OTTO reviews

www.otto.nl
 
3.2 (55)
OTTO

OTTO is in Nederland een begrip. Op Otto.nl kunt u allerlei producten aanschaffen, van mode tot elektronica en witgoed. De webshop van Otto is professioneel en informatief ingericht. In een handomdraai vindt u wat u zoekt. Otto richt zich met haar mode assortiment (otto mode) op de jonge en zelfbewuste vrouw.

De service staat bij Otto hoog in het vaandel. Wat zijn uw ervaringen met Otto? Tevreden, ontevreden? meld het hier!

55 OTTO reviews

 
(3)
 
(6)
 
(1)
 
(14)
 
(34)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Goede ervaring

Beoordeling 
 
7.3

Sneakers besteld voor mijn zoon, levertijd was 3-5 dgn en had t binnen 4 dagen

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

A.u.b niet bestellen bij OTTO.heel erg slechte ervaring!!!!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Heel erg slechte service!!!!
Mijn bestelling is weg en de medewerkers kunnen helemaal niks Voor je doen. En mijn geld is ook weg!!!!!
Ik raad Otto niemand aan. Bestel aub niet bij otto!!!!’

Z
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bijna 2 weken voorbij voor een bestelling van 2-4 dagen!! NOG NIET BEZORGD

Beoordeling 
 
1.0

Op 30 December 2019 heb ik een bestelling geplaatst op een product die binnen 2-4 dagen bezorgd zou worden. Ik heb ervoor gekozen om in termijnen te betalen. Via e-mail heb ik een bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Een paar uur later heb ik een andere e-mail ontvangen dat ik een aanbetaling van 200 euro moet doen omdat het bedrag waarvoor ik op afbetaling kan kopen is overschreden (dat terwijl het eerst werd geaccepteerd). Ik moest de betaling zo snel mogelijk doen omdat de product die ik besteld heb kon anders niet gereserveerd worden. Dat heb ik dezelfde dag nog via i-Deal gedaan om te zorgen dat ik mijn bestelling snel kan ontvangen. Na de betaling heb ik geen bevestiging van mijn betaling ontvangen en deze kon ik ook niet via mijn otto inzien. De volgende dag heb ik daarover gebeld en te horen gekregen dat de i-Deal binnen 3-4 dagen verwerkt wordt. EXCUSE ME!!?? Uit eindelijk na 5 dagen (4 Januari) heb ik een bevestiging ontvangen met een track and trace link. De hele tijd is mij verteld dat na deze boeking het pakketje alsnog binnen 2-4 dagen 100% bezorgd zou worden. Het is vandaag 10 Januari, Ik heb in totaal 6 keer gebeld en een keer gemaild vanaf 30 December en de enige wat achtergekomen ben via de klantenservice is dat mijn pakketje op 7 Januari is vertrokken vanuit hun magazijn in Duitsland. De track and trace zegt al vanaf 4 Januari: Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL.

Aandachtspunten:

- i-Deal wordt standaard verwerkt binnen 3-4 dagen bij Otto.nl
(terwijl aangegeven wordt dat sommige bestellingen binnen 2-4 dagen bezorgd worden)
- dat info over i-Deal en dat het pakketje 'helemaal' uit Duitsland komt, kom ik pas later achter
- het product dat je besteld wordt pas gereserveerd nadat de aanbetaling/betaling verwerkt wordt (kom ik ook pas later achter).
Dus als er maar een van is en de i-Deal 3-4 dagen nodig heeft, moet je maar hopen dat het goed komt met je aanbetaling.

Ten slotte: via klantenservice kom je er niet meer achter, dat je zelf al weet :)

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wat een jammer !

Beoordeling 
 
2.3


Te lang wachttijden Ik heb op zaterdag bestelling gemaakt En betald. Vandaag het is vrijdag en die pakketje is nog niet bij berzorger ! Dat is vervelend ! Hoe lang moet ik nog wachten ? Nooit meer .. Ik raad het niet aan

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zwaar klote

Beoordeling 
 
3.3

Zelden zo een slechte koop ervaring meegemaakt. Wat een vreselijke zaak! Op 02 januari voor bijna 1000,- euro spullen besteld, tot op de dag van vandaag, 08 januari, nog geen enkel uitzicht op de levering. Een vreselijke betaal procedure; mocht ook met betaling achteraf maar dan blijkt het bedrag te hoog en kom in een gruwelijk vertragende procedure terecht. De klantenservice denkt geen meter met je mee, kan niks, mag niks, zeker niet opschalen en doorverbinden naar iemand die wel iets mag. De eerste en kaatste keer dat ik ook maar iets bij Otto koop en kan het een ieder alleen maar afraden.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

1e bestelling product zijn ze kennelijk kwijtgeraakt want het product is nooit bij PostNL aangekomen. Service heeft de bestelling opnieuw erin gezet maar ik hoefde uiteraard niet te betalen volgens hem. Echter wat schetst mijn verbazing, toch een betaalverzoek. Ik ga echt niet 2x betalen voor een product dat ik niet heb gekregen.

O
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Nooit meer!!!

Beoordeling 
 
1.8

Mensen trap er niet in! er zijn al heel veel ervaringen geschreven maar had ik dat maar van tevoren gedaan...
In Juli een bestelling geplaatst en betaald maar helaas nooit ontvangen.Volgens Otto is deze retour gestuurd door de klant RETOUR???? IK HEB HET PRODUCT NIET EENS GEHAD! Op hun advies zouden ze het product nogmaals sturen.
Tot grote verbazing was de prijs ineens gestegen maar goed dat was voor ons niet van toepassing.
Het product kwam voor ons te laat binnen en deed ook nog niet aan onze verwachtingen dus retour gestuurd. Na een maand gebeld wanneer wij ons geld konden verwachten maar je raad het al dat kan 4 weken duren wat natuurlijk belachelijk is want als je moet betalen zeg je ook niet tegen Otto tja ik ben druk dat kan wel 4 weken duren. Na 2 weken maar weer gebeld en weer hetzelfde verhaal te horen gekregen. Volgens mij heeft de klantenservice een cursus mensen treiteren gehad en niet de cursus luister naar een klant en kom met een oplossing. Wij wachten nog steeds op ons geld en hopen dat nog te krijgen. Als we dit binnen hebben deleten we alles wat met Otto te maken heeft.
Mensen trap er niet in, en denk na voor je wat bij Otto bestel.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Vreselijk slecht!

Beoordeling 
 
1.0

Vreselijk slecht!
Mensen, koop hier gewoon niks. Tot 2 maal toe kregen wij het bestelde dressoir niet uitgeleverd omdat deze onderweg zodanig beschadigd raakte dat hij niet meer afgeleverd kon worden. Nu blijft er bij mijn partner ineens een rekening open staan! Omdat de kast 'retour is gezonden'. Er is helemaal niks retour gezonden. Een retour is iets wat je op zicht neemt en na enkele dagen besluit terug te sturen. Dit artikel is nooit bij ons aangekomen. We hebben er ook niet voor getekend, maar krijgen ook geen bevestiging zwart op wit dat het retour gemeld is. Otto werkt totaal niet mee. Wij bleven ook herinneringen ontvangen. De rekening is nu bevroren om te voorkomen dat we aanmaningen gaan krijgen. Maar dit heeft ook meerdere telefoontjes gekost. OTTO was ooit een prima bedrijf, maar wat is dit verschrikkelijk slecht geworden. We hebben inmiddels een dressoir van Jysk, nadat wij weken zonder hebben gezeten met dank aan OTTO.
De reviews hier, op Facebook en op Google liegen er ook niet om. Mensen, koop hier niets!

RJ
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Betalen voor een product dat ik niet heb

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service
Houden zich niet aan de eigen algemene voorwaarden

Een product met een levertijd van ca. 1 week besteld op 3 Juni jl. Vervolgens hoorden we hier niets van, en erachteraan gebeld. Bleek dat de zending kwijt was. Maar we konden onze bestelling niet annuleren, en moesten het maar aan de deur weigeren. 28 juni werd het pakketje bij onze buren bezorgd (waardoor we het niet konden weigeren). Ondertussen had OTTO het bedrag al geboekt op 12 juni, waardoor ons zichttermijn van 14 dagen al verlopen was voordat we het product daadwerkelijk hadden ontvangen. Vervolgens weer met OTTO gebeld. Gaven aan dat ze het zichttermijn zouden aanpassen. Het nieuwe zichttermijn zou dan lopen van 28 juni tot 11 juli. Het product hebben wij direct (1 juli) retour gestuurd. Vervolgens kregen wij vrij snel het verzoek van OTTO om het bedrag dat nog open stond te voldoen (voordat de nieuwe zichttermijn was verlopen). Wij weer gebeld. Kregen we het antwoord dat het verwerkingsproces bij OTTO erg lang duurde en dat we eerst maar het geld zouden moeten betalen en dat we dit vervolgens terug zouden krijgen.
Wij hebben toen aangegeven dat we helemaal niets betalen omdat we geen product hebben en tevens onze zichttermijn nog niet was verlopen.
Nu kregen wij gisteren (23-7) een brief van OTTO met een aanmaning voor betalingsachterstand, 5.50 adminstratie kosten en nog 14.50 aan andere bedragen? En wij zouden dan 20 euro moeten betalen. Nogmaals, wij hebben het product retour gestuurd dus we hoeven niets te betalen.
Daarnaast, in de algemene voorwaarden van OTTO, staat vermeld dat wanneer je het openstaande bedrag niet binnen 14 dagen na het zichttermijn voldoet, dat ze dan pas extra kosten in rekening mogen brengen.
Aangezien wij het product op 28 juni in huis hadden, het zichttermijn verliep op 11 juli, betekent dit dat OTTO niet eerder dan 25-7 gerechtigd is, volgens hun eigen algemene voorwaarden om extra geld in rekening te brengen.
Op 24-7 is volgens mijn OTTO account het retour verwerkt. Dit betekent dus dat OTTO nooit het recht heeft gehad, zelfs niet volgens hun eigen voorwaarden om een aanmaning naar ons te sturen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bad bad bad !!!

Beoordeling 
 
1.0

Why would you put 4-6 days delivery on the website when actually it takes almost 3-4 weeks to get a product. Sorry but you have no idea what customer service is, or how a customer should be treated.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

OTTO informatie

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee