Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

slechte levering / service

Beoordeling 
 
4.5

Tjonge wat een berdijf die bol.com. Heb via de site van bol.com bij wijze van proef een sponsbal besteld . Dit was een externe verkoper maar wel onder de naam van BOL.COM. Ze hadden zgn geleverd en bij de buren afgegeven. De buurvrouw van 90 jaar die nooit de deur opendoet heeft niets ontvangen. Tja en dan beweren dat de klant bij de externe partij moet gaan klagen. Gelukkig een proef gedaan en het account direct laten verwijderen.
Coolblue daarentegen regelt het allemaal keurig. De keuze met een afhaalpunt wordt altijd aangeboden en dat is bij BOLLIE niet altijd het geval.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Imro van bol.com op 02 Maart 2018

Beste klant,

Goed dat je dit aangeeft. Mijn excuses voor het ongemak. Graag zou ik willen kijken wat er hier precies is misgegaan. Zou je, indien nodig, een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Tjuby op 03 Maart 2018

Beste Imro,

Ik verwijt jou niets maar de organisatie BOL.COM zou toch kritisch moeten omkijken. Zoals lesson learned want anders maak je elke keer weer dezelfde fout(en). Het gaat hier om een (proef)bestelling en gelukkig weinig waarde. De service en regels goed onderzoeken en zonodig bijstellen etc. etc.. Er zijn wel externe verkopers maar worden de produkten onder jullie naam gepresenteerd. Als ik de reviews hier bekijk dan is dit best wel shocking. Aannemer > Onderaannemer

Imro van bol.com op 05 Maart 2018

Beste Tjuby,

Bedankt voor jouw feedback. Ik zal er voor zorgen dat dit bij de verantwoordelijke afdeling terecht komt. Nogmaals, zonder klantgegevens kan ik niet zien wat er precies gebeurd is. Mijn excuses in ieder geval voor dat jouw bestelling niet is verlopen zoals je had verwacht. Mocht er nog iets zijn wat ik voor je kan doen, dan kun je de instructies in mijn vorige bericht opvolgen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review