2dayslook reviews & ervaringen

www.2dayslook.com
 
3.5 (100)
2dayslook

100 2dayslook reviews

 
(9)
 
(9)
 
(7)
 
(21)
 
(56)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
21 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

elke keer goed gegaan

Beoordeling 
 
4.8

Bestelling duurt wel echt heeeel lang 3 a 4 weken maar spot goedkoop! Heb mijn bestelling elke keer gewoon binnen gekregen, en allemaal prima.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

aangifte gedaan..

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb 3 maanden geleden met moeite een bestelling geplaatst, omdat de website telkens vastliep en overbezet leek te zijn.
Inmiddels nog steeds niks ontvangen, al 10tallen mailtjes verstuurd en nooit een concrete oplossing of antwoord, telkens beloven ze te kunnen leveren, als ik uberhaupt al een reactie krijg..
Na de verwijdering van hun facebookaccounts en al deze slechte reviews heb ik er geen vertrouwen meer in.
Ik heb aangifte gedaan van oplichting.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Ron op 08 September 2014

Ik denk dat iedereen die slechte ervaringen heeft met deze website nu aangifte moet gaan doen. Ook wij zijn de dupe van deze slechte webshop. Geen product, geen geld terug en geen reactie...
Pure oplichting...
Wij gaan aangifte doen

Wendy op 11 September 2014

Ik heb van no2mo een reactie gekregen dat zij 2dayslook hebben overgenomen. Alleen van heel hun verhaal klopt geen zak. Ze geven een coupon code waarmee je op hun site een gratis goodiebag zou kunnen bestellen. Alleen kun je deze code nergens invullen. Zag ook op hun site dat ze nep Louis Vutton tassen verkopen waar ze gewoon €400!! voor durven te vragen. Dit is volgens mij ook illegaal. Ik wordt nu al meer dan 3 maanden aan het lijntje gehouden en krijg mijn geld niet terug. Misschien moeten we naast de aangifte die we doen ook de media inschakelen?
Grtjs Wendy

Sharon op 19 September 2014

Ik heb ook nog steeds niets gehoord van mijn bestelling die ik 2 juli al heb betaald...
Er wordt vanalles beloofd, maar niets gedaan.
Ik geloof dat ik wel 100 mailtjes naar ze heb gestuurd ondertussen, maar ik kom niet verder.
Ja, ik kreeg ook de code dat die goodiebag dan gratis VERZONDEN zal worden... dus niet de goodiebag is gratis, maar de verzendkosten...
Ik wil gewoonweg mijn geld terug...


Waar hebben jullie precies aangifte gedaan> Wellicht dat we daar allemaal gezamenlijk inderdaad aangifte kunnen gaan doen?

s van kessel op 20 September 2014

Ik heb online aangifte gedaan via de politie, online oplichting is volgnes mij een onderdeel welke je kunt kiezen, anders even googlen.
inmiddels heb ik een couponbon gekregen die geldig is bij 2dayslook met de waarde van mijn vorige bestelling. Ze zouden het met spoed verzenden express post ofzo. Helaas vorige week besteld (moest nog 0,50 bij betalen dus dat viel opzich mee) maar nog steeds niet ontvangen. Ik vraag me af of het nut heeft, maar meer kan ik toch niet doen ben ik bang..

Renee op 20 September 2014

Ik heb net ook aangifte gedaan, zeker doen allemaal!!

Sharon op 20 September 2014

Hebben jullie ook via Klacht.nl aangegeven?
Ik heb dat gister namelijk gedaan.
Ik wacht daar even paar dagen mee, anders ga ik er ook mee naar de politie...

Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
3.3

Waardeloos, niet bestellen!
Heb er in totaal 3x iets besteld, eerste keer was het goed gegaan zonder problemen.
Tweede keer was er al een heel gedoe, pakketje nooit binnengehad slechte communicatie. Uiteindelijk toch gelukt om contact te krijgen was het product uitverkocht dus kreeg ik een voucher. Nou die gebruikt en daar waren toen ook weer problemen mee. Uiteindelijk het binnengekregen. De winkel veranderd constant van naam en van lay out enzo. Nou had ik weer iets besteld, ik dacht ik doe het nog een keer had ik dus niet moeten doen. Nu na 3 weken nog steeds niks binnen, en geen reactie op mijn emails. Heb er echt al heel veel gestuurd.
Geen aanrader dus

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Mwah

Beoordeling 
 
3.3

Ik heb een half jaar geleden een paar shirtjes besteld, heb die snel binnengekregen maar een shirt stonk naar zweet dus heb dat ook maar niet gedragen. Nu heb ik 2 maanden geleden een broek en een t shirt besteld maar heb t nog steeds niet binnen gekregen! Heb al meerdere mailtjes gestuurd maar nooit wat terug gehoord.
Waardeloze service!

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Truitje besteld wat uiteindelijk niet meer te krijgen was volgens 2dayslook. Al wel betaald dus ik kreeg een coupon code met het bedrag wat ik voor het andere truitje betaald had. Vervolgens iets nieuws willen bestellen, couponcode ingevuld is het bedrag veel minder dan ik ervoor betaald had.

Uiteindelijk gaan mailen, telkens geen reactie. Dus maar weer gaan mailen. Uiteindelijk een nieuwe code gekregen die mij wel het exacte betaalde bedrag teruggaf. Inmiddels iets anders besteld, dat is nu onder een maand geleden en nog niets binnen. Veel zelf achteraan gaan, slome levering en slechte service. Het enige wat er leuk aan is, is de prijs.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Ik heb nu anderhalve maand terug een jurkje en een topje en een broek besteld bij 2 days look.was 30 euro kwijt.
Ik probeer contact op te nemen maar ķan nergenst een mailadres vinden. Heb wel gebeld maar krijg dan een turks antwoordt apparaat.
Heeft er iemand miss een mailadres voor mij?

AL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Cindy op 16 Juni 2014

Mailadres staat op hun website.
sales@2dayslook.com
Volgens mij is deze wel Engels talig.
Heb 3 weken geleden wat besteld, niks ontvangen nog. Mail gestuurd, in Nederlands vorige week. Nog geen reactie gehad dus vandaag maar een Engels mailtje gestuurd.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Ik bestel al bij 2dayslook dat het nog sustilo heette. Prettige kleding, leuke prijzen en de levering is prima. Nooit problemen gehad... totdat het overgenomenwerd en 2dayslook ging heten, vaak een couponcode gehad omdat kleding niet te leveren was. Nooit een trackingcode gehad, wel de mail maar stond nooit iets. Laatste keer besteld in maart levering duurde overgens erg lang, pakket niet compleet. (krijg of nog een rok of nog €18,50)
Gelijk mail gestuurd, wat onzin mailtjes terug gehad van 2dayslook. Nog niet geregeld en zelfs helemaal geen antwoord meer vanaf 2dayslook. Had nog wat couponcode staan, maar opgemaakt (hoop dat t dit keer wel goed gaat).

Maar dit was de laatste keer dat ik nog bij dit flut bedrijf iets koop. Vreselijk slechte communicatie, denk dat ik dat nog het ergste vind. Mailen in t engels geen probleem, maar (duidelijk) antwoord krijgen ho maar

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

jacqueline op 13 Juni 2014

Vandaag mijn pakketje binnen gekomen.
Snel en zonder trackingcode. Pakketje lijkt gewoon uit nederland te komen.

Alles past alleen ontbreken er weer items in mijn pakket.
Heb al een mail naar het adres op de site gestuurd.....
In afwachting, want op de vorige mail van pakket vorige maand nog geen (zinnig) antwoord.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Op 8 mei heb ik een bestelling geplaatst, ik heb direct €31,80 betaald. Daarna heb ik enkele mails gehad dat de kleren niet op voorraad waren maar dat dit zo snel mogelijk geregeld zou worden en dat ik alsnog mijn kleren zou krijgen. Totdat ik gister avond 3juni een mail kreeg dat ik een tegoed bon zou krijgen van €10,90 omdat mijn kleren nu helemaal niet meer geleverd zouden worden. Hier was ik dus al bang voor. Ik heb nu dus een kortingscode van €10,90, maar ik heb voor het drie dubbele betaald. Erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Heb gelijk een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil, we wachten maar af dus. Maar tot nu toe ben ik erg teleurgesteld in 2dayslook.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Op 30 april een bestelling gedaan Tot op heden niks ontvangen.
Netjes en mail gestuurd maar geen reactie
Op facebook contact gezegd worden er gezegd dat er een druk fout in de mk shirt zat.
Er is mij een andere shirt aan geboden maar dat ik niet wat ik zoek.
Verder niks in de webshop wat ik graag wil.
Dus zou graag mijn geld terug willen.
Het was en kado en die vriendin is inmiddels afgelopen vrijdag al jarig geweest
2 dayslook Hoe gaan weer dit op lossen?

Kan nu dus fluiten naar het shirt

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Hallo ,

Vorige week woensdag 19 jan een bestteling geplaatst: the spring goodiebag, maar tot op heden nog niets ontvangen. Er staat al een week dat mijn order wordt verwerkt. Op mailtjes wordt wel gereageerd, maar schiet ik niets mee op, want zijn van die vage antwoorden. Kreeg tw horen dat het verpakken van goodiebags langer duurt, wat best te begrijpen is, maar het lijkt me niet dat je hier een hele week voor nodig hebt. Zou op de hoogte gehouden worden, maar dat gebeurt ook niet.. wil graag mijn bestelling, en graag snel, want ik laat het er echt niet bij als ik niets ga krijgen! Graag reactie van 2dayslook!! Alvast bedankt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

jesse op 10 Maart 2014

Hallo
ik heb er weleens wat besteld maar de verzending duurt gewoon altijd lang. Het komt vast nog wel in de zomer ofzo.

2dayslook.com op 04 April 2014

Beste Michelle, indien deze klacht niet is opgelost. Zou je mij willen mailen via mbannink@2dayslook.com?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Al meerdere keren heb ik kleding besteld via deze site en daar was nooit iets op aan te merken, altijd alles goed geregeld en op tijd binnen. Een aantal weken terug wilde ik echter een kerst goodie bag bestellen, dit doe ik dus NOOIT meer: kreeg meerdere trackingcodes die niet werkten en het pakket van laat binnen. Daarnaast was de kwaliteit niet om aan te zien en stond zelfs letterlijk op de verpakking dat de waarde van het pakket €20 bedroeg, terwijl op de site vermeldt stonddat de goodiebags minstens 60 euro waard waren. Retourneren zou mogelijk zijn volgens de site, maar ook hier bleek niks van te kloppen want ik heb nooit reacties gehad op mailtjes.. Afgelopen week heb ik des al niettemin toch weer een bestelling geplaatst, een reactie of email heb ik helaas nog steeds niet ontvangen en van een trackingcode is ookal niets te bekennen.
Nooit eerder problemen gehad met deze site en ging er dan ook vanuit dat ik de bestelling alsnog zou ontvangen. Maar na het lezen van deze reacties en ervaringen van anderen begin ik ook te twijfelen. Ben bang dat ik opgelicht ben en naar me zuur verdiende geld kan fluiten, want inderdaad, de meeste kopers op deze site zijn tieners en jonge studenten..

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

2dayslook op 07 April 2014

Beste bezoeker, indien deze klacht niet is opgelost. Zou je mij willen mailen via mbannink@2dayslook.com?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Op zaterdag 5 oktober 2013 heb ik een bestelling geplaatst bij 2dayslook met bestelnummer 119617, betaald via iDeal. De bestelling betrof de Oktober Goody Bag. Hierna kreeg ik een tracking code die niet werkte. Hierover heb ik contact gehad met Petronella Blokker, die toen nog wel reageerde. Echter, ik kreeg ontwijkende antwoorden over Fedex en de Turkse PTT. Vervolgens kreeg ik het pakket maar niet binnen en 10 dagen later kreeg ik een brief van PostNL Douane, dat er een onbekend pakket van buiten de Europese Unie was aangekomen. Ook hierover heb ik contact gehad met Petronella Blokker, die mij adviseerde iets illegaals in te vullen wat niet naar waarheid was: namelijk dat het een geschenkzending betrof van onder de 20 euro, zodat ik (!) geen kosten hoefde te betalen voor invoer. Ik moest binnen 30 dagen reageren per post, anders werd het pakket vernietigd of retour gestuurd (en 2dayslook kennende ben je dan je geld kwijt, zo te lezen aan alle klachten, of krijg je een couponcode die niet werkt). Desalniettemin kreeg ik toch nog het pakket binnen vorige week, 13 november, ruim een maand later. Nu bleek dat er tussen de 10 kledingstukken een roze short zat van maat 176 KINDERMAAT (!) wat ik niet paste, een broek in maat S die veeeeeeel te strak zit en een rok die juist weer te groot is en een zwarte blouse met de lelijkste pasvorm die ik ooit heb gezien. 30% kan dus weg, de rok heb ik heet gewassen in de hoop dat ie past. Dus advies: niet bestellen naar 2dayslook, want enorm slechte service en communicatie naar de klant toe. Laat je niet verleiden door de mooie kleding (want dat hebben ze wel moet ik toegeven) en de lage prijzen, maar het zijn gewoon keiharde oplichters. Klaar.
Gewenste oplossing
Ik wil 30% van de betaalde 30 euro, dus 9 euro, teruggestort krijgen. Verder wil ik andere klanten behoeden voor dit energievretende proces en eisen dat de service en communicatie van 2dayslook aanzienlijk wordt verbeterd.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Sorry dat ik nogmaals deze vraag stel..
maar ik vraag mij af of ik mijn pakketje nog krijg en of deze al onderweg is.
Is er een manier waar ik kan zien waar mijn pakketje ongeveer al is?
Ik wacht nu al 3 weken en wordt wat ongeduldig..
Andere hebben hun pakketje al en ik wacht nog steeds.
Als ik deze week mijn pakketje nog niet heb gekregen dan wil ik graag mijn geld terug. Het offerfeest is inmiddels al bijna 2 weken geleden dus het duurt wel zeer lang.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

