Greetz reviews

www.greetz.nl
 
3.5 (77)

77 Greetz reviews

 
(6)
 
(7)
 
(3)
 
(19)
 
(45)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
19 resultaten - getoond 1 - 10
1 2
Volgorde

Nooit meer

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb vaak naar tevredenheid besteld maar als er iets fout gaat kun je nergens terecht.
Heel lang in de wachtrij gestaan voor de chat en toen ik bijna aan de beurt was eruit gekieperd.
Via het mailcontactformulier lukt het ook niet om contact te krijgen want het formulier wordt niet verzonden.
Dan maar via de telefoon geprobeerd.
Heel ver weg hoor je een wachtmuziekje, enig uitzicht op de wachttijd wordt niet gegeven.
Mijn klacht was dat ik 3,95e extra had betaald voor de bezorging van een wenskaart op maandag en dat die evengoed pas op dinsdag werd bezorgd.
Ik ga op zoek naar een andere kaartenboer.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ONBETROUWBAAR BERDIJF

Beoordeling 
 
3.0

Afgelopen vrijdag een boeket incl vaas besteld om op maandag te laten bezorgen. Boeket werd die maandag niet geleverd, na telefonisch contact zou het dinsdag worden geleverd. Wederom werd het boeket niet bezorgd. S'avonds Contact met de klantenservice via de live-chat gehad en dit werd gewoon verbroken met de medeling "ik kan niks voor u doen, prettige avond"
Vandaag, woensdag, telefonisch contact gehad met de klantenservice en het "beste" wat Greetz kon bieden was een tegodbon van 5 euro voor een volgende bestelling....
ZEER SLECHT de klantenservice van greetz voor een bedrijf dat 100% klanttevredenheid pretendeert!!
ONBETROUWBAAR BEDRIJF

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Had een leuke gepersonaliseerde kaart samengesteld voor Vaderdag en €7,50 bezorgkosten betaald, wat vrij veel is maar voor een bezorging op zondag begrijpelijk. Vervolgens wordt er in de door mij ontvangen track en trace laten weten dat mijn vader niet thuis was en dat geen van de buren in het hele appartementen blok waar hij woont het pakket konden aannemen. Er zou wel een briefje met verdere informatie in zijn postvak zijn gedaan. Ik mijn vader gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was, tot zo ver de verassing dus. Blijkt er helemaal geen briefje in zijn postvak te zijn gedaan. Hierna besloot ik de klantenservice van greetz te contacteren en het enige dat die me konden bieden was een levering de volgende dag.. annuleren was niet meer mogelijk dus de Vaderdag verassing komt ergens aankomende week aangezien mijn vader doordeweeks gewoon werkt. Het enige dat ik te horen kreeg was dat de bezorger het briefje wel zou zijn vergeten...heb dit soort dingen al vaker meegemaakt met greetz en raad het af van hun service gebruik te maken.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
3.0

Ruim 1.5 week van te voren een ballon besteld, op de dag van levering krijgen we een mail dat hij op de gekozen dag aan zou komen, vervolgens voor de zekerheid toch track en trace code bekeken, daar stond dat hij 2 dagen te laat zou komen. Contact gezocht met greetzz, zij geven aan hier niks aan te kunnen doen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Teleurgesteld

Beoordeling 
 
4.5

Teleurgesteld.
Ruim op tijd 2 kaarten gemaakt en in bestelling gezet. Afgesproken dat ze vandaag bezorgd zouden worden, op de feestdag zelf. Daar was de kaart op afgestemd.
Chatcontact gehad om te vragen of het nog goed komt
Probleem zou liggen bij Post.nl.... kan tot 2 dagen vertraagd zijn.
Waardeloos... voortaan zelf weer knutselen en zelf op de fiets bezorgen. Je kunt er niet van opaan.... tenzij je er een duur postpakket van maakt...

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling niet afgeleverd en kan het ook niet achterhalen

Beoordeling 
 
3.5

Mijn bestelling is niet afgeleverd en er is ook geen kaart achtergelaten. Dit op de verjaardag van mijn partner. Ik kan niks achterhalen. Gisteren gechat met een medewerker en er is mij beloofd dat het vandaag afgeleverd zou worden, dat is helaas ook niet gebeurd

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verlept boeket

Beoordeling 
 
4.5

Ontvangen boeket van nichtje was half verlept, enkele afgebroken bloemen. Telefonisch contact met de bezorgdiensten was niet erg klantvriendelijk.
Na klacht opnieuw boeket ontvangen. Goede service dus. Helaas was dit boeket er niet veel beter aan toe. Emmer waarin ze droog afgeleverd werden was wel goed. Waarom stelen van bloemen niet in natte watten of speciale gel afgeleverd ?

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte service, te laat bezorgd

Beoordeling 
 
3.7

ik heb ruim op tiijd een dag van tevoren een kaart besteld ivm een romantisch etentje. Kaart niet op tijd binnen. Volgens klantenservice lag dat aan post.nl. Afschuiven. Kriijg hem pas maandag of dinsdag ipv zaterdag. Op vrijdagmiddag besteld. Greetz zegt de volgende dag te bezorgen. Niet dus. Oplossing: tegoedbon! Is te laat, etentje is dan al voorbij. Wil mijn geld terug. Doen ze niet. Waardeloze service. Loze beloftes. Belachelijk

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Greetz kan het allemaal nog niet zo goed aan

Beoordeling 
 
4.8

Het bestellen van meerdere artikelen in éénmaal gaat bij Greetz niet. Dit betekent dubbele verzendkosten op één opdrachtnummer. De medewerker aan de telefoon: "ons systeem kan dat nog niet aan, maar dan had u even moeten bellen en dan had u een code ontvangen waarmee u slechts éénmaal de verzendkosten betaalt. Ik had dat echt moeten weten...stom van me. Dat ik tweemaal toe bijna 20 minuten in de wacht moest staan, waarbij ik de eerste keer na 20 minuten er uit werd geflikkerd vond ik ook niet heel professioneel van Greetz. De medewerker aan de telefoon reageerde daarop als door een wesp gestoken: "maar meneer, het is hier ontzettend druk". Dan denk ik: had Greetz zijn bezetting daar niet wat beter op kunnen afstemmen zodat ik niet 45 minuten à de gebruikelijke belkosten had moeten betalen? Maar goed, Greetz, jullie website ziet er best flashy uit maar jullie professionaliteit laat nog wat te wensen over. Intussen ga ik op zoek naar een andere website, zoals cardsengifts of zo.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verkeerde wijn.

Beoordeling 
 
3.5

Verkeerde wijn geleverd. Klacht ingediend, maar geen reactie terug gekregen. De eerste maar meteen de laatste keer dat ik iets bij Greetz besteld heb.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
19 resultaten - getoond 1 - 10
1 2

Greetz informatie

Algemene informatie

Merken
Greetz
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Afhalen mogelijk
nee