Greetz reviews, beoordelingen en ervaringen

www.greetz.nl
 
3.0 (123)
greetz

123 Greetz reviews

 
(7)
 
(8)
 
(5)
 
(27)
 
(82)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Kaart en boek

Beoordeling 
 
3.0

Al meerdere malen producten besteld bij geeetz waarbij beloofd word op de dag van verjaardag te leveren maar keer op keer is het cadeau te laat! Lekker mosterd na de maaltijd. Vervolgens krijg je een mail dat er een brief in de bus is gedaan voor het maken van een nieuwe afspraak maar die zat er dus niet in en was de persoon gewoon thuis op het moment dat ik een sms krijg waarin aangegeven word dat er niet werd open gedaan. De persoon wist dat er iets van Greetz aan kwam dus zou altijd open gedaan hebben! Kortom, als je een belofte maakt, kom deze dan na! Je betaalt er immers genoeg voor!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kaart

Levering 
 
1.0

Dit jaar (2021) zijn er zeker 2 kaarten niet aangekomen. Je krijgt ook geen track and trace (voorheen wel). Via de app staat alleen op de bus gedaan. Hoe weet je dan of je kaart is aangekomen. Antwoord van een medewerker de klantenservice zegt dat kun je via de ontvanger achterhalen. De kaart kan nog een keer worden verstuurd of je kan een voucher krijgen. Omdat hij ook bij 2e keer niet is aangekomen heb ik mijn geld teruggevraagd en dat heb ik ook gekregen maar ik zal geen gebruik meer maken van Greetz

DG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kapotte taart

Beoordeling 
 
1.0

Taart is kapot en de tekst staat er maar half op. Krijg m’n geld ondanks dat niet terug. Super slechte service! Maar wel op de website zetten dat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan, hou toch op!

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klote service

Beoordeling 
 
3.3

Een kaartje besteld, omdat mijn schoonouders zoveel jaar getrouwd zijn. Zelf rekening gehouden met extra dagen, want PostNL kan wel eens te laat zijn. Nou, 2 dagen later nog niets gezien. De klantenservice zegt dat het aan PostNL ligt, maar komt je geen stap tegemoet: wacht nog maar een dag. Wordt ook nog gezegd, dat het in de bevestigingsmail staat: nou niet dus. Wel staat er in, dat ik al 44 keer besteld heb bij ze. Ik kan je zeggen, dit was de laatste keer!

TS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Teleurstellende klantenservice en prijs-kwaliteitverhouding stelt al net zo zwaar teleur

Beoordeling 
 
4.0

Voor €33 bosje pioenrozen besteld, op 7 mei, 2 dagen voor moederdag.
Ik wilde ze op moederdag zelf laten bezorgen, dat was geen probleem voor 8 euro meer. Prima.
Zodra ik de bestelling had geplaatst bedacht ik me na 1 minuut en wilde ik de bestelling annuleren, wat volgens Greetz zelf geen probleem is zolang de bestelling nog niet is gereed gemaakt voor verzending.
Echter was het annuleren zelfs na 2 minuten niet meer mogelijk! De klanten service vertelde mij dat na 2 minuten de bestelling al was klaar gemaakt voor verzending dus niet meer geannuleerd kon worden.
Wat mij onzin lijkt want de bestelling zou pas 2 dagen later bezorgd worden..
En dus zou nooit iemand zijn bestelling kunnen annuleren omdat ze op zo'n magische snelle wijze bestellingen gereed maken voor verzending dat niemand een kans krijgt om zijn bestellijg te annuleren?

Ach ja, zolang de bos bloemen zelf dan maar niet teleurstelt.
Helaas viel dat ook vies tegen. De pioenen zijn nooit open gegaan en zien eruit alsof ik er nog geen 10 euro voor heb betaald. Is echter een bos van 25 euro.
Zwaar teleurgesteld en zal hier niet meer bestellen.

Dat raad ik dan ook iedereen aan die niet helemaal zeker over zijn bestelling is en misschien wilt annuleren, want die kans krijg je dus niet.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Maak service niet waar.

Beoordeling 
 
1.0

Op de website staat dat ze 7 dagen per week leveren. Afgelopen zondag besteld voor een verjaardag op woensdag. Blijkt pas op donderdag geleverd kunnen worden ivm Koningsdag. (Dit is echt maar 1 dag en geen 4). Maar oké toch maar besteld. Blijkt de bestelling vandaag ook nog niet geleverd te zijn, ghrrr.
Ben benieuwd of ze idd het geld terugstorten.
Opvallend trouwens dat de reviews niet op hun eigen webpagina te lezen zijn.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Belagelijke levering en nog slechtere klantenservice

Beoordeling 
 
3.5

Belachelijke klantenservice, geschenk is vertraagt (enigsinds begrijpelijk) echter handeld greets hierop aciociaal geen begrip medeleven, eerder ambtelijk en wijst enkel naar hun algemene voorwaarden. Paket is te laat geleverd en door de bezorgen voor de deur gezet in de regen terwijl er niemand thuis was. DIt is door de goede buren gelukig binnengehaald en aan de geadresseerde overhandig... bestel hier nooit meer.

Hij word nog erger het gaat om mijn vrouw die is tweeling bovenstaand betreft het cadeau voor haar zus, maar haar zus heeft ook wat voor haar besteld na contact en vragen/ verklappen van de verassing blijkt dit gewoon op haar werk geleverd terwijl die vandaag gesloten zijn ( dit zou gister ochtend worden geleverd) voor de duer in de regen gedonderstraalt wat een frikadellen tent nooit nooit nooit meer iets van greetz en zal ook niemand aanbevelen!!!!! ... tent met een waardeloze klantenservice geen enkel begrip...

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bezorgen op Valentijnsdag ‘savonds

Bestellen 
 
5.0

Bezorgen op Valentijnsdag om 1730 uur terwijl je veel extra betaald om het op de dag zelf te laten bezorgen. Klantenservice weet niet wat service is, kortom veel te duur, arrogant en commercieel. Bloemist is beter en veel goedkoper.

WV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Te laat bezorgd

Beoordeling 
 
3.5

Op donderdag 28 januari een verjaardagskaart besteld. Voor bezorging ("per koerier", stond er) op zaterdag 30 januari moest extra betaald worden. Mooi niet dus. Pas op maandag 1 februari kreeg ik bericht van Greetz dat de kaart bezorgd zou zijn. Volgens de ontvanger kwam de kaart pas aan op 2 februari.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geen bezorging en geen reactie

Beoordeling 
 
1.0

Een belangrijke kaart met brievenbus bloemen op 29 jan besteld en betaald voor bezorging op 1 feb, ook extra betaald 3.95 plus 2.95 voor snellere levering. Vandaag woe 3 feb nog steeds geen bezorging. 2x al gemaild naar klanten service zonder reactie. Erg jammer dat dit gebeurd. Snap best dat t druk is met de post maar laat mensen niet zolang wachten zonder enige reactie en laat ze vooral niet extra betalen als je geen service kan bieden. Voor mijn geen bestellingen meer bij greetz

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Boeven zijn het

Beoordeling 
 
1.5

Een rouwkaart laten verzenden, nou ja proberen te laten verzenden want dit is dus niet gebeurd.
Aangegeven dat ik graag een reactie wilde door het uitblijven van een reactie of bevestiging maar op geen enkele manier wil Greetz reageren, niet via de chat en al helemaal niet via e-mail.

Dat ze als een soort van Politici menen dat je moet stelen van de mensen die dankzij een 'pandemie' toch niet anders kunnen is tot daar aan toe, maar dat ze dat ook doen bij rouwkaarten.

Dat ze allemaal in de directie daar persoonlijk mogen ervaren wat ik heb ervaren, en dan mogen ze die €3,81 in centen op een plek stoppen waar de zon niet schijnt, graag inbrengen zonder glijmiddel.
(laat maar oxideren daar)

Boeven zijn het

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Wat een busbedrijf! WAARDELOOS!

Beoordeling 
 
1.0

Ik bestel nooit meer bij greetz, ik heb nog nooit zoveel afgezien !

