Greetz reviews & ervaringen

www.greetz.nl
 
2.9 (143)
greetz

143 Greetz reviews

 
(8)
 
(8)
 
(5)
 
(32)
 
(101)
Bekijk webwinkel
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Zeer slecht

Beoordeling 
 
2.7
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Belachelijke klantenservice. Kaars gekregen die zogenaamd zou knetteren . Er knetterde niets nakko...geschreven naar greetz geven ze gewoon toe dat op de site alles mooier wordt gemaakt dan in t echt dus helaas pindakaas . Nog nooit zo n achterlijk antwoord gekregen. Dus bestel NOOIT wat bij greetz want wat je ziet dat is dus mooier gemaakt dan het is volgens hun eigen medewerkers

TS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice

De levering door het bedrijf packs is waardeloos. Niet binnen de afgesproken tijd en 2 uur later. Daarna neergezet zonder toestemming. Pakket stinkt naar rook. Klantenservice greetz is nog slechter, denken niet mee en reageren zelfs niet meer in de chat. Pakket was aangekomen en dus bezorgt, dat het beschadigd is door rooklucht is vervelend, maar gaan ze niet oplossen. Zeer onbeleefde manier van communiceren. Waardeloos bedrijf! Ik ga hier niets meer kopen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte ervaringen al 3 keer mis gegaan met bezorgen

Bestellen 
 
1.0

Vreselijk hoe deze organisatie te werk gaat ik ben nu al de derde keer gedupeerd en dan zeggen ze middels hun chat dat mijn bestelling verloren is. Mijn persoonlijke foto's en vervolgens is de chat niet meer bereikbaar. Dan bel je het nummer en moet je met mensen die in Suriname wonen het gesprek aangaan. Gelukkig had ik screenshots van de chat gemaakt want zonder bewijs willen ze ook nog eens doen alsof het aan jou ligt.
Nee ik ben diep en zwaar teleurgesteld in greetz en dat terwijl ik verslaafd ben aan het bestellen van de ballonnen die je kan personaliseren ik ben echt boos.
Hoe leuk hun site ook is adviseer ik een ieder om hier niet meer te bestellen want je hele verassing ligt gewoon op straat of komt nooit aan bij de persoon!!!!

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht !! Bezorging

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Kaarten zijn snel gemaakt
Mega duur
Maar de bezorging duurt tegen wording 4 dagen !!!!
Heel slecht

Je kan beter zelf een kaart sturen gaat sneller !!
En als je ze mailt duurt het een week voor antwoord !!

EV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte ervaringen (meer dan 1 keer)

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Laatste tijd hele slechte ervaringen met Greetz op het gebied van bezorgen en contact met de klantenservice en dat meerdere malen. Kaart met cadeau besteld, is alleen de kaart in een lege doos geleverd. Bij het melden krijg je vraag om foto's te sturen als bewijslast (dat moet je dan dus bij de ontvanger opvragen...) en het woord bewijslast schiet mij sowieso in het verkeerde keelgat, of dat ik het verzin en niets anders te doen heb. Verder heb ik 2 keer extra betaald om kaarten op een exacte datum te laten bezorgen, 9,99!! en kunnen ze het niet waar maken om deze echt op de exacte datum te laten bezorgen en krijg ik geen contact hierover, chat wordt gewoon afgesloten, als je een kritische vraag stelt waarom ze deze mogelijkheid voor veel extra geld bieden, als ze dit niet waar kunnen maken. Al jaren bij hen besteld maar ik ga toch een andere website gebruiken voor dit soort bestellingen

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

elza van der zee op 20 Juni 2025

Inderdaad mega slecht tegenwoordig

Marion Wolters op 14 Augustus 2025

Deze opmerking deel ik volledig. Greetz is uitermate geschikt voor het versturen van kaarten, maar blijft zeer ernstig in gebreke als je hun hulp nodig hebt. Zo ging er iets goed fout bij het drukken van onze uitnodigingen voor een huwelijksjubileum. De kaart was helemaal goed aangeleverd, maar door Greetz werd de tekst deels buiten de kaart gedrukt. Er gingen essentiële gegevens verloren. Ik kon geen contact krijgen. Van de drie telefoonnummers waaronder zij bereikbaar zou zijn bestaan er twéé niet en bij de derde krijg je te horen dat de telefoonlijnen niet bereikbaar zijn.
Via de chat krijg je vastgestelde antwoorden. Er wordt niet ingegaan op wat je zegt en alles is bij voorbaat jouw eigen schuld. Voor mij, vanaf heden, geen Greetz meer. Adviseer hun collega met de 2 in de naam. Die heeft een méér dan goede klantenservice.

Michelle Davids op 27 Augustus 2025

Nou precies dit wat je nu beschrijft is me al een paar keer overkomen de communicatie van ze en het feit dat ze bewijs willen van wat precies iets dat hun kwijt raken wat een gezeikkkkk

Reageer op deze review

Vaker dan eens teleurgesteld

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voor moederdag mijn schoonmoeder een bos bloemen en een kaartje toegezonden. Nu begrijp ik dat bloemen rond die tijd van het jaar wat duurder zijn, dat is geen probleem. Maar het 'boeket' wat toegezonden was voldeed bij lange na niet aan wat ik dacht te hebben besteld. In plaats van een boeket heeft mijn schoonmoeder 4 bloemen en een takje groen ontvangen, en dat voor de prijs van 25 euro, exclusief verzending en kaartje.
Bij contact met de klantenservice hierover werd mijn klacht niet serieus genomen, werd er kortaf, in slecht nederlands en lichtelijk geïrriteerd beantwoord en kon ze me, na veel aandringen, 5 euro tegoed doen.
Hoewel de chatfunctie van de klantenservice van Greerz ruimte lijkt te geven voor feedback op je gesprek was dit, nadat ik had aangegeven dat ik ontevreden was met de kwaliteit van het gesprek, niet mogelijk.

Ik zou willen dat dit mijn eerste slechte ervaring was maar ik heb vaker gehad dat kaarten en bloemen niet bezorgd werden en ik heb zelf een keer, in plaats van mijn eigen bestelde kerstkaarten, de voorgeschreven en gepersonaliseerde kerstkaarten van iemand anders binnen gekregen.

Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar het is me nu wel heel vaak overkomen bij Greerz wat er voor zorgt dat dit de laatste keer was dat ik daar iets heb besteld.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 02 September 2025

Hier idem dito.Wat een waardeloze toko is dit geworden. 2e keer dat mijn kaart niet aankwam bij mijn zoon. Ruim van te voren besteld en bedacht, dan krijgt hij hem maar eerder, beter dan later... 1 september was hij jarig, de kaart staat nog steeds op te verzenden...nooit geen greetz meer voor mij.

Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ballon, kaart en houder bestel, zou vrijdag bezorgd worden in het ziekenhuis.
Niet aangekomen, 1,5 dag op de chat gehangen.
Wachttijd 10 minuten is 3 uur dus, ben je bijna aan de beurt en dan springt de chat weer terug naar het begin, en kun je opnieuw beginnen, en zo 4 keer.
Bellen na 28 minuten heb ik het opgegeven, wachttijd was 6 minuten.
Nu komt het vandaag in t ziekenhuis aan, zal mij benieuwen.
Zoniet dan vorder ik mijn geld terug dmv van het programma opgelicht, zouden er meer moeten doen hier.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

kaarten

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

4 kaarten gepersonaliseerd verstuurd naar vier verschillende adressen. Blijkt bij bevestiging dat de adressen van alle vier de kaarten vervangen zijn door de laatste adres! Geprobeerd de klantenservice te bellen: kan alleen per mail (5 dagen wachten) of per chat waarbij je 45 minuten in de wachtrij wordt gezet. Ze kunnen er niets meer aan doen. Bij navraag bij anderen in mijn omgeving blijkt dat dit bij hen ook is overkomen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verjaardagsballon met kaart

Waardeloos verjaardagsballon met kaart besteld €30,33
wordt 1 dag later geleverd na de verjaardag
De gein is er af
Als je er wat van zegt willen ze de verzendkosten vergoeden
Nou houdt het maar
Ik ben klaar met Greetz

