Ik heb gisteren 2 kaarten besteld. Eén voor mijn schoonvader die eind oktober 80 word en één voor schoonouders die eind november 50 jaar getrouwd zijn. Bij de bevestigingsmail, die je krijgt als je betaald hebt, zie ik dat de bezorgdatums door Greetz omgewisseld zijn. Ik heb direct gebeld met klantenservice maar hier konden zij niets meer aan doen. En dat 10 min. na de bestelling… Ze adviseerde om PostNL te bellen. PostNL vond het een raar verhaal en vond het ook gek omdat de kaarten ook nog in het proces zitten en niet aangeboden waren bij PostNL. Nogmaals gebeld maar in het systeem bij Greetz was niks misgegaan. Ik heb gevraagd of ik haar meerdere kon spreken maar dat ging niet en waarom want zij had toch al overleg gehad… Je krijgt een excuus maar that’s it.. Dit is voor mij de laatste bestelling geweest bij Greetz
Voor de 2e keer wordt mijn bestelde ballon a 35€ 3 dagen te laat geleverd, dit ondanks dat ik zelfs nog voor extra leveringskosten heb betaald.
Ook niks van reactie gekregen op mijn 2 mails dus voor mij niet meer!
Belachelijke klantenservice. Kaars gekregen die zogenaamd zou knetteren . Er knetterde niets nakko...geschreven naar greetz geven ze gewoon toe dat op de site alles mooier wordt gemaakt dan in t echt dus helaas pindakaas . Nog nooit zo n achterlijk antwoord gekregen. Dus bestel NOOIT wat bij greetz want wat je ziet dat is dus mooier gemaakt dan het is volgens hun eigen medewerkers
Vreselijk hoe deze organisatie te werk gaat ik ben nu al de derde keer gedupeerd en dan zeggen ze middels hun chat dat mijn bestelling verloren is. Mijn persoonlijke foto's en vervolgens is de chat niet meer bereikbaar. Dan bel je het nummer en moet je met mensen die in Suriname wonen het gesprek aangaan. Gelukkig had ik screenshots van de chat gemaakt want zonder bewijs willen ze ook nog eens doen alsof het aan jou ligt.
Nee ik ben diep en zwaar teleurgesteld in greetz en dat terwijl ik verslaafd ben aan het bestellen van de ballonnen die je kan personaliseren ik ben echt boos.
Hoe leuk hun site ook is adviseer ik een ieder om hier niet meer te bestellen want je hele verassing ligt gewoon op straat of komt nooit aan bij de persoon!!!!
Kaarten zijn snel gemaakt
Mega duur
Maar de bezorging duurt tegen wording 4 dagen !!!!
Heel slecht
Je kan beter zelf een kaart sturen gaat sneller !!
En als je ze mailt duurt het een week voor antwoord !!
Laatste tijd hele slechte ervaringen met Greetz op het gebied van bezorgen en contact met de klantenservice en dat meerdere malen. Kaart met cadeau besteld, is alleen de kaart in een lege doos geleverd. Bij het melden krijg je vraag om foto's te sturen als bewijslast (dat moet je dan dus bij de ontvanger opvragen...) en het woord bewijslast schiet mij sowieso in het verkeerde keelgat, of dat ik het verzin en niets anders te doen heb. Verder heb ik 2 keer extra betaald om kaarten op een exacte datum te laten bezorgen, 9,99!! en kunnen ze het niet waar maken om deze echt op de exacte datum te laten bezorgen en krijg ik geen contact hierover, chat wordt gewoon afgesloten, als je een kritische vraag stelt waarom ze deze mogelijkheid voor veel extra geld bieden, als ze dit niet waar kunnen maken. Al jaren bij hen besteld maar ik ga toch een andere website gebruiken voor dit soort bestellingen
elza van der zee op 20 Juni 2025
Inderdaad mega slecht tegenwoordig
Marion Wolters op 14 Augustus 2025
Deze opmerking deel ik volledig. Greetz is uitermate geschikt voor het versturen van kaarten, maar blijft zeer ernstig in gebreke als je hun hulp nodig hebt. Zo ging er iets goed fout bij het drukken van onze uitnodigingen voor een huwelijksjubileum. De kaart was helemaal goed aangeleverd, maar door Greetz werd de tekst deels buiten de kaart gedrukt. Er gingen essentiële gegevens verloren. Ik kon geen contact krijgen. Van de drie telefoonnummers waaronder zij bereikbaar zou zijn bestaan er twéé niet en bij de derde krijg je te horen dat de telefoonlijnen niet bereikbaar zijn.
Via de chat krijg je vastgestelde antwoorden. Er wordt niet ingegaan op wat je zegt en alles is bij voorbaat jouw eigen schuld. Voor mij, vanaf heden, geen Greetz meer. Adviseer hun collega met de 2 in de naam. Die heeft een méér dan goede klantenservice.
Michelle Davids op 27 Augustus 2025
Nou precies dit wat je nu beschrijft is me al een paar keer overkomen de communicatie van ze en het feit dat ze bewijs willen van wat precies iets dat hun kwijt raken wat een gezeikkkkk
Voor moederdag mijn schoonmoeder een bos bloemen en een kaartje toegezonden. Nu begrijp ik dat bloemen rond die tijd van het jaar wat duurder zijn, dat is geen probleem. Maar het 'boeket' wat toegezonden was voldeed bij lange na niet aan wat ik dacht te hebben besteld. In plaats van een boeket heeft mijn schoonmoeder 4 bloemen en een takje groen ontvangen, en dat voor de prijs van 25 euro, exclusief verzending en kaartje.
Bij contact met de klantenservice hierover werd mijn klacht niet serieus genomen, werd er kortaf, in slecht nederlands en lichtelijk geïrriteerd beantwoord en kon ze me, na veel aandringen, 5 euro tegoed doen.
Hoewel de chatfunctie van de klantenservice van Greerz ruimte lijkt te geven voor feedback op je gesprek was dit, nadat ik had aangegeven dat ik ontevreden was met de kwaliteit van het gesprek, niet mogelijk.
Ik zou willen dat dit mijn eerste slechte ervaring was maar ik heb vaker gehad dat kaarten en bloemen niet bezorgd werden en ik heb zelf een keer, in plaats van mijn eigen bestelde kerstkaarten, de voorgeschreven en gepersonaliseerde kerstkaarten van iemand anders binnen gekregen.
Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar het is me nu wel heel vaak overkomen bij Greerz wat er voor zorgt dat dit de laatste keer was dat ik daar iets heb besteld.
maartje.imthorn@gmail.com op 02 September 2025
Hier idem dito.Wat een waardeloze toko is dit geworden. 2e keer dat mijn kaart niet aankwam bij mijn zoon. Ruim van te voren besteld en bedacht, dan krijgt hij hem maar eerder, beter dan later... 1 september was hij jarig, de kaart staat nog steeds op te verzenden...nooit geen greetz meer voor mij.
Ballon, kaart en houder bestel, zou vrijdag bezorgd worden in het ziekenhuis.
Niet aangekomen, 1,5 dag op de chat gehangen.
Wachttijd 10 minuten is 3 uur dus, ben je bijna aan de beurt en dan springt de chat weer terug naar het begin, en kun je opnieuw beginnen, en zo 4 keer.
Bellen na 28 minuten heb ik het opgegeven, wachttijd was 6 minuten.
Nu komt het vandaag in t ziekenhuis aan, zal mij benieuwen.
Zoniet dan vorder ik mijn geld terug dmv van het programma opgelicht, zouden er meer moeten doen hier.
4 kaarten gepersonaliseerd verstuurd naar vier verschillende adressen. Blijkt bij bevestiging dat de adressen van alle vier de kaarten vervangen zijn door de laatste adres! Geprobeerd de klantenservice te bellen: kan alleen per mail (5 dagen wachten) of per chat waarbij je 45 minuten in de wachtrij wordt gezet. Ze kunnen er niets meer aan doen. Bij navraag bij anderen in mijn omgeving blijkt dat dit bij hen ook is overkomen.
Bloemen zijn 3 dagen te laat geleverd. Kreeg bezorgbevestiging op zaterdag. Zijn uiteindelijk dinsdag bezorgd. Waren helemaal slap alle blaadjes vielen er gelijk af.
Wat een waardeloos systeem. Om te maken , weinig mogelijkheden . Na veel onduidelijke stappen adreslijst kunnen invoeren. Hierna genept worden bij verzenden met de porto … Makers website hebben gebruiksvriendelijkheid over het hoofd gezien.
