Details van de beoordeling

mediamarkt
Elektronica

Slechte "service"

Beoordeling 
 
4.3

Door: H.J. Trein
Media Markt - Zeer slechte service

Eind januari 2018 leverde MediaMarkt een Samsung wasdroog-combinatie bij mij af. Helaas functioneerde de machine niet. Omdat MM de machine door gebrek aan voorraad niet kon omruilen heb ik ingestemd met een reparatie. De Samsung-monteur constateerde dat reparatie niet mogelijk was. Een telefoongesprek met MM over omruil was zonder resultaat want eerst moest het rapport van de monteur binnen zijn. Een paar dagen laten ontving ik bericht van het Samsung reparatiebedrijf dat de machine niet te repareren was, dat er overleg tussen Samsung en MM zou zijn en dat MM op de hoogte gebracht was. Het desbetreffende e-mailbericht heb ik doorgestuurd naar MM. Een daaropvolgend telefoongesprek met MM bleef opnieuw zonder resultaat; nu werd mij gevraagd of ik (als klant!!) voor het rapport van de servicemonteur kon zorg dragen. Inmiddels zijn ruim 10 dagen verstreken sinds de levering van de defecte machine en MM onderneemt nog steeds geen actie. Van de MM - "servicedesk" heb ik inmiddels gesproken met Irene, met Hilal, met Nilam, met Yoni en met Melek Demir. Niemand van hen kan voor een oplossing zorgen. Ik kan Mediamarkt niet anders als een voor klanten waardeloos bedrijf beoordelen. Niet aan te raden dus!!

HT
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review