Details van de beoordeling

BK Leder
Mode

Levertijd

Ik schrik een beetje van een aantal eerdere negatieve reviews ik had ze nog niet eerder gelezen. Ik hoop niet dat dit voor mij een slecht voorteken worden gaat. Ik zit inmiddels 3 weken te wachten nu op een zwart leren bomberjasje dat ik had besteld en waarbij ik het geld direct had overgemaakt. Nadat ik de order had geplaatst kreeg ik paar dagen later een e-mail dat de jas niet op voorraad was en de geschatte levertijd 3 weken zou zijn. Vorige week gebeld en gevraagd of ik het jasje voor het weekeind krijgen zou en de mevrouw zei dat dit wel lukken ging. Inmiddels zit ik nu in de vierde week en na weer telefonisch contact te hebben gehad gisteren werd mij nu weer verteld dat ik het deze week wel krijgen zou. De jassen moesten uit het buitenland besteld worden en de levertijd van de fabriek duurt vaak ook wel even. Het kan soms zelfs 6 weken duren .. Ja ik vind wel dat dit anders had gemogen eigenlijk. Had even bij de advertentie op de site gezet dat ze voorlopig of tijdelijk uitverkocht waren o.i.d. Als ik dit had geweten dan had ik vier weken geleden nooit de order geplaatst, of direct betaald, en was ik wel ergens anders wat gaan zoeken. Nu zit ik al 4 weken zonder mijn/een (leren) jas . Desalnietemin heb ik verder geen reden mijn vertrouwen te verliezen in BK Leder, gezien het attente personeel dat mij vriendelijk te woord stond aan de telefoon. Ik hoop dat ik het jasje spoedig tegemoed mag zien waar ik mij erg op verheug en dat ik de goede maat gekozen heb natuurlijk..

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

harry.szennyei@gmail.com op 09 Augustus 2017

Ik had nog een review willen plaatsen maar dat kon niet meer omdat ik al eerder deze review heb geplaatst over de levertijd. Het door mij graag gewilde artikel liet lang op zich wachten dus ben ik overgestapt naar een alternatief. Ik heb uiteindelijk een andere leren jas besteld en BK Leder heeft mij daarin meer dan tevreden gesteld. De levering was zeer snel. Vanaf het moment ik telefonisch had doorgegeven dan maar een andere jas te willen had ik het binnen 24 uur in huis. Een prachtige jas goeie kwaliteit en netjes geleverd. Men was ook zo attent mij een grotere maat te adviseren dan het vorige artikel, de jas zit perfect. Men is mij met een leuk kleinigheidje te gemoed gekomen, om de lange levertijd vanuit de leverancier en mijn teleurstelling daarin, te compenseren. Fantastisch! Voor bestellen, levering, persoonlijk contact, advies en service geef ik 5 sterren of in elk geval de hoogste score. Zou wel handig zijn als BK Leder de site eens vaker update en bij artikelen die even niet leverbaar zijn of tijdelijk uitverkocht dat er even bij meld. In elk geval heel erg bedankt BK Leder voor de goede afwikkeling, ik kom graag weer eens terug ..

Reageer op deze review