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Simpel kaartje van 4,95 maar dan komen de bezorgkosten 9,99 voor een verzendbedrag van 1,14 bij Post.NL mensen laat je niet bedriegen door dit bedrijf!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Gebruiksonvriendelijke site.
Zelfs voor de review moet je moeite doen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos na 5 dagen nog niet bezorgd
Als ik 0 sterren zou kunnen geven had ik dat zeker gedaan

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Brievenbus bloemen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bloemen zijn 3 dagen te laat geleverd. Kreeg bezorgbevestiging op zaterdag. Zijn uiteindelijk dinsdag bezorgd. Waren helemaal slap alle blaadjes vielen er gelijk af.

MG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

2x Geen moederdag boeket gekregen

Ik en mijn vriend hadden voor elkaars moeder een moederdag boeket besteld. Mijn boeket voor zijn moeder is helemaal niet aangekomen. En zijn boeket voor de mijne was verkeerd. Heb letterlijk 3 plastic tulpen gekregen inplaats van het mooie grote roze boeket van de foto. Heb contact opgenomen met de klantenservice en die konden mij ook niet helpen of het goedmaken. Heb helemaal voor paal gestaan zonder cadeau op moederdag. Beiden onze moeders hebben geen moederdag cadeau gehad. Je kunt niet op ze rekenen, en ze kunnen het ook niet fatsoenlijk goed maken met je. Ik kom hier nooit meer terug. Verschrikkelijk bedrijf en de klantenservice was ook niet behulpzaam. Ik raad het iedereen AF om hier te bestellen. Enorm duur en je krijgt letterlijk niks voor je geld! €10 betaald voor bezorgkosten om uiteindelijk niks bezorgd of de verkeerde te krijgen. IK KOM HIER NOOIT MEER!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaarten : 38 uitnodigingen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een waardeloos systeem. Om te maken , weinig mogelijkheden . Na veel onduidelijke stappen adreslijst kunnen invoeren. Hierna genept worden bij verzenden met de porto … Makers website hebben gebruiksvriendelijkheid over het hoofd gezien.
Nooit meer Greetz

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

boeket kastanje

Service 
 
1.0

Ik heb een heel leuk (dacht ik) boeket laten bezorgen bij iemand, blijkt het een boeket te zijn met meer blad dan bloem, het lijkt totaal niet op de foto. Op de foto staan mooie witte, oranje en rode bloemen nou er zaten denk ik 2 bloemen in, de rest is allemaal blad. Ik voel mij opgelicht! Slechte ervaring met deze bestelling ben ook skeere student dus was rib uit mn lijf dit bosje opgeraapte bladeren

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ballon

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Wat een ellende op woensdag een ballon bestellen voor een flinke prijs.
Zaterdag nog niets en contact opgenomen, dat konden ze niet zien wat er loos was.
Maandag weer contact en blijkt het niet verzonden te zijn.

Ze gaan alsnog verzenden, deze komt dan op dinsdag aan staat er geen afzender of niets vermeld.
Weer contact gezocht omdat het nu bijna een week later is en nog steeds niet goed. Het enige wat ze kunnen doen is sorry en ik kan een code voor €5 krijgen.
Daar heb ik ook weinig aan want ga hier nooit weer wat bestellen.
Greetz wat een ellende, overal kunnen fouten ontstaan maar los het dan ook fatsoenlijk op.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verjaardagskaart en cadeau

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Mijn bestelling is niet geleverd. Ik vind het allemaal tegenvallen ma de overname afgelopen jaren, maar toch geprobeerd te blijven bestellen. Maar na mijn laatste ervaring en slechte service zonder oplossing (2 keer live chat met slechte ervaring, nummer klanten service geprobeerd maar is niet meer operationeel, je wordt naar de chat weer doorverwezen), ben ik dan nu echt klaar met Greetz.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ballonnen met kaart