2dayslook op 01 November 2013

Zou je ons het ordernummer willen mailen naar sales@2dayslook.com? Dan traceren wij het pakje voor je.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Ik heb op 8 oktober een bestelling geplaatst maar ook zoals vele andere nog steeds niks binnen. Mijn vorige bestelling is helemaal goed verlopen en ik had er dus vertrouwen in dat het nu ook wel goed zou gaan. Maar helaas. Track en Trace code klopt niet, fedex weet helemaal niks van mijn bestelling af.
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik mijn pakketje nog wel krijg aangezien het nu al bijna een maand later is.

Ik snap dat er niet gewerkt word tijdens het offerfeest maar licht je klanten hier dan over in en laat ze niet wachten. Hoeveel moeite kost het om een algemene mail naar iedereen te sturen die iets besteld heeft met daarin de informatie over het offerfeest en dat het iets langer kan duren. Mensen weten dan ook dat het wat langer duurt en dat hun pakketje er wel aan komt.

Ik hoop dat mijn pakketje snel binnenkomt want ben het wachten nu wel zat. Gebeurt dit niet dan ga ik (en misschien nog wel andere) stappen ondernemen tegen 2dayslook want dit vind ik geen goede service. Net als het feit dat er geen normale klantenservice is waar je informatie kan opvragen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

2DaysLook op 24 Oktober 2013

Beste Natasja,
wijn hebben geporbeerd om zoveel mogelijk van onze klanten over de feestdagen in te lichten via facebook en via onze website. Wij hebben begrepen dat dit helaas niet bij iedereen het gewenste effect heeft gehad en dit zullen we een volgende keer dan ook zeker anders aanpakken. Uiteraard wordt je pakket nog geleverd, wij willen je dan ook alvast veel plezier ermee wensen!

Naomi op 04 November 2013

Hi Natasja,

Ik heb op 6 oktober besteld en wacht ook nog steeds... Heb jij je pakket inmiddels ontvangen?
Ben ook al weken met de klanten"service" aan het mailen, maar daar heb je dus drie keer niks aan wanneer je elke hoort dat je je pakket "binnen enkele dagen" kunt verwachten.
Wellicht dat we samen actie kunnen ondernemen, wellicht met meerdere mensen, aangezien we niet de enige zijn...

Natasja op 04 November 2013

Hoi Naomi
Ik heb mijn pakketje ondertussen ontvangen.
Vorig weekend is die afgeleverd door de postnl.
Dus ik hoop dat die van jou ook snel binnen komt.
Ik weet in ieder geval wel dat dit mijn laatste bestelling bij 2dayslook is geweest.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Beste,

Ik heb een drietal weken een bestelling geplaatst. Heb het pakje goed ontvangen, maar was niet tevreden met het topje. Ik heb het dan ook meteen teruggestuurd. Helaas heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen of mijn geld teruggestort gekregen. Graag reactie.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

2DaysLook op 19 September 2013

Beste Sara,
graag ontvang ik een e-mail van je naar sales@2dayslook.com met daarin je ordernummer, dan ga ik dit direct voor je uitzoeken!
2DaysLook

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

waar kun je de levertijd vinden, heb gezocht maar zie het nergens staan.
heb namelijk vandaag iets besteld

