ABOUT YOU reviews

www.aboutyou.nl
 
2.0 (39)
ABOUT YOU

ABOUT YOU, dochter van de Duitse webwinkel Otto, is een nieuwkomer op de Nederlandse fashionmarkt. Naast meer dan 500 bekende merken als Esprit, Adidas of Only vind je in de webwinkel ook het eigen merk About You Basics. 

About You onderscheidt zich door een hele persoonlijke benadering. Grappig detail is bijvoorbeeld dat wanneer je ingelogd bent in de webwinkel van About You, het logo verandert in jouw naam. In plaats van Abou You staat er dan bijvoorbeeld About Eva.

39 ABOUT YOU reviews

 
(2)
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
 
(2)
 
(36)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Oplichters About You

Beoordeling 
 
1.0

Wat een vreselijke onbetrouwbaar bedrijf!!! Nu 1,5 jaar verder nadat de problemen begonnen en het is nog niet opgelost. Iedere week een andere medewerker die het denkt te kunnen oplossen. Echt vreselijk. KOOP HIER NIETS!!!!!!!
April 2019 heb ik een bestelling gedaan en een aantal artikelen retour gestuurd. Dit werd door hun niet correct verwerkt waardoor ik bericht en extra kosten kreeg van een incassobureau!!! Duizend x excuus gehad en iedere week krijg ik te horen dat het nu echt wordt opgelost!! Nu 1,5 jaar verder nog steeds mijn geld niet ontvangen van deze oplichters. Mijn dossier was zoek. Ik moet hun vertellen hoe het zit. Echt niet te geloven. Wat een amateurs! Bel je... dan word je gewoon weggedrukt. Diep triest hoe dit bedrijf aan zijn geld wil komen. Trap er niet in. Koop hier niets!
Ik ben trouwe klant van whekamp, 10 x beter en nooit gedoe gehad. Mensen wees gewaarschuwd!!
About You is About money en je bent het kwijt.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Aftersales na retour is zeer slecht

Beoordeling 
 
3.5

Op 24 juni een artikel geretourneerd dat op 27 juni is aangekomen in het magazijn van About You. Nu (na bijna 7 weken) nog steeds de retourbetaling niet ontvangen omdat het artikel "naar het verkeerde magazijn is gegaan". Bij uitgebreid contact met de klantenservice komt men niet verder dan 'sorry maar u moet nog even wachten'.

Bij About You wordt niet meegedacht maar alleen verscholen achter interne procedures. Echt teleurstellend.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Artikel niet verzonden

Beoordeling 
 
1.0

Bij About You schoenen besteld. Bij DHL staat de status dat ze zijn aangemeld maar nog niet geleverd, echter krijg ik van About You een mail dat ik de schoenen zou hebben geretourneerd???
Gebeld en gemaild met de klantenservice, krijg alleen maar te horen dat zij ze de schoenen niet vanuit hen opnieuw kunnen leveren maar dat ik ze zelf opnieuw dien te bestellen. Dat zou kunnen maar echter is mijn maat ineens niet meer leverbaar.
Weer een mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag of zij contact zouden kunnen opnemen met hun leverancier om ze zo alsnog te verzenden.
Dit schijnt allemaal heel moeilijk te zijn en niet te kunnen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn geld terug is.
Dit was eens maar nooit meer!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Terugbetaling van teruggezonden bestelling

Beoordeling 
 
1.0


About You - probleem om geld terug te krijgen

Ik heb een artikel teruggestuurd en na ongeveer 1 week gevraagd wanneer het geld teruggestort wordt. Er gebeurde echter niets. Na ca. 14 dagen wederom gebeld. Het eerste telefoongesprek was niet genoteerd. De medewerkster zou er achteraan gaan. Kreeg niet de gelegenheid iets te zeggen en werd op een zeer onbehoorlijke wijze te woord gestaan.

Carla Streefkerk - Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

CS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2x bedrag van men rekening gehaald

Beoordeling 
 
1.5

Factuur sandalen betaald en 5 dagen later nogmaals van mijn rekening gehaald. Eerst betaald aan Nederland nadien door Duitsland/ Berlijn van rekening gehaald.
Dus 1 paar sandalen 2x betaald.
Niet te vertrouwen!

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

afspraken niet nagekomen

Service 
 
1.0

Broek besteld, 1 maat te klein. Dezelfde dag nog bij about you aangegeven dat de maat fout was en we konden ruilen, was niet mogelijk. Uiteindelijk de foute broek terug moeten sturen en het verzendbewijs aan hun moeten opsturen, dan zouden we een code krijgen waarmee we de broek konden bestellen tegen de eerder overeengekomen prijs. Een mail ontvangen met een kortingscode welke niet te gebruiken is op de broek. Tja mevrouw deze broek is uitgesloten. Dus als we alsnog dezelfde broek willen kopen is deze nu 6 euro duurder dan een halve week terug..... grote oplichters, afspraken worden niet nagekomen! Pas op.....

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Niet doen! Pakket nooit gekomen

Beoordeling 
 
1.8

Broek besteld, na 1,5 maand en 3 beloftes van klantenservice niets ontvangen. Wel geld terug gekregen. Nooit meer hier bestellen. Pas op!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klacht verwerking kortingscode

Service 
 
1.0

Mooie kleding, maar erg slechte ervaring met klantenservice!! Heb een extra grote bestelling gedaan omdat ik een kortingscode had. Deze is echter niet verwerkt. Schijnbaar is het niet mogelijk om een nieuwe nota op te maken waarop de korting is verwerkt. Advies is dat ik alles moet terug sturen en opnieuw moet bestellen om te kijken of de code het dan wel doet?!? Maar niet alle producten zijn meer op voorraad. Dit is toch te gek voor woorden?!? Het enige wat ik te horen krijg (tot vier keer toe) is dat het systeem het niet toelaat. Maar dat is toch niet mijn probleem....?

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Hoe neem je je klanten in de maling

Beoordeling 
 
2.5

Hoe ga je met je klanten/klachten om.
Natuurlijk gaat het in de meeste gevallen goed. Iedereen blij, leuk product met een leuke prijsje. Daarom geef je gauw een 5 sterren review. Maar is dat een goede indicatie?

Ik vind een 5 sterren waardering pas waard als een probleem netjes wordt opgelost .
Hoe sterk staat je dan als gerenommeerde webwinkel? Hoe goed ga je met je klanten om?
Ben je dan ook 5 sterren waard?

In mijn geval kreeg ik een nieuwsbrief van AboutYou met een actiekorting van 20%. Dat is mooi meegenomen.
Lekker zitten surfen op de website en een mooie jas gevonden.
Eentje van Ralph Lauren. Toch bij elkaar een korting van een kleine € 50,00
Op de website stond dat de korting bij de betaling automatisch wordt verrekend.

Helaas er gebeurd niets. Het volledige bedrag bleef staan.
Contact opgenomen met de klantenservice en wat bleek nu.
O.a. merken zoals Ralph Lauren waren toevallig uitgesloten voor korting. Ff snel de voorwaarden gelezen en natuurlijk ook de nieuwsbrief maar ik kon niets vinden.
Ik heb natuurlijk de klantenservice hierop geattendeerd met een verzoek waar het staat.
Ik kreeg inderdaad een verborgen link waarin stond dat bepaalde merken uitgesloten waren. www.aboutyou.nl/waardebon-voorwaarden.
Maar hier gaat het om waardebonnen en niet om kortingen. Verder was de voorwaarden al in 2019 verlopen.

Kijk. In mijn ogen noem ik dat volksverlakkerij. Veel beloven en weinig geven, doet gekken in vreugde leven. Geef het in je nieuwsbrief meteen aan. Dan weet je meteen waar je aan toe ben. Dan maak je iedereen blij. Nu neem je je klanten in de maling

Mijn vraag blijft staan; Hoe goed ga je met je klanten om?
Ben je dan nog steeds 5 sterren waard. Mijn waardering kom in dit geval niet verder dan één ster.

MR
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechte service en product niet ontvangen.

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling geplaatst bij aboutyou.nl. 1 keer en nooooit meer. Toen ik met de klantenservice contact opnam om aan te geven dat mijn bestelling niet bezorgd is. Kreeg ik een email terug zonder ook maar in te gaan op de klacht. En als ik nog vragen zou hebben kon ik gerust contact opnemen. Weer de zelfde mail gestuurd. Werd er om mijn gegevens gevraagd (andere medewerker), terwijl deze gegevens allemaal duidelijk in de mail stonden. Dus voor de 3e keer een mail gestuurd. Zeer ongeïnteresseerde mail kreeg ik terug maar ze zouden de klacht bij postnl neerleggen.. weer een mail gestuurd en aangegeven dat ik niks met postnl te maken heb maar met jullie en dat jullie dit moeten oplossen. 6 mails verder en nog steeds geen oplossing, geen product, en geld niet terug.

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

ABOUT YOU informatie

Algemene informatie

Merken
  • Adidas
  • Only
  • Vero Moda
  • Jack & Jones
  • levi's
  • Tom Tailor
  • ABOUT YOU
  • Khujo
  • Naketano
  • Edited
  • Gap
Productgroepen
  • sportkleding
  • schoenen
  • kinderkleding
  • Mode
  • dameskleding
  • herenkleding
  • badmode
  • modeaccessoires
  • sportmode
Levertijd
meestal binnen 2 - 4 werkdagen
Verzendkosten
gratis verzending en retour
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • achteraf betalen
  • Visa/Mastercard
Telefoonnummer
0800 - 02 29 967 (ma t/m zo, 8-22 uur)