolute top? Daka gaat voor een passend en persoonlijk advies op maat.


Enkele voordelen van online kopen bij Daka.nl:

  • Bij een bestelling van minimaal €50,- zijn de verzendkosten gratis, ook voor bestellingen vanuit België of Duitsland. Bij een bestelling met een bedrag lager dan €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten (€ 5,95 voor België en Duitsland).
  • Het grootste gedeelte van het assortiment is direct op voorraad en hiervoor geldt 1 á 2 werkdagen levertijd via PostNL. Bestellingen die op zondag
    geplaatst worden zullen op maandag in behandeling worden genomen.

Wat is uw ervaring met DAKA? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij DAKA hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal DAKA reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee