ABOUT YOU reviews

www.aboutyou.nl
 
2.6 (20)
ABOUT YOU

ABOUT YOU, dochter van de Duitse webwinkel Otto, is een nieuwkomer op de Nederlandse fashionmarkt. Naast meer dan 500 bekende merken als Esprit, Adidas of Only vind je in de webwinkel ook het eigen merk About You Basics. 

About You onderscheidt zich door een hele persoonlijke benadering. Grappig detail is bijvoorbeeld dat wanneer je ingelogd bent in de webwinkel van About You, het logo verandert in jouw naam. In plaats van Abou You staat er dan bijvoorbeeld About Eva. 

20 ABOUT YOU reviews

 
(2)
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
 
(1)
 
(16)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Wat een schandalig bedrijf, bestelling geplaatst en betaald met iDeal. Bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen en bleef de status 'in behandeling' houden, na 7x te hebben gebeld gevraagd om mijn bestelling te annuleren wat om een vreemde reden ook niet meer kon... Bestelling zal ik waarschijnlijk helemaal niet krijgen en kan waarschijnlijk fluiten naar me centen. Schandalige klantenservice die niks voor je kunnen doen. WEES GEWAARSCHUWD en bestel hier NOOIT! Stelletje oplichters.

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Alle slechte reviews zijn waar!

Beoordeling 
 
1.0

Op 21 sep besteld meteen geretourneerd
4 okt mail gehad dat geretourneerd is, ook al laat
14 dagen later mail ontvangen dat pas 16 okt is ontvangen
Weer 14 dagen wachten op je geld! Grote oplichters en louche

CW
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

BESTEL NOOIT IETS BIJ ABOUT YOU

Beoordeling 
 
1.5

Bestel NOOIT iets bij About you!! Ik heb 7 artikelen besteld bij about you.
2 gehouden en 5 terug gestuurd omdat deze niet paste. Dit deed ik netjes in de about you doos terug alle 5 stuks samen.
Krijg ik eindelijk na anderhalve week een bevestiging dat het binnen is.
Maar er zijn maar 4 artikelen binnen gekomen volgens hun!!??? Nog nooit heb ik dit mee gemaakt!!! Nu 2 weken verder en het geld voor het 5e artikel krijg ik niet terug.
BESTEL NOOIT WAT BIJ ABOUT YOU!!!!

F
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Dramatische service

Beoordeling 
 
1.0

Een keer iets besteld, per ongeluk een cijfer te weinig bij ons adres ingevoerd. Niks gehoord, na 3 weken zelf eens gebeld naar de klantenservice. Bleek het terug te zijn gestuurd, prima, maar ze konden het niet opnieuw sturen we krijgen hopelijk ons geld terug. Het is toch belachelijk dat niet een beetje service is, en de manier waarop je te woord wordt gestaan bij de klantenservice is ronduit belachelijk; grof, onaardig en arrogant....

Bestel hier nooit, of zorg dat je absoluut alles goed invult, want ze doen niks aan service

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Product niet ontvangen en geld niet terug

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb 2 producten besteld en bij beide is het fout gegaan. Al met al... een onwijs slechte ervaring bij about you. Dit is de laatste keer geweest dat ik er iets bestel!

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 2
Reageer op deze review

Complaint

Service 
 
1.0

Complaint

On Friday 28/06/2019 I called the customer service of about you in the Netherlands. I may say this is the second time I call your customer service and to be honest IT’S THE WORST SERVICE EVER! The reason of my call was because about you have issued an incomplete refund back to my bank account. I’ve already called on Monday 24/06/2019 and one of your agents advised me to wait until the end of last week to get the second part of my refund as items are scanned separately (by brand). I waited the whole week and I decided to call on Friday 28/06/2019. To be clearer I spoke on that Friday to one of your agents Jost Martins. I explained to him what his colleague advised on Monday, and that I should receive my complete refund by the end of last week, he was repeating himself as a recorder machine regarding the return policy of about you and that his colleague has provided the wrong information. I told him I understand that items are scan separately but what I do not understand is why I’ve not received a refund back of the items of the same brand. He kept interrupting me all the time, when your agents should do is listening the customer and help out with a solution, no repeating the return policy (which one is not indicating that you issue a refund separately by brand) as I can go to your website ad read by myself!!
When I request to Jost Martins to transfer this call to a supervisor or team lead, he refused completely by saying that was impossible to transfer that call as the supervisors and team-leaders were not available as they only work from 10:00-18:00. I asked him for the possibility to speak during these hours with a manager or team leader and he also denied this possibility as he said that they cannot handle any complaint our call. JUST RIDICULOUS! This is not the worst thing, also your agent was screaming on the phone when I told him that he should not treat his customers in that way, he took his phone away, and scream things in Dutch that even his colleagues were laughing at the back!
Believe this is the worst customer service I’ve ever received in my life! At the end this guy did not help at all! He was so unprofessional, unhelpful and rude agent!
After your company issues my complete refund back! I’ll stop ordering from you. I do not wish to keep investing my money with a company as you with the worst customer service.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0



1. Het begon al met een pakketje dat ik ontving van Bestseller waar ik niks besteld heb. Dit bleek van About you te zijn. Daar zat geen retourformulier of etiket bij, hiervoor heb ik ook al gebeld. Een dame, vlgs mij Evy, heeft mij toen die spullen gemaild waarna ik het gelijk verzonden heb. Dit ging naar Duitsland
2. Het duurde lang voordat ik iets hoorde, heb daarom contact met About you opgenomen. Deze gaf aan dat de spullen op 16 mei zijn ontvangen maar dat de afwikkeling uiterlijk 2 weken kan duren. Als ik nog niks had moest ik opnieuw contact opnemen en zou het handmatig worden overgemaakt.
3. Inmiddels 4 juni en nog niets ontvangen, weer contact opgenomen waarbij gevraagd werd naar welke spullen het betrof zodat het gelijk opgelost kon worden
4. Nu weet About you medewerker Jeroen ineens van niks!

IV
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

valt erg tegen

Beoordeling 
 
1.5

bestelling eindelijk binnen mis ik een product. gebeld en ja die wordt later geleverd. dus weer een paar dagen wachten.en wat een zuur pruim aan de telefoon bah

BK
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Bestel er niet!

Beoordeling 
 
1.0

About You geeft niet om hun klanten. Ik heb inmiddels al van verschillende vrienden gehoord dat ze een slechte ervaring bij dit bedrijf hebben. Er zijn zoveel alternatieven waar je dezelfde producten kunt bestellen (met veel meer zekerheid!), je kunt ze echt beter vermijden.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

Belachelijke klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Beste Dhr/Mvr,

Graag dit doorsturen naar een leidinggevende binnen jullie bedrijf.

Ik heb een klacht:

Omstreeks 9:00 1-3-2019 heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van jullie klantenservice. Helaas heb ik haar naam niet kunnen onthouden. Ik heb een aantal keer gevraagd naar haar naam maar dit weigerde zij te geven. Hoe ik te woord ben gestaan heb ik werkelijk waar nog nooit eerder meegemaakt. Onbegrijplijk dat zo een medewerker jullie bedrijf moet vertegenwoordigen, bizar gewoon !!. Ik heb de afgelopen 3 maanden al 6 a 7 keer telefonisch contact gehad met jullie over een bestelling. Er is mij nu al een paar keer eerder verteld dat het geregeld wordt maar ik blijf iedere keer maar rekeningen ontvangen van Rate2pay met nu een paar dagen geleden zelfs incasso kosten erbij!. Ik heb dit netjes uitgelegd aan mevrouw maar mevrouw was blijkbaar heel erg geirriteerd en was geen gesprek mee te voeren. Zo ga je niet met klanten om!. Uiteindelijk was het zelfs mijn schuld dat ik het niet goed doorgaf haha waarna mevrouw gewoon doodleuk ophing in mijn oor. Na weer terugbellen kreeg ik een andere vrouwelijke medewerker aan de lijn die gelukkig wel iets vrolijker was. Uiteindelijk gaf zij wederom aan dat het nu wel geregeld gaat worden omdat er de vorige keren geen notitie is aangemaakt naar de interne afdeling? (best knap na al die keren dat ik al gebeld heb). Ook vroeg ik aan deze mevrouw of het misschien mogelijk was om een leidinggevende te kunnen spreken over de belachelijke manier hoe de collega hiervoor mij te woord stond. Zij gaf aan dat de leidinggevende momenteel in Duitsland zit en dus niet aanwezig. Waarop ik vroeg of ik misschien de naam kon krijgen maar ook dit was niet mogelijk.
Hele rare gang van zaken bij jullie bedrijf. Ik zal dit ook op meerdere review sites gaan gooien want ik heb dit nog nooit meegemaakt en zal dus ook nooit meer bestellen hier. En blijkbaar ben ik de enige niet want lees op meerdere reviews sites dat meerdere mensen zich storen aan ze hoe te woord worden gestaan bij jullie klantenservice. Doe er iets mee !!!


Met vriendelijke groet,

NH
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Jan op 26 Maart 2019

dat is bij zoveel bedrijven die medewerkers

Reageer op deze review
Lees meer reviews

ABOUT YOU informatie

Algemene informatie

Merken
  • Adidas
  • Only
  • Vero Moda
  • Jack & Jones
  • levi's
  • Tom Tailor
  • ABOUT YOU
  • Khujo
  • Naketano
  • Edited
  • Gap
Productgroepen
  • sportkleding
  • schoenen
  • kinderkleding
  • Mode
  • dameskleding
  • herenkleding
  • badmode
  • modeaccessoires
  • sportmode
Levertijd
meestal binnen 2 - 4 werkdagen
Verzendkosten
gratis verzending en retour
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • achteraf betalen
  • Visa/Mastercard
Telefoonnummer
0800 - 02 29 967 (ma t/m zo, 8-22 uur)