Nooit meer Greetz
Ik heb een heel leuk (dacht ik) boeket laten bezorgen bij iemand, blijkt het een boeket te zijn met meer blad dan bloem, het lijkt totaal niet op de foto. Op de foto staan mooie witte, oranje en rode bloemen nou er zaten denk ik 2 bloemen in, de rest is allemaal blad. Ik voel mij opgelicht! Slechte ervaring met deze bestelling ben ook skeere student dus was rib uit mn lijf dit bosje opgeraapte bladeren
Wat een ellende op woensdag een ballon bestellen voor een flinke prijs.
Zaterdag nog niets en contact opgenomen, dat konden ze niet zien wat er loos was.
Maandag weer contact en blijkt het niet verzonden te zijn.
Ze gaan alsnog verzenden, deze komt dan op dinsdag aan staat er geen afzender of niets vermeld.
Weer contact gezocht omdat het nu bijna een week later is en nog steeds niet goed. Het enige wat ze kunnen doen is sorry en ik kan een code voor €5 krijgen.
Daar heb ik ook weinig aan want ga hier nooit weer wat bestellen.
Greetz wat een ellende, overal kunnen fouten ontstaan maar los het dan ook fatsoenlijk op.
Mijn bestelling is niet geleverd. Ik vind het allemaal tegenvallen ma de overname afgelopen jaren, maar toch geprobeerd te blijven bestellen. Maar na mijn laatste ervaring en slechte service zonder oplossing (2 keer live chat met slechte ervaring, nummer klanten service geprobeerd maar is niet meer operationeel, je wordt naar de chat weer doorverwezen), ben ik dan nu echt klaar met Greetz.
Kaart en ballon voor jarige tijdig besteld en betaald.
Gister (vrijdag) op dag van geplande bezorging, 's ochtends mail gekregen dat bestelling onderweg was. Echter is het daar ook bij gebleven. Betrokkene heeft nooit iets ontvangen, ook geen bericht van wel geweest maar niemand thuis. Ook ik als besteller heb geen bericht meer ontvangen, track-en trace pagina niet te bereiken/vinden.
Vandaag contact met klantenservice, heb meer dan half uur moeten wachten op chat sessie. Kaart en ballon zouden evt. maandag of dinsdag als nog bezorgd kunnen worden, niet eens vandaag 1 dag later.... een belachelijk voorstel natuurlijk voor iemand die op een bepaalde dag jarig is. Wordt er ook nog gezegd dat het moeilijk bezorgen is , bij iemand die niet thuis is......... alsof dat mijn schuld is. Zij zijn een bezorgservice, die daar oplossingen voor moeten zoeken en bovendien hadden ze dan in ieder geval een bericht moeten achterlaten. Geld krijg ik ook niet terug, wordt op je account gestort, zodat je dus nog weer een keer zaken met hen moet doen om je geld a.h.w. terug te krijgen.
Hopeloos dus. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd !!!!
In 30 dagen tijd 2x laten bezorgen bij Greetz. Begin maart ben ik 3 dagen bezig geweest met chatten ( want bellen kan je niet ) - uren ingestoken om mijn "verrassingscadeau"- fles wijn, kaartje en boeket laten bezorgen. Maar liefst 5 dagen later is het cadeau geleverd! ik was boos en heb klachten ingediend op mijn klachten is geen enkele sorry of berichtje voor teruggekomen.. een hele stomme fout van mij - heb ik afgelopen vrijdag weer een boeket en kaartje laten bezorgen - leverdatum stond weer netjes bij - 2 april tussen 11 en 16 uur ... helaas heeft mijn vriendinnetje tot heden geen boeket en kaart mogen ontvangen! en ik ben weer eindeloos aan het chatten! - kan je beter tegen de muur praten ! zo hopeloos! Klaar mee! ik ben zo teleurgesteld in Greetz en raad ik het iedereen af!!! mijn Greetz app is bij deze voor ALTIJD VERWIJDERD! Nooit meer!
Kaart bij Greetz besteld op donderdag voor zaterdag. De kaart is nog steeds niet bezorgd. Ik moet wachten.... schuld van PostNL..... Schandalig. Einde Greetz voor mij. Is niet de eerste keer en ik hoor er meerdere mensen over. Gelukkig geen bloemen besteld... zouden dor aankomen!
k heb dezelfde slechte ervaring met Greetz.
Binnen 2 maanden of een halve tekst verzonden of helemaal geen kaart verzonden.
Klantendienst antwoord niet op mijn mails, al 5 x verzonden.
Dus mensen: Bestel helemaal niets op die site.
Een stelletje prutsers!!!!
Dit jaar (2021) zijn er zeker 2 kaarten niet aangekomen. Je krijgt ook geen track and trace (voorheen wel). Via de app staat alleen op de bus gedaan. Hoe weet je dan of je kaart is aangekomen. Antwoord van een medewerker de klantenservice zegt dat kun je via de ontvanger achterhalen. De kaart kan nog een keer worden verstuurd of je kan een voucher krijgen. Omdat hij ook bij 2e keer niet is aangekomen heb ik mijn geld teruggevraagd en dat heb ik ook gekregen maar ik zal geen gebruik meer maken van Greetz
Taart is kapot en de tekst staat er maar half op. Krijg m’n geld ondanks dat niet terug. Super slechte service! Maar wel op de website zetten dat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan, hou toch op!
Op de website staat dat ze 7 dagen per week leveren. Afgelopen zondag besteld voor een verjaardag op woensdag. Blijkt pas op donderdag geleverd kunnen worden ivm Koningsdag. (Dit is echt maar 1 dag en geen 4). Maar oké toch maar besteld. Blijkt de bestelling vandaag ook nog niet geleverd te zijn, ghrrr.
Ben benieuwd of ze idd het geld terugstorten.
Opvallend trouwens dat de reviews niet op hun eigen webpagina te lezen zijn.
Een belangrijke kaart met brievenbus bloemen op 29 jan besteld en betaald voor bezorging op 1 feb, ook extra betaald 3.95 plus 2.95 voor snellere levering. Vandaag woe 3 feb nog steeds geen bezorging. 2x al gemaild naar klanten service zonder reactie. Erg jammer dat dit gebeurd. Snap best dat t druk is met de post maar laat mensen niet zolang wachten zonder enige reactie en laat ze vooral niet extra betalen als je geen service kan bieden. Voor mijn geen bestellingen meer bij greetz
Een rouwkaart laten verzenden, nou ja proberen te laten verzenden want dit is dus niet gebeurd.
Aangegeven dat ik graag een reactie wilde door het uitblijven van een reactie of bevestiging maar op geen enkele manier wil Greetz reageren, niet via de chat en al helemaal niet via e-mail.
Dat ze als een soort van Politici menen dat je moet stelen van de mensen die dankzij een 'pandemie' toch niet anders kunnen is tot daar aan toe, maar dat ze dat ook doen bij rouwkaarten.
Dat ze allemaal in de directie daar persoonlijk mogen ervaren wat ik heb ervaren, en dan mogen ze die €3,81 in centen op een plek stoppen waar de zon niet schijnt, graag inbrengen zonder glijmiddel.
(laat maar oxideren daar)
Boeven zijn het
Helaas zeer slechte ervaring met Greetz. Mooi boeket besteld voor verjaardag vriend. Kreeg bericht van Greetz dat geadresseerde niet thuis was, terwijl hij de hele dag en avond thuis was geweest. Twee dagen later bericht dat bloemen waren afgeleverd. Maar dat bleek niet waar! Schandalig. Klacht ingediend. Greetz meldde nog dat bezorger bloemen echt had afgeleverd... Maar aan welk adres is me een raadsel. Na chatten en mailen met Greetz werden bloemen 5 dagen later uiteindelijk bezorgd
Waardeloze service
Ruim van tevoren bloemen,fles en kaart besteld bij greetz
Toeslag betaald om op zondag te leveren want ze leveren immers 7 dagen per week
Ivm corona kunnen we niet naar verjaardag van onze dochter maar hoe leuk zal het zijn als onze verrassing gebracht wordt
Niet dus niet geleverd en 2 dagen later nog niets
Bellen kan niet ivm corona 3e mail verstuurd niks dus
Nooit iets bestellen. Super slecht bedrijf WAARDELOOS !!!
Wat is uw ervaring met Greetz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Greetz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Greetz reviews lezen.