Greetz reviews

www.greetz.nl
 
3.4 (82)
greetz

Wenskaarten versturen kun je eenvoudig met Greetz. Greetz is Marktleider in Nederland met haar online kaarten service. U maakt eenvoudig een gepersonaliseerde kaart welke vervolgens thuis wordt bezorgd.

Naast wenskaarten kun je op Greetz.nl ook bloemen, ballonnen, taarten, gebak, chocolade en zelfs dranken laten bezorgen. En dat is nog niet alles. Alle mogelijke kado's zijn te versturen met Greetz. Verras vandaag nog iemand op een echt bijzondere manier met Greetz!

Greetz kortingscodes

82 Greetz reviews

 
(6)
 
(7)
 
(3)
 
(20)
 
(49)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Valentijnsdag dit jaar NIET op de 14e

Beoordeling 
 
3.3

Ondanks tijdig bestellen is Valentijnscadeau NIET op tijd bezorgd.
Navraag bij de klanten”service”:
Helaas, zal bij PostNL liggen...
Makkelijk hè, dat wijzen naar een ander.
Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met minstens drie vingers naar jezelf!
Intern maar oplossen denk ik?!
?

TL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Slechte service. Ik wil een kaart wijzigen die pas woensdag verstuurd wordt. Niet mogelijk. Hierdoor krijgt mijn valentijn een kaart die niet af is. Zelfs aangeboden om extra te betalen voor een nieuwe kaart, maar ze willen niets meer voor me doen. STOM.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloos bedrijf service 0%

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos besteld wat voor die tijd en kado op dag zelf wordt niet geleverd door ze baal hier erg van het is enorm duur daar en nog slechte service geen vertrouwen hier meer in erg jammer had beter eerst hier kunnen lezen gaat dus al 100x fout daar mensen niet bestellen hier.
en kon zelf naar centrum om snel nog een kado te regelen trieste zaak

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte afdrukkwaliteit en niet bereikbaar

Beoordeling 
 
1.0

Kerstkaarten laten drukken. Kwaliteit zeer slecht. Klantenservice 2 weken onbereikbaar.
Waardeloos bedrijf.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Grote O plichters

Beoordeling 
 
1.5

Nooit bij deze zeer grote oplichters bestellen, iemand had voor mij een taart besteld voor mijn verjaardag, werd deze geopend bij de buren met wie wij op slechte voet leven geleverd, geopend dus en zonder een bericht in de brievenbus, dat hij daar geleverd was, deze buren kunnen daar makkelijk gif of iets anders in doen. zelfs geen plakbandje zat erop. wat zegt greetz, we krijgen een te goed bon van 7,50 terwijl minimaal 30 euro heeft gekost.
Voedsel kunt u niet afleveren bij iemand anders dat de geadresseerde.

Mensen PAS OP!!! Oplichters

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Komen besteldatum niet na

Beoordeling 
 
1.0

Besteld met extra kosten zodat het de volgende dag in huis zou zijn. 2 dagen later was het er niet en zonder bericht. Nu heb ik gebeld met de klachtenlijn en deze dame vertelde mij sorry. Maar met veel post kunnen we het je niet laten weten als post later komt.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb vaak naar tevredenheid besteld maar als er iets fout gaat kun je nergens terecht.
Heel lang in de wachtrij gestaan voor de chat en toen ik bijna aan de beurt was eruit gekieperd.
Via het mailcontactformulier lukt het ook niet om contact te krijgen want het formulier wordt niet verzonden.
Dan maar via de telefoon geprobeerd.
Heel ver weg hoor je een wachtmuziekje, enig uitzicht op de wachttijd wordt niet gegeven.
Mijn klacht was dat ik 3,95e extra had betaald voor de bezorging van een wenskaart op maandag en dat die evengoed pas op dinsdag werd bezorgd.
Ik ga op zoek naar een andere kaartenboer.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

dik tevreden

Beoordeling 
 
9.5

Ik had een bos bloemen en een kaart besteld maar door een domme fout van mij, nl verkeerd huisnummer is het nooit aangekomen bij mijn familielid.
Na even chatten met Greetz werd er door hun een nieuwe bos bloemen en een kaart bezorgd en hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Nou dat vind ik echt een goede service. het was tenslotte mijn fout.
Echt een warme douche voor Greetz!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klacht


RKBUT44E7
RKBUT44E7
€48,84 down the drain.
Maandagochtend 30-09-2019 een boeket met vaas en kaart besteld + extra betaald om levering voor dezelfde dag.

Vandaag
Er zitten 4 man binnen te wachten en jullie durven te beweren dat de levering niet gelukt is. Hoe durven jullie.
Gisteravond idem dito. 4 man thuis, de buren thuis, niet gebeld en niet geleverd,
SCHANDE eens maar nooit meer
Het bestelde boeket zal nu wel een droog boeket zijn.
SVP geld retour en zoek in godsnaam een andere chauffeur die zijn werk wel goed doet.

CV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

0 sterren

Levering 
 
1.0

Vrijdag 13/9 heb ik een ballonkado besteld welke zaterdag 14/9 bezorgd zou worden (ik kon een bezorgdatum kiezen en daar stond ook 14/9 bij). Dat wordt ntb bevestigd in een mailtje die ik van Greetz ontvang.
Vervolgens volg ik het pakket op zaterdag 14/9 en zie om ca 15u dat de ballonnen nog niet zijn bezorgd waarop ik via de chat contact met Greetz zoek. Prima service en de medewerkster geeft aan te wachten tot 18u. Gedaan, maar nog geen bevestiging in de track en tracé dat de ballonnen bezorgd zijn.
En dat na al die beloftes en ook keuze mogelijkheid wanneer je je pakket kan laten bezorgen.

Maandag 16/9 om 7.45u krijg ik een sms dat mijn pakket bezorgd is op maandag 16/9 om 7.15u ??!!
Daar betaal ik dus nooit geen €27 meer voor!
En ik lees 100% tevredenheids garantie op de site?!

Ik vind het ontzettend jammer, aangezien ik in het verleden nooit problemen met de bestelling en de bezorging heb gehad. Wellicht kunnen ze beter weer bezorgzaken gaan doen met PostNL ipv Packs.
De ballonnen waren voor mijn op zaterdag 14/9 jarige nichtje die 5 jaar werd...
Dit was voor mij iig de laatste keer Greetz. Al deze teleurstelling is mij opnieuw geen €27 en onzekerheid meer waard.

Marjolein Willems

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Greetz informatie

Algemene informatie

Merken
Greetz
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Afhalen mogelijk
nee