Details van de beoordeling

Baxshop
Elektronica

Nieuw betalen maar Gebruikt leveren SLECHT

Beoordeling 
 
2.5

Bestellen van keyboard ging normaal.
De levering uiteindelijk ook wel maar toen ging het mis.
De verpakking gaf aan dat er iets niet klopte.
Keyboard bleek al eens gebruikten en teruggestuurd geweest; zelfs de gebruiksaanwijzing was al flink doorgeworsteld.
Maar dan:
Eerst bellen,
Dan foto's mailen,
Dan niets meer horen,
dan weer bellen'
Dan geen tijd om terug te bellen want bij toeval zag ik een mail,
Er werd me 5% korting geboden!! voor een tweedehands apparaat.
Dan maar terugsturen.
Weer bellen voor retour
Krijg 2 bonnen voor drie pakketen,
Moet naar een speciaal UPS punt in Tilburg
1 pakket wordt niet geaccepteerd omdat ieder doosje een eigen label nodig heeft
Weer mailen voor een nieuw label
Weer terug naar UPS Tilburg.
Fijne club
Wat een bak met Bax
Nieuw apparaat bij Oostendorp bestel. Perfect.
Zelf ook nog een veel betere korting op accesoires

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Irwin Wolters op 16 Februari 2018

Ik weet precies waar de heer of vrouw Korteweg het over heeft,

Heb een cajonpedaal besteld B-stock (€131 en 6 euro onder nieuwprijs van €137) Ik had het pedaal snel nodig voor een optreden in het weekend. Nieuw was niet voorradig, vanaar b-stock keuze. Een dag na bestelling kreeg ik het pedaal thuis. Allereerst zat de doos vol met scheuren. Het was slecht beschermd. Eenmaal uitgepakt bleek het een pedaal te zijn vol met beschadigingen. Krassen en roest. Ik wist niet wat ik zag en voelde me echt belazerd. Maar goed, ik dacht foutje kan gebeuren. Ik zat met het weekend voor de deur en een optreden en wilde graag het pedaal houden. Voorgesteld het pedaal voor 65 euro te kopen (meer was het echt niet waard, zo beschadigd was het item) maar er was nauwelijks onderhandeling mogelijk. Ik kreeg een tegoedbedrag van €20 om te besteden bij de Bax-shop (ja, lekker) Ik voelde me echt genaaid door dit bedrijf omdat ik samen met mijn vrouw voor duizenden euro's heb besteld bij de Bax-shop. De enige oplossing was dus retour zenden, geld terug, keurig volgens het protocol. Ik geen pedaal voor de gig en voel dat het een one-way-stream is waarbij het de Bax-shop volkomen koud laat of je een goede klant bent of niet en niet met een redelijk voorstel kan komt naar een vaste klant . Het is wat mij betreft een vreselijk onpersoonlijk en kil bedrijf, echt zonder ziel, zoals ik dit wel bij mijn oude (inmiddels opgeheven) muziekwinkel ervoer. Ik heb hele goede ervaring met Thomann uit Duitsland, maar zij hebben langere leveringstijd. Het is alleen veel persoonlijker en je krijgt een vast aanspreekpersoon aangesteld. Het bedrijf is uiterst zorgvuldig en dat vind ik de belangrijkste eigenschap van een bedrijf dat erg groot is. Conclussie: ik vind de Bax-shop een echte amateuristische prutswinkel met kleingeestig personeel.

Sanad op 12 April 2018

Wees gewaarscheeud Geen aanrader ,Ook heel slecht klantenservice ,inmiddels heb ik op mijn werk ook gezegd dat ze ergen anders voortaan moeten gaan bestellen.

Reageer op deze review