Foto Klein reviews & ervaringen

www.foka.nl
 
2.9 (69)
Foto Klein

69 Foto Klein reviews

 
(4)
 
(1)
 
(3)
 
(21)
 
(42)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Misleidende informatie, valse beloftes

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
5.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
6.0

Van tevoren werd er makkelijk gedaan over ruilen of ontevreden, dat zou allemaal geen probleem zijn. Ook pronkt Foto Klein.nl op de website met 100% klant tevredenheid. Jammer genoeg is dit niet mijn ervaring. Ik had een duidelijke keuze toen ik de winkel inging. Dat model was niet voorradig in de winkel en er werd alle moeite gedaan mij een ander model aan te praten. Ik ben in eerste instantie inderdaad met een ander model vertrokken. Achteraf wilde ik alsnog ruilen en het model kopen dat ik in eerste instantie wilde. Op de website stond aangegeven dat bewuste model nog voorradig was in Rotterdam Alexander. Aangekomen in de winkel, vertelde men mij dat dat apparaat in Rotterdam Alexander een demo model was. Ik begrijp ook al niet waarom het dan als een nog voorradig apparaat te koop staat op de website. Verkoper wilde mij toch liever een nieuw model verkopen. Weer werden mij andere modellen aangepraat. Ik wilde dat niet en uiteindelijk had ik dus graag mijn geld terug. Verkoper was van het moment dat ik wilde ruilen al niet meer zo vriendelijk, wilde weten waarom en probeerde allerlei om mij op andere gedachten te brengen. Zie hier onder wat er op de website staat over retourneren en geld terug:
Compleet in originele staat en verpakking = 100% vergoeding van het aankoopbedrag
Compleet maar een beschadigde verpakking = 90% vergoeding van het aankoopbedrag
Ondanks dat mijn verpakking met inhoud totaal onbeschadigd was, heel netjes ingepakt, niets gebruikt, ook niet de batterijtjes van de remote, netjes weer dichtgeplakt, werd er automatisch 10% van mijn aankoopprijs door Foto Klein gehouden. Ik heb er een aantal mailtjes aan besteed, maar krijg geen antwoord op dit thema. Wel werden mij opnieuw andere modellen aangeboden, waar ik niet op in ben gegaan. Ik moet concluderen dat gegeven informatie op de website dus misleidend en niet correct is, zowel over retourneren als over modellen die nog voorradig zouden zijn.

VV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen reaktie

Klein zegt 100% tevredenheid garantie ????

Diverse malen een klacht gemeld bij info@klein,nl

GEEN REAKTIE!!!!!!

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

NIET TEVERTROUWEN PAS OP!!!

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Bestel via enternet in de winkel van Klein in Breda, een vogel muurbeugel RC.
Keurig bericht dat hij op voorraad was en heeft later mail gezonden dat ik hem kon afhalen in BREDA.
Maandag Uit Zaandam vertrokken naar BREDA om de muurbeugel op te halen echter daar aangekomen vertelde de verkoper dat deze niet op voorraad was en niet meer besteld kon worden (wordt niet meer geleverd). DIT IS ECHTER NIET WAAR VOGEL (imp) LEVERD DEZE NOG GEWOON. Voel mij erg bedonderd. KOOP NIETS VIA INTERNET JE WORDT GEWOON BELASERD. Wat verder ng opvalt is dat hij gewoon via internet aangeboden wordt.
LET GOED OP BIJ DIT BEDRIJF.
SERVICE 0,0

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ongewenst een verzekering

Service 
 
1.0

Na het ontdekken van een vreemd bedrag op mijn bankafschrijvingen op onderzoek gegaan. Het blijkt dat ik bij een tv die ik heb gekocht bij Foto Klein een verzekering heb afgesloten voor deze TV. Bij de aankoop heb ik niets getekend en tot op heden heb ik nog geen document mogen ontvangen waarop mijn handtekening staat voor een verzekering.

Ik vindt dit oplichting, zeker omdat het bijna onmogelijk is om de verzekering op te zeggen bij Harmony Service Centre.

Foto Klein staat bij mij op de boycot lijst!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Henk op 07 Maart 2016

Hier hetzelfde probleem. Harmony Service Centre is een boevenbende!

Reageer op deze review

Levert niet, Post.nl krijgt de schuld

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
5.0

Sony flitser besteld die op voorraad was. Voor 20.00 uur, dus volgende dag niet in huis.
Dagen later nog niet geleverd. Vervolgens krijgt Post.nl de schuld. Een aantal zendingen zou verkeerd gesorteerd zijn. Waaronder mijn pakket. Als Post.nl dat weet dan is dat binnen een dag opgelost, lijkt mij. Vele bedrijven leveren om middernacht aan bij Post.nl die het dan de volgende dag aflevert.

Twee dagen daarna zou het Post.nl nog niet gelukt zijn mijn pakketje weer op het goede spoor te krijgen en af te leveren?
Klein kan geen track&trace nummer geven om het Post.nl verhaal te bewijzen. Bestelling staat op hun site nog als in behandeling. Bij zoveel vaagheid vraag je om negatieve recensies.

Heb ze nog 1 keer in staat gesteld te leveren. Gebeurt dat niet dan annuleer ik de order en gaat de hele zaak naar mijn rechtsbijstandsverzekeraar, Hoe kun je als bedrijf je naam te grabbel gooien

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Misleiding tekortkoming nakoming

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Laat foto,s maken voor door foto klein aangegeven bedrag bij afrekening kost het ineens 50 procent meer. Valt niet over te praten. Geen foto KLein meer. Kwalitatief ook niet goed. Q

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Yuli op 30 December 2015

Ik heb het zelfde ervaring als Haman. Pasphoto laten maken bij fotoklein voor 3 personen kost €45. Overal in Rotterdam de prijs is €10 en bij fotoklein is €15. Niet meer fotoklein.

Reageer op deze review

Slecht advies en ongevraagde verkooppraatjes

Beoordeling 
 
1.5
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik heb een printer bij Foto Klein gekocht en vroeg meteen om cartridges. Deze zijn dan helaas niet van Epson zoals de printer, maar doen het prima met mijn printer - thans dat is wat de verkoper zei. Vandaag uitprobeert en de cartridges passen dus niet in de printer. Daarnaast bleef de verkoper tijdens het afrekenen maar proberen mij een lidmaatschap van het eea energieleverancier programma van Foto Klein aan te smeren. Op mijn reactie "Nee!" kreeg ik als antwoord "Wat raar, dat u niet wilt besparen op u energierekening! Houd u niet van geld sparen?" en soort gelijke, agressieve verkooppraatjes. Een "1" voor service, printerpatronen zijn verkeerd en ongewenste irritante verkooppraatjes, een 2 voor prijs: het geld voor de patronen had ik beter kunnen besteden aan originele cartridges van Epson. Foto Klein, liever niet meer.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Tv werkt niet naar behoren

Beoordeling 
 
3.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
3.0

Beste,

Heb al eerder gemaild over de klacht van mijn pas gekochte tv. Het ips paneel. Ze lieten dit zien door middel van "tikken" op het scherm er zou geen wit vlak omheen verschijnen en bij tv s die dit paneel niet hebben gebeurd het wel. Nou mijn tv heeft het dus wel wat niet zou mogen..
Ben vorige week naar de betreffende winkel terug geweest en kreeg hier een wat vreemd antwoord. De beste man liet mij, toen ik mijn tv ging kopen, zien door middel van het tikken op het tv scherm wat het verschil onder andere is tussen een gewone tv of een tv met ips paneel. Op het scherm zonder ips zag je duidelijke witte vlekken verschijnen. Helaas heb ik dat nu thuis ook. Uiteraard heb ik niet zoveel verstand van tv s en weet ik niet of ik de juiste kleuren heb en of het echt kwaad kan. Maar ik weet wel dat het als ik dat "tikken" doe dat het niet hetzelfde is als in de winkel destijds. De man in de winkel maakte er een raar verhaal van dat ik misschien een ander paneel heb en dat het geen kwaad kan en dat het ook niks met tikken te maken heeft. En elke keer wat anders vond ik om duidelijk te maken dat het eigenlijk "normaal/ goed" hoort te zijn. Het zal allemaal wel maar zo laten ze mij het verschil zien en ik ervaar het thuis anders. Het gaat me niet om dat tikken maar wel om de functie en evt de toekomst ik heb er toch aardig wat geld voor betaald en uiteraard betaal je ook wat geld voor de functie. Hoor graag hoe we dit verder op kunnen lossen want heb niet het idee dat ik er in de winkel uit ga komen. Overigens is de type van mijn tv een lg 43lf63 en de tv is in Numansdorp gekocht.
Overigens heb ik via de klantenservice contact gehad met Paul van Dijk en heb ik op zijn bericht geantwoord maar ik wacht nu al 5-6 dagen op een reactie Terwijl ze aangeven antwoord op dezelfde dag.
Overigens ben ik echter nog langs een ander filiaal gereden om te vragen wat hun er van vonden ik legde uit hoe die man het verschil van het paneel voordeed en hij stond me erg vreemd aan te kijken.. Beetje tegenstrijdig opgeleid had ik het idee. Hij zei wel dat ik de tv zou moeten ruilen. Naja beetje service van jullie kant kan geen kwaad lijkt me.. Voor de prijs van de tv is een haal en brengservice na een paar keer terug te zijn geweest met dit probleem en een vage oplossing toch het minste wat jullie kunnen doen.

PL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Prima klantenservice

Beoordeling 
 
7.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

De tv die ik besteld had kon helaas niet meer worden geleverd.
Jammer want volgens de site waren er nog diverse winkels met voorraad.
Ben echter zeer te spreken over de manier waarop klantenservice daarna met mij is omgegaan.
Op een zeer vriendelijke manier werd mij een alternatief geboden.
Door mij echter niet aangenomen waarna mijn geld binnen een dag werd teruggestort.
Nogmaals mijn complimenten voor de klantenservice.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ongeinyeresserd personeel

Vorige week de winkel in Gorinchem bezocht. Ik stond al 10 minuten in de winkel voor een vitrine kast te kijken, voordat de verkoper mij opmerkte. Hij vond zijn eigen mobiel blijkbaar belangrijker dan een klant te woord staan. Schandalig gewoon! Ik zou er dus nooit iets kopen!. Wat een mentaliteit!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Sheila op 31 Oktober 2015

Moet dus zijn : ongeinteresseerd! Oftewel gewoon slecht! Jammer voor hun, ik had meer dan 1000 euro te besteden......ik wens hun nu nog geen cent!!

Reageer op deze review

bedrog

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0

WAARSCHUWING! Bedriegers bij Klein, Marksingel 28 in Breda! Je wordt benaderd voor een contract met #Energiedirect en krijgt 100 euro korting op aankoop. Maar de informatie is onvolledig en als je van #Energiedirect af wilt, kan dat niet vanwege die korting. Iets wat ze niet vertellen en later bij navraag zelfs over liegen. Ga er nooit heen, koop nooit wat daar, maar als je er toch naar toe moet, geloof niets van wat ze je aanbieden.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Afhandeling klacht

Aanvulling op de bovenstaande klacht:
's Middags eindelijk iemand van de klantenservices gesproken!!!
De medewerker heeft mij uiteindelijk prima geholpen.Beloofde mij een nieuwe Kobo-eader op te sturen.
Net is de ereader bezorgd.
Ik ben heel blij dat het probleem op dze manier opgelost is

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte services

Net gebeld met mw van de klantenservices.Duurt trouwens erg lang voor ik aan de beurt was.
15 minuten!!!
3 weken geleden mijn Kobo ereader voor reparatie weggebracht.Hij deed niks meer.Wilde vragen of er al iets bekend is over de reparatie.
De dame aan de telefoon vertelde mij dat als zij bij de reparatie afdeling gast informeren dat het proces dan wordt verbroken van mij ereader en dat de reparatie dan nog veel langer gaat duren.
Dan zou mijn ereader weer achteraan in het proces terecht komen???????
Erg vreemd vind ik dat!!
Kortom......slechte services!!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Adrie op 20 Oktober 2015

Even nog een aanvullng op mijn klacht:
Ik heb om 10.15 gebeld.Medewerkster wilde na aandringen van mijn kant de reparatie afdeling bellen.Sprak met mij af dat ze mij meteen daarna terug zou bellen............helaas laat zij niks meer van zich horen.(ze vroeg ook niet op welk nr. Ik bereikbaar as vandaag)
Jammer!!!

Reageer op deze review

Veel geld bespaard door Foto Klein

Beoordeling 
 
9.3
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb onlangs de winkel in Den Bosch bezocht aangezien ik mij aan het oriënteren was voor een televisie.
Een mooie tv gevonden en gekocht.
Maar goed, daar is niets bijzonders aan.
Het leuke is dat de verkoper mij wees op ee. n besparingsactie, waardoor ik 100 euro kassakorting kreeg op mijn aankoop en ook nog eens ruim 300 euro per jaar bespaar op mijn energierekening via Energiedirect.nl
Top!!
Kijk dit soort acties daar hou ik van.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

anoniem op 06 Oktober 2015

Goh Foto Klein is zelf ook weer berichtjes aan het plaatsen zie ik !

anoniem op 31 Januari 2016

dat doen ze al jaren

Reageer op deze review

Zonder aankoop vertrokken

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik had een TV uitgezocht die ik graag wilde hebben. In de actieweek van Foto Klein zou ik € 150 korting op mijn aanschaf krijgen, wat natuurlijk mooi meegenomen is. Kom ik in de winkel, kost deze televisie opeens €1399 in plaats van € 1299 (de prijs waarvoor hij op de site stond). Volgens de verkoper was dit 'om de korting te compenseren'. Maar uiteindelijk was de TV toch nog € 50 goedkoper dan bij de concurrent, zei hij. Schandalige praktijken & echt niet gekocht!

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Klein op 15 September 2015

Beste Irene,

Heel vervelend om dit soort berichten te moeten lezen. Dit hoort natuurlijk niet en wij zouden dit dan ook graag met u willen bespreken en uit de wereld helpen, maar op basis van deze review en het feit dat u geen aankoop heeft gedaan, kunnen wij helaas geen contactgegevens van u terugvinden.

Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om een mailtje met de klacht en uw contactgegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Paul. Dan zullen wij samen met u op zoek gaan naar een juiste oplossing.

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

ronald van veen op 24 Januari 2016

ik heb diverse mails gestuurd naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. geen reaktie

Reageer op deze review

stiekem een machtiging stelen.

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na aankoop van een smart tv werd mij door de verkoper een gratis verzekering opgedrongen.
Hiervoor moest ik mijn bankpas even geven en tekenen voor de verzekering.
Thuisgekomen bleek ik vast te zitten aan een doorlopende machtiging voor een verzekering.
Dus na 2 maanden ging ik automatisch betalen.
Oplichters zijn het. Trouwens, nergens staat bijna meer een prijs op in deze winkel.
Hierdoor wordt er ter plekke een prijs verzonnen door de verkoper die vaak veel hoger is dan ergens anders.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Klein op 07 September 2015

Beste Floris,

Wat vervelend om te moeten lezen dat u geen goed gevoel heeft overgehouden aan uw ervaring met Klein door de nasleep van uw aankoop. Natuurlijk willen wij dit probleem met u oplossen, maar wij kunnen op basis van deze review geen klantgegevens achterhalen en zodoende dus ook nog geen contact met u opnemen.

Zou u daarom een mailtje willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Paul? Dan kunnen wij meteen met uw problemen aan de slag!

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

Slechte winkelervaring

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Op zoek naar een nieuwe fotocamera. Gericht op de website van Klein gekeken omdat ze goede prijzen hebben. Toestel van mijn keuze was nog aanwezig in de winkel in Breda, dus eerder van mijn werk gegaan om het toestel in de winkel te bekijken en nog wat vragen te stellen.
In winkel aangekomen bleek toestel niet aanwezig. De voorraadinformatie op de website zou niet kloppen op het moment. Daar sta je dan voor niets! Wel werd een ander (150 euro duurder!) toestel aanbevolen.
Verkoper maakte een ongeïnteresseerde indruk. Was telkens erg langzaam met informatie in z'n computer opzoeken. Volgens mij deed hij wat anders of wist niet hoe de website werkt.
Kreeg de tip om het toestel te reserveren in een andere winkel en dan vrijblijvend te gaan kijken. Ik gaf aan dat ik dan al moest betalen, maar verkoper vertelde dat dat niet zo was. Thuis nogmaals gecheckt en inderdaad, je kunt niet reserveren zonder te betalen! Onjuiste info gegeven dus.
Daarbij was de camera volgens de website helemaal niet bij filiaal in Breda-noord beschikbaar, terwijl verkoper van wel zei. Daarbij komt ook nog dat het gewenste model niet via internet te bestellen was, en alleen afgehaald kon worden. Ook dat werd niet verteld en waarschijnlijk heeft de verkoper gewoon zitten slapen.
Kortom: zeer slechte service in de winkel en goedkope verkooppraatjes.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

anoniem op 06 Oktober 2015

Ik heb soortgelijke ervaring met Foto Klein, erg dubieus allemaal bij deze firma

bert offermans op 06 Oktober 2015

ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!

"FOTO KLEIN DAAR MOEST IK ZEER BESLIST NIET ZIJN!!!!"

