Azalp reviews

www.azalp.nl
 
3.4 (26)
Azalp

Azalp voordeelshops is al ruim 15 jaar actief in de verkoop van goederen voor in of rondom het huis. De enthousiaste en vakkundige medewerkers van Azalp staan klaar voor een goed en eerlijk advies. Of u nu op zoek bent naar een tuinhuisje, blokhut of sauna of zwembad; klantgerichtheid, flexibiliteit en lage prijzen staan altijd centraal bij Azalp. Tevens beschikt Azalp over een Experience center, centraal gelegen in Breda. U kunt hier op afspraak terecht op uw wensen te bespreken.

26 Azalp reviews

 
(2)
 
(1)
 
(2)
 
(6)
 
(15)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Onvolledige levering en nauwelijks bereikbaar

Beoordeling 
 
4.5

Problemen met onvolledige levering van een buitensauna waar je behoorlijk achteraan moet zitten. Levering van verkeerde saunakachel met remote bediening. Kachel was hier niet voor bestemd. Gelukkig kon ik die elektrisch zelf ombouwen. Wel te veel betaald voor het verkeerde produkt ! Toch wel raar. Kennelijk worden opdrachten niet op hun volledigheid beoordeeld. Azalp is nauwelijks telefonisch bereikbaar. Soms 4 pogingen - wachttijden van meer dan 15 minuten - per dag. Uiteindelijk via e-mail vragen gesteld. Als de vraag moeilijk is, wordt er helemaal niet gereageerd. Sommige vragen staan nog open, maar ik het er maar bij gelaten. Geen zin in verdere frustraties. Aansluitschema voor een 2 fase aansluiting worden na vele telefoontjes pas verstrekt. Pas hier mee op. Hoge additionele kosten voor een installateur om de saunakachel aan te sluiten. Kortom veel frustraties en wachten. Goed om te weten dat de opbouwkosten voor een buitensauna mijn inziens hoog zijn in relatie tot de werkzaamheden. 1 persoon met ervaring kan de sauna in 6 uur in elkaar zetten. Eenvoudig zelf te doen. Later heb ik zelf het plafond eruit moeten halen om de elektrische bedrading aan te brengen voor de lampjes, en heb ik de bankjes zelf moeten verstevigen. Ik heb het hele traject met Azalp als moeizaam en vervelend ervaren. Ik voelde mij niet behandeld als klant.

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar bedrijf

Beoordeling 
 
2.7

Ik heb bij Azalp een tuinoverkapping besteld. Omdat er geen montagehandleiding bij zat en het geleverdé pakket niet compleet was, heb ik een verzoek ingediend om het pakket te retourneren. De communicatie verliep aanvankelijk stroef, en eindigde abrupt. Het pakket ligt nu 2 maanden voor mijn deur. Azalp heeft het nooit opgehaald, noch het geld teruggestort. Bestel NOOIT IETS BIJ AZALP!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Slecht, slecht en nog eens slecht!

- ze leveren materialen die je niet hebt besteld. Je bent duurder uit dan beloofd.
- de klantenservice praat veel maar doet niks.
- de opbouwservice zijn amateurs die de hele dag staan te roken in je tuin.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Thuinhuisje

Beoordeling 
 
9.3

Wij zij super tevreden alles was naar wens ???

MB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Laat U niet foppen, dit bedrijf heeft niet op voorraad, wanneer je iets besteld is het maar raden wanneer je de goederen geleverd krijgt.
Ga er dus niet mee in zee.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Azalp geeft toe dat wij niks verkeerd hebben gedaan, maar weigeren om hun plichten na te komen!!

Beoordeling 
 
1.5

Azalp geeft toe dat wij niks verkeerd hebben gedaan, maar weigeren om hun plichten na te komen!!

Op 3 juni 2019 een fietsenberging van duramax besteld bij Azalp. In september halen wij na twee weken een beschimmelde kinderwagen en fiets uit de berging.
De klantenservice vroeg ons om foto’s te mailen en vervolgens kregen wij de volgende reactie:

"Zoals wij beoordelen aan de hand van de foto's kunnen wij zien dat de fietsenberging wel goed is gemonteerd. Het zal ons onwaarschijnlijk zijn dat er via het dak of iets dergelijks water binnenkomt in de fietsberging.
De fundering waar de fietsenberging op gemonteerd staat ziet er ook goed uit en daardoor kunnen wij helaas niet veel beteken voor u."

Vervolgens hebben wij gebeld dat als wij niks verkeerd hebben gedaan dat het product niet deugdelijk is en dat we een oplossing willen. Wederom kregen we een mail dat ze niks voor ons gaan doen. Wij hebben daarop een mail gestuurd dat ze wettelijk gezien twee opties hebben, reparatie of vervanging. Hierop kregen wij de volgende reactie:

"Ik had vernomen dat er een klacht was betreft uw fietsberging. Ik weet er niet het fijne vanaf, maar ik neem bij deze wel de communicatie over van mijn collega’s van de klantenservice. Laat ik vooropstellen dat mijn intentie is om samen tot een oplossing te komen.
Uw kinderwagen en fiets(en) was beschimmeld had ik vernomen?

Zover ik weet zou dit eventueel kunnen komen door condens, echter uit de foto’s die u stuurde zie ik dat de ventilatieroosters wel openstaan. Dus dat is al een vreemde gewaarwording. Ik neem aan dat deze roosters de gehele tijd open hebben gestaan? Want als ze dicht staan kan ik begrijpen dat de condens gevormd kan worden, wat weer resulteert in druppels (die de schimmel in combinatie met niet doorluchten in de hand werkt). (...)
Heeft u de berging ook al gekit? Anders sturen we een bus kit graag naar u op. Tevens wil ik u een bedrag aanbieden van 75,- euro (ik weet dat dit slechts een doekje is voor het bloeden), maar helaas kan ik niet meer voor u doen."

Aangegeven dat de ventilatie niet dicht kan, wij gekit hebben en dat wij niet akkoord gaan met 75 euro. Aangezien wij met een beging van 510 euro zitten die niet voldoet. Onze fietsen staan nu in de regen en met mijn zwangerschap kan ik de berging niet in vanwege de schimmel.
Wij hebben een mail gestuurd dat we de koopovereenkomst ontbinden. Waarop ze reageren dat ze niet akkoord gaan.
Wij gaan het nu hogerop zoeken, maar we snappen niet dat ze onder hun wettelijke plichten willen uitkomen. Het enige wat wij willen is de berging terugsturen en het geld terug op onze rekening.

We willen mensen echt waarschuwen dat deze organisatie niet tot rede vatbaar is als er na levering een probleem is!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Karin Van den beldt op 11 Juni 2020

Ik zou graag in contact komen om gezamenlijk een claim in te dienen

Mariska op 12 Juni 2020

Als u uw mail of nummer plaatst dan zal ik contact opnemen.

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
1.0

Voor dat u hier iets gaat kopen denk twee keer na. Echt een drama levering materiaal service slecht

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bizar slecht bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

In maart 2019 besteld en uitgelegd, vele mails later eindelijk gehoord dat begin juni geleverd zou worden en het grondwerk/tegelwerk geregeld. Na rond de 60 mails verder melden ze doodleuk dat het nog 9 weken later gaat worden omdat de leverancier 3 weken dicht is. Op zich al een vreemde rekensom. Nu al 8 weken aan het wachten op de tekeningen zodat we elders kunnen bestellen en ze reageren niet meer en niemand kan iets vertellen. Uit frustratie zelf naar Etten-Leur gereden maar het is een brievenbus-adres dus daar heb je ook niks aan. Hoe dit soort bedrijven bestaan is me echt een raadsel!

RH
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

drama

Beoordeling 
 
5.8

Wat een drama winkel is dit. In maart een tuinhuis besteld die een levertijd van 4-6 weken had, maar na steeds ZELF te hebben gebeld, is de datum al 5 keer verplaatst! Nu pas in september de verwachte levertijd, maar zonder zekerheid. Niemand weet hoe en wat, je moet steeds zelf bellen en op mails reageren ze soms gewoon weken niet. Tuinhuis afgezegd en zal dit bij iedereen afraden! Drama, drama en nog eens drama.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Lees eerst revieuws

Beoordeling 
 
1.5

Ik heb een fout gemaakt en niet eerst de reviews gelezen.
Deze kloppen allemaal met ons verhaal.
Vooral de klantonvriendelijke communicatie na verkoop tart elke verbeelding....

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Azalp informatie

Foto's

Algemene informatie

Merken
  • Koopmans
  • Trendpool
  • Outtrade
  • Grunland
  • Azalp
Productgroepen
  • Tuin
  • Zwembad
  • blokhutten
  • tuinhuisjes
  • sauna
Levertijd
Verschilt per productgroep
Verzendkosten
Gratis bezorgd vanaf 75 euro
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
  • Thuiswinkelwaarborg
  • Financieel gezond
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Betalen bij levering
  • Handmatig overschrijven
Telefoonnummer
024-8200019