Prijs 
 
4.0

Voor een ziek kind dat jarig is en in het ziekenhuis ligt een tros ballonnen met kaart besteld. Levering wordt ineens 2 dagen later.....volgens mij snapt Greetz het begrip verjaardag niet!!! Zo slecht!! Het kindje is 2 dagen later naar huis.....kortom de levering gaan we mislopen. Kortom, als je iets op tijd wil hebben....geen aanrader!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaart en ballon

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Sinds de aanpassing van de website is het waardeloos nog via greetz kaarten te sturen. Doodzonde is het. Ook zakelijk doen we het niet meer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bloemen en kaart

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
5.0

Bestelling werd te laat aangeleverd en daardoor niet op tijd bezorgd.
Datum van bezorging was erg belangrijk voor mij daarom erg teleurgesteld in Greetz

PM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Kaarten

Bestellen 
 
3.0

Al jaren bestel ik kaarten via Greetz maar sinds de nieuwe website in gebruik is genomen kun je geen stickers en foto’s meer toevoegen zoals jij dat wilt.
Bestelling afgebroken zo’n kale kaart met alleen tekst is niet leuk.
Waardeloos deze nieuwe site

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Saskia op 11 Januari 2023

Nou zeg dat.. ik was groot fan maar wat een drama is het geworden. Het is niet meer te doen. Doodzonde dat er niets aan gedaan wordt. Ik hoor iedereen om me heen klagen

Reageer op deze review

kaart en ballon

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Kaart en ballon voor jarige tijdig besteld en betaald.
Gister (vrijdag) op dag van geplande bezorging, 's ochtends mail gekregen dat bestelling onderweg was. Echter is het daar ook bij gebleven. Betrokkene heeft nooit iets ontvangen, ook geen bericht van wel geweest maar niemand thuis. Ook ik als besteller heb geen bericht meer ontvangen, track-en trace pagina niet te bereiken/vinden.
Vandaag contact met klantenservice, heb meer dan half uur moeten wachten op chat sessie. Kaart en ballon zouden evt. maandag of dinsdag als nog bezorgd kunnen worden, niet eens vandaag 1 dag later.... een belachelijk voorstel natuurlijk voor iemand die op een bepaalde dag jarig is. Wordt er ook nog gezegd dat het moeilijk bezorgen is , bij iemand die niet thuis is......... alsof dat mijn schuld is. Zij zijn een bezorgservice, die daar oplossingen voor moeten zoeken en bovendien hadden ze dan in ieder geval een bericht moeten achterlaten. Geld krijg ik ook niet terug, wordt op je account gestort, zodat je dus nog weer een keer zaken met hen moet doen om je geld a.h.w. terug te krijgen.
Hopeloos dus. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd !!!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2x boeket en kaart + fles CAVA

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

In 30 dagen tijd 2x laten bezorgen bij Greetz. Begin maart ben ik 3 dagen bezig geweest met chatten ( want bellen kan je niet ) - uren ingestoken om mijn "verrassingscadeau"- fles wijn, kaartje en boeket laten bezorgen. Maar liefst 5 dagen later is het cadeau geleverd! ik was boos en heb klachten ingediend op mijn klachten is geen enkele sorry of berichtje voor teruggekomen.. een hele stomme fout van mij - heb ik afgelopen vrijdag weer een boeket en kaartje laten bezorgen - leverdatum stond weer netjes bij - 2 april tussen 11 en 16 uur ... helaas heeft mijn vriendinnetje tot heden geen boeket en kaart mogen ontvangen! en ik ben weer eindeloos aan het chatten! - kan je beter tegen de muur praten ! zo hopeloos! Klaar mee! ik ben zo teleurgesteld in Greetz en raad ik het iedereen af!!! mijn Greetz app is bij deze voor ALTIJD VERWIJDERD! Nooit meer!

SW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaart

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Kaart bij Greetz besteld op donderdag voor zaterdag. De kaart is nog steeds niet bezorgd. Ik moet wachten.... schuld van PostNL..... Schandalig. Einde Greetz voor mij. Is niet de eerste keer en ik hoor er meerdere mensen over. Gelukkig geen bloemen besteld... zouden dor aankomen!

AI
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaarten

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Al jaren bestel ik kaarten via Greetz. De prijzen zijn goed, in de winkel betaal ik meer. Ook zijn de kaarten origineel en er is echt iets te vinden voor iedereen.
Het leukste: zelf de kaart bewerken met foto's en stickers en zelfs muziek zodat iedere kaart een uniek exemplaar wordt.
Tot nu toe de bezorgdatum altijd.
Ik raad Greetz absoluut aan!
Maar...ik heb nooit cadeautjes verstuurd, dat kan ik dus niet beoordelen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

verjaardagskaart

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

k heb dezelfde slechte ervaring met Greetz.
Binnen 2 maanden of een halve tekst verzonden of helemaal geen kaart verzonden.
Klantendienst antwoord niet op mijn mails, al 5 x verzonden.
Dus mensen: Bestel helemaal niets op die site.
Een stelletje prutsers!!!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bloemen plus jaart

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestellen was geen probleem. Ik wilde een mooie bos bloemen plus grote kaart bij mijn dochter laten bezorgen - op haar verjaardag. In de loop van de middag kwam er een mailtje dat het adres niet bestond. Nou moe! Hun eigen adressysteem had het zelfs gevonden. Of ik kon bijbetalen voor levering op het goede adres. En als het toch goed was, dan kon ik even bellen of chatten. Ahum: de telefoon verwees naar de live chat en die was offline. Dan maar e-mailen. Daar kwam reactie op. De bloemen zouden die avond alsnog bezorgd worden. Niet dus. Zo ging het nog een paar dagen door tot ze met het zielige verhaal kwamen dat ze afhankelijk waren van externe diensten. Om het goed te maken gaven ze daarom een korting van € 10,00 (op beperkt assortiment) voor een volgende bestelling. Dat is toch echt gul van ze, als ik € 36,00 betaald had voor iets dat nooit geleverd werd en waarvoor de ontvanger dagen lang de deur niet uit kon omdat de bloemen eraan kwamen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaart en boek

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Al meerdere malen producten besteld bij geeetz waarbij beloofd word op de dag van verjaardag te leveren maar keer op keer is het cadeau te laat! Lekker mosterd na de maaltijd. Vervolgens krijg je een mail dat er een brief in de bus is gedaan voor het maken van een nieuwe afspraak maar die zat er dus niet in en was de persoon gewoon thuis op het moment dat ik een sms krijg waarin aangegeven word dat er niet werd open gedaan. De persoon wist dat er iets van Greetz aan kwam dus zou altijd open gedaan hebben! Kortom, als je een belofte maakt, kom deze dan na! Je betaalt er immers genoeg voor!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kaart

Levering 
 
1.0

Dit jaar (2021) zijn er zeker 2 kaarten niet aangekomen. Je krijgt ook geen track and trace (voorheen wel). Via de app staat alleen op de bus gedaan. Hoe weet je dan of je kaart is aangekomen. Antwoord van een medewerker de klantenservice zegt dat kun je via de ontvanger achterhalen. De kaart kan nog een keer worden verstuurd of je kan een voucher krijgen. Omdat hij ook bij 2e keer niet is aangekomen heb ik mijn geld teruggevraagd en dat heb ik ook gekregen maar ik zal geen gebruik meer maken van Greetz

DG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
greetz
 
2.9 (143)
2.
MegaGadgets
 
5.8 (4)

Wij zijn benieuwd naar jouw Greetz ervaring

Wenskaarten versturen kun je eenvoudig met Greetz. Greetz is Marktleider in Nederland met haar online kaarten service. U maakt eenvoudig een gepersonaliseerde kaart welke vervolgens thuis wordt bezorgd.

Naast wenskaarten kun je op Greetz.nl ook bloemen, ballonnen, taarten, gebak, chocolade en zelfs dranken laten bezorgen. En dat is nog niet alles. Alle mogelijke kado's zijn te versturen met Greetz. Verras vandaag nog iemand op een echt bijzondere manier met Greetz!

Wat is uw ervaring met Greetz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Greetz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Greetz reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Merken
Greetz
Afhalen mogelijk
nee