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

2DaysLook op 20 Augustus 2013

Beste Sanne,
wij doen ons uiterste best om de bestelling binnen 1 werkdag (na ontvangst van je betaling) te verzenden. Zodra je pakket verzonden wordt, ontvang je van ons direct een traceercode voor fedex. Meestal duurt het dan nog ongeveer 3 werkdagen.
2DaysLook

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

18 juni een goodiebag besteld, gelijk leverbaar binnnen 48 uur tot 3 dagen. Nu nog steeds niks binnen, het pakketje zou al 2 weken onderweg zijn. De ene keer is het bij fedex en de andere keer bij turkse post. Eindelijk een track and trace ghad, is de site turks. Niemand van hun bedrijf kon turks dus wanneer mijn pakket kwam was niet duidelijk. Elke keer wordt hier over heen gepraat met ik hoop dat je je pakket zo spoedig mogelijk hebt. Maar nooit eens duidelijk wanneer ik het pakket krijg!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

2DaysLook op 11 Juli 2013

Beste Jamie,
de Turkse PTT werd tijdelijk gebruikt tijdens onze overstap op een nieuwe partner. Momenteel wordt alles binnen 1 werkdag verzonden met fedex, hiermee hopen we dat deze problemen opgelost zijn.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.3

Ik heb vorige week dinsdag mijn overschrijving via online bankieren gedaan, ik kreeg echter geen mail met tracenummer e.d. Ik maakt me er nog geen zorgen over, maar nu zijn we al een week en 4 dagen verder dus ik zou wel heel graag willen weten of mijn pakketje nog zal aankomen want ik heb er toch wel een bedrag aan gegeven van €106.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

2DaysLook op 01 Juli 2013

Hallo Laura,
als je even een e-mail met je ordernummer naar sales@2dayslook.com stuurt kan ik even voor je in ons systeem kijken waar je pakket is!

Laura op 11 Juli 2013

Ik heb jullie vandaag al 2 mails gestuurd alsook gisteren. Daar staat alle informatie in. Alsook eergisteren. Misschien moet u die eerst eens lezen!! En het pakketje staat volgens fedex nog bij jullie dus zover moet U niet zoeken!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Ik heb vorige week kleren besteld. En die zijn nog steeds niet bezorgd! ik vind het erg lang duren! Als ze niet komen zou ik daar echt van balen! Ik heb 1 broek een hempje en een vestje besteld.Als het niet komt ga ik uiteraard een klacht in dienen!

~
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

2dayslook op 17 April 2013

Bedankt voor je email,

De levertijd van onze producten is 1 tot 7 werkdagen, als de producten worden verstuurd ontvang je direct een email van ons. Mocht er een vertraging zijn op een product dan is deze vermeld in Help & Contact in de footer van onze website. In Uitzonderingen levertijd (pre order artikelen) is meer informatie te vinden. Mocht het hier niet tussen staan dan kun je er vanuit gaan dat het elk moment kan worden verstuurd. Alvast veel plezier met je leuke aankoop!

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: April 11, 2013)
Beoordeling 
 
3.5

Mijn dochter heeft drie shirtjes en 2 paar oorbellen besteld van haar kleedgeld. Ten eerste duurde het erg lang voordat het aankwam. De levering was vertraagd. In de voorwaarden staat dat je wat je niet wilt terug kan sturen en voor hetzelfde geld iets anders kan bestellen. Wat niet goed paste, wilden wij dus terugsturen. Ten eerste waren de bijgeleverde bonnen erg onduidelijk. De bedragen kwamen niet overeen, blijkbaar een andere valuta. Er zaten 3 (pak-?)bonnen bij, waarbij niet uit op te maken viel wat wat was. De wijze van terugzenden wordt niet duidelijk gemaakt. Er zit geen retourbon bij, wat volgens de omschrijving op internet wel zou moeten. Toch een poging gedaan om terug te stuen, naar het adres op de pakbon. Met daarbij een mail die ik heb gestuurd om duidelijk te maken dat het pakket later aan is gekomen dan je zou verwachten volgens de pakbon. En wat gebeurt? Vandaag het pakketje retour ontvangen. Nu is mijn dochter een hoop geld kwijt. Waardeloos!!

