Details van de beoordeling

Allekabels Wordt beoordeeld door redactie
Allekabels
Elektronica

waardeloos

Beoordeling 
 
5.0

Ik bestelde een Ethernet kabel adapter naar USB zodat ik aan de slag kon bij mijn nieuwe werk, nu kwam ik aan op werk en werkte dat hele kabeltje niet. Het leslampje flikkerde een keer en bleef daarna uit. Ik kon mijn werkdag dus niet voortzetten en belde de klantenservice voor een nieuwe kabel, nu is de nieuwe kabel vandaag binnen gekomen maar bij het inpluggen van zowel mijn macbook en iMac flikkerde het lampje een keer en bleef daarna uit. Nu probeerde ik de klantenservice te bellen maar zijn ze in het weekend gesloten en maandag moet ik werken dus dat kan ik nu wel vergeten. naar mijn mening zwaar slecht dat ze niet werkende producten leveren en dan ook nieters op zaterdag bereikbaar zijn!

NH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 27 Februari 2018

Beste N. Hartog,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 02 Maart 2018

Beste N. Hartog,

Bedankt voor uw beoordeling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben inmiddels contact gehad om de kwestie te bespreken en hebben u voor het ongemak een aanbod gedaan.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Reageer op deze review