Totale afzetterij. Boeket van 225 Euro is bij ontvangst nog geen 2 tientjes waard. Verlept ook nog bijna direct. Klantenservice reageert alleen door te zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en het zo hoort. Als je met een kluitje in het riet gestuurd wordt zou je daar nog meer aan hebben. Dit bedrijf is schandalig bezig. Pas op mensen!
Zeer slechte ervaring. Bloemen voor Valentijn ontvangen. Afgeleverd bij de buren. Bij aflevering stonden ze er al niet te fris bij de volgende dag waren de bloemen al verwelkt en verlept. Heb mail gestuuurd met foto's, ontvangstbeveistiging ontvangen dat er een reactie komt binnen 24 uur. Geen enkele reactie ontvangen, nogmaals een mail verstuurd, maar hetzelfde verhaal. Telefonisch niet bereikbaar. Dit gaat om bloemenonline.nl, maar wordt ook verstuurd door Euroflorist. Geen bloemen kopen hier!
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Bestellen was gemakkelijk want je geld willen ze wel hebben, Maar de diensten die je er voor terug krijgt, Zijn uitermatend teleurstellend, Zelfs een ernstige afraden, Ik bestelde voor mijn chronische zieker moeder bloemen voor moederdag, Deze mevrouw is speciaal hele dag er voor thuis gebleven, 18:00 niets bezorgt, Ik wil opminst mijn geld terug, Want het is zeer pijnlijk om je zieke moeder blij te maken met iets wat niet op kwam dagen, Echt een schande.
Bloemen besteld voor ernstig zieke voor €46,94 op 3 april. Bloemen werden volgende dag bezorgd (tamelijk laat in de avond). Op het bezorgmoment zagen de bloemen er nog toonbaar uit, mijn zus heeft ze netjes schuin afgesneden. De dag erna was het boeket al in treurige staat en heeft mijn zus ze weggehaald uit de kamer: alle bloemen hingen slap en sommige bloemen hadden al bruin verdorde blaadjes. De dag erna zijn ze weggegooid, iedereen was er triest van. Ik heb foto's ervan bewaard en ze opgestuurd naar euroflorist op 7 april met een klacht. Wel een bevestiging hiervan ontvangen, maar verder niets.
Ik zou denken dat ik hiervoor wel een vergoeding zou mogen ontvangen. Dit is weggegooid geld geweest en een grote blamage voor euroflorist! Op 8 april heb ik maar een ander boeket laten bezorgen via een goede bloemist, die me werd aangeraden door familie. Mijn vertrouwen in bloemenbezorg-organisaties is volledig weg!
Spijt!!!
Rouwboeket besteld met condoleance kaart wat ten eerste niet op het opgegeven adres was afgeleverd maar in het (rouwcentrum). Bij navraag aan de nabestaanden hebben zij geen rouwboeket van ons gezien. Verschillende keren gebeld met Euroflorist maar ze blijven zeggen dat het in het rouwcentrum is afgegeven. Telefonisch contact gehad met het rouwcentrum maar zij hebben geen rouwboeket ontvangen op de datum dat het bezorgd zou worden!!! Echt schandalig hoe Euroflorist hier mee omgaat!!!! Op mail reageren ze al helemaal niet! Had ik eerst maar de recensies gelezen om hier te bestellen!!!Dus bij deze bestel hier nooit maar dan ook nooit bloemen!!!!!
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
We hebben in totaal 3x besteld voor rouwboeket.
Vorig jaar voor mijn tante witte rozen luxe rouwboeket groot formaat besteld €80, met tevredenheid eigenlijk.
Daarom deze maand hebben we 2 rouwboeketten besteld voor andere tante.
1. Arrangement middel formaat was mooi en redelijk groot €146, alleen fout met namen in de lintje, slordig.
2. Ook witte lelies groot formaat besteld €90, maar blijkt zo klein geleverd. Ook niet goed met de lintje, tekst was niet geleverd zoals de oorspronkelijke opdracht.
Vooral boeket met witte lelies waren we ontevreden hierover. De bloemen zijn nog niet open.
Foto gestuurd naar service, maar na 2 weken geen reactie.
We worden gewoon genegeerd.
Heel selechte service, dus we gaan volgende keer niet meer bestellen.
Hoop de anderen ook.
Ze bieden mooie boeketten bloemen aan. Daarom had ik een bos bloemen uitgezocht en betaald. Nou kreeg ik een mail dat ze geen bloemist konden vinden en of het dan een dag later kon. Nou hhier was ik al niet heel blij mee, want ze adverteren wel voor de 14:00 bezorgt de volgende dag. Nou vooruit maar, dacht ik. Nou ze zijn die dag erna ook niet bezorgt. 2 dagen gewacht. Nog niks! Uiteindelijk heb ik gebeld. Een UUR in de wacht gezeten. NIEMAND die op nam. Nou verder zoeken op internet. Je kon een mail sturen...gedaan. Krijg ik als reactie dat het 3 dagen kan dure voordat iemand reageert. IK dacht, dat gaan we niet doen. Ik heb betaald dus dan wil ik die bloemen of mijn geld terug. Want ik was zo ver dat het niet meer hoefde. Toen vond ik op de site een knop voor de chat. Deze maar ingedrukt en geprobeerd contact te zoeken. Maar niemand aanwezig bij de chat!! Heel irritant. Ze zijn gewoon niet te bereiken. De hele dag geprobeerd. De dag erna nog een keer geprobeerd. Bellen...niemand nam op. op de mail was niet gereageerd. Uit eindelijk via de chat contact gehad. Het geld zou terug gestort worden, nou wacht ik op mijn geld...
Bloemen besteld voor verjaardag, betaald via de website, van mijn rekening gegaan. Vorige jaren ging dat altijd goed, maar dit jaar geen bloemen geleverd.
Vele mails later wordt er gezegd dat ze de bestelling en de betaling niet terug vinden (ondanks extra aangeleverd materiaal via mijn bank) en adviseren ze mij dat mijn bank de betaling moet annuleren. Die denken dat ik onnozel ben, want dat kan niet. Dus geen levering en geen terugbetaling.
Dus mensen, BESTEL U BLOEMEN ERGENS ANDERS
Bloemen besteld op 5/6/2020 om af te leveren op 7/06/2020 bij een jarige.
Niet geleverd.
Mail gestuurd.Antwoord : sorry ,niet geleverd wegens storing.Mogen wij alsnog zo snel mogelijk leveren?
Geantwoord :heel graag.
Mail gestuurd, nog steeds niets geleverd.
Geen antwoord.
Opnieuw mail gestuurd met de vraag het bedrag terug te storten.
Geen antwoord.
Tot op heden zijn de bloemen nog niet geleverd/of geld terug gestort.
Dit ruikt naar oplichting.
Bestel nooit iets bij Euroflorist. Ze zijn slecht tot niet bereikbaar. Ze leveren geen bloemen maar ze innen wel het geld. Dit riekt naar oplichting. Wat een ontzettend slecht bedrijf met eveneens slechte service. Vijf weken geleden heb ik bloemen besteld voor mijn schoonzus in Polen. Tot op de dag van vandaag hebben zij nog geen boeket geleverd. Inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggevorderd. Maar ondertussen geen enkele actie van Euroflorist. IK BEN HEEL BOOS EN IK WIL MIJN GELD TERUG!
Een week op voorhand bestelde ik bloemen voor moederdag! Vandaag nog steeds niet geleverd. Neem contact op met de klantendienst en zij vertellen me doodleuk dat de bloemen geleverd zijn! Niet het geval dus!! Bestel hier nooit! Ik ben ook duidelijk niet de enige met dit probleem! Wat een wanpraktijken!! Absoluut niet tevreden!
Ik heb op donderdag 26-03 een grote bos bloemen besteld met Belgische pralines voor mijn moeder die vandaag jarig is. Er is NIETS geleverd!! Het zijn gewoon oplichters!!
Bestel hier niets a.u.b., want hier mogen ze gewoon niet mee wegkomen. Zie alle andere slechte reviews.
Ik heb een boeket besteld om medeleven te betuigen met een familie die hun kind verloren heeft enkele jaren geleden, op de dag dat de bloemen geleverd hadden moeten zijn. De levering heeft jammer genoeg toto op vandaag niet plaats gevonden. Ik had dus net zo goed niets kunnen bestellen, en heb de pijn van de getroffen familie allerminst kunnen verzachten helaas. Vorige jaren bij een andere firma besteld en nooit problemen gehad. Dit is zonder twijfel mijn eerste en laatste bestelling bij Euroflorist geweest.
Slechte service. Zoek een andere website!!
Eerst wordt een goedkopere versie van het bloemstuk geleverd dan besteld. Dan blijkt met verlepte spullen te zijn en de knoppen worden bruin. Na klagen komt er een iets betere versie, maar eigenlijk nog steeds niet wat ik besteld heb. Ook de bezorging zelf gaat moeizaam, en de betreffende bloemist is erg onvriendelijk. Als compensatie krijg ik een tegoed bon van 7,50 die nog 4 dagen geldig is. Volgens de klanten service blijft deze tegoedbon altijd geldig, helaas weet de bloemist dit niet.
Twee dezelfde bestellingen geplaatst voor Moederdag. Het eerste boeket zag er mooi uit en leek op de afbeelding die online stond. Daarentegen was het tweede boeket totaal een ander verhaal. De omvang van het boeket en de bloemen kwamen niet eens in de buurt van het andere boeket. Terwijl ik twee keer hetzelfde had besteld. Meteen een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat het een ‘verrassing’ boeket is en omdat het roze bloemen bevat voldoet. Waarom dan een afbeelding plaatsen ter indicatie en eronder schrijven ‘die absoluut in de smaak zullen vallen’?
Ik heb bij u een boeket bloemen besteld voor een bedrag van bijna 71euro. Had dus verwacht dat ik voor zo'n bedrag ook echt een luxe boeket laat bezorgen door u dienst.
Echter is het boeket zeer tegengevallen en ben zeer teleurgesteld.
Opsomming van de tegenvallers:
1. Boeket neigt meer naar een kleine boeket in plaats van de bestelde "middel grote" boeket.
2. Kaart is met de hand geschreven, het lijkt net of een klein kind van 10jr oud dit geschreven heeft. Had verwacht dat het met de computer verwerkt zou worden.
3. Een paar bloemen waren gesloten wat wil zeggen moeten nog bloeien. zo'n boeket is voor 10euro verkrijgbaar bij de AH en daar hoef je echt geen 71euro voor te betalen.
Echte schande! Heb een klacht ingediend maar daar hebben ze niks mee gedaan. Ze verplichten mij om een geschreven kaart maar als positief te zien en als iets persoonlijks. Het is persoonlijk als ik het zelf zou schrijven en niet een kind van 10jr en ook nog 's met een verkeerde tekst.
Al met al een service van NUL !!
* advies: koop liever wat anders voor degene die je blij wenst te maken in plaats van een boeket v 71euro wat 10x niks is.
Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.