Twee boeketten besteld. In twee verschillende plaatsen. 1 was prachtig de andere leek in de verste verte niet op wat ik besteld had. Ik had een ‘veld vol rozen’ tbesteld, een boeket met allemaal pastelkleurige rozen. Ik kreeg een boeket met van alles waaronder gerbera’s en idd een verdwaalde roos. Klacht ingediend. Antwoord: rozen waren niet op voorraad dus is er een ander gelijkend boeket gemaakt. Ik had bij de bestelling aangegeven om te bezorgen zo laat mogelijk op de dag, anders de dag erna. Boeket is binnen 15-20 minuten bezorgd, dus was vooraf al gemaakt. Mn telefoonnummer stond erbij; ze hadden even kunnen overleggen . Ze hadden de bloemen de dag erna kunnen bezorgen; als de bloemen weer op voorraad waren. Maar niks van dat alles. Gewoon het eerste de beste roze boeket gepakt en bezorgd. Ik ken de bloemist toevallig, de Nobel in Zoetermeer. Die zouden rond 2 uur smiddags geen rozen meer hebben gehad. Geloof er niks van.
Maar op de site klacht ingediend, 0 reactie, gebeld, ze gingen het bij de bloemist voorleggen, reactie dat de rozen op waren en dat de bloemist een zo goed mogelijk gelijkend boeket heeft gemaakt. Gezegd dat dit niet kan in 15 minuten incl bezorgen. 0 reactie. Erg slecht. Ik ga voortaan weer naar topbloemen.nl
Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.
Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)
Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!
Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.
Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.
Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.
We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.
We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.
Totale afzetterij. Boeket van 225 Euro is bij ontvangst nog geen 2 tientjes waard. Verlept ook nog bijna direct. Klantenservice reageert alleen door te zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en het zo hoort. Als je met een kluitje in het riet gestuurd wordt zou je daar nog meer aan hebben. Dit bedrijf is schandalig bezig. Pas op mensen!
Zeer slechte ervaring. Bloemen voor Valentijn ontvangen. Afgeleverd bij de buren. Bij aflevering stonden ze er al niet te fris bij de volgende dag waren de bloemen al verwelkt en verlept. Heb mail gestuuurd met foto's, ontvangstbeveistiging ontvangen dat er een reactie komt binnen 24 uur. Geen enkele reactie ontvangen, nogmaals een mail verstuurd, maar hetzelfde verhaal. Telefonisch niet bereikbaar. Dit gaat om bloemenonline.nl, maar wordt ook verstuurd door Euroflorist. Geen bloemen kopen hier!
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Bestellen was gemakkelijk want je geld willen ze wel hebben, Maar de diensten die je er voor terug krijgt, Zijn uitermatend teleurstellend, Zelfs een ernstige afraden, Ik bestelde voor mijn chronische zieker moeder bloemen voor moederdag, Deze mevrouw is speciaal hele dag er voor thuis gebleven, 18:00 niets bezorgt, Ik wil opminst mijn geld terug, Want het is zeer pijnlijk om je zieke moeder blij te maken met iets wat niet op kwam dagen, Echt een schande.
Bloemen besteld voor ernstig zieke voor €46,94 op 3 april. Bloemen werden volgende dag bezorgd (tamelijk laat in de avond). Op het bezorgmoment zagen de bloemen er nog toonbaar uit, mijn zus heeft ze netjes schuin afgesneden. De dag erna was het boeket al in treurige staat en heeft mijn zus ze weggehaald uit de kamer: alle bloemen hingen slap en sommige bloemen hadden al bruin verdorde blaadjes. De dag erna zijn ze weggegooid, iedereen was er triest van. Ik heb foto's ervan bewaard en ze opgestuurd naar euroflorist op 7 april met een klacht. Wel een bevestiging hiervan ontvangen, maar verder niets.
Ik zou denken dat ik hiervoor wel een vergoeding zou mogen ontvangen. Dit is weggegooid geld geweest en een grote blamage voor euroflorist! Op 8 april heb ik maar een ander boeket laten bezorgen via een goede bloemist, die me werd aangeraden door familie. Mijn vertrouwen in bloemenbezorg-organisaties is volledig weg!
Spijt!!!
Rouwboeket besteld met condoleance kaart wat ten eerste niet op het opgegeven adres was afgeleverd maar in het (rouwcentrum). Bij navraag aan de nabestaanden hebben zij geen rouwboeket van ons gezien. Verschillende keren gebeld met Euroflorist maar ze blijven zeggen dat het in het rouwcentrum is afgegeven. Telefonisch contact gehad met het rouwcentrum maar zij hebben geen rouwboeket ontvangen op de datum dat het bezorgd zou worden!!! Echt schandalig hoe Euroflorist hier mee omgaat!!!! Op mail reageren ze al helemaal niet! Had ik eerst maar de recensies gelezen om hier te bestellen!!!Dus bij deze bestel hier nooit maar dan ook nooit bloemen!!!!!
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
We hebben in totaal 3x besteld voor rouwboeket.
Vorig jaar voor mijn tante witte rozen luxe rouwboeket groot formaat besteld €80, met tevredenheid eigenlijk.