En daarbij wil ik toevoegen aan bovenstaande, dat het heel lastig is om een mailadres te vinden op de site. Een reactie krijg je niet. Het telefoonnummer doet het niet. Of het een buitenlandsnummer is, is niet duidelijk. Er staat geen landnummer bij. Dus toen er geen retourbon zat bij het pakket, was er geen mogelijkheid om te informeren hoe dit aan te pakken. Zo wordt het duur! Waardeloos.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

2dayslook op 17 April 2013

Beste bezoeker,

Wij willen uiteraard dat je tevreden bent met de artikelen die je bij ons koopt. Mocht je daarom niet tevreden met een artikel zijn, dan heb je 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.




Alle producten mag je retourneren of ruilen, met uitzondering van accessoires(om hygiënische redenen). De verwerking van een retour is enkel mogelijk als er een ordernummer is vermeld op het retourformulier.
 Een goodybag dient altijd in zijn geheel te worden terug gestuurd. 


Product mag niet gedragen, gewassen, of duidelijk gebruikt zijn en moet voorzien van de originele verpakking (plastic en karton) en (info) kaartjes. We vinden het erg prettig als je de items netjes terug in de verpakking doet, zoals je ze ook hebt ontvangen. Op schoenendozen mag je niet schrijven/ plakken.



Indien een retour niet volgens onze voorwaarden is geretourneerd, kunnen wij deze helaas niet accepteren en zullen er opnieuw kosten in rekening worden gebracht voor het terugzenden en dit is natuurlijk zonde. Daarom willen we je verzoeken onze retour voorwaarden goed door te nemen.

Zodra wij de retour hebben ontvangen en verwerkt ontvang je het bedrag terug in je klanten account. Indien je nog geen klanten account hebt zullen wij het tegoed versturen doormiddel van een couponcode. 


2dayslook.com is een officieel gevestigd bedrijf in Istanbul Turkije, het retour adres is vermeld op het retour formulier. Het retour formulier kun je hier downloaden: http://2dayslook.com/image/cache/data/ReturnForm_2daylook.rar

2dayslook op 17 April 2013

Het mag retour gestuurd worden naar:

Postbus 118 3800 AC Amersfoort · Amersfoort, Utrecht 3800 AC

Vergeet niet je ordernummer te vermelden a.u.b.

Marjorie op 03 Mei 2013

December besteld op tijd geleverd.Kleding retour in januari volgens instructies. Na maanden was retour terecht. Retour moest naar Turkije ipv Amersfoort! Ned. wetgeving op retour geldt niet omdat het Turks bedrijf is? Krijg tegoedcoupon. 2x verzendkosten kwijt(bestelling/reourzending)Ik Wissel coupon in zodra ik die heb -verzendkosten voor die levering! Nooit meer...

Reageer op deze review
21 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw 2dayslook ervaring

2dayslook.com is een relatief nieuwe mode-webwinkel. De webwinkel is sinds januari 2013 overgenomen door de Deniz-group, een succesvolle speler uit de Turkse markt, en timmert nu aardig aan de weg. De collectie van 2dayslook is trendy, modegericht en vooral gebaseerd op de kleding van celebs uit populaire series als Gossip Girl. 2dayslook heeft de leukste jurkjes online en volgt de laatste fashion trends. Schoenen, tassen, pumps en allerlei accessoires maken ook deel uit van het assortiment, dat vooral is gericht op jonge vrouwen.

2dayslook korting

De kortingen bij 2dayslook zijn non-stop en kunnen wel oplopen tot wel 90%. De kortingen zijn hoog omdat de webwinkel mode zegt te verkopen tegen fabrieksprijzen.

Wat is uw ervaring met 2dayslook? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij 2dayslook hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal 2dayslook reviews lezen.

Telefoonnummer: +90 212 489 35 35 (Istanbul)

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis van € 15,- | € 5,95 voor bestellingen onder de € 15,-
Levertijd
1 tot 7 werkdagen
Productgroepen
  • horloges
  • vesten
  • shorts
  • tassen
  • Mode
  • Damesschoenen
  • dameskleding
  • armbanden
  • sieraden
  • kettingen
  • oorbellen
  • Jurken
  • Rokken
  • Tops
  • leggings
  • longsleeves
Merken
  • 2dayslook
  • Adyes
  • Assos
  • By Esq
  • Collezione
  • Cubus
  • Forever New
  • Generous by Lindex
  • Ginatricot
  • HMK
  • Karol W&B Collection
  • LCN
  • Lindex
  • Mango
  • Mergazzer
  • Monamore
  • Next
  • Plamente
  • Pimkie
  • Pull & Bear
  • River Island
  • Stradivarius
  • Sustilo
  • Topshop
  • Vila
  • Zara
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal