Details van de beoordeling

Zonweringsshop
Wonen, huis & tuin

Duette

Beoordeling 
 
8.3

Ik heb duette shades besteld bij Zonweringshop. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk, hebben echt kennis van het product en leveren een goede service. Altijd snelle reacties op mail en telefoon. Kom zeker eens in een map kijken met de verschillende stoffen, want de kleuren op het internet geven toch een vertekend beeld. (dit kun je uiteraard ook bij een dealer in de buurt doen, je bent er immers niet verplicht iets te kopen.) Met een prijsverschil wat voor ons opliep tot 2500 euro is de prijs is veel lager dan bij lokale dealers en het product meten en ophangen is niet moeilijk.

Na de bestelling was het product na 3 weken binnen, netjes op tijd dus. De levering zou wel eerder mogen worden aangegeven. Er komt ineens een mail binnen met een trackingnummer en er wordt vermeld dat het pakket (zo goed als) onderweg is. Je hebt geen mogelijkheid om aan te geven of het levertijdstip wel past voor je. Dat vond ik wel een minpuntje.

Ook ontbrak er een duette en een schuifstang. Na contact opgenomen te hebben, is de ontbrekende duette direct nabesteld. De ontbrekende schuifstang, (ik had er 2 besteld) bleek uiteindelijk enkel nuttig voor serres, niet voor hoge ramen. Deze wilde ik dus retourneren. Dat hebben ze na overleg aan mij geschonken en ik heb het geld van deze schuifstangen wel terugbetaald gekregen.

Na 2 weken is de ontbrekende duette geleverd en daarbij is alles goed gegaan.

Samenvattend, erg snelle en goede service, kennis van zaken en een lage prijs. Het foutje bij het bestellen is correct opgelost, al is het jammer dat je de levering niet kan plannen. Maar zeker heel tevreden en een aanrader!

Antwoord klantenservice

Beste heer/mevrouw Berckmoes,
Bedankt voor uw goede review, hier hebben wij veel aan. Zeker betreft de aflevering in België, dit moet beter kunnen. Hier gaan wij dan ook mee aan de slag.

Fijn om te lezen dat onze service en kennis naar alle tevredenheid is.
Wij wensen u veel plezier van uw Luxaflex producten.

Hartelijke groet,
Team Zonweringshop

JB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review