RS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.5

Waardeloos bedrijf, slechte klachtafhandeling, levering onbetrouwbaar, koeriers onbetrouwbaar,

SH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer onbetrouwbare bezorging

Beoordeling 
 
1.0

Helaas zeer slechte ervaring met Greetz. Mooi boeket besteld voor verjaardag vriend. Kreeg bericht van Greetz dat geadresseerde niet thuis was, terwijl hij de hele dag en avond thuis was geweest. Twee dagen later bericht dat bloemen waren afgeleverd. Maar dat bleek niet waar! Schandalig. Klacht ingediend. Greetz meldde nog dat bezorger bloemen echt had afgeleverd... Maar aan welk adres is me een raadsel. Na chatten en mailen met Greetz werden bloemen 5 dagen later uiteindelijk bezorgd

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

WAARDELOOS

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze service
Ruim van tevoren bloemen,fles en kaart besteld bij greetz
Toeslag betaald om op zondag te leveren want ze leveren immers 7 dagen per week
Ivm corona kunnen we niet naar verjaardag van onze dochter maar hoe leuk zal het zijn als onze verrassing gebracht wordt
Niet dus niet geleverd en 2 dagen later nog niets
Bellen kan niet ivm corona 3e mail verstuurd niks dus
Nooit iets bestellen. Super slecht bedrijf WAARDELOOS !!!

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slecht, ik bestel hier niet weer.

Beoordeling 
 
1.0

Wat een slechte ervaring hebben wij als bedrijf met Greetz gehad.
Een bos bloemen/chocolade en een kaart besteld voor een medewerker van ons als bedankje.
Helaas is dit leuke cadeau nooit bij hem aangekomen. Meerdere malen met Greetz contact opgenomen maar ze hebben zich niet aan de afspraak gehouden en onze medewerker kon fluiten naar zijn cadeau.
Verschrikkelijk slordig... vervolgens zou mijn geld terug gestort worden. Een paar dagen later is dit niet gebeurd.
Ik kon er WEER achteraan. Ook dit is mis gegaan... kortom; in 1 bestelling is het 4x mis gegaan. Conclusie; diegene die wij wilden bedankt heeft niets gehad. En wij zijn zwaar teleurgesteld in Greetz. Dit was dan ook de laatste keer dat wij hier iets hebben besteld.

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Boos!

Beoordeling 
 
1.3

Erg slechte ervaring! Nooit meer! Bloemen worden dagen later dan afgesproken datum bezorgd, terwijl er een bevestigingsmail gestuurd werd dat ze bezorgd waren! Niet dus! Een dag later weer een mail dat ze die dag zouden bezorgen!
Het heeft heel de dag verpest!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Balen

Beoordeling 
 
3.0

Ik had 27/10 een kaartje besteld.
In de bevestiging mail stond dat hij 29/10 zou binnen komen.
Ik had het kaartje 30/10 vroeg in de ochtend nodig.
Helaas kwam het kaartje pas 30/10 in de middag binnen.
We hebben nu niets meer aan het kaartje.
Ik heb vanaf 29/10 meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met Greetz. De chat functie werkte niet, door de Corona is de telefoonlijn gesloten.
Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd en daar tot op heden nog geen reactie op gekregen.
Ik baal hier ontzettend van, ik bestel nooit meer iets op Greetz

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ruined the party

Beoordeling 
 
1.0

Ordered a beautiful flower bouquet to my wife for her birthday. 5 minutes before the delivery they reported the package lost. Ruined a surprise they are up to.I will never use this untrustworthy website. NEVER!

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Armoedig Boeket droogbloemen van Greetz

Service 
 
1.0

Voor mijn vrouw een mooi droogbloemen boeket besteld op de website van Greetz. Zag er op het plaatje leuk uit. De doos die geleverd werd zag er hoopvol uit. Maar eenmaal open moesten we zoeken naar de bloemen. Een armoedig bosje kwam er uit die in de verste verte niet op het plaatje leek. Volgens Greetz kan de echte bos afwijken van het geleverde. Daar heb ik begrip voor maar dit verschil was wel heel groot en niet in verhouding tot de prijs. Het was een enorm teleurstelling. Ik zou niet gauw meer iets bij Greetz bestellen...

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Greetz informatie

Wenskaarten versturen kun je eenvoudig met Greetz. Greetz is Marktleider in Nederland met haar online kaarten service. U maakt eenvoudig een gepersonaliseerde kaart welke vervolgens thuis wordt bezorgd.

Naast wenskaarten kun je op Greetz.nl ook bloemen, ballonnen, taarten, gebak, chocolade en zelfs dranken laten bezorgen. En dat is nog niet alles. Alle mogelijke kado's zijn te versturen met Greetz. Verras vandaag nog iemand op een echt bijzondere manier met Greetz!

Greetz kortingscodes

Algemene informatie

Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Merken
Greetz
Afhalen mogelijk
nee

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

greetz
 
3.0 (123)
MegaGadgets
 
5.8 (4)