Azalp reviews

www.azalp.nl
 
3.4 (26)

26 Azalp reviews

 
(2)
 
(1)
 
(2)
 
(6)
 
(15)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
15 resultaten - getoond 1 - 15
Volgorde

Onbetrouwbaar bedrijf

Beoordeling 
 
2.7

Ik heb bij Azalp een tuinoverkapping besteld. Omdat er geen montagehandleiding bij zat en het geleverdé pakket niet compleet was, heb ik een verzoek ingediend om het pakket te retourneren. De communicatie verliep aanvankelijk stroef, en eindigde abrupt. Het pakket ligt nu 2 maanden voor mijn deur. Azalp heeft het nooit opgehaald, noch het geld teruggestort. Bestel NOOIT IETS BIJ AZALP!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Laat U niet foppen, dit bedrijf heeft niet op voorraad, wanneer je iets besteld is het maar raden wanneer je de goederen geleverd krijgt.
Ga er dus niet mee in zee.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Azalp geeft toe dat wij niks verkeerd hebben gedaan, maar weigeren om hun plichten na te komen!!

Beoordeling 
 
1.5

Azalp geeft toe dat wij niks verkeerd hebben gedaan, maar weigeren om hun plichten na te komen!!

Op 3 juni 2019 een fietsenberging van duramax besteld bij Azalp. In september halen wij na twee weken een beschimmelde kinderwagen en fiets uit de berging.
De klantenservice vroeg ons om foto’s te mailen en vervolgens kregen wij de volgende reactie:

"Zoals wij beoordelen aan de hand van de foto's kunnen wij zien dat de fietsenberging wel goed is gemonteerd. Het zal ons onwaarschijnlijk zijn dat er via het dak of iets dergelijks water binnenkomt in de fietsberging.
De fundering waar de fietsenberging op gemonteerd staat ziet er ook goed uit en daardoor kunnen wij helaas niet veel beteken voor u."

Vervolgens hebben wij gebeld dat als wij niks verkeerd hebben gedaan dat het product niet deugdelijk is en dat we een oplossing willen. Wederom kregen we een mail dat ze niks voor ons gaan doen. Wij hebben daarop een mail gestuurd dat ze wettelijk gezien twee opties hebben, reparatie of vervanging. Hierop kregen wij de volgende reactie:

"Ik had vernomen dat er een klacht was betreft uw fietsberging. Ik weet er niet het fijne vanaf, maar ik neem bij deze wel de communicatie over van mijn collega’s van de klantenservice. Laat ik vooropstellen dat mijn intentie is om samen tot een oplossing te komen.
Uw kinderwagen en fiets(en) was beschimmeld had ik vernomen?

Zover ik weet zou dit eventueel kunnen komen door condens, echter uit de foto’s die u stuurde zie ik dat de ventilatieroosters wel openstaan. Dus dat is al een vreemde gewaarwording. Ik neem aan dat deze roosters de gehele tijd open hebben gestaan? Want als ze dicht staan kan ik begrijpen dat de condens gevormd kan worden, wat weer resulteert in druppels (die de schimmel in combinatie met niet doorluchten in de hand werkt). (...)
Heeft u de berging ook al gekit? Anders sturen we een bus kit graag naar u op. Tevens wil ik u een bedrag aanbieden van 75,- euro (ik weet dat dit slechts een doekje is voor het bloeden), maar helaas kan ik niet meer voor u doen."

Aangegeven dat de ventilatie niet dicht kan, wij gekit hebben en dat wij niet akkoord gaan met 75 euro. Aangezien wij met een beging van 510 euro zitten die niet voldoet. Onze fietsen staan nu in de regen en met mijn zwangerschap kan ik de berging niet in vanwege de schimmel.
Wij hebben een mail gestuurd dat we de koopovereenkomst ontbinden. Waarop ze reageren dat ze niet akkoord gaan.
Wij gaan het nu hogerop zoeken, maar we snappen niet dat ze onder hun wettelijke plichten willen uitkomen. Het enige wat wij willen is de berging terugsturen en het geld terug op onze rekening.

We willen mensen echt waarschuwen dat deze organisatie niet tot rede vatbaar is als er na levering een probleem is!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Karin Van den beldt op 11 Juni 2020

Ik zou graag in contact komen om gezamenlijk een claim in te dienen

Mariska op 12 Juni 2020

Als u uw mail of nummer plaatst dan zal ik contact opnemen.

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
1.0

Voor dat u hier iets gaat kopen denk twee keer na. Echt een drama levering materiaal service slecht

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bizar slecht bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

In maart 2019 besteld en uitgelegd, vele mails later eindelijk gehoord dat begin juni geleverd zou worden en het grondwerk/tegelwerk geregeld. Na rond de 60 mails verder melden ze doodleuk dat het nog 9 weken later gaat worden omdat de leverancier 3 weken dicht is. Op zich al een vreemde rekensom. Nu al 8 weken aan het wachten op de tekeningen zodat we elders kunnen bestellen en ze reageren niet meer en niemand kan iets vertellen. Uit frustratie zelf naar Etten-Leur gereden maar het is een brievenbus-adres dus daar heb je ook niks aan. Hoe dit soort bedrijven bestaan is me echt een raadsel!

RH
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Lees eerst revieuws

Beoordeling 
 
1.5

Ik heb een fout gemaakt en niet eerst de reviews gelezen.
Deze kloppen allemaal met ons verhaal.
Vooral de klantonvriendelijke communicatie na verkoop tart elke verbeelding....

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

onbetrouwbaar!

Beoordeling 
 
2.3

Op 20/06 heb ik een blokhut. Na zeer veel bellen en mailen werd uiteindelijk geleverd op 20/09!!!! Beduidend langer dan de beloofde 4 tot 6 weken! Azalp beloofde op 30/08 een compensatie, ze zouden me 100 euro storten, helaas mocht ik deze nog niet ontvangen.
Bijkomend werd me beits beloofd aan gereduceerde prijs! Ik betaalde 120 euro,maar er werd geen beits geleverd. Ze hadden mijn betaling niet ontvangen, zelfs na het uittreksel van mijn bank te sturen bleven ze halsstarrig beweren geen 120 euro ontvangen te hebben. Hun oplossing: stort nog eens 120 euro!
Dat deze firma een label krijgt van Trusted Shop is onbegrijpelijk.
Toch wil ik vermelden wat wel correct was: de levering (door een externe firma, wat veel verklaart!) was zoals telefonisch afgesproken met de chauffeur.
In september stuurde ik een aangetekend schrijven naar de firma maar ze hebben zelfs het fatsoen niet om te reageren.
Ik steek met plezier mijn tijd om bij de geschillen commissie en de consumentenbond klacht neer te leggen!

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Rotte plank

Beoordeling 
 
2.8

Ik heb binnen een jaar een rotte plank helemaal onderop.Heb een mail gestuurd en vervolgens nikks gehoord,tot dat ik ging ouwehoeren via sociaal media.Kreeg als antwoord dat ik funderingbalken had moeten bestellen en een goot had moeten kopen.Het leuke is dat de funderingsbalken er gratis bij geleverd zijn en dat het rotte gedeelte op de kop van de blokhut zit.Ik weet niet of iemand ooit een dak gezien heeft op een hoekhuis op de kopse kant??.Maar goed ik blijf stoeien en win me gelijk.Maar hoop echt als je van plan ben daar te bestellen ,het echt niet te doen. Het is een triest bedrijf ,komt niks na.Levertijd 5 weken,word zeker 20 weken.Ga lekker na fonteyn ,ik heb er spijt van voor die paar centen minder.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

k had dringend een saunabesturing nodig voor m'n vakantiewoning, dat ik verhuur. Op hun website stond er vermeld: 2 tot 5 werkdagen. Na 6 werkdagen neem ik contact op om te melden dat ik nog steeds niets had ontvangen.

Men ging opzoeken waar het zich bevond. Zo goed als elke dag gebeld om te vragen waar het pakketje zich bevond. Na 1 week krijg ik doodleuk antwoord dat het 1 week in een Parcel shop heeft gelegen en dat ik het niet ben gaan halen, zodat ik retourkosten moest betalen. Echter zo ver is het niet gekomen... Ik heb opnieuw gevraagd om het te verzenden, wederom niets ontvangen..

Azalp kon blijkbaar zelf geen tracking nummer geven ,... Zelf contact opnemen met mij was blijkbaar ook zeer moeilijk (met uitzondering van 1 keer).

