Euroflorist reviews & ervaringen

www.euroflorist.nl
 
2.5 (39)
Euroflorist

39 Euroflorist reviews

 
(1)
 
(1)
 
(2)
 
(7)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
7 resultaten - getoond 1 - 7
Volgorde

klacht geleverd boeket

Beoordeling 
 
3.5

Totaal ander boeket geleverd dan besteld. Ik had een kleurrijk tulpenboeket besteld en er werd een totaal ander boeket afgeleverd, waar nog geen één tulp inzat! Het geleverde boeket komt niet eens voor in hun aangeboden boeketten! Na gereclameerd te hebben, kreeg ik als antwoord: "jammer dat we dat niet van te voren geweten hebben, we kunnen er nu niets meer aan veranderen". Hoe moet ik weten wat voor een boeket zij gaan leveren. Toevallig dat ik een bedankje ontving met foto van het boeket vd ontvanger. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Euroflorist.

92963500_1048031545577216_4575870346275586048_n
SS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

GROOT besteld - mini gekregen

Beoordeling 
 
3.8

Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?

Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.

Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

te weinig keuze om te feliciteren.

Beoordeling 
 
3.0

Voor meer geld is toch mogelijk om meer te schijven op de felicitatie kaartje.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slecht en onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
3.5

boeket om medeleven te betuigen. Vetzoek bloemen volgende dag te bezorgen. bij check bleek dit niet mogelijk. En pas dag later.
slechte ervaring om zelf te ontdekken dat dit t geval was. Dat ik niet geinformertd werd dat t niet mogelijk was om op gewenste datum te leveren. Dan had im andere oplossing kunnen zoeken. Gelukkig is t gelukt o. binnen 2 u via fleurop een oracht boeket op tind te laten bezorgen. Giedkoper ook. Voor mij nooit meet Euroflorist.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Kopenhagen De Luxe

Beoordeling 
 
3.3

Gisteren een boeket besteld voor mijn vrouw, had er bij vermeld : "gelieve te leveren voor 8u".
Boeket ontvangen om 19u. Maar dat is nog geen probleem, het boeket lijkt in nergens op wat op de site staat.
Ik ga dit dan ook op facebook delen, want dit is pure oplichting!
Echt een, hoe moet ik dit gaan zeggen, triestig boeketje, en dan nog voor een lekkere prijs ....
Weg met die euro-oplichting-florist !

GH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Euroflorist op 21 Oktober 2015

Beste Klant,

Excuses voor de late reactie. Wij zijn onlangs op de hoogte gesteld van het bestaan van deze reviewpagina.
Wij hebben direct een account aangemaakt om te kunnen reageren op uw klacht, maar kunnen hier niet zien
om welke order het gaat.

Graag willen wij onderzoeken wat hier mis is gegaan. Indien u ons een mail kunt sturen op info@euroflorist.nl
waarin uw ordernummer of betalings-ID is vermeld dan kunnen wij wellicht achterhalen wat er is gebeurd.

Omdat het al een tijd geleden is geweest dat dit is voorgevallen kunnen wij echter niet garanderen dat de
bloemisten hiervan nog administratie hebben.

Service Desk Nederland

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Bloemen worden stelselmatig niet op het opgegeven adres bezorgd. Ik kies er bewust voor niet bij de buren te laten afleveren. Vervolgens worden ze daar wel afgeleverd. En de bloemist laat niet eens een briefje achter dat de bloemen elders zijn bezorgd.
Dit is nu meerdere keren gebeurd.
Volgens de klantenservice bepaalt de bloemist hoe hij bezorgt. Ik heb aangegeven dat ze dan de optie om te kiezen niet op de website moeten zetten. Daar wordt niet op ingegaan. Je kunt niet op de informatie van de website vertrouwen. De website is dus onbetrouwbaar.
Als je aangeeft dat je wilt dat er voor de aflevering wordt gebeld gebeurt ook dat niet.
Ik was een regelmatige klant. Maar ik ben er nu helemaal klaar mee.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Patricia op 22 April 2013

Het is niet de fout van de organisatie, maar van de bloemist.
De bloemist mag zelf bepalen hoe het boeket bezorgd wordt. Ook kan het boeket afwijken van het door u opgegeven boeket. dit heeft te maken met de bloemen die de bloemist op dat moment heeft. bent u het niet eens met de bezorgwijze van de bloemist, kunst u beter de bloemist hier op aanspreken dan de organisatie.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Bloemen waren te laat en na een paar dagen hingen ze al. Ik bestel hier nooit meer!

RW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Patricia op 22 April 2013

Dit is niet de fout van de Organisatie, maar van de bloemist. Heeft u de bloemen wel goed schuin aan gesneden? de juiste hoeveelheid chrysal toegepast en de vaas schoon gemaakt? De fout licht natuurlijk niet altijd bij de bloemist. Het is spijtig dat de bloemen een dag te laat was, zoals ik al aangaf kunt u het beste de bloemist hier op aanspreken.

Reageer op deze review
7 resultaten - getoond 1 - 7

Wij zijn benieuwd naar jouw Euroflorist ervaring

Binnen Europa garandeert EuroFlorist de hoogste kwaliteit als het gaat om het bezorgen van verse bloemen zoals rozen, tulpen en seizoensbloemen bij 9,700 bloemendetaillisten. Sinds 1982 hebben klanten EuroFlorist gebruikt om bloemen en geschenken te sturen. Ze hebben een betrouwbare dienst voor het leveren van verse bloemen en geschenken van topkwaliteit waarbij elke bestelling perfect wordt afgeleverd.

Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020 702 8100

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Productgroepen
bloemen
Merken
bloemen
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Euroflorist
 
2.5 (39)
DeBloemist
 
5.0 (2)