Willie is een hele fijne webshop! Ze bieden een goede kwaliteit voor een mooie prijs (zeker in vergelijking met de concurrent). Met mijn vragen kan ik altijd terecht bij Frank van de klantenservice, die erg behulpzaam is en op elke vraag een antwoord heeft.
Ik heb nu een paar keer iets besteld, en had de pakketjes de volgende dag al in huis. Dat maakt bestellen bij Willie zo fijn!
Heb al vaker bij Willie.nl besteld, maar besloten nu maar eens een review te schrijven.
Mijn bestellingen worden altijd snel en discreet verpakt geleverd. De prijs, maar ook de uitstekend werkende klantenservice zorgen ervoor dat Willie.nl mijn webwinkel is. Echt een aanrader. Goede producten voor een prima prijs, en ook nog een uitstekende service. Wat wil je nog meer!
Vrijdag iets op Willie besteld. Had het zaterdagochtend al in huis.
Met de track & tracé code was het pakket goed te volgen.
Leuk om te zien wat je bij webshop voor elk artikel betaald.
Zo betaal je nooit teveel.
Snel geleverd, lage verzendkosten en discreet verpakt. Kortom een top webshop!
Ik heb altijd zonder problemen besteld. Totdat iets niet aan beschrijving voldeed. klantenservice gemaild met foto. binnen dag antwoord, waar ik heel blij mee was, waar ze om een foto vroegen nog een keer foto gestuurd en nooit meer iets van gehoord. week later nog een keer gemaild nog niets gehoord. nu maand later opnieuw contact opgenomen en na week nog geen reactie.
Dus een hele fijne site zolang je niets met de klantenservice te maken hebt.
Ik kocht een redelijk geprijsde herenboxer.
Na levering moest ik uiteraard het cellofaantje loshalen en de boxer passen. Over mijn eigen boxer uiteraard.
Hij zat beroerd, en ik heb hem weer uitgetrokken, direct verpakt en teruggestuurd.
Geld terug?
HO MAAR: ik heb m gepast! Ja, hoe weet ik anders of hij goed zit?
Verbaasd belde ik de servicelijn en de dame liet mij niet eens uitpraten.
Willy is de enige site waar je NIET kunt PASSEN en daarna retourneren. En waar ze HEEL onvriendelijk zijn.
NIETS kopen! tenzij je het leuk vindt om geld weg te dragen natuurlijk. Er zijn genoeg andere sites waar dit eenvoudig kan.
Ik had een product besteld maar ik kon niet via de website achterhalen of het geschikt was voor piercing. Daarvoor heb ik het pakje geopend en het boekje moeten lezen. Ik heb het direct retour gestuurd omdat het niet geschikt bleek te zijn. Klantenservice geeft aan dat ik het niet had moeten openen en met hen contact had moeten opnemen. Ik sta versteld van de service en kan een terugbetaling vergeten.
Enige tijd geleden heeft mijn man een aantal strings voor mij besteld. Ik kreeg enkele open verpakkingen toegestuurd. Na retourzending heb ik nooit meer iets van ze vernomen ondanks diverse telefoontjes (met toezeggingen van credtiering ed) en mails. Heb dus voor niets betaald en voel me opgelicht!! Waardeloze partij!
Vandaag geplaatst
N. Teunissen
BESTEL HIER NIKS!!
Super slecht bedrijf, zoals alle andere mensen hieronder gedupeerd door een ongeopend product terug te sturen, niks te horen en na maanden het bedrijf te stalken om contact proberen te krijgen hoor ik via Riverty de tussenpartij betaaldienst dat mijn retour niet geaccepteerd is en ik gewoon moet betalen. Intussen via Rivery incassokosten bij gekomen omdat ik maanden de klantenservice heb geprobeerd te bereiken. Riverty hierin dus ook super slecht en totaal niet behulpzaam om de consument te beschermen tegen dit soort internet dieven. Zij hebben het product dus ze kunnen het net zo goed zelf hebben geopend of zeggen dat het geopend is en het voor dezelfde prijs opnieuw verkopen. Zo kunnen ze een product tig keer ‘verkopen’.
Ben door deze bedrijf Willie.nl zo opgelicht! 1ste keer was artikel defect terug gestuurd en na controle bleek het inderdaad defect. Ik kon alleen een code met waard tegoed krijgen voor een volgende aankoop ,geen geld retour.
Ondertussen kreeg ik toch weer een nieuwe artikel zonder dat ik iets besteld had, contact opgenomen met klantenservice bleek het een fout te zijn, artikel is weer retour gegaan. Klantenservice is onprofessioneel en weten klant niet te woord te staan, naar de leidinggevende gevraagd Kimberly. Ik dacht maar beter om meer bij te betalen zodat ik deze keer goede kwaliteit artikel krijg. Weer het zelfde defect deze maal was de aan/uit knop helemaal kapot je kon het ook horen rammelen en dat er iets los was met het mechanisme. Heb 2 maal contact opgenomen met klantenservice ze weigeren om een reactie te geven. Zéér onprofessioneel aangezien ze dit ook kunnen verhalen op de fabriek garantie. Geschillencommissie duurt maanden en moet ik zelf vooraf betalen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een webshop, en voel mij zo belazerd en financieel opgelicht ,gewoon weg gegooid geld. En van Kimberly van klantenservice kreeg ik te horen dat het jammer is als ik nooit meer iets bestel! Een zeer onbeschoft mentaliteit deze bedrijf!!