In tussentijd heb ik een nieuwe saunabesturing gekocht en was deze overbodig. Ik heb hen dit gemeld dat ik ze wou annuleren. Maar dit was niet mogelijk, aangezien ik de bestelling 'handmatig' heb ingegeven (gewoon via de webshop besteld).

Na 4 weken heb ik het nu ontvangen (door zelf contact met de transporteur op te nemen). Echter heb ik de saunabesturing nu niet meer nodig.

Ik heb gevraagd achter een compensatie of alsnog een annulering, maar eigenlijk ligt men er niet wakker van..

Kortom: hier kan je beter niets kopen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Bizar slecht

Beoordeling 
 
1.8

Te bizar voor woorden!! Extreem slecht

Zeer slecht, nog nooit iets dergelijks meegemaakt! Je besteld en hoort niets meer, 2-5 werkdagen wordt 3,5 weken en als je belt worden er beloftes gemaakt die niet waar gemaakt worden, kan je niet annuleren van je bestelling en wordt alle schuld afgeschoven bij de leverancier/ vervoerder. Wil je dan verhaal halen aan de telefoon wordt er gezegd, ik wens u een fijne dag verder. Nooit nooit Nooit ga ik hier nog iets bestellen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte service en slechte kwaliteit

Beoordeling 
 
1.8

Beste mensen neem alsjeblieft geen zwembad van deze firma. Zij hebben ten eerste nergens verstand van en zijn slechts een doorgeef luik vanaf de leverancier. Daarnaast krijg je blauwe ribbelslang geleverd bij je zwembad, die telkens uitelkaar barst. Dit omdat deze slang gewoonweg niet geschikt is voor een zwembad met filter en pomp. Ook heb ik al meerdere pompen nodig gehad omdat dit gewoonweg slechte kwaliteit is. Alle overige onderdelen van het zwembad passen vervolgens niet opelkaar. En zo kan ik nog wel langer door gaan. Azalp daarin teken geeft niet thuis. Nee logisch ook als je geen verstand van zwembaden hebt.

CK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.3

Levertijd van 4 tot 5 werkdagen is inmiddels opgelopen tot 10 werkdagen.
Klantenservice reageert erg traag en is geïrriteerd toen ik dit aan gaf.
Ik heb na 10 werkdagen hoop opgegeven en wil mijn geld terug. Dit kan niet omdat de bestelling verkeerd is afgeleverd en men na 4 dagen nog niet weet bij wie. Ik wil geen zaken meer doen met dit bedrijf.
Wat een zooitje.

SC
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet leveren volgens afspraak

Beoordeling 
 
1.7

Niet leveren volgens afspraak...

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechtste webshop ervaring ooit

Beoordeling 
 
1.0

4 maanden geleden heb ik een blokhut bij azalp besteld. Eerste contact leek mij vrij vlot en behulpzaam te verlopen maar daar bleef het bij.
Na de beloofde 6 weken levertermijn heb ik azalp gecontacteerd om te vragen hoe het met mijn bestelling zat. Toen melde ze mij dat er iets fout gelopen was en de bestelling niet was doorgegeven. Hierna heb ik azalp een 2de kans gegeven en moest ik deze keer 10 weken wachten i.v.m. het groot verlof. Nu na die 10 weken azalp weeral zelf moeten contacteren en als antwoord gekregen dat er weer iets fout gelopen was en zij de bestelling weeral niet hadden doorgegeven. Hierna mijn geld teruggevragen. Nooit bestel ik nog iets bij azalp.

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Slecht in afspraken en zeer slecht in communiceren. Klantenservice zeer onvriendelijk. Blokhut bestellen heeft totaal drie maanden geduurd....

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
15 resultaten - getoond 1 - 15

Azalp informatie

Foto's

Algemene informatie

Merken
  • Koopmans
  • Trendpool
  • Outtrade
  • Grunland
  • Azalp
Productgroepen
  • Tuin
  • Zwembad
  • blokhutten
  • tuinhuisjes
  • sauna
Levertijd
Verschilt per productgroep
Verzendkosten
Gratis bezorgd vanaf 75 euro
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
  • Thuiswinkelwaarborg
  • Financieel gezond
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Betalen bij levering
  • Handmatig overschrijven
Telefoonnummer
024-8200019