Euroflorist reviews, beoordelingen en ervaringen

www.euroflorist.nl
 
2.6 (36)
Euroflorist

36 Euroflorist reviews

 
(1)
 
(1)
 
(2)
 
(7)
 
(25)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Rouwstuk en boeket

Beoordeling 
 
1.0

Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!

AD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Herfst boeket

Beoordeling 
 
5.3

Herfstboeket voor iemand in Peize. Telefonische service was zonder meer prettig en vriendelijk 2x. Levering ging niet helemaal goed. Verkeerde adres en maandag winkel dicht terwijl voor maandag was afgesproken. Prijs 32.50, vonden wij veel te hoog voor wat je kreeg. Grootte was heel gemiddeld en met relatief goedkope bloemen samengesteld. Wel mooie opmaak. Wij hadden voor dit geld meer verwacht.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht met levering & service.

Beoordeling 
 
1.0

We hebben in totaal 3x besteld voor rouwboeket.
Vorig jaar voor mijn tante witte rozen luxe rouwboeket groot formaat besteld €80, met tevredenheid eigenlijk.
Daarom deze maand hebben we 2 rouwboeketten besteld voor andere tante.
1. Arrangement middel formaat was mooi en redelijk groot €146, alleen fout met namen in de lintje, slordig.
2. Ook witte lelies groot formaat besteld €90, maar blijkt zo klein geleverd. Ook niet goed met de lintje, tekst was niet geleverd zoals de oorspronkelijke opdracht.
Vooral boeket met witte lelies waren we ontevreden hierover. De bloemen zijn nog niet open.
Foto gestuurd naar service, maar na 2 weken geen reactie.
We worden gewoon genegeerd.
Heel selechte service, dus we gaan volgende keer niet meer bestellen.
Hoop de anderen ook.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijk! Bestel hier niet!

Beoordeling 
 
1.0

Ze bieden mooie boeketten bloemen aan. Daarom had ik een bos bloemen uitgezocht en betaald. Nou kreeg ik een mail dat ze geen bloemist konden vinden en of het dan een dag later kon. Nou hhier was ik al niet heel blij mee, want ze adverteren wel voor de 14:00 bezorgt de volgende dag. Nou vooruit maar, dacht ik. Nou ze zijn die dag erna ook niet bezorgt. 2 dagen gewacht. Nog niks! Uiteindelijk heb ik gebeld. Een UUR in de wacht gezeten. NIEMAND die op nam. Nou verder zoeken op internet. Je kon een mail sturen...gedaan. Krijg ik als reactie dat het 3 dagen kan dure voordat iemand reageert. IK dacht, dat gaan we niet doen. Ik heb betaald dus dan wil ik die bloemen of mijn geld terug. Want ik was zo ver dat het niet meer hoefde. Toen vond ik op de site een knop voor de chat. Deze maar ingedrukt en geprobeerd contact te zoeken. Maar niemand aanwezig bij de chat!! Heel irritant. Ze zijn gewoon niet te bereiken. De hele dag geprobeerd. De dag erna nog een keer geprobeerd. Bellen...niemand nam op. op de mail was niet gereageerd. Uit eindelijk via de chat contact gehad. Het geld zou terug gestort worden, nou wacht ik op mijn geld...

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen levering, geen terugbetaling

Beoordeling 
 
1.0

Bloemen besteld voor verjaardag, betaald via de website, van mijn rekening gegaan. Vorige jaren ging dat altijd goed, maar dit jaar geen bloemen geleverd.

Vele mails later wordt er gezegd dat ze de bestelling en de betaling niet terug vinden (ondanks extra aangeleverd materiaal via mijn bank) en adviseren ze mij dat mijn bank de betaling moet annuleren. Die denken dat ik onnozel ben, want dat kan niet. Dus geen levering en geen terugbetaling.

Dus mensen, BESTEL U BLOEMEN ERGENS ANDERS

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bestelling niet geleverd

Beoordeling 
 
1.0

Bloemen besteld op 5/6/2020 om af te leveren op 7/06/2020 bij een jarige.
Niet geleverd.
Mail gestuurd.Antwoord : sorry ,niet geleverd wegens storing.Mogen wij alsnog zo snel mogelijk leveren?
Geantwoord :heel graag.
Mail gestuurd, nog steeds niets geleverd.
Geen antwoord.
Opnieuw mail gestuurd met de vraag het bedrag terug te storten.
Geen antwoord.

Tot op heden zijn de bloemen nog niet geleverd/of geld terug gestort.
Dit ruikt naar oplichting.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte beoordeling voor Euroflorist

Ik heb bloemen besteld om dit vervolgens elders te laten bezorgen, de bloemen zijn tot op heden niet aangekomen.
Na verschillende berichten gestuurd hierover, heb ik tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen van Euroflorist. Wel een noreply mail, dat i.v.m. De coronacrisis een reactie op zich laat wachten. De coronacrisis moet geen excuus zijn om geen communicatie te hebben met de klant. Er is ook geen andere mogelijkheid om alleen via de chat contact te zoeken. En dat werkt dus niet.
Ik advies om geen bloemen te bestellen bij Euroflorist.
En nu maar afwachten of er een reactie komt. En het bedrag van de bloemen.......?

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ellende en wanpraktijken Euroflorist!

Beoordeling 
 
1.0

Bestel nooit iets bij Euroflorist. Ze zijn slecht tot niet bereikbaar. Ze leveren geen bloemen maar ze innen wel het geld. Dit riekt naar oplichting. Wat een ontzettend slecht bedrijf met eveneens slechte service. Vijf weken geleden heb ik bloemen besteld voor mijn schoonzus in Polen. Tot op de dag van vandaag hebben zij nog geen boeket geleverd. Inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggevorderd. Maar ondertussen geen enkele actie van Euroflorist. IK BEN HEEL BOOS EN IK WIL MIJN GELD TERUG!

YB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service!!

Beoordeling 
 
1.0

Een week op voorhand bestelde ik bloemen voor moederdag! Vandaag nog steeds niet geleverd. Neem contact op met de klantendienst en zij vertellen me doodleuk dat de bloemen geleverd zijn! Niet het geval dus!! Bestel hier nooit! Ik ben ook duidelijk niet de enige met dit probleem! Wat een wanpraktijken!! Absoluut niet tevreden!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Boeket niet geleverd en e-mails worden niet beantwoord

Het boeket dat ik op 29 april had besteld voor levering op 4 mei is niet geleverd. Op e-mails, klachten en live chat wordt niet gereageerd.

HR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

klacht geleverd boeket

Beoordeling 
 
3.5

Totaal ander boeket geleverd dan besteld. Ik had een kleurrijk tulpenboeket besteld en er werd een totaal ander boeket afgeleverd, waar nog geen één tulp inzat! Het geleverde boeket komt niet eens voor in hun aangeboden boeketten! Na gereclameerd te hebben, kreeg ik als antwoord: "jammer dat we dat niet van te voren geweten hebben, we kunnen er nu niets meer aan veranderen". Hoe moet ik weten wat voor een boeket zij gaan leveren. Toevallig dat ik een bedankje ontving met foto van het boeket vd ontvanger. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Euroflorist.

92963500_1048031545577216_4575870346275586048_n
SS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

GROOT besteld - mini gekregen

Beoordeling 
 
3.8

Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?

Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.

Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

NIETS GELEVERD

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op donderdag 26-03 een grote bos bloemen besteld met Belgische pralines voor mijn moeder die vandaag jarig is. Er is NIETS geleverd!! Het zijn gewoon oplichters!!
Bestel hier niets a.u.b., want hier mogen ze gewoon niet mee wegkomen. Zie alle andere slechte reviews.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bloemen voor crematie niet geleverd.

Bloemen voor crematie niet geleverd.

Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad.
Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres.
Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen..
Schofterig en schandalig.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
review is dan ook: ZEER SLECHT.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Euroflorist onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb een boeket besteld om medeleven te betuigen met een familie die hun kind verloren heeft enkele jaren geleden, op de dag dat de bloemen geleverd hadden moeten zijn. De levering heeft jammer genoeg toto op vandaag niet plaats gevonden. Ik had dus net zo goed niets kunnen bestellen, en heb de pijn van de getroffen familie allerminst kunnen verzachten helaas. Vorige jaren bij een andere firma besteld en nooit problemen gehad. Dit is zonder twijfel mijn eerste en laatste bestelling bij Euroflorist geweest.

GD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service. Zoek een andere website!!
Eerst wordt een goedkopere versie van het bloemstuk geleverd dan besteld. Dan blijkt met verlepte spullen te zijn en de knoppen worden bruin. Na klagen komt er een iets betere versie, maar eigenlijk nog steeds niet wat ik besteld heb. Ook de bezorging zelf gaat moeizaam, en de betreffende bloemist is erg onvriendelijk. Als compensatie krijg ik een tegoed bon van 7,50 die nog 4 dagen geldig is. Volgens de klanten service blijft deze tegoedbon altijd geldig, helaas weet de bloemist dit niet.

HT
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Ander boeket

Ik bestel een veldboeket in de hoofdkleur paars tinten. En wat wordt er geleverd: Alles behalve het boeket van de site. Kontakt gehad met euroflorist en vertellen dan dood leuk dat dat een voorbeeld is, en dat de bloemist daar van af mag wijken indien de bloemen niet voorradig zijn, of seizoens gebonden bloemen. Ik vind het netjes als ze dan even contact opnemen en vragen of je ermee akkoord gaat dat eriets andere bloemen in verwerkt worden. De mooie foto’s op de site van de boeketten zijn lokkertjes, want het boeket wat je mooi vindt wordt toch niet geleverd. Slecht bedrijf krijgen van mij nog niet een halve ster. Bij familie en vrienden maak ik negatieve reclame over euroflorist en aan iedereen die het horen wil! Oplichters....

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klacht lelijk boeket

Beoordeling 
 
1.3

Twee dezelfde bestellingen geplaatst voor Moederdag. Het eerste boeket zag er mooi uit en leek op de afbeelding die online stond. Daarentegen was het tweede boeket totaal een ander verhaal. De omvang van het boeket en de bloemen kwamen niet eens in de buurt van het andere boeket. Terwijl ik twee keer hetzelfde had besteld. Meteen een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat het een ‘verrassing’ boeket is en omdat het roze bloemen bevat voldoet. Waarom dan een afbeelding plaatsen ter indicatie en eronder schrijven ‘die absoluut in de smaak zullen vallen’?

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

te weinig keuze om te feliciteren.

Beoordeling 
 
3.0

Voor meer geld is toch mogelijk om meer te schijven op de felicitatie kaartje.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slecht en onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
3.5

boeket om medeleven te betuigen. Vetzoek bloemen volgende dag te bezorgen. bij check bleek dit niet mogelijk. En pas dag later.
slechte ervaring om zelf te ontdekken dat dit t geval was. Dat ik niet geinformertd werd dat t niet mogelijk was om op gewenste datum te leveren. Dan had im andere oplossing kunnen zoeken. Gelukkig is t gelukt o. binnen 2 u via fleurop een oracht boeket op tind te laten bezorgen. Giedkoper ook. Voor mij nooit meet Euroflorist.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Euroflorist informatie

Binnen Europa garandeert EuroFlorist de hoogste kwaliteit als het gaat om het bezorgen van verse bloemen zoals rozen, tulpen en seizoensbloemen bij 9,700 bloemendetaillisten. Sinds 1982 hebben klanten EuroFlorist gebruikt om bloemen en geschenken te sturen. Ze hebben een betrouwbare dienst voor het leveren van verse bloemen en geschenken van topkwaliteit waarbij elke bestelling perfect wordt afgeleverd.

Foto's

92963500_1048031545577216_4575870346275586048_n

Algemene informatie

Telefoonnummer
-
Verzendkosten
-
Productgroepen
bloemen
Merken
bloemen
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Euroflorist
 
2.6 (36)
DeBloemist
 
5.0 (2)