Mijn verhaal kort samengevat verrekijker besteld die gereserveerd op mij wachtte in de lichtstad Eindhoven.Ging hem ophalen 160 autokilometers en tja: " hij was er niet meer kapot" kreeg ik te horen. Wat vreemd nietwaar, verkoper ging nog even achter de schermen kijken. Kwam terug met een compleet nieuw verhaal er was een fout gemaakt wat betreft de voorraadadministratie, bovendien was de gewenste kijker niet meer verkrijgbaar. Ik voelde met mijn klompen aan dat hij mij probeerde te bedonderen.
Liet hem duidelijk merken dat ik dus die reis van 160 km voor de kat zijn k.. gemaakt had. Hij deed net alsof hij niets hoorde bij die laatste mededeling en keek geheel onverschillig om zich heen zonder iets te zeggen waarschijnlijk geleerd op de cursus verkooptechniek: "doe alsof je niets gehoord hebt, als het om lastige vragen gaat !".
En ja hoor.. er kwam weer wat leven in die vent, hij had een oplossing. Iets verderop stond een fantastische kijker op mij te wachten. Een en al halleluja en ik mocht hem meenemen voor de " inkoopprijs" maar hij moest wel even verzekerd worden ( dat laatste heb ik niet laten gebeuren gelukkig).
Ik zag meteen dat de kijker een andere vergrotingsfactor had, die was lager dan bij mijn gewenste kijker. Maar hij was toch zo goed echt heel erg goed!!!. Duidelijk een man die denkt: "Ik ga gekke Gerritje eventjes een oortje aannaaien en hoe leid ik klanten om de tuin" Enfin om toch een redelijk lang verhaal kort te maken neem ik toch die kijker mee op voorwaarde dat ik hem kon terugsturen als hij me niet mocht bevallen. Ik wilde thuis op mijn gemak even alle ins en outs bestuderen van het merk Bushnell. Thuis zag ik meteen dat het een gebruikte kijker was en hij voldeed niet . Dus inpakken en kosteloos teruggestuurd.
FOTO KLEIN maakt ook reclame dat ze scherpe prijzen hanteren. Dat is onjuist. Bij Conrad zijn diezelfde kijkers een stuk goedkoper en boven de €50 wordt ook alles gratis thuis bezorgd mits men met iDEAL betaalt. Tot slot vermoed ik, dat het bij KLEIN heel gewoon is om gebruikt goed voor nieuw te verkopen gezien de reviews van andere mensen hier op de site. Had ik deze site eerder gezien dan was ik nooit met Klein in zee gegaan. Als ik de merendeels negatieve kritieken van de klanten lees, vraag ik me af: "Hoe is het mogelijk dat die nog bestaan?" Ik zou zeggen beste mensen: " lees even alle klachten van de mensen en neem een juiste beslissing. Gegroet

Pietertje op 14 November 2015

Beste Sheila,
Die verkopers moeten allemaal zo veel mogelijk verkopen dat is een doelstelling oftewel "target". Maakt niet uit op welke manier je dat doet, als je maar een flinke omzet draait. Alles is toegestaan om hun klanten om de tuin te leiden. Trouwens er bestaat nog een review-side van zogenaamde positieve reacties betreffende de firma Klein. Maar ik denk dat firma Klein daar zelf de regie in handen heeft om de zaak wat op te peppen of te manipuleren. Daar is iedereen bijzonder positief, gek hé !

Sheila op 15 November 2015

Ik vraag me echt af hoe deze firma aan zijn personeel komt! Een normale sollicitatie procedure kan hier nooit aan de orde zijn! Maar ja aan de andere kant, wie zou hier ook willen werken?

Reageer op deze review

Laatste keer

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Online bestelling geplaatst voor een televisie om op te halen in de winkel. Email gekregen dat het klaar stond, blijkt bij aankomst de televisie er helemaal niet te zijn. Kon wel voor €50 meer het 'nieuwere' model meenemen.
Nooitt meer dus!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Klein op 31 Augustus 2015

Beste Joris,

Heel vervelend natuurlijk dat na je bestelling de gekozen televisie niet meer in de winkel aanwezig was. Graag willen wij je nog helpen. Zou je om die reden contact op willen nemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Paul zodat wij tot een correcte oplossing kunnen komen?

Alvast bedankt en nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

foto Kein: Nooit meer!!!

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Voor ons nooit meer foto Klein. Op aanraden van de verkoper een specifieke homecinema set gekocht. We kwamen eigenlijk voor een andere, maar deze was zo goed verzekerde de verkoper ons! Daar vertrouw je dan toch op!?
we kwamen bedrogen uit. Al snel kapot. Maanden kwijt geweest, moesten elke keer bellen waar het apparaat nu toch eens bleef. Gratis reparatie? Ho maar, gewoon betalen! Na enige tijd voor de eerste keer de DVDspeler gebruikt, direct kapot! De film niet eens af kunnen kijken! Apparaat weer terug. Onderzoekskosten al zo'n 45 euro en dan is er nog niks gerepareerd! Dat zou rond de 200 euro gaan kosten! Schande! Coulance omdat het apparaat was aanbevolen door de verkoper en al eerder kapot was geweest? Ho maar! Totaal geen enkele klantvriendelijkheid vanuit Foto Klein!! Kortom: voor ons nooit meer Foto Klein!! Pas op, ze smeren je iets aan en nemen daarna niet hun verantwoordelijkheid hiervoor. Bah.

MB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

nooit meer

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

ik wilde een fotocamera bestellen en omdat er volgens de website nog maar 1 voorradig was besloot ik te bellen.
Ja hoor ,het toestel is voorradig maar het is een showroommodel. (Voor mij niet zo erg mits oké)
Omdat er nog maar 1 was werd geadviseerd toch maar via internet te bestellen. Eenmaal thuis zo gedaan.
Mailtje terug;bestelling ontvangen.Later nog een mailtje;bestelling ligt voor u klaar.
Omdat het zoals gezegd een showroommodel was koos ik voor afhalen ipv opsturen.Je wilt toch zien of het oké is.
Van huis naar Klein in Barendrecht was voor mij 2 uur reizen. Eenmaal daar aangekomen ging een medewerker voor me op zoek naar de camera maar kon deze bniet vinden. Toen maar eens navraag bij zijn collega. Deze reageerde heel laconiek:Oh dan is het een voorraadverschil, bied meneer maar iets anders aan. De andere camera die ik dan wilde werd me aangeboden voor een prijs waar hij overal voor te koop ligt. Niet mee akkoord dus! 4 uur reistijd en € 32,40 voor een treinkaartje naar de kl...... Wees dus gewaarschuwd.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Onverwacht goede service