Daarom deze maand hebben we 2 rouwboeketten besteld voor andere tante.
1. Arrangement middel formaat was mooi en redelijk groot €146, alleen fout met namen in de lintje, slordig.
2. Ook witte lelies groot formaat besteld €90, maar blijkt zo klein geleverd. Ook niet goed met de lintje, tekst was niet geleverd zoals de oorspronkelijke opdracht.
Vooral boeket met witte lelies waren we ontevreden hierover. De bloemen zijn nog niet open.
Foto gestuurd naar service, maar na 2 weken geen reactie.
We worden gewoon genegeerd.
Heel selechte service, dus we gaan volgende keer niet meer bestellen.
Hoop de anderen ook.
Ze bieden mooie boeketten bloemen aan. Daarom had ik een bos bloemen uitgezocht en betaald. Nou kreeg ik een mail dat ze geen bloemist konden vinden en of het dan een dag later kon. Nou hhier was ik al niet heel blij mee, want ze adverteren wel voor de 14:00 bezorgt de volgende dag. Nou vooruit maar, dacht ik. Nou ze zijn die dag erna ook niet bezorgt. 2 dagen gewacht. Nog niks! Uiteindelijk heb ik gebeld. Een UUR in de wacht gezeten. NIEMAND die op nam. Nou verder zoeken op internet. Je kon een mail sturen...gedaan. Krijg ik als reactie dat het 3 dagen kan dure voordat iemand reageert. IK dacht, dat gaan we niet doen. Ik heb betaald dus dan wil ik die bloemen of mijn geld terug. Want ik was zo ver dat het niet meer hoefde. Toen vond ik op de site een knop voor de chat. Deze maar ingedrukt en geprobeerd contact te zoeken. Maar niemand aanwezig bij de chat!! Heel irritant. Ze zijn gewoon niet te bereiken. De hele dag geprobeerd. De dag erna nog een keer geprobeerd. Bellen...niemand nam op. op de mail was niet gereageerd. Uit eindelijk via de chat contact gehad. Het geld zou terug gestort worden, nou wacht ik op mijn geld...
Bloemen besteld voor verjaardag, betaald via de website, van mijn rekening gegaan. Vorige jaren ging dat altijd goed, maar dit jaar geen bloemen geleverd.
Vele mails later wordt er gezegd dat ze de bestelling en de betaling niet terug vinden (ondanks extra aangeleverd materiaal via mijn bank) en adviseren ze mij dat mijn bank de betaling moet annuleren. Die denken dat ik onnozel ben, want dat kan niet. Dus geen levering en geen terugbetaling.
Dus mensen, BESTEL U BLOEMEN ERGENS ANDERS
Bloemen besteld op 5/6/2020 om af te leveren op 7/06/2020 bij een jarige.
Niet geleverd.
Mail gestuurd.Antwoord : sorry ,niet geleverd wegens storing.Mogen wij alsnog zo snel mogelijk leveren?
Geantwoord :heel graag.
Mail gestuurd, nog steeds niets geleverd.
Geen antwoord.
Opnieuw mail gestuurd met de vraag het bedrag terug te storten.
Geen antwoord.
Tot op heden zijn de bloemen nog niet geleverd/of geld terug gestort.
Dit ruikt naar oplichting.
Bestel nooit iets bij Euroflorist. Ze zijn slecht tot niet bereikbaar. Ze leveren geen bloemen maar ze innen wel het geld. Dit riekt naar oplichting. Wat een ontzettend slecht bedrijf met eveneens slechte service. Vijf weken geleden heb ik bloemen besteld voor mijn schoonzus in Polen. Tot op de dag van vandaag hebben zij nog geen boeket geleverd. Inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggevorderd. Maar ondertussen geen enkele actie van Euroflorist. IK BEN HEEL BOOS EN IK WIL MIJN GELD TERUG!
Een week op voorhand bestelde ik bloemen voor moederdag! Vandaag nog steeds niet geleverd. Neem contact op met de klantendienst en zij vertellen me doodleuk dat de bloemen geleverd zijn! Niet het geval dus!! Bestel hier nooit! Ik ben ook duidelijk niet de enige met dit probleem! Wat een wanpraktijken!! Absoluut niet tevreden!
Ik heb op donderdag 26-03 een grote bos bloemen besteld met Belgische pralines voor mijn moeder die vandaag jarig is. Er is NIETS geleverd!! Het zijn gewoon oplichters!!
Bestel hier niets a.u.b., want hier mogen ze gewoon niet mee wegkomen. Zie alle andere slechte reviews.
Ik heb een boeket besteld om medeleven te betuigen met een familie die hun kind verloren heeft enkele jaren geleden, op de dag dat de bloemen geleverd hadden moeten zijn. De levering heeft jammer genoeg toto op vandaag niet plaats gevonden. Ik had dus net zo goed niets kunnen bestellen, en heb de pijn van de getroffen familie allerminst kunnen verzachten helaas. Vorige jaren bij een andere firma besteld en nooit problemen gehad. Dit is zonder twijfel mijn eerste en laatste bestelling bij Euroflorist geweest.
Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg