ABOUT YOU reviews

www.aboutyou.nl
 
2.0 (36)
ABOUT YOU

ABOUT YOU, dochter van de Duitse webwinkel Otto, is een nieuwkomer op de Nederlandse fashionmarkt. Naast meer dan 500 bekende merken als Esprit, Adidas of Only vind je in de webwinkel ook het eigen merk About You Basics. 

About You onderscheidt zich door een hele persoonlijke benadering. Grappig detail is bijvoorbeeld dat wanneer je ingelogd bent in de webwinkel van About You, het logo verandert in jouw naam. In plaats van Abou You staat er dan bijvoorbeeld About Eva.

36 ABOUT YOU reviews

 
(2)
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
 
(1)
 
(34)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Terugbetaling van teruggezonden bestelling

Beoordeling 
 
1.0


About You - probleem om geld terug te krijgen

Ik heb een artikel teruggestuurd en na ongeveer 1 week gevraagd wanneer het geld teruggestort wordt. Er gebeurde echter niets. Na ca. 14 dagen wederom gebeld. Het eerste telefoongesprek was niet genoteerd. De medewerkster zou er achteraan gaan. Kreeg niet de gelegenheid iets te zeggen en werd op een zeer onbehoorlijke wijze te woord gestaan.

Carla Streefkerk - Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

CS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

2x bedrag van men rekening gehaald

Beoordeling 
 
1.5

Factuur sandalen betaald en 5 dagen later nogmaals van mijn rekening gehaald. Eerst betaald aan Nederland nadien door Duitsland/ Berlijn van rekening gehaald.
Dus 1 paar sandalen 2x betaald.
Niet te vertrouwen!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

afspraken niet nagekomen

Service 
 
1.0

Broek besteld, 1 maat te klein. Dezelfde dag nog bij about you aangegeven dat de maat fout was en we konden ruilen, was niet mogelijk. Uiteindelijk de foute broek terug moeten sturen en het verzendbewijs aan hun moeten opsturen, dan zouden we een code krijgen waarmee we de broek konden bestellen tegen de eerder overeengekomen prijs. Een mail ontvangen met een kortingscode welke niet te gebruiken is op de broek. Tja mevrouw deze broek is uitgesloten. Dus als we alsnog dezelfde broek willen kopen is deze nu 6 euro duurder dan een halve week terug..... grote oplichters, afspraken worden niet nagekomen! Pas op.....

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Niet doen! Pakket nooit gekomen

Beoordeling 
 
1.8

Broek besteld, na 1,5 maand en 3 beloftes van klantenservice niets ontvangen. Wel geld terug gekregen. Nooit meer hier bestellen. Pas op!

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klacht verwerking kortingscode

Service 
 
1.0

Mooie kleding, maar erg slechte ervaring met klantenservice!! Heb een extra grote bestelling gedaan omdat ik een kortingscode had. Deze is echter niet verwerkt. Schijnbaar is het niet mogelijk om een nieuwe nota op te maken waarop de korting is verwerkt. Advies is dat ik alles moet terug sturen en opnieuw moet bestellen om te kijken of de code het dan wel doet?!? Maar niet alle producten zijn meer op voorraad. Dit is toch te gek voor woorden?!? Het enige wat ik te horen krijg (tot vier keer toe) is dat het systeem het niet toelaat. Maar dat is toch niet mijn probleem....?

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Hoe neem je je klanten in de maling

Beoordeling 
 
2.5

Hoe ga je met je klanten/klachten om.
Natuurlijk gaat het in de meeste gevallen goed. Iedereen blij, leuk product met een leuke prijsje. Daarom geef je gauw een 5 sterren review. Maar is dat een goede indicatie?

Ik vind een 5 sterren waardering pas waard als een probleem netjes wordt opgelost .
Hoe sterk staat je dan als gerenommeerde webwinkel? Hoe goed ga je met je klanten om?
Ben je dan ook 5 sterren waard?

In mijn geval kreeg ik een nieuwsbrief van AboutYou met een actiekorting van 20%. Dat is mooi meegenomen.
Lekker zitten surfen op de website en een mooie jas gevonden.
Eentje van Ralph Lauren. Toch bij elkaar een korting van een kleine € 50,00
Op de website stond dat de korting bij de betaling automatisch wordt verrekend.

Helaas er gebeurd niets. Het volledige bedrag bleef staan.
Contact opgenomen met de klantenservice en wat bleek nu.
O.a. merken zoals Ralph Lauren waren toevallig uitgesloten voor korting. Ff snel de voorwaarden gelezen en natuurlijk ook de nieuwsbrief maar ik kon niets vinden.
Ik heb natuurlijk de klantenservice hierop geattendeerd met een verzoek waar het staat.
Ik kreeg inderdaad een verborgen link waarin stond dat bepaalde merken uitgesloten waren. www.aboutyou.nl/waardebon-voorwaarden.
Maar hier gaat het om waardebonnen en niet om kortingen. Verder was de voorwaarden al in 2019 verlopen.

Kijk. In mijn ogen noem ik dat volksverlakkerij. Veel beloven en weinig geven, doet gekken in vreugde leven. Geef het in je nieuwsbrief meteen aan. Dan weet je meteen waar je aan toe ben. Dan maak je iedereen blij. Nu neem je je klanten in de maling

Mijn vraag blijft staan; Hoe goed ga je met je klanten om?
Ben je dan nog steeds 5 sterren waard. Mijn waardering kom in dit geval niet verder dan één ster.

MR
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechte service en product niet ontvangen.

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling geplaatst bij aboutyou.nl. 1 keer en nooooit meer. Toen ik met de klantenservice contact opnam om aan te geven dat mijn bestelling niet bezorgd is. Kreeg ik een email terug zonder ook maar in te gaan op de klacht. En als ik nog vragen zou hebben kon ik gerust contact opnemen. Weer de zelfde mail gestuurd. Werd er om mijn gegevens gevraagd (andere medewerker), terwijl deze gegevens allemaal duidelijk in de mail stonden. Dus voor de 3e keer een mail gestuurd. Zeer ongeïnteresseerde mail kreeg ik terug maar ze zouden de klacht bij postnl neerleggen.. weer een mail gestuurd en aangegeven dat ik niks met postnl te maken heb maar met jullie en dat jullie dit moeten oplossen. 6 mails verder en nog steeds geen oplossing, geen product, en geld niet terug.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bestel hier niet, ongelooflijk slechte service!

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos bedrijf!! Met een waardeloze klantenservice. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb een pakket retour gestuurd en na 4 weken nog steeds geen bevestiging dat deze ontvangen is, maar ook nooit een herinnering ontvangen van een betaling. Ik heb daarom (fatsoenlijk als ik ben) een mail gestuurd en aangegeven dat ik niets meer heb gehoord en er daarom vanuit ga dat het pakket retour is ontvangen en de betaal plicht vervallen. Krijg ik een mail terug dat het pakket inderdaad niet als retour is verwerkt met meteen een aanmaning erbij om binnen 5 dagen te betalen. Of ik ook even een formulier wilde invullen met de gegevens van de retour zending. Dat formulier MOET je printen (het is een online postorder bedrijf maar digitaal werken doen ze niet...), invullen en retour sturen. Ik had het bestel nummer niet meer en vroeg of zij mij deze konden geven. Nee dat kon niet, moest ik zelf maar opzoeken in mijn mail. Het is een bestelling van 2 maanden geleden dus zoals gezegd, deze heb ik niet meer maar de klanten service is te beroerd om je te helpen en hier ook van genieten gezien de reacties die ik krig. Terwijl de fout van een niet verwerkte retour toch echt een fout van hen is. Les voor mij: nooit meer slapende honden wakker maken en NOOIT meer bestellen bij About You. Wat een ergernis.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

KOOP HIER NIET!!

Beoordeling 
 
1.0

Ongelofelijke slechte ervaring met dit bedrijf. Spullen besteld, nooit gekregen! terwijl de status in het systeem "afgeleverd" zegt. En dan begint het circus met de klantenservice….
Vele mails en telefoontjes gedurende afgelopen weken verder besluit ik vandaag de handdoek in de ring te gooien. Het geld ben ik waarschijnlijk kwijt.
Wat een slechte service. De medewerkers van de klantenservice hebben allemaal dezelfde reactie paraat, dit zal bedrijfspolicy zijn.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

M op 12 Maart 2020

Handdoek niet in de ring gooien hoor. Heb ik ook niet gedaan, na heeeeeel veeeel gezeur geld terug. Verschrikkelijk bedrijf inderdaad.

Buyer op 17 Maart 2020

Geef aan dat postnl moet bewijzen dat het pakket afgeleverd is. Doorzeuren

Robert op 12 Mei 2020

Gaan we met zn allen een keer op pad om ons geld persoonlijk op te halen toch.
Ik ga zoizo een keer buurten als ze het niet oplossen.

Reageer op deze review

Waardeloos!!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Tot 2x toe het verkeerde artikel ontvangen. Een goedkope versie van hun eigen merk van hetgeen besteld had. Ik verdenk deze firma van de verkoop van nep artikelen. About You = slechtste webwinkel ooit met een waardeloze en zeer onvriendelijke klantenservice.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

ABOUT YOU informatie

Algemene informatie

Merken
  • Adidas
  • Only
  • Vero Moda
  • Jack & Jones
  • levi's
  • Tom Tailor
  • ABOUT YOU
  • Khujo
  • Naketano
  • Edited
  • Gap
Productgroepen
  • sportkleding
  • schoenen
  • kinderkleding
  • Mode
  • dameskleding
  • herenkleding
  • badmode
  • modeaccessoires
  • sportmode
Levertijd
meestal binnen 2 - 4 werkdagen
Verzendkosten
gratis verzending en retour
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • achteraf betalen
  • Visa/Mastercard
Telefoonnummer
0800 - 02 29 967 (ma t/m zo, 8-22 uur)