Greetz reviews

www.greetz.nl
 
3.5 (77)

77 Greetz reviews

 
(6)
 
(7)
 
(3)
 
(19)
 
(45)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
81 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Volgorde

Nooit meer

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb vaak naar tevredenheid besteld maar als er iets fout gaat kun je nergens terecht.
Heel lang in de wachtrij gestaan voor de chat en toen ik bijna aan de beurt was eruit gekieperd.
Via het mailcontactformulier lukt het ook niet om contact te krijgen want het formulier wordt niet verzonden.
Dan maar via de telefoon geprobeerd.
Heel ver weg hoor je een wachtmuziekje, enig uitzicht op de wachttijd wordt niet gegeven.
Mijn klacht was dat ik 3,95e extra had betaald voor de bezorging van een wenskaart op maandag en dat die evengoed pas op dinsdag werd bezorgd.
Ik ga op zoek naar een andere kaartenboer.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

dik tevreden

Beoordeling 
 
9.5

Ik had een bos bloemen en een kaart besteld maar door een domme fout van mij, nl verkeerd huisnummer is het nooit aangekomen bij mijn familielid.
Na even chatten met Greetz werd er door hun een nieuwe bos bloemen en een kaart bezorgd en hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Nou dat vind ik echt een goede service. het was tenslotte mijn fout.
Echt een warme douche voor Greetz!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klacht


RKBUT44E7
RKBUT44E7
€48,84 down the drain.
Maandagochtend 30-09-2019 een boeket met vaas en kaart besteld + extra betaald om levering voor dezelfde dag.

Vandaag
Er zitten 4 man binnen te wachten en jullie durven te beweren dat de levering niet gelukt is. Hoe durven jullie.
Gisteravond idem dito. 4 man thuis, de buren thuis, niet gebeld en niet geleverd,
SCHANDE eens maar nooit meer
Het bestelde boeket zal nu wel een droog boeket zijn.
SVP geld retour en zoek in godsnaam een andere chauffeur die zijn werk wel goed doet.

CV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

0 sterren

Levering 
 
1.0

Vrijdag 13/9 heb ik een ballonkado besteld welke zaterdag 14/9 bezorgd zou worden (ik kon een bezorgdatum kiezen en daar stond ook 14/9 bij). Dat wordt ntb bevestigd in een mailtje die ik van Greetz ontvang.
Vervolgens volg ik het pakket op zaterdag 14/9 en zie om ca 15u dat de ballonnen nog niet zijn bezorgd waarop ik via de chat contact met Greetz zoek. Prima service en de medewerkster geeft aan te wachten tot 18u. Gedaan, maar nog geen bevestiging in de track en tracé dat de ballonnen bezorgd zijn.
En dat na al die beloftes en ook keuze mogelijkheid wanneer je je pakket kan laten bezorgen.

Maandag 16/9 om 7.45u krijg ik een sms dat mijn pakket bezorgd is op maandag 16/9 om 7.15u ??!!
Daar betaal ik dus nooit geen €27 meer voor!
En ik lees 100% tevredenheids garantie op de site?!

Ik vind het ontzettend jammer, aangezien ik in het verleden nooit problemen met de bestelling en de bezorging heb gehad. Wellicht kunnen ze beter weer bezorgzaken gaan doen met PostNL ipv Packs.
De ballonnen waren voor mijn op zaterdag 14/9 jarige nichtje die 5 jaar werd...
Dit was voor mij iig de laatste keer Greetz. Al deze teleurstelling is mij opnieuw geen €27 en onzekerheid meer waard.

Marjolein Willems

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
2.8

Erg slecht bedrijf. Pretendeert 100% tevredenheidsgarantie, maar als het kon zou ik ze 0 sterren geven.

De bloemen, vaas en kaart welke ik besteld had voor een verjaardag zijn nooit geleverd.
Het bezorgbedrijf waarmee Greetz samenwerkt, Packs, levert half werk (Zie ook de recensies bij Packs zelf). Ook hebben zijn geen afhaalpunten, zoals PostNL, DHL, UPS, en DPS. Als de ontvanger niet thuis is, wordt het daarom al snel heel moeilijk om de bestelling nog te ontvangen.

Uiteindelijk heb ik een cadeau bij BOL besteld: snel en betrouwbaar!
Nooit meer bij Greetz. Mijn geld ben ik kwijt (retourneren van het aankoopbedrag is geen mogelijkheid), en de jarige job heeft de Greetz bestelling nooit ontvangen. Slechtste winkelervaring die ik in jaren heb gehad.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht !!

Beoordeling 
 
1.5

Krijg mail dat bezorg adres onjuist is terwijl dit wel correct was. Was in de ochtend .. pakket kon niet nageleverd worden .. na aandringen zou mijn geld terug gestort worden . Wordt zonder nadere aankondiging en dus tegen mijn wens in .. ballon alsnog geleverd (gek hè adres was toch onjuist!!) maar wel twee dagen later .. zou het een ieder afraden iets bij greetz te bestellen

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

ONBETROUWBAAR BERDIJF

Beoordeling 
 
3.0

Afgelopen vrijdag een boeket incl vaas besteld om op maandag te laten bezorgen. Boeket werd die maandag niet geleverd, na telefonisch contact zou het dinsdag worden geleverd. Wederom werd het boeket niet bezorgd. S'avonds Contact met de klantenservice via de live-chat gehad en dit werd gewoon verbroken met de medeling "ik kan niks voor u doen, prettige avond"
Vandaag, woensdag, telefonisch contact gehad met de klantenservice en het "beste" wat Greetz kon bieden was een tegodbon van 5 euro voor een volgende bestelling....
ZEER SLECHT de klantenservice van greetz voor een bedrijf dat 100% klanttevredenheid pretendeert!!
ONBETROUWBAAR BEDRIJF

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

SLECHT ZEG!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Gister een fles bubbels en een kaart besteld voor 21 euro. Voor een collega. Vanmorgen een mail gehad dat het geleverd was maar dat ze niet thuis was dus dat er een kaartje in de bus is gedaan met de buren erop waar het is afgegeven.
Nu 6 uur later (alweer einde vd dag) mijn collega gevraagd of ze thuis was. Ze zegt ja ik ben de hele dag thuis geweest. Maar ze heeft geen bel gehoord EN geen kaartje in de bus gehad.
Ik net gebeld naar Greetz Klanten service. '' het is afgeleverd bij buren op nummer... maar spijtig genoeg was er geen kaartje in haar bus gedaan'' HOE MOET ZIJ DAN WETEN DAT ER IETS GELVERD WAS?!!?! zooveelste keer.. Nooit meer!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte - geen levering

Beoordeling 
 
1.8

Een week voor mijn dochter haar verjaardag een mooie kaart met vallon besteld. Alles gewoon op voorraad.
Savonds laat voordat het de volgende dag bezorgd zou worden krijg ik een mail waarin staat dat het tot hun spijt niet geleverd kan worden.
Dus niet eens de kans om iets anders te bestellen. Ook die avond in de chat gezeten maar 0.0 reaktie. De volgende ochtend maar weer die chat in en wederom excuses.... Geen serieuse reaktie op waarom en hoe....afschuiven op andere afdelingen....slechte communicatie dus in t bedrijf....

Ik ga dus over op zelf kaarten etc kopen en versturen....
Greetz nooit meer !

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Kaart nog niet bezorgd

Beoordeling 
 
2.8

We hadden voor mijn schoonvader een kaart met foto besteld. Die zou afgelopen vrijdag, op zijn verjaardag, bezorgd worden. Hij heeft de kaart nog steeds niet ontvangen. Volgens Greetz ligt de fout bij PostNL, omdat Greetz afhankelijk is van PostNL voor de bezorging. Helaas is dit niet de eerste keer dat een kaart niet, of veel te laat, aankomt.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
81 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Greetz informatie

Algemene informatie

Merken
Greetz
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Afhalen mogelijk
nee