Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

slechte garantie service bol.com

Beoordeling 
 
1.0

Een stofzuiger van philips ong. 20 maanden geleden gekocht (zogenaamd beste uit de test) 2 weken geleden teruggestuurd 2 omdat de zuigkracht niet optimaal is en nog een aantal andere klachten. Kreeg een aantal dagen later een schandalig standaard mailtje:

De monteur van Philips heeft geconstateerd dat het defect buiten de fabrieksgarantie valt. Als je wilt, kunnen we het tegen betaling voor je repareren.

We hebben een overzicht van de reparatiekosten gemaakt zodat je kunt beslissen wat je wilt doen.

Er zijn 3 opties:

Je laat het artikel repareren tegen betaling.
Je laat het defecte artikel terugsturen. Je betaalt 19,95 euro onderzoekskosten of, als de reparateur thuis is geweest, ongeveer 60 euro voorrijkosten. We sturen het artikel terug zodra je betaling ontvangen is.
Je neemt afstand van het artikel. Onze reparatieservice zorgt voor de correcte recycling.

Hoe kun je nou zo een mail sturen terwijl de garantieperiode nog niet verlopen is. Vervolgens mijn beklag gedaan, excuses gemaakt door bol.com. Het zou uitgezocht worden en ik zou binnen 2 werkdagen wat horen. 2 dagen later krijg ik tot mijn schrik weer dezelfde standaard mail zoals bovenstaand. Weer contact opgenomen, weer worden er excuses gemaakt en weer wordt mij beloofd dat ik wat zou horen. Nu krijg ik te horen dat ik €19.95 onderzoekskosten moet betalen als ik mijn stofzuiger terug wil hebben en dan ook nog vooraf betalen, anders krijg ik mijn stofzuiger niet terug. Dit is ongelofelijk en zeer onklantvriendelijk. Hoe kan je nou zo met je klanten omgaan en hen 2 weken zonder stofzuiger te laten, terwijl ik deze hard nodig heb ivm gezin met jonge kinderen.

Dit is pas mijn eerste stap. Ik wil klanten en potentiele klanten hiervoor behoeden. Mijn acties zullen op termijn ongetwijfeld een negatieve impact hebben op de reputatie van Bol.com. Iets wat raad van bestuur/directie graag niet ziet.

Wordt vervolgd...

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Goed dat je hier een melding van maakt. Ik wil graag in contact met je komen om een gepaste oplossing te bespreken. Ik kan helaas geen klantgegevens van je vinden.

Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Alvast bedankt!

Groet,
Roos
bol.com

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Jimmy op 25 April 2018

Beste, ik heb het zelfde email gekregen voor mijn home cinema nadat ze bij bol bewust externe schade hebben aangebracht (Zie mijn revieuw).

Reageer op deze review