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

In 2012 kocht ik bij Klein Zwijndrecht een tablet van het merk Empire. Na twee jaar ging deze in de verlengde garantietijd stuk. De tablet werd vervangen door eenzelfde tablet, die na iets meer dan een half jaar stuk ging. De tablet werd door Klein opgestuurd naar de fabrikant. Na 5 weken bleek dat de tablet weliswaar bij de fabrikant was aangekomen, maar dat er nog niet naar gekeken was. Omdat Klein het zat was dat ik twee keer in korte tijd pech had met een door hen verkochte tablet en ze het gedoe met Empire zat waren, kreeg ik gratis een Asus tablet ter waarde van € 199.00. Ik vind dit grote klasse. In het verleden heb ik meerdere keren wat bij Klein gekocht, zoals een televisie, fototoestel, printer. Alle keren was de behandeling door personeel correct. Zodoende is Klein Zwijndrecht een zaak waar ik wel met vertrouwen naar terug ga.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 0 5
Reageer op deze review
reclame

Wat een behandeling zeg...

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vandaag naar Klein in Breda geweest, aan de Marksingel. Ik wilde een cpl slim filter van Hoya kopen voor groothoek lens. En mogelijk nog een ND filter. Netjes uitleg over gekregen, dat wel. Kwam er wel op neer dat Hoya niet zo goed was en de Kenko kwalitatief beter was. Goed is mogelijk een persoonlijke keuze, dat kan. Ik heb toch het advies van de verkoper opgevolgd en heb een Kenko circulair PL gekocht. Kosten €80,00. Ik verbaasde mij hier nog over en vertelde dat deze bij andere aanbieders voor €40 te koop staan. Kon niet, dat was goedkoop plastic. Dus toch gekocht. Eenmaal thuis toch nog even gekeken. Staat de zelfde filter nota bene op hun eigen website voor €49,-! Ik dus met een naar gevoel weer terug.
Dezelfde verkoper gesproken als in de middag. Hem uitgelegd dat ik het vermoeden had dat ik de verkeerde filter mee had gekregen, kan natuurlijk gebeuren. De kenko pro 1 D zit nl wel in de prijsrange van €80 +, dus dacht ik dat het deze moest zijn. Dit kon volgens de verkoper niet. De pro 1 kost nl €140,-. Tja, bij andere aanbieders toch écht niet, maar volgens de verkoper waren dit allemaal slechte B-partijen. Verkoper bood aan om het prijsverschil van €30 terug te betalen. Ik ging hiermee niet akkoord. Ik wilde mijn geld graag terug om toch verder te kijken naar de pro 1 D. Dit was gewoon niet mogelijk! Tot vervelends aan toe werd er gezegd dat ik €30 terug kon krijgen of een waardebon. Daarna zou hij wel een mooi prijsje kunnen maken voor de pro 1 D. Ik vroeg wederom om mijn geld terug. Hij vertelde dat ik niet respectvol was en ik moest in de spiegel kijken. Hij vertelde dat hij namelijk in de middag tijd in mij had gestoken en dus was het wel zo netjes om tot een oplossing te komen waar we beide blij mee waren... en zo ging het nog even door. Zo rustig als ik zelf ben, heb ik de verkoper aangegeven dat ik er een slecht gevoel aan over had gehouden, dat ik inmiddels mijn geld wel terug wilde hebben en dat ik mij steeds meer genaaid voelde...Daarbij aangevuld dat ik er vanuit ging dat het niet bewust is gegaan, maar dat ik me wel zo voelde. Toen werd de verkoper nog serieus kwaad ook. Maar toch nog proberen de pro 1 D te verkopen! Ondanks dat ik maar bleef vragen om mijn eigen geld, bood hij deze inmiddels aan tegen inkoop van €66. Na zo behandeld en afgezeken te worden in een winkel hoeft dat voor mij echt niet meer. Nadat ik hem er op had gewezen dat het gewoon in de voorwaarden staat dat er geld terug gegeven kan worden en dat er een mooie review zou volgen, kreeg ik pas mijn geld terug, met een hand en een "vriendelijke glimlach". Ik heb denk ik zeker 15 minuten om mijn eigen geld moeten vragen. En zeker 10 minuten heeft hij op een agressieve wijze van alles door mijn strot proberen te duwen, om maar te voorkomen dat hij geld terug moest geven. Echt ongelooflijk dat er zulke verkopers in een winkel staan. Foto Klein, doe er wat mee zou ik zeggen. Hoe raak je klanten kwijt.
Kortom, kopen kun je er wel, maar let goed op de prijs, want zij doen dat kennelijk niet! En dat je in 1x het goede koopt. Want geld terug krijgen.....pfff, in ieder geval (bijna) niet bij deze verkoper.
Advies geven wil hij ook, maar dan moet je wel iets kopen.

Foto Klein? Voor mij echt nooit meer!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pas op 28 Juni 2015

Bovenstaande review ook als klacht verzonden naar Klein zelf. Middels geautomatiseerd bericht wordt je netjes verteld dat er binnen een dag contact wordt opgenomen met je. Inmiddels 6 dagen verder. Nog niets gehoord. Ook niet van Paul

M op 16 Juli 2015

Soortgelijke situatie meegemaakt vandaag, waardeloos nooit meer naar toegaan.
Zal tot in den treuren slechte recensie blijven geven over deze toko.

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Online een LG besteld.
Goede recensies over de led tv en bij Klein was de tv het goedkoopst en bij afhalen kreeg je tot 5 jaar garantie. Online gaf Klein aan dat de tv op voorraad was bij het filiaal in Utrecht. Volgende dag van Almere naar Utrecht gereden en de tv opgehaald, maar de doos was reeds geopend geweest en met een nieuw plakbandje dichtgemaakt. Ik vroeg daarom aan de verkoper of het geen demo model was. 'Absoluut niet', verzekerde de verkoper. Eenmaal thuis miste ik een voedingskabel, de batterijen van de afstandsbediening lagen los in de doos, de tv was slecht herpakt, kortom: duidelijk wel een demomodel.

Klantenservice gebeld. Kreeg excuus en ik kon drie dagen later een nieuw model halen. Weer van Almere naar Utrecht om de tv te ruilen. Je raadt het al: de nieuwe tv was niet voorradig, ook al zei klantenservice van wel. De verkoper gaf zijn excuus en ik kon weer gaan zonder tv.
Weer klantenservice gebeld. Na een arrogante behandeling - gespeend van enige service en begrip - zei de klantenservice dat het dit keer wél twee dagen later in Utrecht zou staan. Ik toen weer naar Utrecht gereden, maar je raadt het weer: geen televisie. Toen werd ik pissig bij de balie, maar weer geen begrip van Klein. Na drie keer heen en weer gereden te zijn voor Piet Snot wilde ik mijn geld retour, maar dat doen ze niet cash (ik had inmiddels wel cash betaald). Dus uiteindelijk drie ritten voor niets en een tenenkrommende klantenservice verder had ik nog steeds geen televisie en ik moest weer een week wachten op mijn geld.

Resume: wat een dramatent. Hier moet je niets online bestellen want de voorraadindicaties kloppen voor geen meter - en al helemaal niet direct aan de balie kopen. Je staat langer een verhaal over een energieleverancier en verzekeringen aan te horen wat je niet wilt, dan dat je technische info krijgt over het product. Waardeloos, geen respect voor de klant, puur willen cashen.

NB Ik zal ongetwijfeld, net als bij elke slechte recensie, een standaard reactie ontvangen van Klein. Maar dat gaat bij mij gelijk de digitale prullenbak in.

M
Was deze beoordeling nuttig? 11 0
Reageer op deze review

verzekering

Beoordeling 
 
4.5
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Maandag een camera gekocht bij Klein, daarbij werd mij verteld dat de verzekering de eerste twee maanden gratis was, voor 75,50 kon ik voor 5 jaar bijverzekeren en was ik voor alles gedekt. Dat gedaan leek een goede deal. Thuis besloot ik de polisvoorwaarden te lezen en daarin staat dat er per maand een bedrag wordt afgeboekt. Maar ik heb al 75,50 betaald dus dat begreep ik niet zo goed. Vandaag de verzekering gebeld idd per maand wordt het bedrag afgeschreven ik heb meteen opgezegd, ik vroeg hoe ik mijn 75,50 terug krijg die ik al heb betaald. Dat bedrag is niet van de verzekering. Ik heb nu 75,50 betaald voor iets waarvan ik niet weet wat het is en tevens is er niets erover op de website terug te vinden. Ik vind dit zeer slechte voorlichting van Klein en voel me op dit moment bedonderd.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

b op 10 Juni 2015

ik had tevens een screenprotector op de camera laten zetten, dit was de eerste keer niet goed gegaan omdat hij bijgesneden moest worden. Dus dinsdag terug werd er tot 2 keer toe een nieuwe gesneden bij thuiskomst zat hij scheef ik wilde hem recht doen toen zag ik dat er een kras op het scherm zat. IK baal hier zo van kan ik weer terug.

b. op 04 Juli 2015

Ff een update want ik dacht dat het was opgelost nou niet dus dit is wat ik afgelopen donderdag meemaakte nadat het beschadigde model omgerolen zou worden voor een nieuw model.
Woensdag ben ik zelf naar de winkel gegaan om te vragen of er al een nieuw toestel binnen was, ze hadden de sony a 6000 binnen alleen met een andere kit lens maar dit kon zo overgezet worden dus geen probleem. ik had mijn camera niet bij en zou een dag later terug komen. Donderdag ben ik terug gegaan naar de winkel om mijn camera om te ruilen. Dit was zo gebeurd, toen ik buiten stond besloot ik om de camera uit te proberen aangezien ik dit niet in de winkel had gedaan. Tot mijn grote verbazing was de camera al gebruikt. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad een nieuwe camera omruilen voor een gebruikte. Ik dus weer naar binnen waar ik heb laten horen dat ik het er niet mee eens was. De medewerker vertelde dat de kinderen de dag ervoor even was gebuikt om aan een klant de camera te showen. Ik heb aangegeven niet accoord te gaan met een demo model en dat ik nieuwe camera die nieuw uit de doos komt wil. De medewerker gaf me het gevoel niet zo te moeten zeuren en dit maar te accepteren. Dat heb ik niet gedaan nu moet ik over twee weken weer bellen of er al een nieuwe binnen is gekomen. Nu kan ik er weer zelf achter aan, wat een gedoe allemaal. Ik vind de service ontzettend slecht!!!! Ik heb geen goed woord over voor deze actie. Ik koop hier NOOIT meer iets.

b op 05 Juli 2015

Vandaag ben ik terug gegaan naar de winkel. De 75,50 die ik heb betaald is een 5 jaar service plus garantie mocht er iets afbreken aan het toestel dan wordt het kosteloos gemaakt. Dit staat los van de gratis 2 maanden verzekering die je bij een toestel krijgt en optijd moet opzeggen omdat het anders automatisch van je rekening wordt afgeschreven.
de kras op het scherm werd volgens een verkoper verzaakt door de screen protector die eigenlijk niet bedoeld was voor mijn toestel en ook op maat gesneden moest worden. Ik krijg nu een nieuw toestel alleen waren deze niet op voorraad dus ik krijg een telefoontje wanneer mijn nieuwe camera binnen is. Netje opgelost vind ik.

