Greetz reviews

www.greetz.nl
 
3.3 (97)

97 Greetz reviews

 
(7)
 
(8)
 
(4)
 
(21)
 
(60)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
60 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6
Volgorde

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Herhaaldelijk cadeautjes en bloemen besteld en werkelijk nog niet een keer is het goed gegaan.
Kaartjes worden vergeten, bloemen niet op tijd gebracht en na een week moet je er dan zelf achteraan bellen en weet niemand wat.
Nooit meer.

NS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Drama

Beoordeling 
 
2.0

Afspraken onmogelijk. Levering is een drama. En qua bloemen is kwaliteit een drama. Nooit meer

RS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichting

Beoordeling 
 
2.5

Zijn oplichters van de bovenste plank. Bestelling gaat snel, het betalen ook, maar leveren ho maar Wij gaan dit nu kenbaar maken in de landelijke media. Wij willen mensen die dit lezen waarschuwen om nooit meer iets te bestellen bij Greetz de oplichters

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Greetz negeert de klant

Beoordeling 
 
2.8

Nadat de bloemen voor Pasen 3 dagen te laat in waardeloze staat bezorgd werd zou ik na contact met de klantenservice na enkele werkdagen de kosten teruggestort krijgen. We zijn inmiddels 3 weken en 6 mails verder en nog steeds geen kosten terug geboekt. Je wordt dus gewoon genegeerd. Zeer slecht!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestel hier niet!

Beoordeling 
 
1.0

Bestel niet! Het pakket komt niet op de dag zelf aan. Er staat dat het is afgeleverd waardoor je gaat navragen bij de ontvanger. Verrassing is er dus helemaal af. Klantenservice geeft aan dat ik blij mag zijn dat het 1 dag later is geleverd en niet 3 dagen later! Daar is het dan mee afgedaan... wanneer ik aangeef dat dit geen service is en nooit meer bij ze bestel krijg ik als antwoord: fijne Pasen. Ze geven de huidige coronacrisis de schuld maar Greetz heeft al veel langer slechte reviews hierdoor. Er zijn genoeg aanbieders dus doe jezelf een plezier en bestel ergens anders!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klacht omdat bezorging van taart steeds wordt uitgesteld, nu al een hele week

Beoordeling 
 
2.0

ik heb een taart besteld voor 8 april. kreeg bericht van uitstel tot volgende dag. volgende dat verkeerde veel kleinere en in stukken vallende taart ontvangen. uren zitten te wachten voor een chat. toen heeft men de taart opnieuw besteld en belofte van levering op 10 april. op 10 april uitstel tot 11 april en nu weer bericht van uitstel tot 15 april. Dus een week te laat. Schandalig. Cancel de bestelling onmiddellijk en geef mij mijn geld zo spoedig mogelijk terug. Op vorige emails heb ook nooit een antwoord ontvangen, dus waarschijnlijk op deze ook niet, dus zal ik op allerlei proberen in de hoop dat ik geholpen word en zoals net weer gebeurde naar uren wachten werd er weer opgehangen. net nadat bij het eind van de wachtrij bereikt was. 1--RZ9QLZNDWX en herbesteld na fout 1-ENADD52DBP . Schandalig en ik wil de taart niet eens meer hebben en zal nooit meer bij Greetz bestellen

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Nooit meer Greetz

Beoordeling 
 
1.0

Op 21 maart bloemen voor ernstig zieke vriend besteld. Zouden 25 maart geleverd worden. Ik kreeg keurig mailtje dat mijn bestelling was verwerkt en die 25e maart geleverd zou worden. Eind van de middag maar eens op track en trace gekeken en daar stond tot mijn verbijstering dat bestelling was aangemeld, maar verder niets. Gebeld naar klantenservice en daarna via live chat 45 minuten in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat bloemen inderdaad niet warebn geleverd. Geen excuus, niets! Wel het aanbod om de bestelling nogmaals te plaatsen. Maar totaal geen vertrouwen meer in Greetz. Waarom niet even een mailtje gestuurd dat er iets mis was gegaan? Voor mij was dit de allerlaatste keer dat ik iets bij Greetz besteld heb.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nooit meer Greetz

Beoordeling 
 
1.0

Voor mij nooit meer Greetz, kaarten komen standaard 2 dagen te laat of zelfs helemaal niet aan! En altijd ligt het aan postnl! Kennelijk val ik dus altijd onder die 2% die te laat/ niet bezorgd word en waar Greetz zich makkelijk achter kan verschuilen. De groeten Greetz, ik stap over. Aanbieders genoeg!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Greetz.nl

Beoordeling 
 
1.0

Ik bestel al jaar en dag alles via online websites. Ik ben helemaal niet tevreden over mijn aankoop bij Greetz. Ik durf zelf te zeggen dat dit de laatste keer is dat ik daar iets koop. Ik had een boeket bloemen besteld voor de verjaardag van mijn moeder. Op haar verjaardag heeft ze dit niet aangekregen. Dit kan best mogelijk zijn aangezien ze is gaan ontbijten 's morgens. Maar dan beweren ze dat ze nog 2-maal hebben geprobeerd dit te leveren (een paar dagen later) en ze zou niet thuis zijn. Mijn moeder is een huisvrouw die amper buiten komt. Dat is gewoonweg niet mogelijk. Ik heb hierover een gesprek gehad met een telefoniste en zij viel mij letterlijk aan. Het zou de schuld van mijn moeder zijn omdat ze niet is thuis geweest. Ik heb dan gevraagd om mijn centjes te krijgen. Bovenop dat boertig gedrag van de telefoniste (haar naam wilde ze niet geven) kon ik fluiten naar mijn verzendkosten. Greetz.nl, nooit meer!

AN
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

KUT bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een week geleden een verjaardagskaart voor mijn dochter gemaakt en besteld en betaald.
Is bevestigd door Greetz en zou bezorgd zijn op de 26e, als afgesproken en bevestigd.
Niets is minder waar en helaas niet de eerste keer!
Is niet bezorgd op de verjaardagsdatum en tot nu toe nog steeds niet.
Heb klacht ingediend; geen reactie tot nu toe; behalve dat jou klacht is ontvangen.
Mijn advies:
NOOIT bestellen bij deze oplichters; een incapabel bedrijf wat zich sws verschuilt achter de bezorger PostNL
Heb ik niets mee te maken.
GREETZ FUCK YOU
KUT bedrijf
Kaartje to Go is veel beter

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review
60 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6

Greetz informatie

Algemene informatie

Merken
Greetz
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Afhalen mogelijk
nee