Azalp reviews & ervaringen

www.azalp.nl
 
3.4 (40)
Azalp

40 Azalp reviews

 
(2)
 
(2)
 
(2)
 
(13)
 
(21)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

overkapping

Beoordeling 
 
3.3

niet te geloven :
1) beloftes worden gemaakt bij verkoop en worden nadien herzien
2) de levering werd steeds uitgesteld
3) montage bedrijf heeft een andere agenda dan Azalp dus staat het materiaal hier in de regen buiten voor meer dan een maand
4) mails (ondertussen 25) worden onbeantwoord gelaten
de werkelijke reden voor aankoop was service en die bestaat gewoonweg niet
voor dergelijke bedragen verwacht je iets anders en de medewerkers vinden dit trouwens ook
schandalig gewoon
meteen advocaat inschakelen vanaf het misloopt, is de enige aanbeveling die ik kan doen


S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Totaal zwembad 8x4x1,5 meter

Beoordeling 
 
3.8

We hebben een bouwpakket zwembad gekocht van 8x4 meter á €4500,- De levering was prima, het zelf bouwen ook. Later bleek dat er in een dubbele lasnaad van de liner een dunne plek zat (dit betreft een fabricagefout). Hier is dus een lek ontstaan, één die eigenlijk niet te repareren is. Gebeld en gemaild met Azalp; eerste reactie nieuwe liner kopen á €1100,-. Omdat we nog binnen de garantie periode zaten dacht ik dat het gewoon zou worden opgelost. Door omstandigheden waren we de aankoopgegevens kwijtgeraakt (deze zijn volgens de dame aan de telefoon bij Azalp aanwezig). Nee die van ons zijn nodig. Dus we kregen totaal geen begrip of enige vorm van coulance. Keihard voor het geld en absoluut geen service!! Waardeloos bedrijf. Nooit meer Azalp!! We hebben uiteindelijk een tubetje lijn in een zakje opgestuurd gekregen, zelfs dit werd door Azalp ook nog via de leverancier in Engeland geregeld.

PS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Totaal zwembad 8x4 meter

Beoordeling 
 
4.5

Levering oké. Zelf gebouwd, alles prima. Alleen bleek er een dunne plek in een lasnaad van de liner te zitten, deze is dus gaan lekken en was eigenlijk niet te repareren. Dit betreft een fabricage fout. Gebeld en gemaild met Azalp. Door omstandigheden zijn wij de aankoop gegevens kwijtgeraakt (bij Azalp wel bekend). Deze “bon” hadden ze wel nodig. De oplossing was een nieuwe liner kopen van €1100,-. Hiermee was de zaak afgedaan, totaal geen begrip of medewerking. Uiteindelijk hebben we nog een zakje met een tubetje lijm en een stukje zeil gekregen. Voor ons Nooit meer Azalp!! Waardeloos bedrijf alleen verkopen, geen service!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Yardmaster shiplab 243×202

Beoordeling 
 
3.0

We kochten de Yardmaster (YARDDISSASTER), met 2 man in 6 uur een hele schuur..jaja Het begin ging al fout, kregen 1 doos...Zou vrijdag geleverd worden, .. toch niet dan zaterdag ochtend.. en dan een herichtje savonds tussrn 19.00 en 22.00.. heel fijn wij waren de laatste op de rit 22.15!! Vol goede moed zondag ochtend een frisse start, niet dus want na uren gepuzzel en uiteindelijk stess ontdekken dat er veel delen ontbreken.Balen ook onze zondag naar de maan.Ontdek je dat op een hoekje van de doos staat doos 1/2?. Vergeten zeker!
sAvonds een mail gestuurd naar Azalp.
Maandag middags toch ook gebeld. Oh lees net je mailtje . ik hoop dat ik de leverancier te pakken kan krijgen...
Volgende dag weer zelf gebeld, oh net gesproken ze hopen het ontbrekende pakket binnen 2 tot 4 dagen te versturen.
Affijn na 2 dagen pakket 2 ontvangen. Maar geen excuses nop, slechte zaak!!Dat de Yardmaster troep is( metalen schuur) ok eigen schuld.. krijg je ervan als je denkt minder uit te kunnen geven!
Maar geen bosje bloemen of compensatie na alle onnodig tijdverlies en je tuin volledig onbegaanbaar door de onderdelen die je nergens kwijt kan nadat de doos open ligt en een halve opbouw voor t dak blijft liggen!!
Mijn dieren kunnen de tuin niet in wegens gebaar voor de scherpe onderdelen
1 ster, en dat is alleen imdat je van 1 tot 5 moet kiezen , verdienen geen ster voor geen stijl, super lullig afgehandeld.

BE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Lamellendach

Beoordeling 
 
1.0

Nie wieder. 3 Wochen nach der Bestellung erfahren wir, dass das Lamellendach nicht lieferbar ist. Und das erst nach zahlreichen Emails. Finger weg von dem Laden.

DE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blokhut Debro Nice

Beoordeling 
 
2.8

Helaas een slechte ervaring gehad met Azalp.

Bij levering van de blokhut eerst twee keer moeten bellen voor een gebruiksaanwijzing welke, toen wij deze uiteindelijk ontvangen hadden, heel erg summier was. En dat is dan nog zacht uitgedrukt. Helaas bleek bij het openen van de verpakking ook dat er rotte en kapotte planken bij zaten. Het hang en sluit werk was verroest. Azalp geeft aan dat dit komt door het impregneren, maar; hang en sluitwerk hoeft niet te worden geimpregneerd en ziet er nu wel uit alsof het al een aantal jaar oud is.
Daarnaast hebben wij meerdere malen moeten bellen en mailen voor de nalevering van de kapotte en rotte planken. Wanneer meerdere malen gebeld en gemaild wordt mag je er toch vanuit gaan dat dit goed op wordt gepakt. Toen ik een aantal dagen later voor de derde keer belde bleek de nalevering nog geeneens besteld te zijn. Slechte service.
Dat opgeteld met kapotte onderdelen, een beschadigde ruit die eruit ziet alsof deze al een aantal jaar oud is, een gebruiksaanwijzing welke de naam gebruiksaanwijzing eigenlijk niet eens mag dragen, slechte service en verroest hang en sluit werk maakt ons helaas geen tevreden klant.
Wij hebben +€2000,- betaald voor deze schuur en wanneer je dit geld uitgeeft mag je toch verwachten kwaliteit geleverd te krijgen en de daarbij horende service. Hierover gebeld en gemaild met de klantenservice van Azalp, welke mij iedere keer vriendelijk te woord hebben gestaan maar helaas niet meer konden bieden dan een compensatie van €25,-. Dit haalt helaas de nare nasmaak aan Azalp niet weg. Om deze reden zal ik Azalp dan ook bij niemand aanraden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Tuinhuis

Beoordeling 
 
1.3

Heb 2 weken geleden een tuinhuis bij Azalp besteld en ze zouden het vandaag leveren . Woensdag kreeg ik van hun een mail met volg u zending . Maar raad mensen aan daar niet op te kijken want ik heb intussen al wel 12 verschillende tijden gezien en heb de bestelling nog niet . Voor mij was dit de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik bij deze firma iets zal bestellen en ik raad het mijn vrienden ook niet aan

MA
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Keter 17202482 Manor 68 (6x8 SD Breteuil)

Beoordeling 
 
4.8

Bestel één tuinhuisje had ik nodig krijg ik hem thuis pak hem uit diverse onderdelen beschadigd heb hem met moeite in elkaar gezet maak er maandag ochtend gelijke melding van wil ze me de onderdelen opsturen of 30 euro om de schade te dekken dat is nog geen 4% ze zijn niet goed als de onderdelen opsturen moet ik hem maar goed uitelkaar zien tehalen dit bedrijf raad ik niemand aan

RV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

keter artisan 77

bestellen heel makkelijk levering stipt op tijd verpakking onbeschadigd prijs de laagste

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review

kinross

Beoordeling 
 
1.8

Ik heb hier een blokhut besteld met opbouwservice van bijna 6000 euro. Het product is prachtig, maar wat een vreselijk bedrijf is Azalp.
Constant een bandje dat het erg druk is en je wordt tijden in de wacht gezet, de opbouwservice is niet direct bereikbaar maar via Azalp wat voor allemaal miscommunicatie zorgt.
De levering was niet op tijd en dit werd later en viel precies in onze vakantie, krijg je ineens te horen dat je 100 euro extra moet betalen voor opslag van het pakket, na heen en weer mailen hebben ze dit toch niet gedaan, maar wat een uitzuigerij is dat zeg!
Alles van ten voren duidelijk gemaakt ook hoe groot onze oprit is, want daar moest het een week staan voordat het opgebouwd werd, kwam de bezorger eraan, kon die net met de heftruck de draai maken en wilde hij dit op de openbare weg zetten, gelukkig kwam mijn overbuurman naar buiten die aanbood het op zijn oprit te zetten, krijg ik vervolgens een mail van Azalp dat er extra kosten komen omdat het opbouwservice een langere afstand moet lopen om het te plaatsen, dus weer mailen en uiteindelijk schikken ze wel in, maar nogmaals als je niet van je afbijt wordt je helemaal uitgezogen. Nou een week later zouden ze komen, zaten de deur en raam er niet bij en gingen ze weer weg, pakket lag vervolgens open en bloot, ze haalde wel even een zeiltje voor mij en dan moest ik mijn handen dichtknijpen, weer een vrije dag naar de knoppen. 1,5 week laten kwamen ze weer en ja hoor deur en raam waren geleverd, maar toen miste de bouwtekening en het deurbeslag. Het opbouwteam deed het prima, het is immers een bouwpakket, maar alle handwerk wat er bij komt kijken, bv een plintje doen ze niet in verstek, zo lelijk dat dat is! Als je hier wat van zegt is de reactie.....doen we altijd zo! Ik moest van Azalp mailen als het hang en sluitwerk binnen was, de raam en deur waren dus al die tijd niet toegangelijk! na 2,5 week werd dit vanuit bulagrije thuisbezorgd, dus ik mailen en je raadt het geen reactie. Gelukkig heb ik iemand in de familie die handig is en met mij te doen had en die heeft het hang en sluitwerk aangebracht. Ik had hier voor betaald en nu hoefde ze immers niet meer te komen hiervoor, dus ik mailen met Evy van de klantenservice om dit bedrag retour te krijgen. Nou wil je iemand op de klantenservice hebben die klantvriendelijk is, raadt ik aan deze vrouw te mijden, wat een vreselijk domme reacties krijg je, elke keer biedt ze aan het netjes op te willen lossen en ze langs te sturen...DAT HOEFT NIET WANT WE HEBBEN HET ZELF GEDAAN EN WILLEN HET GELD RETOUR WAT IK HEB BETAALD VOOR DE MONTAGE WAT IK NU ZELF HEB GEDAAN.

Kortom een vreselijk bedrijf met een ontzettend stroperige communicatie in incapabel mensen achter de telefoon, als je al iemand te spreken krijgt.

Wat ontzettend jammer is, want het product is vreselijk mooi!

Bij deze kunnen jullie mij nog benaderen voor een compensatie.

Waarschijnlijk gaan jullie nu onder dit bericht allemaal ontkenningen schrijven (dit lees ik namelijk steeds terug bij andere reviews), even een tip, dit komt erg zwak over en ontkennend naar hoe een klant jullie ervaart.
Trek er een les uit en doe er wat mee!!!!!

En andere mensen wees gewaarschuwd, doe geen zaken met dit bedrijf!

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 2

Gunther op 22 Januari 2022

Bij mijn levering is ook niets van deur te bespeuren.
Geen enkel onderdeel er van.
En het bijgeleverde plan ??? Niets van te maken.

Maurice Adriolo op 28 Januari 2022

Vind het al knap dat jij iemand aan de lijn krijgt . Ik moet de hele tijd mailen en appen met ze en als het hun niet aanstaat wat je zegt reageren ze gewoonweg niet .

Rutger op 10 Maart 2022

AZALP hanteert een communicatietechniek die er op uit is om klanten met klachten te ontmoedigen om hun gelijk te halen. Iedere keer dat de klantenservice daarin slaagt, spaart het bedrijf geld uit voor een échte oplossing. Zo hoeven ze dan minder na te leveren, geen mensen te sturen et cetera. Een verdienmodel dus. M.a.w. oplchting. Ik heb vorig jaar april een kast gekocht die incompleet was. Steeds weer smoesjes en het ligt altijd aan de producent of zelfs aan mij. Mijn geld is gestolen door AZALP.

Reageer op deze review

Azalp oplicvhters

Beoordeling 
 
1.0

In eerste instantie dachten wij met een goede firma te maken te hebben. Maar zodra je de opdracht hebt gegeven veranderd dat. Wij hebben een Chalet (blokhut) gekocht ter waarde van alles bij elkaar van € 11454,00 , dus geen kattenpis. Aanbetaling en opdracht gedaan op 19 januari , met een levertijd van 6 – 8 weken. En nu begint de ellende. Je kan ze niet bereiken per telefoon en ze bellen niet terug. Dus alles gaat via de mail. Het was geen 6 – 8 weken levertijd. Je wordt niet op de hoogte gehouden van de levertijd. Pas nadat wij gereageerd hebben komt er actie en wordt het materiaal geleverd op 21 april. Dus 3 maanden. Ik heb de mensen die het moesten opbouwen moeten afzeggen. Op 21 april kregen wij de spullen en begon meteen met beschadigde spullen. Dat werd meteen vervangen. Maar toe we aan het uitpakken waren 4 grote pakken met houten balken (logs) kwamen we meer kapot materiaal tegen. Meteen op de hoogte gebracht krijgen wij de mededeling dat het weken zou duren voordat kapotte balken (logs) vervangen konden worden. Dat kon helemaal niet want de timmerlieden konden toch geen weken wachten. Je komt het kapotte materiaal tegen tijdens het opbouwen. Van alle kapotte onderdelen foto’s toegestuurd naar AZALP. Tijdens de opbouw AZALP op de hoogte gebracht. De timmerlieden hebben verschillende logs gerepareerd of nagemaakt zodat er verder gebouwd kon worden al met al heeft dat voor een enorme vertraging gezorgd. Als je dan reclameert vanwege het kapotte materiaal wordt je afgescheept met 3 blikken beits twv. € 150 een belediging gewoon. NOOIT KOPEN BIJ AZALP .Ik heb deze zaak nu ondergebracht bij mijn advocaat. Het is immers geen kattepis een order van ruim € 11000 en dan heel veel kapot materiaal geleverd, welke pas na weken vervangen kon worden en intussen maar wachten, dat was geen optie. Via e-mail houden ze je aan het lijntje. WAT EEN WAARDELOZE ZAAK. NOOIT KOPEN service STAAT DAAR MET HELE KLEINE LETTERS GESCHREVEN

AB
Was deze beoordeling nuttig? 6 4

Rutger op 10 Maart 2022

Schandalig! Dat dit bedrijf van Thomas Deters úberhaupt nog bestaat. Deze man zal zich ooit moeten verantwoorden voor een rechter. Al die verhalen van gedupeerde klanten, verschrikkelijk. Hij komt er kennelijk mee weg. Todat hij tegen de verkeerde aanloopt. Ik zou zeggen, gewoon doorgaan. Jouw aankoop gaat over een enorm bedrag. Een kolfje naar de hand van iedere advocaat...geen rechter die de houding van Azalp tegenover jou onbestraft zal laten. Sterkte!