b op 18 Juli 2015

Via het klein team die ook reageren op je review is er een NIEUWE sony besteld. Op donderdag kreeg ik de bevestiging dat deze binnen was, vrijdag direct naar de winkel in Eindhoven. Ik had gevraag om een sony NIEUW in doos en NIET geopend, kom ik vrijdag in de winkel om de sony op te halen. is de doos OPEN gemaakt, want op donderdag kwam er een klant en wilde ze het toestel laten zien , hoe is het mogelijk dat mijn toestel op donderdag wordt geleverd en er toevallig een klant is die het toestel wil zien en dat ze ook nog de doos open maken om het toestel te showen. Mijn mond viel werkelijk open en ik kreeg te horen maar hij is niet gebruikt hoor !!! Nee zou ik ook zeggen maar ik zou een toestel krijgen dat NIEUW in de ONGEOPENDE doos zat. Wat een ontzettend slechte service, de medewerkers in de winkel zijn zo on klantvriendelijk en kunnen zich niet eens aan de afspraak houden. ik ben denk ik nu 6 keer terug geweest en hoopte dat het nu eens goed zou gaan, mij zie je hier NOOIT meer, ik heb het toestel maar geaccepteerd want na zeker 20 mailtjes over en weer en 6 keer binnen lopen bij de winkel ben ik zo klaar met KLEIN. Leuk hoor al die gratis workshops maar begin eerst maar eens met hostmanship en eerlijkheid bij het winkelpersoneel !!! Mijn advies KOOP HIER NIETS

Jan van Oers op 26 Juli 2015

Wat is dit herkenbaar......ook ik heb deze ervaring met Klein.nl in Eindhoven, gebruikte camera's met 1600 clicks, vol vette vingers, als nieuw willen 'slijten' aan de koper, dozen geopend, camera met missende onderdelen (afdekkapje fitser ) niet compleet, geen batterijlader, geen software geen garantie kaart, of een garantie kaart met een ander serienummer, tweemaal een oude beschadigde doos met een duidelijk gebruikte camera . enz. enz. enz. een soap werkelijk.

Na veel op en neer rijden en bellen met Paul vd klantenservice uiteindelijk mijn geld terug en METEEN een nieuwe camera in een NIEUWE ongeopende doos gekocht bij de concurrent in Eindhoven, Cityfoto, fantastisch geholpen alles nieuw, veel vertrouwen, daar had ik meteen naar toe moeten gaan dus.....

Het enige positive aan Klein.nl is de klantenservice en met name Paul, die heeft me vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, Paul heeft waarschijnlijk heel veel ervaring met de afhandeling van klachten want wat er allemaal misgaat in Eindhoven grenst werkelijk aan het ongelooflijke.

Klein.nl voor mij NOOIT meer !!

Klein op 27 Juli 2015

Beste b,

Allereerst onze oprechte excuses hiervoor. Wij betreuren deze vreemde gang van zaken ten zeerste. Wij zouden graag tot een correcte oplossing willen komen, maar helaas hebben wij geen contactgegevens. Zou je om die reden contact met ons op willen nemen door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Paul? Dan proberen wij zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen, zodat er naar een juiste oplossing kan worden gezocht.

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

Klein in service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bij Klein in Woerden een actioncam gekocht.
Vooraf duideijk aangeven dat ik enkele orginele Sony accessoires er direct bij wilde kopen.
Na overleg met de afdeling inkoop was dit geen enkel problem en besloot ik tot aanschaf.
Accessoires besteld (en betaald) deze worden nageleverd.
Filiaal laat niets meer van zich horen en is telefonisch niet bereikbaar.
Via de centrale klantenservice uiteindelijk contact gezocht en dan komt de aap uit de mouw:
als iets niet in het standaard assortiment is opgenomen kan het niet bij Sony worden besteld is de
conclusie na 3 weken!
WAARDELOOS DUS!
Dit was mijn eerste en tevens de laatste aankoop bij Klein!

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Klein op 10 Juni 2015

Beste MBO,

Heel vervelend om te moeten lezen dat je ervaringen met Klein totaal niet goed zijn bevallen. Dit is absoluut niet onze bedoeling en daarom willen wij dit ook zo goed mogelijk met je zien op te lossen. Nu kunnen wij met behulp van je review geen contactgegevens achterhalen. Zou je daarom een mailtje kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Paul. Dan proberen wij zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen om dit probleem uit de wereld te kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

Klein groot in woorden maar Klein in service

In de titel stond een fout, dus even en rectificatie hiervan
Kleis moet Klein zijn

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

WINKEL SLECHT

Ik ben een zaterdag 30-5-15 in de fotoklein winkel aan de koperwiek geweest .
Voor een camera van Samsung WB800F deze zou daar op voorraad zijn daar aan gekomen
Was de camera niet op voorraad .
de verkoper ging kijken op de site van fotoklein en daar stond dat de camera op voorraad was
maar ja zei de verkoper hij is al twee jaar op de markt dus hij had hem niet meer .
Maar hij had wel de opvolger van Samsung voor 239 euro en dat was het dit is nu de tweede keer dat ik zeer slecht en on vriendelijk wordt geholpen
Dus ik zal nooit meer iets bij fotoklein kopen .
En mijn bevindingen met iedereen delen als ze mijn mening vragen over fotoklein . want ik zal er nooit meer een stap de winkel in doen ik ben blij dat ik mijn 200 euro in mijn zak heb gehouden
Ik zal deze uit geven in winkel waar de klant koning is en dat is niet bij fotoklein

T
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

WAARDELOOS!

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Algemeen

Wilde een printer hebben en deze was bij klein goedkoop dus besteld en betaald. De volgende dag deze mail:
Hartelijk dank voor uw bestelling, helaas heeft het systeem uw bestelling 910100014692 automatisch geannuleerd.

Bij deze willen wij u op de hoogte stellen van het feit dat wij uitsluitend aan consumenten leveren voor privé gebruik. Omdat u een bestelling heeft geprobeerd te plaatsen en niet wordt gekenmerkt als privé gebruiker maar als handelaar/wederverkoper/verhuurder kon uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.

Mocht u toch een vorm van betaling hebben kunnen doen dan wordt dit automatisch teruggestort op de bij ons bekende rekening. Dit gaan wij direct in orde maken en zal in de regel binnen 5 werkdagen weer op uw rekening worden bijgeschreven.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zomaar, geen overleg, wel order geaccepteerd en betaling geaccepteerd.

Echt HEEL onbeschoft.

Verzending
Zie korte toelichting, het enige wat verzonden is is een knullig automatisch mailtje.

Klantenservice
Hierover net gebeld en men verschuilt zich achter het niet aan bedrijven verkopen nou, dat is een vette leugen als ik potloden en fietsen zou verkopen had ik hier nu een printer staan want dan was het wel OK. Helaas verschuilt de klantenservice zich achter het systeem, betaling al teruggestort, order al geannuleerd enz. BAH en de beste man waar het ding voor is mag vanavond weer op mijn printer rommelen omdat dit bedrijf echt HEEL onbeschoft te werk gaat mijden dus

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

nooit meer

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Vandaag 16 mei 2015 naar Klein Hellevoetsluis geweest voor een Sony camera van € 415,-, Wij hadden vragen over de camera en ook over een goedkopere.
Maar op onze vragen ging men niet in, men is meer dan een half uur alleen maar bezig geweest hoe wij € 100,- konden besparen op onze energie kosten. Las ik daar op wil besparen kijk ik zelf wel op internet. Wij gingen voor een camera.
Hoe hij werkt en wat het verschil is weten wij nog steeds niet.
Volgens ons verdienen ze meer aan energie contracten dan aan foto camera's . Ook spraken ze alsmaar slecht over de Media Markt. Wel wij hebben de camera gewoon gekocht bij de media Markt zonder energie contract en nog goedkoper dan foto Klein.
Hier gaan wij dus nooit meer naar toe , Volgende maand gaan we een tv kopen maar echt niet bij foto klein
1

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Klein op 18 Mei 2015

Beste R. Hovling,

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je vragen onbeantwoord blijven, terwijl jij nadrukkelijk op zoek bent naar de juiste camera. Dit is niet onze vaste gang van zaken en hiervoor alvast onze oprechte excuses. Wij zouden dit probleem graag met je willen oplossen, maar helaas hebben wij nog geen contactgegevens van je. Zou je daarom zo vriendelijk willen zijn om je klacht en je contactgegevens door te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Paul. Wij hopen je op deze manier toch nog van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

k heb 2 jaar geleden in april 2013 een Samsung smart tv bij Foto klein gekocht.
Ik heb bij deze aankoop ook een garantie van 5 jaar. Afgelopen dinsdag 12 mei deed mijn tv het niet meer beeldscherm blijft zwart maar ik heb wel geluid etc.
Ik heb gelijk alle stekkers gecontroleerd maar daar lag het niet aan. Ik heb toen via de website van Fotoklein een contactformulier ingevuld. Ik heb ook via mijn mail een email gestuurd en als bijlage een foto van mijn garantiebewijs en de kassabon. Ik kreeg dezelfde dag na een paar uur al bericht. Er werd gevraagd na het serienummer van de tv en waar het opgehaald moest worden voor reparatie. Ik heb gelijk gereageerd op de email foto van de serienummer gemaakt en ook mijn adres en telefoonnummer in de email.
Ik kreeg pas woensdag bericht waar mij dezelfde vragen werden gesteld terwijl ik alles duidelijk vermeld heb als bijlage en in de email alles genoteerd. Zo een email met dezelfde vragen heb ik tot 3x toe ontvangen.

Ik heb afgelopen donderdag telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van ze. Daaruit bleek dat er helemaal niks gedaan was met mijn klacht. De medewerker die ik sprak heeft mij netjes te woord gestaan en kon ook alle gegevens in de email terug lezen. Nadat ik uit mezelf een aantal aangaf dat dit geen service is bood hij zijn excuses ervoor aan. De medewerker liet mij weten dat Samsung contact met mij op zou nemen om iemand langs te sturen.
Ik moet wel zelf alle kosten betalen en dan de factuur na ze opsturen.
Ik heb de medewerker gevraagd mij een email te sturen waarin vermeld staat dat hun inderdaad de kosten vergoeden.

Het is nu vrijdag 3 dagen verder en mijn tv doet het nog steeds niet.
Wat ik zo een slechte service vind is dat ik alles duidelijk in de email vermeld hebt.
Serienummer van de tv, garantiebewijs en kassabon heb ik als bijlage gedaan.
Alle gegevens staan in de email en toch blijf ze in de email telkens erom vragen.

Ik vind hun service heel slecht en vooral de afhandeling van klachten.
Dit is voor mij de laatste keer dat ik wat bij ze gekocht hebt.

D
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Baxshop
 
3.5 (123)
2.
CoolBlue
 
3.7 (89)
3.
Conrad
 
3.4 (35)
4.
mediamarkt
 
2.5 (60)
5.
Bertje Bel

Wij zijn benieuwd naar jouw Foto Klein ervaring

FOTO KLEIN is een bedrijf wat al ruim 35 jaar bestaat en noemt zichzelf één van de meest complete en betrouwbare aanbieders op het gebied van Foto, Video, Audio en TV. De webshop Fotoklein.nl biedt een uitgebreide fotoservice waarmee foto’s in de beste kwaliteit voor de beste prijzen afgedrukt kunnen worden.

Fotoklein.nl heeft daarnaast een uitgebreid assortiment in beeld, geluid en electronica. Het assortiment van Foto Klein varieert van de nieuwste en grootste LED televisies en Home Cinema Sets tot digitale foto camera’s, navigatieapparatuur, fotoprinters, en geheugenkaarten, tegen scherpe prijzen.

Voordelen Foto Klein:

  • Laagste prijsgarantie
  • Mogelijkheid tot volgen workshops en cursussen bij Foto Klein
  • Eigen klantenservice met reparatiecentrum

Wat is uw ervaring met Foto Klein? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Foto Klein hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Foto Klein reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee