Euroflorist reviews & ervaringen

www.euroflorist.nl
 
2.3 (46)
Euroflorist

46 Euroflorist reviews

 
(1)
 
(1)
 
(3)
 
(7)
 
(35)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

rozen

Beoordeling 
 
1.5


Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.

Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)

Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!







X
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bloemen naar aanleiding van overlijden

Eerste ervaring met Euroflorist en meteen een slechte. Eens en nooit meer. Op 6 februari een boeket besteld om te laten bezorgen na een overlijden van een dierbare. Boeket is nooit bezorgd en op vragen aan de klantenservice wordt niet gereageerd.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Rouwboeket

Beoordeling 
 
1.0

Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.

Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.

Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.

We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.

We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.

CB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Condoleance boeket

Bestellen 
 
5.0

Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:

"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."

Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.

Geen enkele reactie...

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Pioenrozen

Beoordeling 
 
1.0

Slechte kwaliteit bloemen, bezorgd op het verkeerde adres. Geen geld terug, de oplossing is nog een vuilnisbak boeket.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Boeket bloemen van 60 Euro

Beoordeling 
 
1.0

Totale afzetterij. Boeket van 225 Euro is bij ontvangst nog geen 2 tientjes waard. Verlept ook nog bijna direct. Klantenservice reageert alleen door te zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en het zo hoort. Als je met een kluitje in het riet gestuurd wordt zou je daar nog meer aan hebben. Dit bedrijf is schandalig bezig. Pas op mensen!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bloemen

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring. Bloemen voor Valentijn ontvangen. Afgeleverd bij de buren. Bij aflevering stonden ze er al niet te fris bij de volgende dag waren de bloemen al verwelkt en verlept. Heb mail gestuuurd met foto's, ontvangstbeveistiging ontvangen dat er een reactie komt binnen 24 uur. Geen enkele reactie ontvangen, nogmaals een mail verstuurd, maar hetzelfde verhaal. Telefonisch niet bereikbaar. Dit gaat om bloemenonline.nl, maar wordt ook verstuurd door Euroflorist. Geen bloemen kopen hier!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

boeket voor verjaardag met kaart

Beoordeling 
 
1.0

Had ik hier maar eerder gekeken. Bestel je een boeket voor een verjaardag wordt het gewoon niet bezorgd. Ik ben echt laaiend.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Buget

Beoordeling 
 
1.0

gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Roze bloemistenboeket

Beoordeling 
 
2.8

Bestellen was gemakkelijk want je geld willen ze wel hebben, Maar de diensten die je er voor terug krijgt, Zijn uitermatend teleurstellend, Zelfs een ernstige afraden, Ik bestelde voor mijn chronische zieker moeder bloemen voor moederdag, Deze mevrouw is speciaal hele dag er voor thuis gebleven, 18:00 niets bezorgt, Ik wil opminst mijn geld terug, Want het is zeer pijnlijk om je zieke moeder blij te maken met iets wat niet op kwam dagen, Echt een schande.

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

bloemen met vaas

Beoordeling 
 
1.0

Bloemen besteld voor ernstig zieke voor €46,94 op 3 april. Bloemen werden volgende dag bezorgd (tamelijk laat in de avond). Op het bezorgmoment zagen de bloemen er nog toonbaar uit, mijn zus heeft ze netjes schuin afgesneden. De dag erna was het boeket al in treurige staat en heeft mijn zus ze weggehaald uit de kamer: alle bloemen hingen slap en sommige bloemen hadden al bruin verdorde blaadjes. De dag erna zijn ze weggegooid, iedereen was er triest van. Ik heb foto's ervan bewaard en ze opgestuurd naar euroflorist op 7 april met een klacht. Wel een bevestiging hiervan ontvangen, maar verder niets.
Ik zou denken dat ik hiervoor wel een vergoeding zou mogen ontvangen. Dit is weggegooid geld geweest en een grote blamage voor euroflorist! Op 8 april heb ik maar een ander boeket laten bezorgen via een goede bloemist, die me werd aangeraden door familie. Mijn vertrouwen in bloemenbezorg-organisaties is volledig weg!

image4
W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Rouwboeket

Beoordeling 
 
1.0

Spijt!!!
Rouwboeket besteld met condoleance kaart wat ten eerste niet op het opgegeven adres was afgeleverd maar in het (rouwcentrum). Bij navraag aan de nabestaanden hebben zij geen rouwboeket van ons gezien. Verschillende keren gebeld met Euroflorist maar ze blijven zeggen dat het in het rouwcentrum is afgegeven. Telefonisch contact gehad met het rouwcentrum maar zij hebben geen rouwboeket ontvangen op de datum dat het bezorgd zou worden!!! Echt schandalig hoe Euroflorist hier mee omgaat!!!! Op mail reageren ze al helemaal niet! Had ik eerst maar de recensies gelezen om hier te bestellen!!!Dus bij deze bestel hier nooit maar dan ook nooit bloemen!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Rouwbouquet

Geen ordebevestiging ontvangen en geen bevestiging van bezorging. Rouwbouquet is niet bezorgd. Slechte service, GEEN bloemen hier bestellen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Rouwstuk en boeket

Beoordeling 
 
1.0

Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!

AD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Herfst boeket

Beoordeling 
 
5.3

Herfstboeket voor iemand in Peize. Telefonische service was zonder meer prettig en vriendelijk 2x. Levering ging niet helemaal goed. Verkeerde adres en maandag winkel dicht terwijl voor maandag was afgesproken. Prijs 32.50, vonden wij veel te hoog voor wat je kreeg. Grootte was heel gemiddeld en met relatief goedkope bloemen samengesteld. Wel mooie opmaak. Wij hadden voor dit geld meer verwacht.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht met levering & service.

Beoordeling 
 
1.0

We hebben in totaal 3x besteld voor rouwboeket.
Vorig jaar voor mijn tante witte rozen luxe rouwboeket groot formaat besteld €80, met tevredenheid eigenlijk.
Daarom deze maand hebben we 2 rouwboeketten besteld voor andere tante.
1. Arrangement middel formaat was mooi en redelijk groot €146, alleen fout met namen in de lintje, slordig.
2. Ook witte lelies groot formaat besteld €90, maar blijkt zo klein geleverd. Ook niet goed met de lintje, tekst was niet geleverd zoals de oorspronkelijke opdracht.
Vooral boeket met witte lelies waren we ontevreden hierover. De bloemen zijn nog niet open.
Foto gestuurd naar service, maar na 2 weken geen reactie.
We worden gewoon genegeerd.
Heel selechte service, dus we gaan volgende keer niet meer bestellen.
Hoop de anderen ook.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijk! Bestel hier niet!

Beoordeling 
 
1.0

Ze bieden mooie boeketten bloemen aan. Daarom had ik een bos bloemen uitgezocht en betaald. Nou kreeg ik een mail dat ze geen bloemist konden vinden en of het dan een dag later kon. Nou hhier was ik al niet heel blij mee, want ze adverteren wel voor de 14:00 bezorgt de volgende dag. Nou vooruit maar, dacht ik. Nou ze zijn die dag erna ook niet bezorgt. 2 dagen gewacht. Nog niks! Uiteindelijk heb ik gebeld. Een UUR in de wacht gezeten. NIEMAND die op nam. Nou verder zoeken op internet. Je kon een mail sturen...gedaan. Krijg ik als reactie dat het 3 dagen kan dure voordat iemand reageert. IK dacht, dat gaan we niet doen. Ik heb betaald dus dan wil ik die bloemen of mijn geld terug. Want ik was zo ver dat het niet meer hoefde. Toen vond ik op de site een knop voor de chat. Deze maar ingedrukt en geprobeerd contact te zoeken. Maar niemand aanwezig bij de chat!! Heel irritant. Ze zijn gewoon niet te bereiken. De hele dag geprobeerd. De dag erna nog een keer geprobeerd. Bellen...niemand nam op. op de mail was niet gereageerd. Uit eindelijk via de chat contact gehad. Het geld zou terug gestort worden, nou wacht ik op mijn geld...

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geen levering, geen terugbetaling

Beoordeling 
 
1.0

Bloemen besteld voor verjaardag, betaald via de website, van mijn rekening gegaan. Vorige jaren ging dat altijd goed, maar dit jaar geen bloemen geleverd.

Vele mails later wordt er gezegd dat ze de bestelling en de betaling niet terug vinden (ondanks extra aangeleverd materiaal via mijn bank) en adviseren ze mij dat mijn bank de betaling moet annuleren. Die denken dat ik onnozel ben, want dat kan niet. Dus geen levering en geen terugbetaling.

Dus mensen, BESTEL U BLOEMEN ERGENS ANDERS

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

bestelling niet geleverd

Beoordeling 
 
1.0

Bloemen besteld op 5/6/2020 om af te leveren op 7/06/2020 bij een jarige.
Niet geleverd.
Mail gestuurd.Antwoord : sorry ,niet geleverd wegens storing.Mogen wij alsnog zo snel mogelijk leveren?
Geantwoord :heel graag.
Mail gestuurd, nog steeds niets geleverd.
Geen antwoord.
Opnieuw mail gestuurd met de vraag het bedrag terug te storten.
Geen antwoord.

Tot op heden zijn de bloemen nog niet geleverd/of geld terug gestort.
Dit ruikt naar oplichting.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte beoordeling voor Euroflorist

Ik heb bloemen besteld om dit vervolgens elders te laten bezorgen, de bloemen zijn tot op heden niet aangekomen.
Na verschillende berichten gestuurd hierover, heb ik tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen van Euroflorist. Wel een noreply mail, dat i.v.m. De coronacrisis een reactie op zich laat wachten. De coronacrisis moet geen excuus zijn om geen communicatie te hebben met de klant. Er is ook geen andere mogelijkheid om alleen via de chat contact te zoeken. En dat werkt dus niet.
Ik advies om geen bloemen te bestellen bij Euroflorist.
En nu maar afwachten of er een reactie komt. En het bedrag van de bloemen.......?

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Euroflorist ervaring

Binnen Europa garandeert EuroFlorist de hoogste kwaliteit als het gaat om het bezorgen van verse bloemen zoals rozen, tulpen en seizoensbloemen bij 9,700 bloemendetaillisten. Sinds 1982 hebben klanten EuroFlorist gebruikt om bloemen en geschenken te sturen. Ze hebben een betrouwbare dienst voor het leveren van verse bloemen en geschenken van topkwaliteit waarbij elke bestelling perfect wordt afgeleverd.

Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020 702 8100

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Productgroepen
bloemen
Merken
bloemen
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal