Greetz reviews & ervaringen

www.greetz.nl
 
2.9 (145)
greetz

145 Greetz reviews

 
(8)
 
(8)
 
(5)
 
(32)
 
(103)
Terug naar overzichtspagina
Bekijk webwinkel
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
103 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4
Volgorde

Bezorgdatum 2 kaarten omgewisseld

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb gisteren 2 kaarten besteld. Eén voor mijn schoonvader die eind oktober 80 word en één voor schoonouders die eind november 50 jaar getrouwd zijn. Bij de bevestigingsmail, die je krijgt als je betaald hebt, zie ik dat de bezorgdatums door Greetz omgewisseld zijn. Ik heb direct gebeld met klantenservice maar hier konden zij niets meer aan doen. En dat 10 min. na de bestelling… Ze adviseerde om PostNL te bellen. PostNL vond het een raar verhaal en vond het ook gek omdat de kaarten ook nog in het proces zitten en niet aangeboden waren bij PostNL. Nogmaals gebeld maar in het systeem bij Greetz was niks misgegaan. Ik heb gevraagd of ik haar meerdere kon spreken maar dat ging niet en waarom want zij had toch al overleg gehad… Je krijgt een excuus maar that’s it.. Dit is voor mij de laatste bestelling geweest bij Greetz

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Voor de 2e keer niet op tijd geleverd

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voor de 2e keer wordt mijn bestelde ballon a 35€ 3 dagen te laat geleverd, dit ondanks dat ik zelfs nog voor extra leveringskosten heb betaald.
Ook niks van reactie gekregen op mijn 2 mails dus voor mij niet meer!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
2.7
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Belachelijke klantenservice. Kaars gekregen die zogenaamd zou knetteren . Er knetterde niets nakko...geschreven naar greetz geven ze gewoon toe dat op de site alles mooier wordt gemaakt dan in t echt dus helaas pindakaas . Nog nooit zo n achterlijk antwoord gekregen. Dus bestel NOOIT wat bij greetz want wat je ziet dat is dus mooier gemaakt dan het is volgens hun eigen medewerkers

TS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte ervaringen al 3 keer mis gegaan met bezorgen

Bestellen 
 
1.0

Vreselijk hoe deze organisatie te werk gaat ik ben nu al de derde keer gedupeerd en dan zeggen ze middels hun chat dat mijn bestelling verloren is. Mijn persoonlijke foto's en vervolgens is de chat niet meer bereikbaar. Dan bel je het nummer en moet je met mensen die in Suriname wonen het gesprek aangaan. Gelukkig had ik screenshots van de chat gemaakt want zonder bewijs willen ze ook nog eens doen alsof het aan jou ligt.
Nee ik ben diep en zwaar teleurgesteld in greetz en dat terwijl ik verslaafd ben aan het bestellen van de ballonnen die je kan personaliseren ik ben echt boos.
Hoe leuk hun site ook is adviseer ik een ieder om hier niet meer te bestellen want je hele verassing ligt gewoon op straat of komt nooit aan bij de persoon!!!!

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht !! Bezorging

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Kaarten zijn snel gemaakt
Mega duur
Maar de bezorging duurt tegen wording 4 dagen !!!!
Heel slecht

Je kan beter zelf een kaart sturen gaat sneller !!
En als je ze mailt duurt het een week voor antwoord !!

EV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte ervaringen (meer dan 1 keer)

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Laatste tijd hele slechte ervaringen met Greetz op het gebied van bezorgen en contact met de klantenservice en dat meerdere malen. Kaart met cadeau besteld, is alleen de kaart in een lege doos geleverd. Bij het melden krijg je vraag om foto's te sturen als bewijslast (dat moet je dan dus bij de ontvanger opvragen...) en het woord bewijslast schiet mij sowieso in het verkeerde keelgat, of dat ik het verzin en niets anders te doen heb. Verder heb ik 2 keer extra betaald om kaarten op een exacte datum te laten bezorgen, 9,99!! en kunnen ze het niet waar maken om deze echt op de exacte datum te laten bezorgen en krijg ik geen contact hierover, chat wordt gewoon afgesloten, als je een kritische vraag stelt waarom ze deze mogelijkheid voor veel extra geld bieden, als ze dit niet waar kunnen maken. Al jaren bij hen besteld maar ik ga toch een andere website gebruiken voor dit soort bestellingen

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

elza van der zee op 20 Juni 2025

Inderdaad mega slecht tegenwoordig

Marion Wolters op 14 Augustus 2025

Deze opmerking deel ik volledig. Greetz is uitermate geschikt voor het versturen van kaarten, maar blijft zeer ernstig in gebreke als je hun hulp nodig hebt. Zo ging er iets goed fout bij het drukken van onze uitnodigingen voor een huwelijksjubileum. De kaart was helemaal goed aangeleverd, maar door Greetz werd de tekst deels buiten de kaart gedrukt. Er gingen essentiële gegevens verloren. Ik kon geen contact krijgen. Van de drie telefoonnummers waaronder zij bereikbaar zou zijn bestaan er twéé niet en bij de derde krijg je te horen dat de telefoonlijnen niet bereikbaar zijn.
Via de chat krijg je vastgestelde antwoorden. Er wordt niet ingegaan op wat je zegt en alles is bij voorbaat jouw eigen schuld. Voor mij, vanaf heden, geen Greetz meer. Adviseer hun collega met de 2 in de naam. Die heeft een méér dan goede klantenservice.

Michelle Davids op 27 Augustus 2025

Nou precies dit wat je nu beschrijft is me al een paar keer overkomen de communicatie van ze en het feit dat ze bewijs willen van wat precies iets dat hun kwijt raken wat een gezeikkkkk

Reageer op deze review

Vaker dan eens teleurgesteld

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voor moederdag mijn schoonmoeder een bos bloemen en een kaartje toegezonden. Nu begrijp ik dat bloemen rond die tijd van het jaar wat duurder zijn, dat is geen probleem. Maar het 'boeket' wat toegezonden was voldeed bij lange na niet aan wat ik dacht te hebben besteld. In plaats van een boeket heeft mijn schoonmoeder 4 bloemen en een takje groen ontvangen, en dat voor de prijs van 25 euro, exclusief verzending en kaartje.
Bij contact met de klantenservice hierover werd mijn klacht niet serieus genomen, werd er kortaf, in slecht nederlands en lichtelijk geïrriteerd beantwoord en kon ze me, na veel aandringen, 5 euro tegoed doen.
Hoewel de chatfunctie van de klantenservice van Greerz ruimte lijkt te geven voor feedback op je gesprek was dit, nadat ik had aangegeven dat ik ontevreden was met de kwaliteit van het gesprek, niet mogelijk.

Ik zou willen dat dit mijn eerste slechte ervaring was maar ik heb vaker gehad dat kaarten en bloemen niet bezorgd werden en ik heb zelf een keer, in plaats van mijn eigen bestelde kerstkaarten, de voorgeschreven en gepersonaliseerde kerstkaarten van iemand anders binnen gekregen.

Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar het is me nu wel heel vaak overkomen bij Greerz wat er voor zorgt dat dit de laatste keer was dat ik daar iets heb besteld.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

maartje.imthorn@gmail.com op 02 September 2025

Hier idem dito.Wat een waardeloze toko is dit geworden. 2e keer dat mijn kaart niet aankwam bij mijn zoon. Ruim van te voren besteld en bedacht, dan krijgt hij hem maar eerder, beter dan later... 1 september was hij jarig, de kaart staat nog steeds op te verzenden...nooit geen greetz meer voor mij.

Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ballon, kaart en houder bestel, zou vrijdag bezorgd worden in het ziekenhuis.
Niet aangekomen, 1,5 dag op de chat gehangen.
Wachttijd 10 minuten is 3 uur dus, ben je bijna aan de beurt en dan springt de chat weer terug naar het begin, en kun je opnieuw beginnen, en zo 4 keer.
Bellen na 28 minuten heb ik het opgegeven, wachttijd was 6 minuten.
Nu komt het vandaag in t ziekenhuis aan, zal mij benieuwen.
Zoniet dan vorder ik mijn geld terug dmv van het programma opgelicht, zouden er meer moeten doen hier.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

kaarten

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

4 kaarten gepersonaliseerd verstuurd naar vier verschillende adressen. Blijkt bij bevestiging dat de adressen van alle vier de kaarten vervangen zijn door de laatste adres! Geprobeerd de klantenservice te bellen: kan alleen per mail (5 dagen wachten) of per chat waarbij je 45 minuten in de wachtrij wordt gezet. Ze kunnen er niets meer aan doen. Bij navraag bij anderen in mijn omgeving blijkt dat dit bij hen ook is overkomen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Simpel kaartje van 4,95 maar dan komen de bezorgkosten 9,99 voor een verzendbedrag van 1,14 bij Post.NL mensen laat je niet bedriegen door dit bedrijf!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Gebruiksonvriendelijke site.
Zelfs voor de review moet je moeite doen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos na 5 dagen nog niet bezorgd
Als ik 0 sterren zou kunnen geven had ik dat zeker gedaan

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Brievenbus bloemen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bloemen zijn 3 dagen te laat geleverd. Kreeg bezorgbevestiging op zaterdag. Zijn uiteindelijk dinsdag bezorgd. Waren helemaal slap alle blaadjes vielen er gelijk af.

MG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaarten : 38 uitnodigingen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een waardeloos systeem. Om te maken , weinig mogelijkheden . Na veel onduidelijke stappen adreslijst kunnen invoeren. Hierna genept worden bij verzenden met de porto … Makers website hebben gebruiksvriendelijkheid over het hoofd gezien.
Nooit meer Greetz

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

boeket kastanje

Service 
 
1.0

Ik heb een heel leuk (dacht ik) boeket laten bezorgen bij iemand, blijkt het een boeket te zijn met meer blad dan bloem, het lijkt totaal niet op de foto. Op de foto staan mooie witte, oranje en rode bloemen nou er zaten denk ik 2 bloemen in, de rest is allemaal blad. Ik voel mij opgelicht! Slechte ervaring met deze bestelling ben ook skeere student dus was rib uit mn lijf dit bosje opgeraapte bladeren

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ballon

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Wat een ellende op woensdag een ballon bestellen voor een flinke prijs.
Zaterdag nog niets en contact opgenomen, dat konden ze niet zien wat er loos was.
Maandag weer contact en blijkt het niet verzonden te zijn.

Ze gaan alsnog verzenden, deze komt dan op dinsdag aan staat er geen afzender of niets vermeld.
Weer contact gezocht omdat het nu bijna een week later is en nog steeds niet goed. Het enige wat ze kunnen doen is sorry en ik kan een code voor €5 krijgen.
Daar heb ik ook weinig aan want ga hier nooit weer wat bestellen.
Greetz wat een ellende, overal kunnen fouten ontstaan maar los het dan ook fatsoenlijk op.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verjaardagskaart en cadeau

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Mijn bestelling is niet geleverd. Ik vind het allemaal tegenvallen ma de overname afgelopen jaren, maar toch geprobeerd te blijven bestellen. Maar na mijn laatste ervaring en slechte service zonder oplossing (2 keer live chat met slechte ervaring, nummer klanten service geprobeerd maar is niet meer operationeel, je wordt naar de chat weer doorverwezen), ben ik dan nu echt klaar met Greetz.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

kaart en ballon

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Kaart en ballon voor jarige tijdig besteld en betaald.
Gister (vrijdag) op dag van geplande bezorging, 's ochtends mail gekregen dat bestelling onderweg was. Echter is het daar ook bij gebleven. Betrokkene heeft nooit iets ontvangen, ook geen bericht van wel geweest maar niemand thuis. Ook ik als besteller heb geen bericht meer ontvangen, track-en trace pagina niet te bereiken/vinden.
Vandaag contact met klantenservice, heb meer dan half uur moeten wachten op chat sessie. Kaart en ballon zouden evt. maandag of dinsdag als nog bezorgd kunnen worden, niet eens vandaag 1 dag later.... een belachelijk voorstel natuurlijk voor iemand die op een bepaalde dag jarig is. Wordt er ook nog gezegd dat het moeilijk bezorgen is , bij iemand die niet thuis is......... alsof dat mijn schuld is. Zij zijn een bezorgservice, die daar oplossingen voor moeten zoeken en bovendien hadden ze dan in ieder geval een bericht moeten achterlaten. Geld krijg ik ook niet terug, wordt op je account gestort, zodat je dus nog weer een keer zaken met hen moet doen om je geld a.h.w. terug te krijgen.
Hopeloos dus. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd !!!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2x boeket en kaart + fles CAVA

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

In 30 dagen tijd 2x laten bezorgen bij Greetz. Begin maart ben ik 3 dagen bezig geweest met chatten ( want bellen kan je niet ) - uren ingestoken om mijn "verrassingscadeau"- fles wijn, kaartje en boeket laten bezorgen. Maar liefst 5 dagen later is het cadeau geleverd! ik was boos en heb klachten ingediend op mijn klachten is geen enkele sorry of berichtje voor teruggekomen.. een hele stomme fout van mij - heb ik afgelopen vrijdag weer een boeket en kaartje laten bezorgen - leverdatum stond weer netjes bij - 2 april tussen 11 en 16 uur ... helaas heeft mijn vriendinnetje tot heden geen boeket en kaart mogen ontvangen! en ik ben weer eindeloos aan het chatten! - kan je beter tegen de muur praten ! zo hopeloos! Klaar mee! ik ben zo teleurgesteld in Greetz en raad ik het iedereen af!!! mijn Greetz app is bij deze voor ALTIJD VERWIJDERD! Nooit meer!

SW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Kaart bij Greetz besteld op donderdag voor zaterdag. De kaart is nog steeds niet bezorgd. Ik moet wachten.... schuld van PostNL..... Schandalig. Einde Greetz voor mij. Is niet de eerste keer en ik hoor er meerdere mensen over. Gelukkig geen bloemen besteld... zouden dor aankomen!

AI
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

verjaardagskaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

k heb dezelfde slechte ervaring met Greetz.
Binnen 2 maanden of een halve tekst verzonden of helemaal geen kaart verzonden.
Klantendienst antwoord niet op mijn mails, al 5 x verzonden.
Dus mensen: Bestel helemaal niets op die site.
Een stelletje prutsers!!!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

kaart

Levering 
 
1.0

Dit jaar (2021) zijn er zeker 2 kaarten niet aangekomen. Je krijgt ook geen track and trace (voorheen wel). Via de app staat alleen op de bus gedaan. Hoe weet je dan of je kaart is aangekomen. Antwoord van een medewerker de klantenservice zegt dat kun je via de ontvanger achterhalen. De kaart kan nog een keer worden verstuurd of je kan een voucher krijgen. Omdat hij ook bij 2e keer niet is aangekomen heb ik mijn geld teruggevraagd en dat heb ik ook gekregen maar ik zal geen gebruik meer maken van Greetz

DG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kapotte taart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Taart is kapot en de tekst staat er maar half op. Krijg m’n geld ondanks dat niet terug. Super slechte service! Maar wel op de website zetten dat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan, hou toch op!