Reageer op deze review

Klantenservice

Beoordeling 
 
8.8

Ik heb een keter tuinschuur gekocht die verkeerd maten heeft.
Na een telefonisch gesprek met een medewerker(Chantal) bleek te zijn dat het fout door keter zelf is ontstaan.
Het klantenservice heeft een duidelijk en een netjes oplossing gegeven.
Of ik mijn geld terug krig, of kies ik voor een andere tuinschuur.
Ik heb een andere tuinschuur gekocht die ietje duder is, en het extra bedrag heb ik als korting van hun gekregen die hoef ik dus niet te betalen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht

Kan geen punt ergens voor geven. Geen levering gehad. Lang wachten telefoon, alleen via mail sporadisch antwoord. Schuld geven aan leverancier, lekker gemakkelijk. Geen communicatie, wordt niet op de hoogte gehouden van stand van zaken. Hopelijk krijg ik wel mijn geld terug.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Rutger op 10 Maart 2022

Ik vrees dat jij je geld niet gaat terugkrijgen. Deze bedrijf onder leiding van Thomas Deter is gewetenloos. Vele mensen gedupeerd.

Reageer op deze review

Slechte ervaring, waardeloze winkel, top helpdesk

Beoordeling 
 
4.5

Na vele tuinhuizen te hebben bekeken was onze keuze op een model van azalp gevallen.
We kozen dit tuinhuis vooral voor de overdekte "veranda".
We kozen onze gewenste opties en bestelde het tuinhuis.

De bestelling verliep vlot, vervolgens kregen we een mail dat alles verzonden werd zodra de betaling ontvangen was.
Enkele dagen later kregen we mail dat de betaling ontvangen was en dat binnen 1-2 weken (vermoedelijk 2 vanwege corona) onze bestelling geleverd ging worden, meer info ging nog volgen.
Anderhalve week later nog niets vernomen, dus even contact opgenomen, want uiteraard willen we zorgen dat er iemand aanwezig is als het geleverd werd.
we kregen te horen dat de overdekte veranda vertraging had opgelopen maar dat het ofwel dinsdag of wel vrijdag ging geleverd worden.
Op woensdag kregen we te horen dat er vrijdag geleverd ging worden.

Op vrijdag kwam de leverancier langs.
Hij zette de lading mooi op onze oprit vermelde dat onze ontvangstbon in de verpakking zat en vertrok.
Mijn vrouw en ik begonnen aan het uitpakken van het tuinhuis, want we wouden dit natuurlijk niet op de oprit laten liggen.
Het viel ons meteen al op dat al het hout in de plastiek volledig nat was. (minpunt 1)

Op zaterdag begonnen we er dan aan, we gingen het tuinhuis in elkaar zetten.
Dit ging vlot, al moet er wel gezegd worden dat de handleiding op de website verschilt met de handleiding die in de verpakking zat.
Enkele dingen vielen ons op tijdens het in elkaar zetten.
Op bijna elk houten onderdeel zat schimmel, dit valt natuurlijk te linken aan het feit dat het hout volledig nat was bij levering. (minpunt 2)
Ook was het bijgeleverd slot volledig verroest (het leek wel of ze dit uit de titanic hebben gerecupureerd) en de bijgeleverde nagels voor het dak vast te nagelen waren volledig verroest in de verpakking (minpunt 3)

Het grootste minpunt moest nog komen...
We zijn klaar met het tuinhuis in elkaar zetten en zetten een stapje terug en zien dat de veranda een geheel ander model is dan hetgene wij besteld hebben...
We controleren even de foto's op de site, en hier zien we inderdaad het model dat wij graag hadden gehad, we kijken naar het in elkaar gezette tuinhuis, dit is een verschillend...
Buiten dat dit er minder "mooi" uitziet kan dit ook niet anders dan minder stabiel zijn. (minpunt 4)
We namen contact op met de helpdesk (hierover later meer) en Thomas van Azalp heeft ons sindsdien verder geholpen.
Er werd toegegeven dat de leverancier van azalp dit type nietmeer levert...
Dit is dus gewoon bedrog in mijn ogen, op de site staat een mooier model, en je levert (zelfs zonder dit met de klant te bespreken) een ander model...
Om deze reden alleen al raad ik iedereen af om ooit iets bij azalp te kopen!

We hebben onze andere minpunten met Thomas van de helpdesk besproken.
De enige reden dat ik azalp nog 2 pluspunten geef is vanwege Thomas, als Thomas er niet had geweest had dit een 0 geweest op elk vlak.
Thomas heeft ten alle tijde vriendelijk geweest en actief mee gezocht naar een oplossing.
Ook via deze weg wil ik Thomas hiervoor nogmaals bedanken.

De oplossing die zijn voorgesteld voor onze minpunten:
Voor het natte hout en de schimmel hebben we 2 potten Beits opgestuurd gekregen om het hout mee te behandelen.
Voor het verroeste slot is een nieuw opgestuurd.
Voor het foutieve tuinhuis is een klein bedrag teruggestort, al vinden we dit nog steeds veel te weinig, echter het gehele tuinhuis uiteen halen en dan betalen voor terug te sturen is ook niet de oplossing.

De samenvatting van onze ervaring met azalp is dat ik dit bedrijf ten alle tijde zal afraden bij iedereen die naar me wil luisteren.
Eeen waardeloos bedrijf dat slechte kwaliteit levert en zelfs randje bedrog doet.
Enkel de helpdesk is er iets waard.

TB
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Rutger op 10 Maart 2022

Weer een voorbeeld van de ware aard van Azalp en eigenaar Tomas Deters.
Neem een advocaat en klaag dit bedrijf aan. Uw verhaal grenst aan oplichting.

Reageer op deze review

Drama!

Beoordeling 
 
1.3

Slechte service, kwaliteit van het product is uitermate slecht! En halve bestellingen. Terugbellen of mailen lijken ze nog nooit van te hebben gehoord! Koop hier nooit iets!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Overkapping niet compleet

Beoordeling 
 
3.3

Welkom bij Azalp het is momenteel heel erg druk..dat hoor je al weken als je dit bedrijf belt..
Het begon al met onze levering..
Niet alles geleverd...en geen handleiding.
Alle schoeven door mekaar... was een flinke doos.
Een dakuitloop binnenkrijgen die dus niet voor een Epdm dak is. En vrolijk volhouden dat dit wel zo is en dat jullie er al meer dan 100 hebben verkocht.
Nou dan doe je het al vrolijk 100 keer fout .
Een Hard PVC doorvoer gebruik je niet bij Epdm want dan komt het los na een jaar of 2.
Krijg je via de mail een handleiding die dus gewoon niet klopte.
Terug bellen lukt bij Azalp ook niet.
Wel welke keer netjes zeggen ja we bellen u op.
En dan niet doen... ja niet handig als je een halve overkapping hebt staan en geen levertijd krijg.voor de rest van je spullen.
Ook terug mailen lukt Azalp niet. tenzij ze een factuur willen sturen die krijg je meteen binnen.
Maar nee dat lukt bij Azalp allemaal niet de klant te vriend houden.
Nu meerdere beloftes gehad en tot nu toe niks nagekomen.
Nu dus een overkapping die niet af is 3 vrijedagen die ik kwijt ben met wachten.
En het bedrijf die de overkapping plaats moeten we extra betalen omdat ze nog een keer terug moeten komen.
Jullie moeten jullie schamen en niet alles op de leverancier steken! Jullie steken het geld in je zak en moet je klant gewoon helpen.
Nooit meer azalp

DV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

A op 22 Juni 2021

Hier precies hetzelfde!!! Drama, drama, drama

Armand op 23 Juli 2021

Hebben even eens slechte ervaring, hebben nu een advocaat ingeschakeld.
Zijn er mensen die meedoen samen staan we sterker.
Stuur een e-mail als je interesse heb.

Reageer op deze review

Oplichters

Azalp is een van de meest onbetrouwbare bedrijven in Nederland gevestigd. Afspraken over leveringen kan de firma Azalp niet nakomen en vervolgens een jaar na levering (onterechte) aanmaningen sturen. Dus in het kort gezegd, doe geen zaken met Azalp.

SG
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Onvolledige levering en nauwelijks bereikbaar

Beoordeling 
 
4.5

Problemen met onvolledige levering van een buitensauna waar je behoorlijk achteraan moet zitten. Levering van verkeerde saunakachel met remote bediening. Kachel was hier niet voor bestemd. Gelukkig kon ik die elektrisch zelf ombouwen. Wel te veel betaald voor het verkeerde produkt ! Toch wel raar. Kennelijk worden opdrachten niet op hun volledigheid beoordeeld. Azalp is nauwelijks telefonisch bereikbaar. Soms 4 pogingen - wachttijden van meer dan 15 minuten - per dag. Uiteindelijk via e-mail vragen gesteld. Als de vraag moeilijk is, wordt er helemaal niet gereageerd. Sommige vragen staan nog open, maar ik het er maar bij gelaten. Geen zin in verdere frustraties. Aansluitschema voor een 2 fase aansluiting worden na vele telefoontjes pas verstrekt. Pas hier mee op. Hoge additionele kosten voor een installateur om de saunakachel aan te sluiten. Kortom veel frustraties en wachten. Goed om te weten dat de opbouwkosten voor een buitensauna mijn inziens hoog zijn in relatie tot de werkzaamheden. 1 persoon met ervaring kan de sauna in 6 uur in elkaar zetten. Eenvoudig zelf te doen. Later heb ik zelf het plafond eruit moeten halen om de elektrische bedrading aan te brengen voor de lampjes, en heb ik de bankjes zelf moeten verstevigen. Ik heb het hele traject met Azalp als moeizaam en vervelend ervaren. Ik voelde mij niet behandeld als klant.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar bedrijf

Beoordeling 
 
2.7

Ik heb bij Azalp een tuinoverkapping besteld. Omdat er geen montagehandleiding bij zat en het geleverdé pakket niet compleet was, heb ik een verzoek ingediend om het pakket te retourneren. De communicatie verliep aanvankelijk stroef, en eindigde abrupt. Het pakket ligt nu 2 maanden voor mijn deur. Azalp heeft het nooit opgehaald, noch het geld teruggestort. Bestel NOOIT IETS BIJ AZALP!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Slecht, slecht en nog eens slecht!

- ze leveren materialen die je niet hebt besteld. Je bent duurder uit dan beloofd.
- de klantenservice praat veel maar doet niks.
- de opbouwservice zijn amateurs die de hele dag staan te roken in je tuin.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Azalp ervaring

Azalp voordeelshops is al ruim 15 jaar actief in de verkoop van goederen voor in of rondom het huis. De enthousiaste en vakkundige medewerkers van Azalp staan klaar voor een goed en eerlijk advies. Of u nu op zoek bent naar een tuinhuisje, blokhut of sauna of zwembad; klantgerichtheid, flexibiliteit en lage prijzen staan altijd centraal bij Azalp. Tevens beschikt Azalp over een Experience center, centraal gelegen in Breda. U kunt hier op afspraak terecht op uw wensen te bespreken.

Wat is uw ervaring met Azalp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Azalp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Azalp reviews lezen.

Telefoonnummer: 024-8200019

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis bezorgd vanaf 75 euro
Levertijd
Verschilt per productgroep
Productgroepen
  • Tuin
  • Zwembad
  • blokhutten
  • tuinhuisjes
  • sauna
Merken
  • Koopmans
  • Trendpool
  • Outtrade
  • Grunland
  • Azalp
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Betalen bij levering
  • Handmatig overschrijven

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Vidaxl reviews
 
2.4 (215)
Made.com reviews
 
2.4 (51)
Getled
 
7.2 (6)
Tuinposter
 
9.1 (14)
Intergard
 
5.1 (34)