OTTO
0   1  

www.otto.nl
 
3.9 (33)
OTTO

OTTO is in Nederland een begrip. Op Otto.nl kunt u allerlei producten aanschaffen, van mode tot elektronica en witgoed. De webshop van Otto is professioneel en informatief ingericht. In een handomdraai vindt u wat u zoekt. Otto richt zich met haar mode assortiment (otto mode) op de jonge en zelfbewuste vrouw.

De service staat bij Otto hoog in het vaandel. Wat zijn uw ervaringen met Otto? Tevreden, ontevreden? meld het hier!

33 beoordelingen over OTTO

 
(3)
 
(5)
 
(1)
 
(8)
 
(18)
Beoordeling 
 
3.9
 
5.3
 
3.2
 
2.8
 
4.4
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
V d vaart
Beoordeling 
 
5.0

Betalen en nietskrijfeb

Slecht. Besteld levertijd 1 week. Na 3 weken gebeld. Zal volgende week komen. Dan een mail : product niet leverbaar. Maar je kan het nog steeds bestellen volgens de website. Geld incasseren voor onleverbare producten. Schande ruikt naar oplichting

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
niny
Beoordeling 
 
7.7

rekening

Na terug sturen vh artikel, toch gewoon de rekening gepresenteerd gekregen. met de klantenservice gebeld en gemaild, het mocht niet baten, bovenop de rekening nog een boete wegens wanbetaling gekregen. en administratiekosten . niet normaal als je je bedenkt dat ik na 14 dagen levering pas hoefde te betalen, maar het product al een week bij hun retour was. 6 weken na de retour is de retour eindelijk administratief verwerkt en de rekening vh product afgetrokken, maar de administratiekosten zou ik nog moeten betalen? dacht het toch van niet.
wie heeft er hier dus zijn zaken niet op orde? otto.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Annie
Beoordeling 
 
4.0

Slecht

Bij Otto 6 eethoekstoelen besteld.
Kregen er 2 binnen.
Terwijl erop de site stond dat ze voorradig waren.
Klantenservice gebeld Mevr zei ze komen et deze week nog aan.
Vandaag 30 maart geen stoelen nog weer gebeld Mevr nee die komen niet deze week.
Wist ook niet wanneer wel.
Wel betaald alle 6 de stoelen.
Voel me goed belazerd door Otto.
Dus nooit geen bestelling meer bij Otto.
Ik hoop dat mijn stoelen snel komen en zonder kleurverschil.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Vera
Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze service

Na een bestelling van over de 300 euro te hebben geplaats zag ik in de bevestigingsmail dat mijn oude adres nog bij otto bekend was, direct naar de klantenservice gebeld en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de telefoon. Hij kon mijn adres niet wijzigen omdat het dan een risico adres(?) was, en de bestelling kon alleen doorgaan bij volledige vooruit betaling. Na 10 keer te hebben gezegd dat de bestelling al volledig betaald was begreep meneer het nog steeds niet en moest ik maar een bewijs van inschrijving van de gemeente voor mijn nieuwe adres opvragen. Echter mijn geld willen ze wel ontvangen maar even een simpele adreswijziging kan niet worden gedaan waardoor ik mijn spullen nu niet in ontvangst kan nemen. Waardeloze service, ik heb de bestelling uiteindelijk kunnen annuleren en wacht nu op een retour van het geld, ik hoop van harte dat ze dit wel snappen want het is allemaal blijkbaar erg moeilijk te begrijpen bij de klantenservice van Otto. Ze zijn er een klant kwijt, NOOIT WEER!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
inge
Beoordeling 
 
2.5

Hoop gedoe als het product kapot is..

Op Otto had ik in november 2017 een leuke jas besteld van een redelijk dure prijs (€90,-). Ervan uitgaande dat de kwaliteit wel goed zou zijn. 2 maanden later bleek anders en ging de voering van de jas helemaal kapot. Toen heb ik contact opgenomen met Otto, waarbij mij vertelt werd dat het geen enkel probleem was om de jas terug te sturen en dat ik een nieuwe jas gratis thuis gestuurd kreeg. De mevrouw aan de telefoon heeft mij verteld waar ik de jas heen moest sturen en dat ik alleen een briefje bij de jas hoefde te doen waarop vermeld stond 'voering kapot'. Een week later was de nieuwe jas al aangekomen, dus heb ik vervolgens mijn oude jas teruggestuurd. Aangezien ik het een beetje karig vond om alleen een briefje met 'voering kapot' erbij te voegen heb ik tevens mij klantgegevens erbij vermeld. Vervolgens krijg ik een maand later ineens een brief van Otto door de deur dat ik geld moet betalen voor mijn teruggestuurde jas (weer die €90,- en ik heb nu nog maar 1 jas). Tevens moest ik extra kosten betalen omdat ik al een betalingsachterstand had, dus totaal moest ik op dat moment €95,- betalen. Dus ik bel weer op naar Otto, vervolgens is de mevrouw aardig aan de telefoon. Dan gaat ze verder kijken in mijn klantenrekening en wordt ze boos op mij, omdat er nooit een retour is aangekomen bij Otto en dat dat ineens mijn schuld is. Ze zei dat ik een brief thuisgestuurd kreeg waarin ik een kopie van de PostNL bon moest stoppen en hele bijlage in moet vullen waar ik het pakket heb afgeleverd waar het heen is gestuurd etc. Een paar dagen later heb ik deze ontvangen en teruggestuurd. Na 4 weken hebben ze uiteindelijk mijn klantenrekening verheven naar €0,- zonder daar bericht over te geven, geen excuses aangeboden o.i.d. Het enige wat ik nog op de mat heb gekregen was een aanmaning van €13,50 met rente. Deze is inmiddels verwijderd van mijn klantenrekening.

In eerste instantie vond ik het dus heel netjes hoe de klantenservice van Otto reageerde op mijn kapotte jas, maar daarna heb ik er een ontzettende nasleep van ongeveer 3 maanden van gehad. Ik ga nooit meer iets bestellen bij Otto en kan u van harte aanraden om dat ook niet te doen. Indien u dat wel doet en u stuurt iets retour, bewaar dan alstublieft uw PostNL afgifte bewijs erg goed, want ongemerkt plaatst Otto gewoon het geld op je klantenrekening en voor je het weet heb je allemaal aanmaningen door de brievenbus. Ik heb geen enkele keer een bericht via de mail ontvangen van Otto over problemen met de klantenrekening/retrourzendingen/betalingen o.i.d. Over het algemeen dus een zeer slechte webshop

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Regina

Otto service waardeloos

Waardeloos.Nu paar maanden verder .Zoek geraakte artikel nog niet gevonden.Zeggen nu dat er helemaal geen retour is gedaan.Maar een andere retour data van een half jaar terug.De klanten service is zo slecht,zo slecht.Wat ze zeggen staat haaks wat een andere medewerker weer verteld .Na zoveel mails en telefoontjes geen meter voor uit geschoten.Triest .Bestel hier nooit meer.Tip: Otto mag zijn personeel weleens goed gaan bijscholen wat de helpdesk betreft.Nog beter trek de stekker maar uit het hele bedrijf.Heel wat mensen bij gebaat .PUNT

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Kisselevjr

Ruikt naar oplichting

Als je vanplan bent om er iets te kopen.. raad ik je aan NIET doen! neem een kijkje op hun facebook letterlijk geen enkele bestelling is in orde.

Ik heb op 24 november 2017 een ps4 pro bij hun besteld met een levertijd van 2 weken.
na twee weken wachten krijg ik op de verwachte leverdag een mail dat het wegens de drukte nog eens 2 weken gaat duren, na contact met de klantenservice via Facebook en mail krijg ik te horen dat het uiterst 22 december geleverd wordt. je raad het al 22 december en ik heb geen bericht van postnl of van otto.nl gehad. na wat navragen krijg je dood leuk te horen "we hebben melding gehad dat al deze bestellingen nog geleverd gaan worden dus vandaar mijn vraag om nog even geduld te hebben".....

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Frank
Beoordeling 
 
2.8

eens en nooit meer

Bieden een televisie te koop aan afgeprijsd van 499 voor 289 euro
naderhand kom je erachter dat deze televisie helemaal geen 500 kost, je kunt hem bij iedereen gewoon voor 295 bestellen
Dit noem ik pure oplichting en misleiding
Televisie geannuleerd, wil niets meer met deze winkel te maken hebben

klantenservice zeer onbeleefd (en dan druk ik mij netjes uit)

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Tom
Beoordeling 
 
2.0

Retour, wordt niet afgehandeld

Zeer slechte service!
jas gekocht (80€)
Deze was te
Klein, dus retour gestuurd.
Na 10 keer bellen, en verschillende smoezen, en beloftes aangehoord
Is het nu nog niet afgehandeld. En heb ik nog geen geld retour , binnenkort maar weer een belletje richting Otto
Uiterst slecht bedrijf, bestel hier niks!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ilja Arends-Leppers
Beoordeling 
 
1.0

Totaal gebrek aan service

Binnen de garantieperiode is het scherm van mijn Garmin Vivosmart HR+ sportwatch op vakantie in Spanje zomaar gebarsten en vervolgens doorgescheurd. Dat zou niet moeten gebeuren, ik denk een productiefout. Ik heb daarom wel vijf mails gestuurd naar de klantenservice van OTTO, met foto's en uiteindelijk een formele brief en informatie over de wettelijke verplichtingen van de leverancier om mijn klacht in behandeling te nemen. OTTO heeft niets gedaan en vooral gefrustreerd. Eerst werd aangegeven dat glasschade niet vergoed wordt. Vervolgens werd geopperd mijn reisverzekering aan te spreken en daarna mijn inboedelverzekering. Ofwel, OTTO doet niets. Uiteindelijk heb ik zelf dan maar contact opgenomen met Garmin, de producent. Deze heeft perfecte service geleverd en het artikel direct vervangen voor een nieuwe. Ik ben dus zwaar ontevreden over de klantenservice van OTTO, vanwege het totale gebrek aan service. Ik voelde me behandeld net als een klein kind.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien wat de ervaringen van anderen zijn en op basis daarvan bepalen of een webwinkel betrouwbaar. Bekijk bijvoorbeeld de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews of ontdek of Cool Blue betrouwbaar is. Naast reviews vindt u op Reviewspot ook aanvullende informatie over webwinkels, zoals leveringtijd en betaalmogelijkheden. De webwinkels reviews zijn ondergebracht in categorieën, zoals mode (denk aanwehkamp, pabo of amazon). U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse thuisstudie aanbieders, zoals loi opleidingen of Laudiusof reviews over elektronica winkel mediamarkt lezen. En natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Webwinkels kunnen gratis hun website aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Webwinkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van onze review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops voor en door consumenten, u vindt het op Reviewspot.nl - Copyright © 2010 - 2018.