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Maak service niet waar.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op de website staat dat ze 7 dagen per week leveren. Afgelopen zondag besteld voor een verjaardag op woensdag. Blijkt pas op donderdag geleverd kunnen worden ivm Koningsdag. (Dit is echt maar 1 dag en geen 4). Maar oké toch maar besteld. Blijkt de bestelling vandaag ook nog niet geleverd te zijn, ghrrr.
Ben benieuwd of ze idd het geld terugstorten.
Opvallend trouwens dat de reviews niet op hun eigen webpagina te lezen zijn.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Geen bezorging en geen reactie

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een belangrijke kaart met brievenbus bloemen op 29 jan besteld en betaald voor bezorging op 1 feb, ook extra betaald 3.95 plus 2.95 voor snellere levering. Vandaag woe 3 feb nog steeds geen bezorging. 2x al gemaild naar klanten service zonder reactie. Erg jammer dat dit gebeurd. Snap best dat t druk is met de post maar laat mensen niet zolang wachten zonder enige reactie en laat ze vooral niet extra betalen als je geen service kan bieden. Voor mijn geen bestellingen meer bij greetz

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Boeven zijn het

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Een rouwkaart laten verzenden, nou ja proberen te laten verzenden want dit is dus niet gebeurd.
Aangegeven dat ik graag een reactie wilde door het uitblijven van een reactie of bevestiging maar op geen enkele manier wil Greetz reageren, niet via de chat en al helemaal niet via e-mail.

Dat ze als een soort van Politici menen dat je moet stelen van de mensen die dankzij een 'pandemie' toch niet anders kunnen is tot daar aan toe, maar dat ze dat ook doen bij rouwkaarten.

Dat ze allemaal in de directie daar persoonlijk mogen ervaren wat ik heb ervaren, en dan mogen ze die €3,81 in centen op een plek stoppen waar de zon niet schijnt, graag inbrengen zonder glijmiddel.
(laat maar oxideren daar)

Boeven zijn het

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Wat een busbedrijf! WAARDELOOS!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik bestel nooit meer bij greetz, ik heb nog nooit zoveel afgezien !

RS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos bedrijf, slechte klachtafhandeling, levering onbetrouwbaar, koeriers onbetrouwbaar,

SH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer onbetrouwbare bezorging

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Helaas zeer slechte ervaring met Greetz. Mooi boeket besteld voor verjaardag vriend. Kreeg bericht van Greetz dat geadresseerde niet thuis was, terwijl hij de hele dag en avond thuis was geweest. Twee dagen later bericht dat bloemen waren afgeleverd. Maar dat bleek niet waar! Schandalig. Klacht ingediend. Greetz meldde nog dat bezorger bloemen echt had afgeleverd... Maar aan welk adres is me een raadsel. Na chatten en mailen met Greetz werden bloemen 5 dagen later uiteindelijk bezorgd

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

WAARDELOOS

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloze service
Ruim van tevoren bloemen,fles en kaart besteld bij greetz
Toeslag betaald om op zondag te leveren want ze leveren immers 7 dagen per week
Ivm corona kunnen we niet naar verjaardag van onze dochter maar hoe leuk zal het zijn als onze verrassing gebracht wordt
Niet dus niet geleverd en 2 dagen later nog niets
Bellen kan niet ivm corona 3e mail verstuurd niks dus
Nooit iets bestellen. Super slecht bedrijf WAARDELOOS !!!

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
103 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
greetz
 
2.9 (145)
2.
MegaGadgets
 
5.8 (4)

Wij zijn benieuwd naar jouw Greetz ervaring

Wenskaarten versturen kun je eenvoudig met Greetz. Greetz is Marktleider in Nederland met haar online kaarten service. U maakt eenvoudig een gepersonaliseerde kaart welke vervolgens thuis wordt bezorgd.

Naast wenskaarten kun je op Greetz.nl ook bloemen, ballonnen, taarten, gebak, chocolade en zelfs dranken laten bezorgen. En dat is nog niet alles. Alle mogelijke kado's zijn te versturen met Greetz. Verras vandaag nog iemand op een echt bijzondere manier met Greetz!

Wat is uw ervaring met Greetz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Greetz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Greetz reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Merken
Greetz
Afhalen mogelijk
nee