Ik heb een 200x200 boxspring besteld. De levering was sneller als verwacht! De instructies die er bij zaten waren zeer onduidelijk. Het hout was heel slecht afgewerkt en het bed was al gammel. Maargoed, toch maar in elkaar gezet en opzich was het wel te doen voor de prijs. En dan zijn we nog geen week verder, zakt het bed in elkaar! 3 ondersteunende balken en een lat van de lattenbodem afgebroken. De eerste oplossing was het onderstel retour doen en een nieuwe krijgen. Daar begon het al, tot 2x toe problemen met het ophalen van het oude stel. Neem je contact op met de klantenservice, kunnen ze niks voor je doen, en sluiten ze zomaar zonder een oplossing de chat. Bel je ze krijg je een onverstaanbaar persoon aan de telefoon, die uiteindelijk ook zonder oplossing ophangt. Vervolgens moet ik dus of 8 uur, of 3-5 werkdagen, of ‘een paar dagen’ wachten totdat iemand anders contact met mij op gaat nemen. Ik wou het gehele bed retour doen maar dat kon ook niet. Ik hoop maar dat ik mijn geld terug krijg!
Het product viel uit elkaar zeer goedkoop materiaal mdf ? Elke plank zat flink onder het stof. Een review werd verwijderd omdat het niet positief was. Ik koop nooit meer iets van dat bedrijf . Liever een paar tientjes meer dan hun troep hoe leuk het er ook op de foto uitziet.
Een onderkast voor de badkamer besteld.
Nagenoeg op alle planken beschadiging. Aansluitend melding gemaakt van de beschadiging. Waarbij de klantenservice mijn integriteit in twijfel trekt, door eerst foto`s te vragen om te zien of het wel echt beschadigingen zijn. Zeer teleurstellend qua kwaliteit en daarna zeker qua service.
Jammer een gemiste kans om dit op te lossen.
Mvg Ronald
Ik vinde omschrijving die ze over het product geven echt gewoonweg misleidend deze stoel zou zacht ziten ,nou bij lange na niet en het kussentje wat op het voetenbankje moet zit zo bij levering in het stoel gepropt dat het erniet uit ziet
Echt Chinees klotezooi ik bestel er nooit meer wat
ik heb boekenkast gekocht en erg snelle levering en erg goede kwaliteit en prijs zeker waard en tijdens in elkaar zetten erg slechte Handleiding en onduidelijk en erg klein letter type en bijna vergroot glas er bij nemen anders niet te lezen en waar nu zwarte blokjes voor dienen kom ik nergens tegen in handleiding en meerdere keer klantenservice gebeld opheden hier geen antwoord op en vind erg jammer dat mijn probleem niet verholpen worden en laten je koud staan en denken niet mee met de klant
Slechtste bedrijf ever!!!
Slechtste bedrijf ever!!!! Bank besteld maar past dus niet in elkaar. Eerst gemeld dat het niet past met de hoop dat het omgewisseld wordt. Kregen geen antwoord. Toen een retourmelding gedaan. Ook geen antwoord. Gebeld en er werd beloofd dat er een email kwam met een retouretiket en dan kon ik een afspraak maken dat het pakket werd opgehaald. Na een paar weken niets gekregen. Weer eens gebeld en wederom het zelfde verhaal. Nooit geen retourticket of email of wat dan ook ontvangen. En die &*^^*%$&$%*& doos, staat hier maar in de weg.
Nooit geen Vida XL meer!
Ik heb al verschillende items gekocht maar het laatste was een vogelkooi jammer te klein afspraak genomen voor te retourneren wat ook gebeurd is (22/07/2020)en tot op heden nog geen terugbetaling ontvangen
Ik heb een Tuinset besteld en deze werd in 2 delen geleverd
Bij 1 set stoelen zat geen bevestigingsset
Ik ben nu al weken bezig om een set te krijgen ze beloven elke keer dat het geregeld word maar helaas nog steeds niks
Echt een hele slechte service
De levering en het bestellen ging goed. Het product was waardeloos ( kan gebeuren) . Terugsturen ook nog maar de terugbetaling duurt langer dan 2 1/2 week terwijl ze 1 tot 5 werkdagen zeggen. Zelfs na mailverkeer klopt de termijn van terugbetaling niet.
Ibrahim op 10 Juli 2020
Beste Hermien,
Ik ga komende week jouw tijd mee maken met ze. Ik ben ze helemaal zat ik ben al 6 weken bezig sinds ik de dag besteld heb en alles gaat verkeerd. Alleen maar verkeerd sturen en dan zeggen dat het goed komt. En dan sturen ze weer verkeerd. Alleen maar neppe beloftes.
Uiteindelijk heb ik ze 5 Minuten gelden gemaild dat ik de spullen terug stuur en mijn geld terug wil.
Nou en nu gaan afwachten hoe het gaat lopen. Mijn ervaring zal ik gaan delen met jullie...
Hordeur gekocht , kwam vrij snel , deze hordeur is niet in elkaar te zetten , de plastic onderdelen breken af , zonder hamer krijg je ze er niet in , opening in de profielen veel te klein , getracht deze retour te sturen maar krijg geen reactie , 2 mails verstuurd , ook via hun service , via de chat ben ik nummer 63 en het schiet niet op , kan niet retourneren en dus niet mijn geld terugkrijgen, heel slechte service en slechte kwaliteit ook
Prima parasol voor zeer concurrerende prijs, Onverwacht toch al met al binnen redelijke termijn bezorgd.
Maar:
Wat zeer veel verbetering behoeft zijn de website onderdelen "mijn bestellingen" en "volg mijn bestelling""
Wanner je op de website "mijn bestellingen" aanklikt geeft het weinig vertrouwen en ga je zelfs twijfelen aan de goede bedoelingen van deze leverancier. Wat gebeurt is dat er in plaats van een lijst met bestellingen een roterend XL logo verschijnt dat vervolgens gedurende vele dagen zo blijft! Het zelfde gebeurt bij min berichten. Zelfs nadat het artikel geleverd is.
Dan vervolgt er na dagen uit het niets een e-mail van VidaXL met de mededeling dat het artikel klaar staat voor verzending met een link naar de pakketdienst. Vervolgens staat daar dagenlang dat het pakket daar nog niet is aangekomen.
Wanneer je dan na dagen alle moed hebt opgegeven staat de koerier voor de deur met het pakket.
In dit geval schiep de website met de bestelgegevens en tracking link meer voor verwarring dan informatie!
Doe daar wat aan!!!
eettafel gekocht.volgens artikel massief mangohout 3cm dik met stalen kruispoot.wat krijg je geleverd;blad in 3 delen sluiten niet aan verschil in hoogte van de bladen 3 mm.kan je noog geen bord opzetten.dikte van het blad nog geen 1 halve cm, rand om de tafel scheelt in dikte meer als een cm .als enige is het hout mooi.
Gedegen klachtenbemiddeling en onafhankelijke geschillencommissie
Heb je ondanks deze zekerheden toch een klacht? Meld het direct bij de webshop of dien klacht in via www.thuiswinkel.org/klacht-indienen. Kom je samen niet tot een oplossing? Dan helpt Thuiswinkel.org jou gratis verder met klachtenbemiddeling. Als je hierna nog niet tevreden bent, kun je een geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel. Bekijk de procedure van De Geschillencommissie. Thuiswinkel.org staat tot een bedrag van € 10.000 per uitspraak garant voor nakoming van de uitspraken. Deze garantie geldt niet in geval van surseance van betaling of faillissement van het bedrijf; Thuiswinkel Waarborg is geen garantiefonds.
Het gekochte artikel (Pneumatische remontluchter set € 223,99) is verkeerd omschreven op hun site en van slechte kwaliteit. Bij de productomschrijving staat het volume 10 liter is. Echter er kan nog geen 6 liter in. Let wel, het prijsverschil tussen vergelijkbare aanbieders is behoorlijk tussen een 6 of 10 liter. Dus VidaXL vraagt voor de vraagt een te hoge prijs voor de 6 liter versie die werkelijk geleverd word i.p.v. de 10 liter versie. Daarnaast schrijven ze dat het artikel geschikt is voor professioneel gebruik. Dat vergeet maar. De harde PVC leiding zit erg snel een knik in en dus lekkage. Geef beter iets meer geld uit voor een werkelijk professioneel apparaat je bent daarmee goedkoper uit. Immers als je de leiding incl. koppelingen moet vervangen dan ben je het geld toch kwijt.
Het lijkt meer op een rommelmarkt maar dan eentje die veel te duur is voor rommel.
Wat is uw ervaring met VidaXL? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij VidaXL hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal VidaXL reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg