Greetz reviews

www.greetz.nl
 
3.1 (112)

112 Greetz reviews

 
(7)
 
(8)
 
(4)
 
(22)
 
(76)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
22 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3
Volgorde

Balen

Beoordeling 
 
3.0

Ik had 27/10 een kaartje besteld.
In de bevestiging mail stond dat hij 29/10 zou binnen komen.
Ik had het kaartje 30/10 vroeg in de ochtend nodig.
Helaas kwam het kaartje pas 30/10 in de middag binnen.
We hebben nu niets meer aan het kaartje.
Ik heb vanaf 29/10 meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met Greetz. De chat functie werkte niet, door de Corona is de telefoonlijn gesloten.
Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd en daar tot op heden nog geen reactie op gekregen.
Ik baal hier ontzettend van, ik bestel nooit meer iets op Greetz

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bezorging

Beoordeling 
 
3.0

De bezorging van het bestelde is nog nooit op tijd bezorgd, helaas
Heel jammer en ook spijtig,

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Valentijnsdag dit jaar NIET op de 14e

Beoordeling 
 
3.3

Ondanks tijdig bestellen is Valentijnscadeau NIET op tijd bezorgd.
Navraag bij de klanten”service”:
Helaas, zal bij PostNL liggen...
Makkelijk hè, dat wijzen naar een ander.
Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met minstens drie vingers naar jezelf!
Intern maar oplossen denk ik?!
?

TL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb vaak naar tevredenheid besteld maar als er iets fout gaat kun je nergens terecht.
Heel lang in de wachtrij gestaan voor de chat en toen ik bijna aan de beurt was eruit gekieperd.
Via het mailcontactformulier lukt het ook niet om contact te krijgen want het formulier wordt niet verzonden.
Dan maar via de telefoon geprobeerd.
Heel ver weg hoor je een wachtmuziekje, enig uitzicht op de wachttijd wordt niet gegeven.
Mijn klacht was dat ik 3,95e extra had betaald voor de bezorging van een wenskaart op maandag en dat die evengoed pas op dinsdag werd bezorgd.
Ik ga op zoek naar een andere kaartenboer.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ONBETROUWBAAR BERDIJF

Beoordeling 
 
3.0

Afgelopen vrijdag een boeket incl vaas besteld om op maandag te laten bezorgen. Boeket werd die maandag niet geleverd, na telefonisch contact zou het dinsdag worden geleverd. Wederom werd het boeket niet bezorgd. S'avonds Contact met de klantenservice via de live-chat gehad en dit werd gewoon verbroken met de medeling "ik kan niks voor u doen, prettige avond"
Vandaag, woensdag, telefonisch contact gehad met de klantenservice en het "beste" wat Greetz kon bieden was een tegodbon van 5 euro voor een volgende bestelling....
ZEER SLECHT de klantenservice van greetz voor een bedrijf dat 100% klanttevredenheid pretendeert!!
ONBETROUWBAAR BEDRIJF

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Had een leuke gepersonaliseerde kaart samengesteld voor Vaderdag en €7,50 bezorgkosten betaald, wat vrij veel is maar voor een bezorging op zondag begrijpelijk. Vervolgens wordt er in de door mij ontvangen track en trace laten weten dat mijn vader niet thuis was en dat geen van de buren in het hele appartementen blok waar hij woont het pakket konden aannemen. Er zou wel een briefje met verdere informatie in zijn postvak zijn gedaan. Ik mijn vader gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was, tot zo ver de verassing dus. Blijkt er helemaal geen briefje in zijn postvak te zijn gedaan. Hierna besloot ik de klantenservice van greetz te contacteren en het enige dat die me konden bieden was een levering de volgende dag.. annuleren was niet meer mogelijk dus de Vaderdag verassing komt ergens aankomende week aangezien mijn vader doordeweeks gewoon werkt. Het enige dat ik te horen kreeg was dat de bezorger het briefje wel zou zijn vergeten...heb dit soort dingen al vaker meegemaakt met greetz en raad het af van hun service gebruik te maken.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
3.0

Ruim 1.5 week van te voren een ballon besteld, op de dag van levering krijgen we een mail dat hij op de gekozen dag aan zou komen, vervolgens voor de zekerheid toch track en trace code bekeken, daar stond dat hij 2 dagen te laat zou komen. Contact gezocht met greetzz, zij geven aan hier niks aan te kunnen doen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Teleurgesteld

Beoordeling 
 
4.5

Teleurgesteld.
Ruim op tijd 2 kaarten gemaakt en in bestelling gezet. Afgesproken dat ze vandaag bezorgd zouden worden, op de feestdag zelf. Daar was de kaart op afgestemd.
Chatcontact gehad om te vragen of het nog goed komt
Probleem zou liggen bij Post.nl.... kan tot 2 dagen vertraagd zijn.
Waardeloos... voortaan zelf weer knutselen en zelf op de fiets bezorgen. Je kunt er niet van opaan.... tenzij je er een duur postpakket van maakt...

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling niet afgeleverd en kan het ook niet achterhalen

Beoordeling 
 
3.5

Mijn bestelling is niet afgeleverd en er is ook geen kaart achtergelaten. Dit op de verjaardag van mijn partner. Ik kan niks achterhalen. Gisteren gechat met een medewerker en er is mij beloofd dat het vandaag afgeleverd zou worden, dat is helaas ook niet gebeurd

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verlept boeket

Beoordeling 
 
4.5

Ontvangen boeket van nichtje was half verlept, enkele afgebroken bloemen. Telefonisch contact met de bezorgdiensten was niet erg klantvriendelijk.
Na klacht opnieuw boeket ontvangen. Goede service dus. Helaas was dit boeket er niet veel beter aan toe. Emmer waarin ze droog afgeleverd werden was wel goed. Waarom stelen van bloemen niet in natte watten of speciale gel afgeleverd ?

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
22 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3

Greetz informatie

Algemene informatie

Merken
Greetz
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Afhalen mogelijk
nee