Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

Zeer slechte service en veel fouten met invoicing

Als ik nul ster kon geven dan had ik het zeker zonder twijfel gegeven. Ik ben al bijna 6 jaar een klant van Vodafone en de laatste 2 jaren zijn echt een hel geweest. Ik besloot om weg te gaan maar Vodafone wilde nog een kans met een zeer goedkoop zakelijk ab. Elke maand wordt er verkeerd gefactureerd en ik moet meer dan 10 keer ( niet overdreven) voor 1 factuur oplossen en nog steeds naar paar maanden kunnen ze geen kleuter som uitrekenen. De mannen medewerkers hebben een hoger EQ om toch goed naar het problem to focussen maar komen de beloftes soms niet na bijv terugbellen en corrigeren . De vrouwen zijn echt een drama en koppig zonder hersens. Die denken dat ze alles weten en alleen maar gelijk hebben. Ik vraag me soms af waarom ze worden aangenomen als klantenservice met een lage niveau van omgaan met klanten. Ik werd zelfs opgehangen omdat ik het geduld niet meer had om nogmaals uit te leggen en volgens haar praat ik te hard. Wat moet je dan doen als klant, als een medewerker niet wilt oplossen? Ik had een verkeerde keuze gemaakt om te blijven voor een goedkoop ab. Als ik terug kon draaien betaal ik liever 2 keer meer om weg te gaan. Ik raad iedereen aan om geen Vodafone te kiezen. Je bent uiteindelijk meer tijd kwijt en geld kwijt om iemands fouten op te lossen. Ook een kans dat je hoge bloeddruk gaat krijgen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review