ABOUT YOU reviews, beoordelingen en ervaringen

www.aboutyou.nl
 
2.2 (47)
ABOUT YOU

47 ABOUT YOU reviews

 
(3)
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
 
(4)
 
(41)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Mango jas

Beoordeling 
 
1.0

De afgelopen drie maanden heeft de site mijn geld niet teruggegeven voor een jas die ik intact en met alle labels naar hen heb teruggestuurd, omdat ik de verkeerde maat heb ontvangen. Klantenservice komt constant met nieuwe redenen om mijn geld niet terug te betalen. Eerst waren ze het gewoon vergeten, daarna zou hun automatische betalingssysteem kapot zijn gegaan, nu negeren ze me gewoon. Daardoor heb ik geen geld of goederen. Verschrikkelijke ervaring. Het lijkt erop dat het gewoon oplichters zijn.

Ik raad het in ieder geval niet aan! Vermijd deze site.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Adidas schoenen

Beoordeling 
 
10.0

Ik ben ontzettend tevreden over de service van ABOUT YOU. Ik heb enige tijd geleden Adidas schoenen gekocht die opzich super fijn waren en mooi. Echter na een tijdje begon er een piep te ontstaan die steeds erger werd bij iedere stap die ik maakte. Ik baalde hier erg van want ze waren zo leuk. Toen ik contact zocht met de klantenservice werd ik heel snel en prettig geholpen met een naar wens, gepaste oplossing. Super bedrijf!! Keep on going

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
3.0

Slechtste ervaring ooit!!!
Beseld op 1 nov, het is 15 nov en nog niks binnen. Vorige week gevraagd bij de klantenservice of ik de bestelling nog kan verwachten, vervolgens zeggen ze dat het niet leverbaar is en ik dit zelf maar moet annuleren, ZELF??? Als jullie iets niet kunnen leveren dat annuleer je dat zelf...
Vervolgens krijg ik vandaag een factuur doorgestuurd en heb ik nog steeds geen geld terug gezien. Ik verwacht een reactie anders ga ik een advocaat inschakelen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sloggies

Beoordeling 
 
1.0

18-10 besteld, 4-11 nog steeds niks binnen. Slechte communicatie, je wordt er niet serieus genomen

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

I ordered a shoe on 30 november. I did not receive it by 9 december. Even though I ringed the customer service twice regarding this. At this moment they tell me the shoe may have been lost in shipping. I have not yet been reimbursed for the costs. This was my first experience with this shop, and my final. Extremely dissapointed and poor customer service, with limited aid and understanding.

MG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nog steeds geld van retour niet ontvangen

Beoordeling 
 
3.0

Na 18 dagen geld nog niet retour ontvangen
Bestelling uitleveren gaat goed. Heb 5 oktober iets geretourneerd en vandaag nog niet verwerkt?!?! Al 3x gebeld (gemiddeld 40 minuten in de wacht gestaan!!!!) en nog steeds geld niet retour ontvangen. Ook is mijn retour nog niet zichtbaar in account maar volgens medewerkers wel al sinds 10 oktober daar binnengekomen! Gaat om €90,00 dus serieus geld! Net weer geprobeerd te bellen maar na 55 minuten in de wacht te hebben gestaan, opgehangen!

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Niets ontvangen, geld weg....

Beoordeling 
 
1.0

Slecht!!!! Bestelling geplaatst en niets ontvangen. Dag geld..... kreeg wel een email met track en trace code, dus zag er betrouwbaar uit. Maar na controle bleek deze code vals. Ook bellen heeft geen zin, je krijgt niemand aan de lijn, als je telefoontje überhaupt door de computer opgenomen wordt. Oplichters.....

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review

Ongewenst toesturen artikelen

Beoordeling 
 
1.0

Nog nooit site geliked, nog nooit iets besteld en opeens een paar sokken van about you id bus, geen bevestigingsmail gehad want About you heeft natuurlijk onze gegevens natuurlijk niet, klantenservice gebeld a 90 cent per minuut, telefoniste wilde maar 1 ding en dat was het echte emailadres, wij gevraagd naar hun IBAN nummer wat we dus niet kregen....wilden ook niet vertellen hoe ze aan onze gegevens komen. Politie gebeld , valt onder civiele zaken, wordt vervolgd maar bij deze waarschuwing voor ABOUT YOU

MV
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Oplichters About You

Beoordeling 
 
1.0

Wat een vreselijke onbetrouwbaar bedrijf!!! Nu 1,5 jaar verder nadat de problemen begonnen en het is nog niet opgelost. Iedere week een andere medewerker die het denkt te kunnen oplossen. Echt vreselijk. KOOP HIER NIETS!!!!!!!
April 2019 heb ik een bestelling gedaan en een aantal artikelen retour gestuurd. Dit werd door hun niet correct verwerkt waardoor ik bericht en extra kosten kreeg van een incassobureau!!! Duizend x excuus gehad en iedere week krijg ik te horen dat het nu echt wordt opgelost!! Nu 1,5 jaar verder nog steeds mijn geld niet ontvangen van deze oplichters. Mijn dossier was zoek. Ik moet hun vertellen hoe het zit. Echt niet te geloven. Wat een amateurs! Bel je... dan word je gewoon weggedrukt. Diep triest hoe dit bedrijf aan zijn geld wil komen. Trap er niet in. Koop hier niets!
Ik ben trouwe klant van whekamp, 10 x beter en nooit gedoe gehad. Mensen wees gewaarschuwd!!
About You is About money en je bent het kwijt.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Aftersales na retour is zeer slecht

Beoordeling 
 
3.5

Op 24 juni een artikel geretourneerd dat op 27 juni is aangekomen in het magazijn van About You. Nu (na bijna 7 weken) nog steeds de retourbetaling niet ontvangen omdat het artikel "naar het verkeerde magazijn is gegaan". Bij uitgebreid contact met de klantenservice komt men niet verder dan 'sorry maar u moet nog even wachten'.

Bij About You wordt niet meegedacht maar alleen verscholen achter interne procedures. Echt teleurstellend.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Artikel niet verzonden

Beoordeling 
 
1.0

Bij About You schoenen besteld. Bij DHL staat de status dat ze zijn aangemeld maar nog niet geleverd, echter krijg ik van About You een mail dat ik de schoenen zou hebben geretourneerd???
Gebeld en gemaild met de klantenservice, krijg alleen maar te horen dat zij ze de schoenen niet vanuit hen opnieuw kunnen leveren maar dat ik ze zelf opnieuw dien te bestellen. Dat zou kunnen maar echter is mijn maat ineens niet meer leverbaar.
Weer een mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag of zij contact zouden kunnen opnemen met hun leverancier om ze zo alsnog te verzenden.
Dit schijnt allemaal heel moeilijk te zijn en niet te kunnen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn geld terug is.
Dit was eens maar nooit meer!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Terugbetaling van teruggezonden bestelling

Beoordeling 
 
1.0


About You - probleem om geld terug te krijgen

Ik heb een artikel teruggestuurd en na ongeveer 1 week gevraagd wanneer het geld teruggestort wordt. Er gebeurde echter niets. Na ca. 14 dagen wederom gebeld. Het eerste telefoongesprek was niet genoteerd. De medewerkster zou er achteraan gaan. Kreeg niet de gelegenheid iets te zeggen en werd op een zeer onbehoorlijke wijze te woord gestaan.

Carla Streefkerk - Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

CS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2x bedrag van men rekening gehaald

Beoordeling 
 
1.5

Factuur sandalen betaald en 5 dagen later nogmaals van mijn rekening gehaald. Eerst betaald aan Nederland nadien door Duitsland/ Berlijn van rekening gehaald.
Dus 1 paar sandalen 2x betaald.
Niet te vertrouwen!

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

afspraken niet nagekomen

Service 
 
1.0

Broek besteld, 1 maat te klein. Dezelfde dag nog bij about you aangegeven dat de maat fout was en we konden ruilen, was niet mogelijk. Uiteindelijk de foute broek terug moeten sturen en het verzendbewijs aan hun moeten opsturen, dan zouden we een code krijgen waarmee we de broek konden bestellen tegen de eerder overeengekomen prijs. Een mail ontvangen met een kortingscode welke niet te gebruiken is op de broek. Tja mevrouw deze broek is uitgesloten. Dus als we alsnog dezelfde broek willen kopen is deze nu 6 euro duurder dan een halve week terug..... grote oplichters, afspraken worden niet nagekomen! Pas op.....

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Niet doen! Pakket nooit gekomen

Beoordeling 
 
1.8

Broek besteld, na 1,5 maand en 3 beloftes van klantenservice niets ontvangen. Wel geld terug gekregen. Nooit meer hier bestellen. Pas op!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klacht verwerking kortingscode

Service 
 
1.0

Mooie kleding, maar erg slechte ervaring met klantenservice!! Heb een extra grote bestelling gedaan omdat ik een kortingscode had. Deze is echter niet verwerkt. Schijnbaar is het niet mogelijk om een nieuwe nota op te maken waarop de korting is verwerkt. Advies is dat ik alles moet terug sturen en opnieuw moet bestellen om te kijken of de code het dan wel doet?!? Maar niet alle producten zijn meer op voorraad. Dit is toch te gek voor woorden?!? Het enige wat ik te horen krijg (tot vier keer toe) is dat het systeem het niet toelaat. Maar dat is toch niet mijn probleem....?

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Hoe neem je je klanten in de maling

Beoordeling 
 
2.5

Hoe ga je met je klanten/klachten om.
Natuurlijk gaat het in de meeste gevallen goed. Iedereen blij, leuk product met een leuke prijsje. Daarom geef je gauw een 5 sterren review. Maar is dat een goede indicatie?

Ik vind een 5 sterren waardering pas waard als een probleem netjes wordt opgelost .
Hoe sterk staat je dan als gerenommeerde webwinkel? Hoe goed ga je met je klanten om?
Ben je dan ook 5 sterren waard?

In mijn geval kreeg ik een nieuwsbrief van AboutYou met een actiekorting van 20%. Dat is mooi meegenomen.
Lekker zitten surfen op de website en een mooie jas gevonden.
Eentje van Ralph Lauren. Toch bij elkaar een korting van een kleine € 50,00
Op de website stond dat de korting bij de betaling automatisch wordt verrekend.

Helaas er gebeurd niets. Het volledige bedrag bleef staan.
Contact opgenomen met de klantenservice en wat bleek nu.
O.a. merken zoals Ralph Lauren waren toevallig uitgesloten voor korting. Ff snel de voorwaarden gelezen en natuurlijk ook de nieuwsbrief maar ik kon niets vinden.
Ik heb natuurlijk de klantenservice hierop geattendeerd met een verzoek waar het staat.
Ik kreeg inderdaad een verborgen link waarin stond dat bepaalde merken uitgesloten waren. www.aboutyou.nl/waardebon-voorwaarden.
Maar hier gaat het om waardebonnen en niet om kortingen. Verder was de voorwaarden al in 2019 verlopen.

Kijk. In mijn ogen noem ik dat volksverlakkerij. Veel beloven en weinig geven, doet gekken in vreugde leven. Geef het in je nieuwsbrief meteen aan. Dan weet je meteen waar je aan toe ben. Dan maak je iedereen blij. Nu neem je je klanten in de maling

Mijn vraag blijft staan; Hoe goed ga je met je klanten om?
Ben je dan nog steeds 5 sterren waard. Mijn waardering kom in dit geval niet verder dan één ster.

MR
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechte service en product niet ontvangen.

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling geplaatst bij aboutyou.nl. 1 keer en nooooit meer. Toen ik met de klantenservice contact opnam om aan te geven dat mijn bestelling niet bezorgd is. Kreeg ik een email terug zonder ook maar in te gaan op de klacht. En als ik nog vragen zou hebben kon ik gerust contact opnemen. Weer de zelfde mail gestuurd. Werd er om mijn gegevens gevraagd (andere medewerker), terwijl deze gegevens allemaal duidelijk in de mail stonden. Dus voor de 3e keer een mail gestuurd. Zeer ongeïnteresseerde mail kreeg ik terug maar ze zouden de klacht bij postnl neerleggen.. weer een mail gestuurd en aangegeven dat ik niks met postnl te maken heb maar met jullie en dat jullie dit moeten oplossen. 6 mails verder en nog steeds geen oplossing, geen product, en geld niet terug.

R
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Bestel hier niet, ongelooflijk slechte service!

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos bedrijf!! Met een waardeloze klantenservice. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb een pakket retour gestuurd en na 4 weken nog steeds geen bevestiging dat deze ontvangen is, maar ook nooit een herinnering ontvangen van een betaling. Ik heb daarom (fatsoenlijk als ik ben) een mail gestuurd en aangegeven dat ik niets meer heb gehoord en er daarom vanuit ga dat het pakket retour is ontvangen en de betaal plicht vervallen. Krijg ik een mail terug dat het pakket inderdaad niet als retour is verwerkt met meteen een aanmaning erbij om binnen 5 dagen te betalen. Of ik ook even een formulier wilde invullen met de gegevens van de retour zending. Dat formulier MOET je printen (het is een online postorder bedrijf maar digitaal werken doen ze niet...), invullen en retour sturen. Ik had het bestel nummer niet meer en vroeg of zij mij deze konden geven. Nee dat kon niet, moest ik zelf maar opzoeken in mijn mail. Het is een bestelling van 2 maanden geleden dus zoals gezegd, deze heb ik niet meer maar de klanten service is te beroerd om je te helpen en hier ook van genieten gezien de reacties die ik krig. Terwijl de fout van een niet verwerkte retour toch echt een fout van hen is. Les voor mij: nooit meer slapende honden wakker maken en NOOIT meer bestellen bij About You. Wat een ergernis.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

KOOP HIER NIET!!

Beoordeling 
 
1.0

Ongelofelijke slechte ervaring met dit bedrijf. Spullen besteld, nooit gekregen! terwijl de status in het systeem "afgeleverd" zegt. En dan begint het circus met de klantenservice….
Vele mails en telefoontjes gedurende afgelopen weken verder besluit ik vandaag de handdoek in de ring te gooien. Het geld ben ik waarschijnlijk kwijt.
Wat een slechte service. De medewerkers van de klantenservice hebben allemaal dezelfde reactie paraat, dit zal bedrijfspolicy zijn.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

M op 12 Maart 2020

Handdoek niet in de ring gooien hoor. Heb ik ook niet gedaan, na heeeeeel veeeel gezeur geld terug. Verschrikkelijk bedrijf inderdaad.

Buyer op 17 Maart 2020

Geef aan dat postnl moet bewijzen dat het pakket afgeleverd is. Doorzeuren

s op 22 Oktober 2021

jullie zijn echt triest hahahahah

Robert op 22 Oktober 2021

Gaan we met zn allen een keer op pad om ons geld persoonlijk op te halen toch.
Ik ga zoizo een keer buurten als ze het niet oplossen.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

ABOUT YOU informatie

ABOUT YOU, dochter van de Duitse webwinkel Otto, is een nieuwkomer op de Nederlandse fashionmarkt. Naast meer dan 500 bekende merken als Esprit, Adidas of Only vind je in de webwinkel ook het eigen merk About You Basics. 

About You onderscheidt zich door een hele persoonlijke benadering. Grappig detail is bijvoorbeeld dat wanneer je ingelogd bent in de webwinkel van About You, het logo verandert in jouw naam. In plaats van Abou You staat er dan bijvoorbeeld About Eva.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Telefoonnummer
0800 - 02 29 967 (ma t/m zo, 8-22 uur)
Verzendkosten
gratis verzending en retour
Levertijd
meestal binnen 2 - 4 werkdagen
Productgroepen
  • sportkleding
  • schoenen
  • kinderkleding
  • Mode
  • dameskleding
  • herenkleding
  • badmode
  • modeaccessoires
  • sportmode
Merken
  • Adidas
  • Only
  • Vero Moda
  • Jack & Jones
  • levi's
  • Tom Tailor
  • ABOUT YOU
  • Khujo
  • Naketano
  • Edited
  • Gap
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • achteraf betalen
  • Visa/Mastercard

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Bonprix reviews
 
3.2 (223)
C en A
C&A
 
4.2 (116)
Spartoo
 
4.8 (34)
OTTO
 
2.6 (80)
Mango shop
 
3.5 (81)