Spartoo reviews

www.spartoo.nl
 
5.3 (26)

26 Spartoo reviews

 
(4)
 
(8)
 
(1)
 
(5)
 
(8)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
5 resultaten - getoond 1 - 5
Volgorde

Eens maar nooit meer

Beoordeling 
 
4.0

Twee dagen geleden voor het eerst schoenen besteld bij Spartoo. Bestelling leek goed te gaan, bevestiging per mail ontvangen. Kreeg daarvoor nog een mail dat de schoenen die ik wilde in mijn maat op voorraad waren. Vanmiddag (2 dagen later) toch een mail gehad dat de schoenen zijn uitverkocht en niet geleverd kunnen worden. De schoenen zijn een partnerproduct en blijkt iets mis gegaan zijn. Kan gebeuren dacht ik maar als ik dan op de site van partner kijk dan zijn de schoenen nog gewoon te bestellen, weliswaar voor een hogere prijs maar op voorraad zijn ze wel! Op de site van Spartoo zelf zijn ze inmiddels ook weer te bestellen maar ook voor een hogere prijs dan welke ik besteld heb, betaald en bevestigd heb gekregen! Voor mij nooit meer Spartoo, vind dit geen manier van doen, de korting is op de site aangegeven, de prijs was niet te laag dat je denkt dat het een fout kan zijn en de overeenkomst was gesloten. Zij hadden er dan naar mijn weten alles aan moeten doen om toch te leveren ipv de prijs aan te passen en een mail te sturen dat het product niet meer op voorraad is terwijl het product voor de nieuwe prijs nog wel te bestellen is.

F
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Ellis van Spartoo op 23 Augustus 2016

Hi Fatima,
Ik begrijp dat deze situatie erg vervelend voor je is, voor ons ook want wij hebben je niet willen teleurstellen. Het betreft in dit geval een partnerproduct, deze partner is zelf verantwoordelijk voor de prijsstelling van zijn producten en wij hebben hier dus geen invloed op. In het geval van een verkeerd geprijst partnerproduct leggen wij de optie bij de partner: of het product wordt voor een (in dit geval) te lage prijs verkocht of alles wordt geannuleerd. De partner heeft in jouw geval (helaas) voor het laatste gekozen.
Nogmaals excuses voor het ongemak!

Reageer op deze review

Zeer slecht, bestel hier niets!

Beoordeling 
 
4.3

Wat een slecht bedrijf is dit. Ik heb 3 artikelen besteld, waarvan 1 artikel verkeerd werd geleverd en 1 artikel er heel anders uitzag dan op het plaatje. 3 weken geleden heb ik de artikelen teruggestuurd en een dag later kreeg ik een bericht dat het geld binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. Dit bericht heb ik inmiddels nog 3 keer gehad, maar het geld kwam niet retour.

Na wat boze mails en telefoontjes kreeg ik uiteindelijk vorige week te horen dat het geld op maandag was overgemaakt en uiterlijk aanstaande maandag op mijn rekening zou staan. Maar inmiddels is het woensdag en er is nog steeds niets. En vanochtend, tot mijn grote verbazing, kreeg ik een mail dat mijn terugbetaling vandaag in gang is gezet??
Om alles nog een beetje erger te maken, de klantenservice is deze week ineens niet meer telefonisch niet bereikbaar, of ik later even terug wil bellen.

Ik ben zo boos. Alsjeblieft, doe jezelf een plezier en bestel hier nooit meer iets!

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

Spartoo op 01 Augustus 2016

Hi Saskia,

Wat vervelend om te horen, ik begrijp je frustratie. Dit is uiteraard niet zoals het hoort. Heb je nu inmiddels je geld al terug? Zo nee, heb je voor mij je bestel- en klantnummer? Dan ga ik het even voor je uitzoeken.

Nathalie Hanssen-Kornips op 22 Juni 2017

Hallo, ook ik heb een paar fitflop slippers (€78,-) retourgestuurd. Nooit niks meer vernomen! Geen mail ivm ontvangst, geen geld retour, niets! Ook is de klantenservice niet bereikbaar. Ik wens geen gedoe over "partners", ik wil mijn geld terug, en wel NU, Spartoo!!

Diana op 20 Juli 2017

Deze berichten lezend, heb ik ervoor gekozen om de nep-Merrell schoenen niet retour te zenden, maar ze te houden. Liever nep-schoenen, dan ze terugsturen en geen geld terug krijgen. Veel sterkte Nathalie en Saskia. Bedankt voor jullie post. Ik zal nooit meer bij Spartoo bestellen.

Reageer op deze review

bestelling Birkenstock

Beoordeling 
 
4.3

Ik heb twee weken geleden Birkenstock Arizona's besteld. Zeer voordelig. Ik zou een track en trace code krijgen. Nooit ontvangen.

Mailtje verstuurd op vrijdag. Op maandag keurig reactie dat ze inderdaad nog niet door mij zijn ontvangen en dat ik nog één dag moet wachten. Mochten ze dan niet binnen zijn, dan moet ik mailen en krijg ik mijn geld terug.

Vreemd dat ze direct geld gaan teruggeven. Het is nog maar afwachten of ik echt mijn geld terug ga krijgen of mijn Birkenstocks krijg.

Ik hou jullie op de hoogte.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Rian op 29 Juni 2016

Hoe is het afgelopen?

Reageer op deze review

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
3.3

Vorige week 2 producten besteld. Zelfde product maar twee verschillende maten . Toen mijn pakketje kwam, bleek er maar 1 product in te zitten, terwijl ik er dus 2 betaald heb. Ik heb Spartoo proberen te bellen, dit blijkt echter praktisch onmogelijk, na een kwartier in de wacht gezeten te hebben, heb ik de moed opgegeven.
Overigens mijn geleverde product was te klein, dus gaat weer retour, op de retourbon ( die je moet uitprinten) staat een adres in Frankrijk, maar op de site staat specifiek gemeld dat dit adres NIET voor retour gebruikt kan worden.
Kortom....ik vind het maar vaag, en ik ben dus bang dat ik mijn geld kwijt ben .

AB
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Wat een heerlijke webshop .... maar eh, iets bestellen valt niet mee.
Bij mij loopt ideal elke keer vast en de klarna-factuur werkt niet.
Waarom is het niet mogelijk gewoon, zonder tussenkomst van Klarna, een factuur te ontvangen?
Dan betaal ik die eerst, ontvang daarvan een bevestiging en mijn pakketje gaat op de post.
Zo werken de meest eenvoudige webshops. Ik vind het maar onhandig dat er weer een facturenbedrijf tussen zit.
Het is de eerst keer dat zo'n raar bestelprobleem tegen kom. De telefoniste is overigens wel erg aardig en behulpzaam, maar zij kan natuurlijk het betaalsysteem niet veranderen. Ik hoop hier nog iets aan gedaan wordt, want waar vind je een winkel met zo'n groot aanbod?

EY
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Spartoo op 21 Mei 2014

Beste Elly,

Fijn dat u het grote aanbod op onze webshop op prijs stelt.

We zijn inderdaad op de hoogte dat u problemen heeft ondervonden met de iDEAL betaling. Na overleg blijkt dat dit waarschijnlijk aan een tijdelijk probleem op de site van uw bank te wijten is.
Uw opmerking om betaling via bankoverschrijving opnieuw mogelijk te maken, is in behandeling.
Bestellen via Klarna is aan bepaalde voorwaarden gebonden, maar ik geloof dat u inmiddels ook rechtstreeks met Klarna gesproken heeft.

Ik hoop dat u toch nog kunt bestellen op de website en weet dat de medewerkers van de klantenservice altijd klaar staan om vragen te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Adriana - Klantenservice Spartoo.nl
020 800 48 27

Reageer op deze review
5 resultaten - getoond 1 - 5

Spartoo informatie

Foto's

Spartoo