ABOUT YOU reviews

www.aboutyou.nl
 
2.9 (17)
ABOUT YOU

ABOUT YOU, dochter van de Duitse webwinkel Otto, is een nieuwkomer op de Nederlandse fashionmarkt. Naast meer dan 500 bekende merken als Esprit, Adidas of Only vind je in de webwinkel ook het eigen merk About You Basics. 

About You onderscheidt zich door een hele persoonlijke benadering. Grappig detail is bijvoorbeeld dat wanneer je ingelogd bent in de webwinkel van About You, het logo verandert in jouw naam. In plaats van Abou You staat er dan bijvoorbeeld About Eva. 

17 ABOUT YOU reviews

9-10 punten
 
(2)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(1)
1-3 punten
 
(13)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Dramatische service

Beoordeling 
 
1.0

Een keer iets besteld, per ongeluk een cijfer te weinig bij ons adres ingevoerd. Niks gehoord, na 3 weken zelf eens gebeld naar de klantenservice. Bleek het terug te zijn gestuurd, prima, maar ze konden het niet opnieuw sturen we krijgen hopelijk ons geld terug. Het is toch belachelijk dat niet een beetje service is, en de manier waarop je te woord wordt gestaan bij de klantenservice is ronduit belachelijk; grof, onaardig en arrogant....

Bestel hier nooit, of zorg dat je absoluut alles goed invult, want ze doen niks aan service

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Product niet ontvangen en geld niet terug

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb 2 producten besteld en bij beide is het fout gegaan. Al met al... een onwijs slechte ervaring bij about you. Dit is de laatste keer geweest dat ik er iets bestel!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Complaint

Service 
 
1.0

Complaint

On Friday 28/06/2019 I called the customer service of about you in the Netherlands. I may say this is the second time I call your customer service and to be honest IT’S THE WORST SERVICE EVER! The reason of my call was because about you have issued an incomplete refund back to my bank account. I’ve already called on Monday 24/06/2019 and one of your agents advised me to wait until the end of last week to get the second part of my refund as items are scanned separately (by brand). I waited the whole week and I decided to call on Friday 28/06/2019. To be clearer I spoke on that Friday to one of your agents Jost Martins. I explained to him what his colleague advised on Monday, and that I should receive my complete refund by the end of last week, he was repeating himself as a recorder machine regarding the return policy of about you and that his colleague has provided the wrong information. I told him I understand that items are scan separately but what I do not understand is why I’ve not received a refund back of the items of the same brand. He kept interrupting me all the time, when your agents should do is listening the customer and help out with a solution, no repeating the return policy (which one is not indicating that you issue a refund separately by brand) as I can go to your website ad read by myself!!
When I request to Jost Martins to transfer this call to a supervisor or team lead, he refused completely by saying that was impossible to transfer that call as the supervisors and team-leaders were not available as they only work from 10:00-18:00. I asked him for the possibility to speak during these hours with a manager or team leader and he also denied this possibility as he said that they cannot handle any complaint our call. JUST RIDICULOUS! This is not the worst thing, also your agent was screaming on the phone when I told him that he should not treat his customers in that way, he took his phone away, and scream things in Dutch that even his colleagues were laughing at the back!
Believe this is the worst customer service I’ve ever received in my life! At the end this guy did not help at all! He was so unprofessional, unhelpful and rude agent!
After your company issues my complete refund back! I’ll stop ordering from you. I do not wish to keep investing my money with a company as you with the worst customer service.

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0



1. Het begon al met een pakketje dat ik ontving van Bestseller waar ik niks besteld heb. Dit bleek van About you te zijn. Daar zat geen retourformulier of etiket bij, hiervoor heb ik ook al gebeld. Een dame, vlgs mij Evy, heeft mij toen die spullen gemaild waarna ik het gelijk verzonden heb. Dit ging naar Duitsland
2. Het duurde lang voordat ik iets hoorde, heb daarom contact met About you opgenomen. Deze gaf aan dat de spullen op 16 mei zijn ontvangen maar dat de afwikkeling uiterlijk 2 weken kan duren. Als ik nog niks had moest ik opnieuw contact opnemen en zou het handmatig worden overgemaakt.
3. Inmiddels 4 juni en nog niets ontvangen, weer contact opgenomen waarbij gevraagd werd naar welke spullen het betrof zodat het gelijk opgelost kon worden
4. Nu weet About you medewerker Jeroen ineens van niks!

IV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

valt erg tegen

Beoordeling 
 
1.5

bestelling eindelijk binnen mis ik een product. gebeld en ja die wordt later geleverd. dus weer een paar dagen wachten.en wat een zuur pruim aan de telefoon bah

BK
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Bestel er niet!

Beoordeling 
 
1.0

About You geeft niet om hun klanten. Ik heb inmiddels al van verschillende vrienden gehoord dat ze een slechte ervaring bij dit bedrijf hebben. Er zijn zoveel alternatieven waar je dezelfde producten kunt bestellen (met veel meer zekerheid!), je kunt ze echt beter vermijden.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review

Belachelijke klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Beste Dhr/Mvr,

Graag dit doorsturen naar een leidinggevende binnen jullie bedrijf.

Ik heb een klacht:

Omstreeks 9:00 1-3-2019 heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van jullie klantenservice. Helaas heb ik haar naam niet kunnen onthouden. Ik heb een aantal keer gevraagd naar haar naam maar dit weigerde zij te geven. Hoe ik te woord ben gestaan heb ik werkelijk waar nog nooit eerder meegemaakt. Onbegrijplijk dat zo een medewerker jullie bedrijf moet vertegenwoordigen, bizar gewoon !!. Ik heb de afgelopen 3 maanden al 6 a 7 keer telefonisch contact gehad met jullie over een bestelling. Er is mij nu al een paar keer eerder verteld dat het geregeld wordt maar ik blijf iedere keer maar rekeningen ontvangen van Rate2pay met nu een paar dagen geleden zelfs incasso kosten erbij!. Ik heb dit netjes uitgelegd aan mevrouw maar mevrouw was blijkbaar heel erg geirriteerd en was geen gesprek mee te voeren. Zo ga je niet met klanten om!. Uiteindelijk was het zelfs mijn schuld dat ik het niet goed doorgaf haha waarna mevrouw gewoon doodleuk ophing in mijn oor. Na weer terugbellen kreeg ik een andere vrouwelijke medewerker aan de lijn die gelukkig wel iets vrolijker was. Uiteindelijk gaf zij wederom aan dat het nu wel geregeld gaat worden omdat er de vorige keren geen notitie is aangemaakt naar de interne afdeling? (best knap na al die keren dat ik al gebeld heb). Ook vroeg ik aan deze mevrouw of het misschien mogelijk was om een leidinggevende te kunnen spreken over de belachelijke manier hoe de collega hiervoor mij te woord stond. Zij gaf aan dat de leidinggevende momenteel in Duitsland zit en dus niet aanwezig. Waarop ik vroeg of ik misschien de naam kon krijgen maar ook dit was niet mogelijk.
Hele rare gang van zaken bij jullie bedrijf. Ik zal dit ook op meerdere review sites gaan gooien want ik heb dit nog nooit meegemaakt en zal dus ook nooit meer bestellen hier. En blijkbaar ben ik de enige niet want lees op meerdere reviews sites dat meerdere mensen zich storen aan ze hoe te woord worden gestaan bij jullie klantenservice. Doe er iets mee !!!


Met vriendelijke groet,

NH
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Jan op 26 Maart 2019

dat is bij zoveel bedrijven die medewerkers

Reageer op deze review

Lang wachten zonder tegemoetkoming

Beoordeling 
 
3.0

Op 16-2 besteld. Door magazijnverhuizing langere levertijden werd er medegedeeld. Een week kan dan vind ik. Maar het is nu twee weken verder en ik heb nog niks. Wel direct verzendbevestiging gekregen, maar waarom dat sturen als het niet verzonden wordt? 10% extra korting gold pas vanaf €75. Tegemoetkoming onder dat bedrag is er niet. Er is alleen gezegd over de telefoon dat ik nog een week of twee weken geduld moet hebben. Ondertussen heeft About You al twee weken geld van me en heb ik niks. Nogmaals, een week kan, maar zo gaat de lol er heel snel af. Het had ze gesierd om meteen tegemoetkoming aan te bieden. Ik denk dat de eerste keer meteen de laatste keer bij About You was

Besteld product
The North Face 'Easy' T-Shirt
D
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review

Slecht bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb mijn geld niet terug gehad. De service is te slecht voor woorden.

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Ruud op 23 Maart 2019

AboutYou is een slecht bedrijf. Je besteld wat, betaald en krijg een email achterafdat het niet meer leverbaar is dus geld terug vragen... Lees de email berichten met dit Duitse K... bedrijf....

Hallo,


Nee ik heb een T-shirt besteld met een kortingscode en deze ontvangen, is ook verrekend, Buiten deze kortingscode heb ik bij dezelfde bestelling extra een bestelling gedaan die niet meer leverbaar was maar wel op jullie website stond als bestelbaar...AboutYou maakt er echt een potje van... Het bedrag van 29,80 wil ik gewoon terug gestort krijgen want ik heb geen artikel gekregen waar ik wel voor besteld heb. Daarom nogmaals, ik wil mijn geld terug van een bestelling die betaald is en niet meer leverbaar was van artikelnummer DIC0097001000005.


Het is echt ongelofelijk dat je zo achter je geld moet gaan... AboutYou moet zich doodschamen!! Ik heb deze emails doorgestuurd naar de website van Tros Radar en de cosumentenbond....


R. de Wit



Op 22-3-2019 om 16:34 schreef Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. :
> Beste meneer de Wit,
>
> Helaas hebben we doorgekregen van de financiele afdeling dat we dit bedrag niet terug kunnen storten omdat u gebruik heeft gemaakt van de kortingscode.
>
> Als u wenst kunnen we u een nieuwe kortingscode van 20 Euro aanbieden zodat u de bestelling nogmaals kan plaatsen.
>
> Ik hoop dat ik hier akkoord mee gaat.
>
> We wachten heel graag af op uw reactie.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Robert van ABOUT YOU
>
>
>
> www.aboutyou.nl
> Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
> Gratis hotline: 0800 / 02 29 967 (ma t/m zo - 8:00 - 22:00)
> __________________________________________________
> ABOUT YOU GmbH
> Domstrasse 10
> 20095 Hamburg Duitsland
>
> Directie: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
>
> Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg
> Handelsregister nr.: HRB 120869
> Belastingnummer: NL 825476653B01
>
>
> _______________________________
> -------------
> ORIGINAL MAIL
> -------------
>
> Geachte heer, mevrouw,
>
> Vandaag 22 maart en nog steeds geen terugbetaling ontvangen....!
>
> R. de Wit
>
> Op 12-3-2019 om 17:28 schreef Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:
> Beste meneer de Wit,
>
> Bedankt voor uw mail aan ABOUT YOU.
>
> Wij hebben uw aanvraag doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen ons bedrijf. Zodra wij een reactie hebben stellen wij u zo snel mogelijk op de hoogte.
>
> Alvast bedankt voor het geduld!
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Robert van ABOUT YOU
>
>
>
> www.aboutyou.nl
> Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
> Gratis hotline: 0800 / 02 29 967 (ma t/m zo - 8:00 - 22:00)
> __________________________________________________
> ABOUT YOU GmbH
> Domstrasse 10
> 20095 Hamburg Duitsland
>
> Directie: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
>
> Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg
> Handelsregister nr.: HRB 120869
> Belastingnummer: NL 825476653B01
>
>
> _______________________________
> -------------
> ORIGINAL MAIL
> -------------
>
> Goedendag,
>
> Administratief en financieel gaat het blijkbaar niet goed met AboutYou... Echt schandalig....
>
> Het is nu 1 maand geleden en heb nog steeds mijn terugbetaling (zou binnen 7 dagen plaats vinden) ontvangen. Ik wacht nu tot 31 maart a.s en als de terugbetaling niet is uitgevoerd ga ik juridische stappen ondernemen en een klacht indienen overeenkomstig de leveringsvoorwaarden. Tevens stuur ik alle onderstaande correspondentie naar de consumenten organisaties om andere consumenten te waarschuwen voor dit wanbeleid... !!.
>
> En aub geen onzin reacties of standaard berichten want die staan hieronder al. Graag per direct de terugbetaling uitvoeren.
>
> Groet, R. de Wit
>
> Op 27-2-2019 om 10:54 schreef Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:
> Beste meneer de Wit,
>
> Uw terugbetaling is in behandeling.
>
> Ik heb de financiele afdeling nogmaal geattendeerd op uw situatie.
>
> Ons excuses voor het ongemak.
>
> We zullen dit zsm in orde brengen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Robert van ABOUT YOU
>
>
>
> www.aboutyou.nl
> Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
> Gratis hotline: 0800 / 02 29 967 (ma t/m zo - 8:00 - 22:00)
> __________________________________________________
> ABOUT YOU GmbH
> Domstrasse 10
> 20095 Hamburg Duitsland
>
> Directie: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
>
> Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg
> Handelsregister nr.: HRB 120869
> Belastingnummer: NL 825476653B01
>
>
> _______________________________
> -------------
> ORIGINAL MAIL
> -------------
>
> Beste heer, mevrouw,
>
> Het is inmiddels 12 dagen geleden dat ik onderstaande e-mail kreeg. Op dit moment is het bedrag nog niet teruggestort op mijn rekening,,,,,
>
> Met vriendelijke en afwachtende groet,
>
> Ruud de Wit
>
>
> Op 15-2-2019 om 16:35 schreef Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:
> Beste Ruud,
>
> Bedankt voor de moeite.
>
> Inderdaad zal het bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort worden op je rekening.
>
> Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb kunnen informeren.
>
> Heb je nog vragen ? Neem dan aub contact op met ons en we helpen je graag verder.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Robert van ABOUT YOU
>
>
>
> www.aboutyou.nl
> Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
> Gratis hotline: 0800 / 02 29 967 (ma t/m zo - 8:00 - 22:00)
> __________________________________________________
> ABOUT YOU GmbH
> Domstrasse 10
> 20095 Hamburg Duitsland
>
> Directie: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
>
> Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg
> Handelsregister nr.: HRB 120869
> Belastingnummer: NL 825476653B01
>
>
> _______________________________
> -------------
> ORIGINAL MAIL
> -------------
>
> Beste Mara,
>
> Het bestelnummer is aynl-545-38174538 en het artikelnummer is DIC0097001000005.
>
> Vriendelijke groet,
>
> Ruud de Wit
>
>
>
>
> Op 15-2-2019 om 16:18 schreef Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:
> Beste meneer De Wit,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> Heeft u een bestelnumer voor ons?
>
> Wij wensen u een hele fijne dag en staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Mara van ABOUT YOU
>
>
>
> www.aboutyou.nl
> Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
> Gratis hotline: 0800 / 02 29 967 (ma t/m zo - 8:00 - 22:00)
> __________________________________________________
> ABOUT YOU GmbH
> Domstrasse 10
> 20095 Hamburg Duitsland
>
> Directie: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
>
> Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg
> Handelsregister nr.: HRB 120869
> Belastingnummer: NL 825476653B01
>
>
> _______________________________
> -------------
> ORIGINAL MAIL
> -------------
>
> Beste Joost,
>
> Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. AboutYou kan mijn bestelling niet meer leveren dus ik wil graag het bedrag, betaald met mijn ING IDEAL rekening NL66 INGB 0000672497, voor deze bestelling terug ontvangen. Ik ga er vanuit dat dit geen probleem is.
>
> Vriendelijke groet,
>
> Ruud de Wit
>
>
> Op 14-2-2019 om 18:02 schreef Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.:
> Beste meneer de Wit,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> U kunt als u wilt achter de gewenste artikel een email adres achter laten, zodat die weer beschikbaar is krijgt u een melding dat het weer leverbaar is.
>
> Daarna kunt u als u wilt de bestelling nogmaals plaatsen.
>
> Wij wensen u een hele fijne dag en staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Joost van ABOUT YOU
>
>
>
> www.aboutyou.nl
> Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
> Gratis hotline: 0800 / 02 29 967 (ma t/m zo - 8:00 - 22:00)
> __________________________________________________
> ABOUT YOU GmbH
> Domstrasse 10
> 20095 Hamburg Duitsland
>
> Directie: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
>
> Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg
> Handelsregister nr.: HRB 120869
> Belastingnummer: NL 825476653B01
>
>
> _______________________________
> -------------
> ORIGINAL MAIL
> -------------
>
> Beste heer, mevrouw,
> Ik heb een bestelling gedaan, was voorradig en dus betaald maar krijg onderstaand bericht van AboutYou....
> En nu... ?
> Beste Ruud,
> helaas moeten we je mededelen dat sommige van je artikelen niet leverbaar zijn. We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid, enkele artikelen snel zijn uitverkocht. In dit geval bieden wij je onze excuses voor het ongemak aan.
>
> Mocht dit nog op andere producten uit je bestelling van toepassing zijn, dan informeren we je zo snel mogelijk.
>
>

Reageer op deze review

never again

Beoordeling 
 
1.5

Don't place an order with these people
Don't place an order with these people. Been shopping there for while. Don't ask me why, because they always f-up my orders. Sending me the wrong stuff and not handling my returns correctly. And instead of correcting it and apologize, making me feel like its my fault that they send out wrong items and don't know how to correctly process the returns. Totally fed up with this online shop and not ordering ever again!! Its costing me too much time explaining to people from about you how they should handle they're customers and orders. Left a really bad taste in my mouth. And another thing I've noticed, some of the articles are overpriced compared to the prices on the original websites of the brands...for example, shopping at the online carharrt store was cheaper than shopping for the same articles at about you. JSYK

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.5

Als er iets misgaat wordt het niet goed opgelost. Ik bestel weer bij mijn betrouwbare webshops.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Verschrikkelijke service

Beoordeling 
 
2.8

Verschrikkelijke service. Ik wil graag mijn verhaal kwijt.
27 december 2018 had ik dingen in de sale besteld, deze kwamen 2,5 week later binnen. 2 artikelen pasten niet en wilde ik graag omruilen, ik belde even of ik het voor dezelfde prijs kon omruilen, in eerste instantie deden ze heel erg moeilijk en wilden ze dat ik de normaalprijs zou betalen. Na een paar keer bellen werd er tegen mij gezegd dat er verzoek ingediend zou worden bij de baas om mij toch met dezelfde korting de artikelen opnieuw te laten bestellen. Ik zou een week later van hun te horen krijgen, ik kreeg niks. Ik belde een week later, werd er mij verteld dat er niet eens een notitie was gemaakt om mij te helpen. Heb ik nog een keer mijn verhaal gedaan en er werd mij verteld dat ze er mee aan de slag gingen en ik een paar dagen daarna iets te horen zou krijgen, kreeg ik weer niet. Ik belde nog eens, en toen werd er tot mijn grote verbazing verteld dat ze me niet meer kunnen helpen. Ze lieten mij de artikelen niet omruilen terwijl mij 3 weken lang werd verteld dat dit wel mocht. Voor het ongemak kreeg ik een kortingscode van 25% die ik na 4 februari kon gebruiken. WERKT NIET. De code is gedeactiveerd staat er.

Verschrikkelijk, nooit meer iets bestellen!

B
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

ze verdienen ook eens wat positiefs

Beoordeling 
 
9.5

Ondanks de vele negatieve reviews de gok gewaagd en voor een best groot bedrag besteld. Was heel bang dat het mis zou gaan na alle verhalen, maar dat bleek nergens voor nodig.
Alles werd sneller dan aangekondigd geleverd, en een klantenservice die als je belt gewoon direct opneemt i.p.v. eerst nog 10 keuzemenus en wachtmuziekjes door te moeten. Retour sturen ging ook goed. Zelfs tijdens de feestdagen snel mijn geld terug terwijl ik van een Zalando retour op dezelfde dag na 2 weken nog steeds niks gehoord heb. Er mistte van één artikel de terugbetaling (wat logisch kon zijn omdat deze via partner was geleverd en separaat terug moest naar een duits adres), daarover heb ik toch even gebeld en de volgende dag werd ook dat gewoon teruggestort zonder enig gedoe en volgens mij zelfs zonder dat ze hebben gecheckt of het daadwerkelijk al binnen was. Voor mij dus een hele positieve ervaring en dat mag ook wel eens hier gemeld worden.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review

Ik bestel er echt niet meer

Beoordeling 
 
1.0

Er was iets niet goed gegaan met de bestelling en het probleem werd van kwaad tot erger. Ik bestel er echt nooit meer!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

BESTEL NIET BIJ ABOUTYOU! Ik kon fluiten naar mijn geld!

Beoordeling 
 
1.0

Ik bestelde 2 jurkjes van 50 euro en heb 1 van de jurkjes netjes terug gestuurd. Echter kreeg ik mijn geld niet terug. Helaas heeft de man die pakketjes aanneemt mij het verkeerde retourbewijs gegeven waardoor ik niet kon aantonen dat ik een pakket retour had gestuurd. In principe is dit hele retourbewijs natuurlijk niet nodig omdat About You gewoon mijn retourzending ontvangt. Er is totaal niet op een nette manier met mij gecommuniceerd en ik kon fluiten naar mijn geld! Ik heb meerdere reviews hierover gelezen dus ik zou zeggen BESTEL NIET BIJ ABOUT YOU!

B
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Prettige website!

Beoordeling 
 
10.0

Paar weken geleden voor het eerst besteld en heb het als erg positief ervaren. Kon achteraf betalen, bestelling was snel geleverd, retour goed verwerkt. Voor herhaling vatbaar.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Erica op 18 April 2019

Vind ik ook

Reageer op deze review

Bestelling keurig op tijd geleverd

Beoordeling 
 
8.8

Veel negatieve reacties gelezen, was bang dat ik dezelfde ervaring zou krijgen. Ik had twee paar schoenen besteld en deze zijn keurig binnen 4 werkdagen bezorgd. Ik zou hier zeker nog eens bestellen. Ook fijn dat deze site artikelen aanbied die bijna nergens anders meer te krijgen zijn.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

ABOUT YOU informatie

Algemene informatie

Merken
  • Adidas
  • Only
  • Vero Moda
  • Jack & Jones
  • levi's
  • Tom Tailor
  • ABOUT YOU
  • Khujo
  • Naketano
  • Edited
  • Gap
Productgroepen
  • sportkleding
  • schoenen
  • kinderkleding
  • Mode
  • dameskleding
  • herenkleding
  • badmode
  • modeaccessoires
  • sportmode
Levertijd
meestal binnen 2 - 4 werkdagen
Verzendkosten
gratis verzending en retour
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • achteraf betalen
  • Visa/Mastercard
Telefoonnummer
0800 - 02 29 967 (ma t/m zo, 8-22 uur)