Greetz reviews

www.greetz.nl
 
3.5 (77)

77 Greetz reviews

 
(6)
 
(7)
 
(3)
 
(19)
 
(45)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
45 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5
Volgorde

0 sterren

Levering 
 
1.0

Vrijdag 13/9 heb ik een ballonkado besteld welke zaterdag 14/9 bezorgd zou worden (ik kon een bezorgdatum kiezen en daar stond ook 14/9 bij). Dat wordt ntb bevestigd in een mailtje die ik van Greetz ontvang.
Vervolgens volg ik het pakket op zaterdag 14/9 en zie om ca 15u dat de ballonnen nog niet zijn bezorgd waarop ik via de chat contact met Greetz zoek. Prima service en de medewerkster geeft aan te wachten tot 18u. Gedaan, maar nog geen bevestiging in de track en tracé dat de ballonnen bezorgd zijn.
En dat na al die beloftes en ook keuze mogelijkheid wanneer je je pakket kan laten bezorgen.

Maandag 16/9 om 7.45u krijg ik een sms dat mijn pakket bezorgd is op maandag 16/9 om 7.15u ??!!
Daar betaal ik dus nooit geen €27 meer voor!
En ik lees 100% tevredenheids garantie op de site?!

Ik vind het ontzettend jammer, aangezien ik in het verleden nooit problemen met de bestelling en de bezorging heb gehad. Wellicht kunnen ze beter weer bezorgzaken gaan doen met PostNL ipv Packs.
De ballonnen waren voor mijn op zaterdag 14/9 jarige nichtje die 5 jaar werd...
Dit was voor mij iig de laatste keer Greetz. Al deze teleurstelling is mij opnieuw geen €27 en onzekerheid meer waard.

Marjolein Willems

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
2.8

Erg slecht bedrijf. Pretendeert 100% tevredenheidsgarantie, maar als het kon zou ik ze 0 sterren geven.

De bloemen, vaas en kaart welke ik besteld had voor een verjaardag zijn nooit geleverd.
Het bezorgbedrijf waarmee Greetz samenwerkt, Packs, levert half werk (Zie ook de recensies bij Packs zelf). Ook hebben zijn geen afhaalpunten, zoals PostNL, DHL, UPS, en DPS. Als de ontvanger niet thuis is, wordt het daarom al snel heel moeilijk om de bestelling nog te ontvangen.

Uiteindelijk heb ik een cadeau bij BOL besteld: snel en betrouwbaar!
Nooit meer bij Greetz. Mijn geld ben ik kwijt (retourneren van het aankoopbedrag is geen mogelijkheid), en de jarige job heeft de Greetz bestelling nooit ontvangen. Slechtste winkelervaring die ik in jaren heb gehad.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht !!

Beoordeling 
 
1.5

Krijg mail dat bezorg adres onjuist is terwijl dit wel correct was. Was in de ochtend .. pakket kon niet nageleverd worden .. na aandringen zou mijn geld terug gestort worden . Wordt zonder nadere aankondiging en dus tegen mijn wens in .. ballon alsnog geleverd (gek hè adres was toch onjuist!!) maar wel twee dagen later .. zou het een ieder afraden iets bij greetz te bestellen

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

SLECHT ZEG!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Gister een fles bubbels en een kaart besteld voor 21 euro. Voor een collega. Vanmorgen een mail gehad dat het geleverd was maar dat ze niet thuis was dus dat er een kaartje in de bus is gedaan met de buren erop waar het is afgegeven.
Nu 6 uur later (alweer einde vd dag) mijn collega gevraagd of ze thuis was. Ze zegt ja ik ben de hele dag thuis geweest. Maar ze heeft geen bel gehoord EN geen kaartje in de bus gehad.
Ik net gebeld naar Greetz Klanten service. '' het is afgeleverd bij buren op nummer... maar spijtig genoeg was er geen kaartje in haar bus gedaan'' HOE MOET ZIJ DAN WETEN DAT ER IETS GELVERD WAS?!!?! zooveelste keer.. Nooit meer!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte - geen levering

Beoordeling 
 
1.8

Een week voor mijn dochter haar verjaardag een mooie kaart met vallon besteld. Alles gewoon op voorraad.
Savonds laat voordat het de volgende dag bezorgd zou worden krijg ik een mail waarin staat dat het tot hun spijt niet geleverd kan worden.
Dus niet eens de kans om iets anders te bestellen. Ook die avond in de chat gezeten maar 0.0 reaktie. De volgende ochtend maar weer die chat in en wederom excuses.... Geen serieuse reaktie op waarom en hoe....afschuiven op andere afdelingen....slechte communicatie dus in t bedrijf....

Ik ga dus over op zelf kaarten etc kopen en versturen....
Greetz nooit meer !

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Kaart nog niet bezorgd

Beoordeling 
 
2.8

We hadden voor mijn schoonvader een kaart met foto besteld. Die zou afgelopen vrijdag, op zijn verjaardag, bezorgd worden. Hij heeft de kaart nog steeds niet ontvangen. Volgens Greetz ligt de fout bij PostNL, omdat Greetz afhankelijk is van PostNL voor de bezorging. Helaas is dit niet de eerste keer dat een kaart niet, of veel te laat, aankomt.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bedrog

Beoordeling 
 
2.8

Op zondag was mijn zoon jarig, 18 speciale leeftijd! Ballon met kaart besteld, 11.95 verzendkosten, maar ja, op zondag vooruit maar! Gewoon niet geleverd!!! Ja, op maandag, maar dat wil ik niet, de verrassing is eraf!!
Echt bedrogen voel ik me, domme excuses, wat heb je eraan!!
Dus Ik bestel nooit weer wat bij Greetz!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Misleidend

Beoordeling 
 
2.8

Groot op de website bij Greetz. Vandaag besteld morgen in huis.
Haal deze slogan eraf als je iets niet waar kunt maken of na kunt komen.

GE
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Opgelicht

Beoordeling 
 
1.0

Ik zie het al. Ik ben er gewoon dus ingestonken, net als de rest.
Twee bossen bloemen besteld voor Moederdag, duur ook. Zouden gisteren geleverd worden, maar nee hoor. Een track of trace code beweegt wel, maar ja...of ze gaan leveren vandaag...De andere bos hangt in een depot. En klantenservice laat een djealise zien die nergens op reageert. 10 minuten een chatvenster waar geen enkele reaktie komt , na een half uur in de wacht te hebben gestaan, met 38 anderen.

Treurig dat je zo je geld moet verdienen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

brievenbuspakketje bloemetje past niet in de bus!!!!!

Beoordeling 
 
2.8

Wat greetz beloofd maakt hij niet waar!

Helaas de verjaardagsverrassing viel totaal in het water.
Een leuke kaart met een brievenbuspakketje, een klein bloemetje, kwam niet op vrijdag in de brievenbus, het paste niet. Het is een normale brievenbus in een flatgebouw.
Echter wel een kaartje met de mededeling dat het bij de primera kon worden opgehaald op werkdagen.
Het pakketje lag er niet op maandag, maar echter op dinsdag, dus u kunt begrijpen dat het bloemetje er niet erg fleurig meer uitzag na 4 dagen extra in de verpakking te zitten.

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
45 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5

Greetz informatie

Algemene informatie

Merken
Greetz
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Afhalen mogelijk
nee