Details van de beoordeling

Amazing Kids
Kinderkleding webshops

Zonder toestemming mijn bestelling geannuleerd

Beoordeling 
 
1.0

Ik had 2 broekjes besteld maar er ging iets mis met de betaling met IDEAL. Ik kreeg de dag erna een herinnering dat het niet goed was gegaan dus probeerde ze opnieuw te bestellen en toen was er nog maar 1 broekje op de site dus die heb ik alsnog snel besteld omdat die andere niet meer te vinden was. De bestelling zou 4 dagen bewaard worden en ze vroegen mij om het hele bedrag te storten van de 2 broekjes. Ik gaf aan dat ik er inmiddels al 1 besteld had dus uiteindelijk alleen dat andere broekje wilde hebben. Ik kreeg paar minuten weer dezelfdecemaol u kunt de broekjes overmaken naar dit rek. Nr. Dus ik wederom gemaild dat ik alleen dat andere broekje wilde hebben en vermelde ook het artikelnummer. Net als in m'n mail vlak daarvoor. Toen kreeg ik een mail sorry we hebben uw bestelling geannuleerd en we hebben dat artikel niet meer op voorraad! Hoe kan je iemand vragen een bestelling te betalen voor een artikel die er paar minuten later niet is en ook zomaar m'n bestelling te annuleren zonder dat ik daar weet van heb maar me wel het hele bedrag willen laten betalen voor een zogenaamde geannuleerde bestelling. Ze plegen fraude. Stel dat ik het had betaald had ik oor lucht betaald.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review