Er was een dakraam uitgewaaid en wij konden het dakraam niet waterdicht krijgen en zaten dus met een groot probleem na bellen met Dakgemak hebben ze alles in het werk gesteld zodat ik dezelfde dag nog een raam op kon halen terwijl die niet direct op voorraad was deze mensen zijn toppers super bedankt
In de kerstvakantie vlotte de (zelf)bouw van ons huis zodanig dat we eerder dan verwacht verholen goten nodig hadden, in de kerstvakantie. Ondanks dat het bedrijf gesloten was, werd er telefonisch toch opgenomen, geappt vanuit Duitsland, en een medewerker van de fabrikant bereid gevonden een pakket voor ons samen te stellen dat we zelf op konden halen. Top dat meerdere mensen zo bereidwillig waren ons verder te helpen, voor een redelijk kleine bestelling. Hartelijk dank hiervoor.
Dit is de eerste keer dat ik over een bedrijf een negatieve recensie plaat. Een bestelling geplaats. En de dakfolie niet mee gelevert. Opzich geen punt. Rolletje bij de bouwshop gehaalt en prima. Vervolgens telefonisch contact gehad. En de betaling. zou gelijk terug gestort worden. Netjes afgehandelt dacht ik. Vervolgens anderhalve week later. Nog steets geen geld terug. Emails word niet op gereageerd. En de telefoon word niet opgenomen. En er word niet terug gebelt. Ik bestel hier niets meer. En zal het in de buurt ook iedereen afraden
Brochure aangevraagd via het contactformulier ivm interessant systeem.
Enige wat er binnen een paar minuten kwam was een mail 'kan ik u niet mee helpen'
Nog nooit zo bot door een bedrijf behandeld. Ik zoek wel een ander
Inmiddels heb ik vernomen waarover dit gaat. U heeft zich gemeld via een andere website: Dakmax.nl. Met daarin een vraag over zonnepanelen. Dakmax geeft enkel informatie over beschikbare bipv producten. Zij verkoopt niets. Derhalve heeft iemand u daar aangegeven dat we u niet kunnen helpen met een aanvraag over zonnepanelen.
Het antwoord was snel (binnen 1 minuut) en kort daar het via een mobiele telefoon aan u werd gegeven. Het was goed bedoeld om u niet onnodig te laten wachten op een antwoord.
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst is er telefonisch contact opgenomen i.v.m. de levertijd i.c.m. de voorraad van een product. Om het z.s.m. te laten verlopen is er voorgesteld om het product rechtstreeks via de fabrikant te leveren. Tijdens het gesprek kwam ik er achter dat ik per ongelijk een artikel te veel had besteld, dit is direct gecorrigeerd en ik had de volgende dag het geld alweer op mijn rekening. De artikelen werden netjes geleverd, echter bleek er een artikel te ontbreken. Hier ben ik pas weken later achter gekomen aangezien ik het niet direct nodig had. Na mail contact is er telefonisch contact geweest en zijn de artikelen nu alsnog onderweg.
Top services van Dakgemak!
Nou moeten die vogelschrootjes nog komen ook natuurlijk!
;)
Geen zorgen, deze worden overmorgen geleverd. Dank voor je reactie!
Ik kreeg vlot een reactie op mijn per e-mail gestelde vraag (en dat ondanks het feit dat uit de vraag al was op te maken dat het niet om een enorme bestelling zou gaan). Na aanlevering van aanvullende info kreeg ik een helder advies. Bestelproces liep vervolgens ook vlot en levering volgde binnen 48 uur.
Ik kwam voor Flexim naar uw website. Geduldig heeft u me uitgelegd waarom ik mijn nok niet zou moeten dichtsmeren ivm ventilatie van de 'dakspouw'. (ik had daar nog nooit eerder van gehoord)
Op basis van dit advies heb ik een paar ondervorsten besteld. Mijn dakdekker gaf aan dat ik hiermee heel veel kosten en ellende heb bespaard. Daarnaast was hij verrast over de kwaliteit van de ondervorstband. "Nog nooit eerder zo'n goede rol in mn handen gehad !" was zijn commentaar....
Dank
Wat is uw ervaring met dakgemak? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij dakgemak hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal dakgemak reviews lezen.