Bonprix reviews & ervaringen

www.bonprix.nl
 
3.2 (228)
Bonprix reviews

228 Bonprix reviews

 
(13)
 
(11)
 
(24)
 
(49)
 
(150)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
287 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde
Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met Bonprix. Na het retourneren van de kleding binnen de hiervoor gestelde termijn heb ik na ruim 7 weken nog steeds geen geld terug ontvangen. Herhaaldelijk contact levert helaas niets op (steeds wordt aangegeven dat ik maar geduld moet hebben). Ik ben van mening dat dit echt oplichterspraktijken zijn. Wij hebben besloten dat wij het er niet bij laten zitten en zijn ook gestart met een procedure voor de rechtbank. Het is ondenkbaar dat dergelijke praktijken ongestraft blijven. Ik raad een ieder aan om hier nooit te kopen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 10 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Wat een vreselijke service van bonprix. Ruim een week geleden een bestelling geplaatst waarvan 1 kledingstuk niet voorradig was. Wel de complete bestelling betaald. De bestelling exclusief dit ene kledingstuk ook netjes geleverd. Wat bleek: 1 dag later, toen was de bestelling al onderweg, was dit ene kledingstuk alweer leverbaar. Dus dan verwacht je ook dat je dit binnen 2 dagen in huis hebt. Nou mooi niet. Hierover contact gehad met de klantenservice. Echt vreselijk. Ze lezen je klacht niet eens. Je krijgt totaal geen antwoord op mijn gestelde vragen. Ik krijg te horen dat het 2 tot 4 weken duurt voordat dit ene kledingstuk geleverd gaat worden. 2 tot 4 weken. Als ik het 1 dag later had besteld, dan had ik het wel in huis gehad. En als ik dezelfde actiecode had gebruikt, ook nog zonder leveringskosten. Wat een ongelooflijk slechte service. bonprix interesseert zich totaal niet in haar klant. Ze geven niets om je. Zolang zij hun geld maar binnen hebben. Een dikke 1.

P
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

Verborgen kosten

Beoordeling 
 
1.8

Veel verborgen kosten en onduidelijkheid daarover.
Het vestje dat ik kocht verschilde van prijs in de folder en online. Na veel heen en weer mailen uiteindelijk wel het verschil verrekend gekregen.
Toen bleek er administratie kosten in rekening gebracht door Bon Prix.
En vervolgens moest ik ook 4,95 verzendkosten betalen om iets retour te sturen.
Ben erg ontevreden. Vestje van 14,99 kost me nu alles bij elkaar 21 euro zonder dat ik dat van tevoren wist.

Antwoord klantenservice

Beste Merel, de verzendkosten vervallen bij een volledige retour, bij een gedeeltelijke retour blijven deze staan. De administratiekosten van € 0,90 worden alleen in rekening gebracht wanneer u kiest voor betaling na ontvangst. Bij betaling vooraf worden deze kosten niet in rekening gebracht. Het team van bonprix

MV
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

N baeke op 08 Juli 2019

Van dit antwoord klopt helemaal niks.
Mijn artikelen in overleg met de klantenservice Volledig en toch 2 keer aanmaning kosten a €10,00
Welke ik dus NIET ga betalen.

Reageer op deze review

Afknapper

Beoordeling 
 
5.3

Ik vond het altijd handig dat je kon bestellen met achteraf betalen ,zodat je niet weken hoeft te wachten op je geld als je het terug stuurt ,ook bestelde ik altijd 2 maten , omdat de maten nogal verschillen.
Maar plots kon ik niet meer achteraf betalen ,dus ik een mail gestuurd ,krijg ik te horen dat ik te veel retour stuur ,nou ik koop ook genoeg wel! maar als het op de foto langer is dan in het echt ,of de stof schijnt door ,of het artikel valt mega klein uit of valt gewoon tegen,ja dan stuur ik het terug ,maar toen ontving ik ook meteen geen nieuwsbrieven meer met kortingscode ,dus weer contact opgenomen ,krijg ik als slapexcuus ,ja in de najaar sturen we veel minder nieuwsbrieven ,ja hoor ,nou minder!!ik krijg helemaal niks meer ,ik word behandeld als een of andere wanbetaler .
Ik vind het echt belachelijk hoe jullie met klanten om gaan ,dat had ook anders gekund .

Antwoord klantenservice

Beste Yvonne, bedankt voor je reactie. We hebben het nagekeken en er is inderdaad een wijziging gedaan vanuit bonprix, waardoor je momenteel even geen betaling na ontvangst meer kunt kiezen. Bonprix kiest ervoor om bij klanten die ruim boven het gemiddelde retourpercentage zitten, (tijdelijk) geen betaling na ontvangst aan te bieden omdat is gebleken dat klanten die vooraf betalen minder artikelen retourneren. De betalingswijzen kunnen weer terug aangepast worden als het retourpercentage lager wordt. Het team van bonprix

Y
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Yvonne op 31 Oktober 2020

Nou ik blijf het belachelijk vinden ,want het is net of ik helemaal nooit iets koop en ik koop ook best vaak WEL artikelen van de bestelling!
Maar waarom dan ook meteen helemaal geen nieuwsbrief meer ??want dat excuus van jullie dat die in het najaar minder word verstuurd slaat nergens op ,daarbij ik krijg niks meer.
En misschien een tip voor jullie als dit zo een probleem is ,breng je klant er van op de hoogte dat jullie "achteraf betalen" afsluiten als er volgens jullie teveel terug word gestuurd ,voordat je dit meteen zonder reactie doet.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Bonprix medewerkers zitten gewoon te slapen als het op je rekening aankomt. Ben nu al twee keer bezig om te laten zien dat alles is betaald. De eerste keer alles gekopieerd via m'n bankrekening, kreeg een excuus terug. En nu beginnen ze weer over het zelfde te miepen. Ik vind dit echt waardeloos. De bestelling die ik nu dus via ideal heb betaald word gewoon niet opgestuurd, terwijl je die hebt betaald, vind dit gewoonweg schandalig! Heb een mail gestuurd dat ze het zelf maar eens goed uit moeten zoeken, maar de maat is voor mij vol, nooit geen bestelling meer naar Bonprix!

I
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Spullen worden niet geleverd.

Beoordeling 
 
3.3

Zeer slechte ervaring. Inmiddels een week geleden iets besteld. Zou binnen 2 dagen binnen zijn. Na 3 dagen maar gebeld.
Sorry we hebben een storing,maar over weer 3 dagen is je product zeker binnen. Vandaag maar weer gebeld,status van de bestelling is nog steeds in behandeling, we kunnen hier niets aan doen krijg ik dan te horen. Over enkele dagen krijg je vast je product binnen, en anders moet je maar weer even bellen meer kunnen we niet voor je doen. We worden totaal niet serieus genomen bij deze zaak, maar er elke keer met een makkelijke sorry vanaf geholpen.en naar een oplossing zoeken doen ze al helemaal niet.

Antwoord klantenservice

Beste Mark, onze oprechte excuses voor het ongemak. Graag zoeken wij met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechtste internetwinkel

Beoordeling 
 
1.3

Enige tijd geleden klant geworden en mijn eerste bestelling gedaan, levering binnen 48 uur??
Na twee dagen eens gebeld waar mijn bestelling bleef. Er was iets fout gegaan met de facturering werd mijn verteld.
Heb in die week nog een bestelling gedaan en daarvan wat artikelen retour gestuurd.
Dacht dat ze dit zouden verrekenen en wachtte netjes op de factuur.
Na een hele tijd nog niets gehoord en na het inloggen op mijn account zag ik tot mijn verbazing 10,- aanmaningskosten bij de rekening staan. Heb gebeld en verteld dat ik geen bericht had ontvangen omtrent de factuur maar er was geen discussie mogelijk en moest de aanmaningskosten betalen.
Bestel echt nooit meer iets bij deze zeer slechte winkel.

Antwoord klantenservice

Beste Henny, Dit is inderdaad vervelend. Wij vragen u vriendelijk een e-mail te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl . Dit wordt dan voor je nagezien. Het team van bonprix

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Prijsverhogingen voor hetzelfde artikel

Ik blijf mezelf erover verbazen dat een bepaald artikel regelmatig binnen een aantal dagen in prijs word verhoogd.

Antwoord klantenservice

Beste Sylvia, onze prijzen kunnen inderdaad variëren, hierbij spelen meerdere factoren een rol. De geldende prijs is de prijs van het moment van bestellen. Het team van bonprix

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Angelique op 09 Oktober 2019

Hoe meer er van besteld wordt hoe hoger de prijs wordt!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Ik heb in de maand september 2013 1 bestelling gedaan maar wel geleverd in 2 keer. Ik heb dan ook direct een groot deel teruggestuurd heb wegens geen kwaliteit noch qua stof noch qua afwerking.

Ondanks het feit dat ik de betaling uit het oog ben vergeten, is er op geen enkel moment een rappel gestuurd noch per post, noch per email noch per telefoon of sms terwijl Bonprix toch over al deze gegevens beschikt. Wat is er mis met een smsje of een mailtje te sturen om een goede klant eraan te herinneren dat er nog een bedrag openstaat ?

Nee, een dikke 5 maanden later, zonder énig bericht van Bonprix al die tijd, wordt er een incassobureau op je nek gestuurd met de boodschap nu te betalen en wel 55% hoger dan het oorspronkelijke bedrag na de retourzendingen. Een geluk dat het nog over een klein bedrag ging. Ze laten de kosten voor laattijdige betaling liever oplopen en dan nadien nog eens de kosten van het incassobureau. Schitterende praktijk !
Ik heb het bedrag dan ook maar betaald om geen bullshit meer te hebben met het incassobureau maar weet dat ze alle briefwisseling en mails en andere schrijven vanaf nu in hun gat kunnen steken.

De dienst trekt op niks en dit ruikt bijzonder sterk naar oplichterij zoals ik al dikwijls mocht lezen op andere websites waarbij andere Bonprix-klanten zich ook bijzonder misnoegd uitdrukten.
Ik ben zeker klant af en zal deze situatie ook voorleggen op nog andere sociale media want toekomstige klanten moeten gewaarschuwd worden waar ze aan beginnen alvorens ze ook afgezet worden.

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

te weinig geld terug gehad

Ik ben sinds 2 maanden klant bij bonprix zeg maar goede klant gezien het bedrag wat al is aangekocht,ruilen ging ook altijd goed tot de 20-8 ik had een retour gedaan en kreeg 12,97 minder dan het retourbedrag, er was geen openstaande saldo want dat was met de vorige retour gelijk getrokken.
Na telefonisch kontakt ( de dame in kwestie leek niks te snappen ) werd me beloofd dit uit te zoeken en ik zou erover gemaild worden maar dat gebeurde niet dus heb ik zelf maar weer gemaild,ondertussen al diverse mails uit gedaan maar krijg of geen reactie of ze hebben het over een andere retour wat er niks mee te maken heeft,waardeloos ze snappen er zelf niks van dus laten ze je maar aan je lot over en je moet het maar uitzoeken zelf,nou ik WAS klant dus Nu niet meer.
Dit is toch geen service....

Antwoord klantenservice

Hallo Jeanne,het spijt mij te vernemen u een ander ander retourbedrag heeft ontvangen, dan wat u ingedachten had. Kunt u een email sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? Dan kijk ik uw dossier na.

Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Jeanne op 31 Augustus 2015

Eindelijk een positieve mail terug gehad.
Het geld zou worden terug geboekt.
Wordt vervolgd..

jeanne op 03 September 2015

probleem opgelost,

Reageer op deze review

gegijzeld door bon pr

Beoordeling 
 
3.8

Bestellen bij Bon Prix als het fout gaat is het rampzalig zelf eerder uitgevonden wat er aan de hand is dan de klanten service ingewikkelde procedure men gijzelen je gewoon zij doen niets, ze hebben een ze gaan je formulieren toe sturen per post die mag dan weer per mail terug sturen . Bij Bon prix snappen ze niets van service

Antwoord klantenservice

Beste joke, er bestaat inderdaad een procedure voor verloren retouren. Als u hier niet uitkomt bekijken we met plezier hoe we dit anders kunnen oplossen. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

JA
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

betalen op rekening

Beoordeling 
 
8.0

Bestel al jaren bij Bonprix. Snelle levering.
Jammer dat ik niet meer op rekening kan bestellen omdat ik teveel kleding in een keer bestelde en retourneerde. Betaalde altijd keurig op tijd! Vond het juist fijn dat je wat meer artikelen kon bestellen. In de winkel pas je ook meer artikelen. Nu kan ik alleen nog wat bestellen en gelijk via ideal betalen. Jammer Bon prix dit zal mij ervan weerhouden om nog vele malen te winkelen bij Bonprix

Antwoord klantenservice

Beste C, de betreffende afdeling bekijkt dit van tijd tot tijd en kan derhalve ook besluiten een klantdossier weer te openen voor betaling na ontvangst. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

ik had op 21-11-2013 een broek gekocht.
broek was goed maar ik heb per ongeluk 2 keer betaald.
om mijn geld terug te krijgen doen ze erg moeilijk.
ik word van het kastje naar de muur gestuurd .
alle papieren van bewijs zijn al 2 keer door gestuurd.
is ook al 3 keer naar de afdeling financiën gestuurd maar ik krijg geen antwoord terug.
ook is mijn bonprix account er uit gezet, mijn email bestaat nu niet meer.
dus zeer slecht,
ik heb zelf een eigen bedrijf maar als je zo met je klanten om gaat hou je niet veel meer over.
als er niet snel iets geregeld word , ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen , tot mijn grote spijt, met koste en rente voor bonprix .
groet m.tellekamp

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
4.0

Leuk online shoppen maar niet meer bij Bonprix. Ik heb aantal dingen besteld en veel retour gedaan omdat de maten niet vallen. Heb 4 dingen gehouden en uiteindelijk netjes gebeld om te vragen naar mijn betaling. Omdat er onder mijn account een betaling van 280 open stond voor 4 dingen wat totaal niet klopt. Na veel bellen en mailen krijg ik te horen dat ze vergeten zijn mijn retours te verwerken. Kreeg ook te horen dat ik 3 incasso brieven heb gekregen maar 1 incasso brief in mijn brievenbus lag. Uiteindelijk heb ik weer gebeld zei een collega u kunt wachten met betalen omdat wij eerst alles op een rijtje gaan zetten. Week later weer gebeld kreeg ik te horen dat ik moest betalen maar het bedrag was klopte niet dus heb weer gebeld uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik retourkosten moest betalen en nog meer onzin. Dus tip shop niet bij bonprix als je al deze verhalen leest.

Antwoord klantenservice

Beste Msk, het lijkt erop dat er wat verwarring is ontstaan over de verwerking van je retouren. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zoeken we een oplossing. Het team van bonprix

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Slechte ervaring met boekhouding.14 dagen na betaling kreeg ik ook een herinneringsbrief met dreiging van 10 euro extra kosten.( al de tweede keer)Het komt bijzonder onsympathiek over en je begint bijna aan jezelf te twijfelen.
Op alle vragen ,die ik per mail gestuurd heb,geen enkel fatsoenlijk antwoord onvangen.Het lijkt erop,dat ze een aantal standaard antwoorden hebben,die automatisch verstuurd worden .Ik denk niet dat er een echt persoon de mail leest,want de antwoorden die je krijgt slaan helemaal nergens op.Voor mij nu een reden om nooit meer bij Bonprix te kopen,ik ben er helemaal klaar mee,om als klant niet serieus genomen te worden er is tenslotte genoeg keuze op internet.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Slechte boekhouding. Ik kreeg meteen een dreigbrief en 10 euro boete. En dat terwijl alles betaald was. Stevige mail geschreven, maar nooit een passende reactie. Uiteindelijk stond er nog een bedrag van 8 euro open, waarvan niemand wist hoe dat kwam. Als ik dit zou betalen, zouden ze een uitzondering maken en de boete kwijtschelden..... Ongelofelijk! Service staat wel helemaal onder aan hun lijstje.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Lange levertijd en slechte communicatie

Beoordeling 
 
2.0

Levering duurde ruim 2 weken ipv 2 dagen dat ik in eerste instantie te horen krijg. Uiteindelijk kreeg ik een PostNL tracking code, die niet werkte. Ik kreeg geen mail of melding van wanneer ik mijn pakket zou krijgen. Gisteren kreeg ik een mail met dat mijn pakket gekomen was maar dat ik niet thuis was, ik kan moeilijk weten om thuis te blijven als ik hiervan geen bericht ontvang. Ook het contact met de klantenservice ging moeizaam. In de eerste poging geen reactie terug gekregen. Nog een keer gemaild, krijg ik pas reactie op het moment dat de PostNL service al langs is geweest en ik niet thuis was. Nu ligt het pakket op een ophaalservice, eindelijk. Tip: ben duidelijk wanneer het pakket komt zodat mensen hier rekening mee kunnen houden.
In ieder geval mijn laatste keer bestellen hier!

Antwoord klantenservice

Beste Maaike, wat vervelend dat de levering anders is verlopen dan verwacht. Je ontvangt een Track & Trace code om de status van je pakket te volgen. Na 2 pogingen wordt het pakket geleverd bij een PostNL afhaalpunt om er zeker van te zijn dat je je pakket in ontvangst kan nemen. kan je misschien een Whatsapp bericht sturen met je klantnummer en een korte uitleg? We kijken wat we kunnen doen. Het team van bonprix.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Bepalen zelf over de order van een klant

Beoordeling 
 
1.0

Onlangs iets bij deze winkel besteld maar toen ik mijn pakket kreeg, miste er een item. Bij het desbetreffende item stond dat het vertraagd was en nageleverd zou worden. Heel vervelend want ik wilde precies dat item meenemen op vakantie de volgende week. Daarom heb ik contact gezocht met de klantenservice (wat heeeeel erg traag verloopt allemaal) - om te vragen hoe lang het vertraagd zou zijn (wel handig om te weten als je iets besteld voor je vakantie) en of ik het bedrag van de betreffende jurk ook moest overmaken omdat ik voor betaling via acceptgiro had gekozen. Een dag later kreeg ik eindelijke reactie, via WhatsApp, dat het product wat ik besteld had niet meer leverbaar was en ook niet meer terug zou komen in de collectie. Heel vreemd dat ik het dan wel kan bestellen en het een dag later ook nog gewoon op de website staat, maar het product er blijkbaar niet meer is. Op mijn account staat ook dat er een annulatie is aangevraagd voor de jurk, terwijl ik dat zelf niet heb gedaan - sterker nog, als iemand hem retour stuurde zou ik hem alsnog graag hebben ontvangen. Maar blijkbaar vindt de klantenservice dat dat niet mag en hebben het dus maar voor me geannuleerd. Als tegemoetkoming mocht ik wel de volgende keer iets bestellen zonder verzendkosten, maar voor mij komt er geen volgende keer meer. Zou het liefst nu ook de andere spullen retour zenden, maar dan ben ik in totaal 10 euro aan verzendkosten kwijt en heb geen producten. Hele slechte service, ik betaal de spulletjes die ik nu ontvangen heb maar ga hier nooit meer iets bestellen en raad het anderen ook af. Dan maar liever naar een echte winkel, maar reclame maken op Facebook en Instagram met producten die er ineens niet meer zijn terwijl iemand ze wel besteld heeft.. dat kan echt niet.

Antwoord klantenservice

Beste Cate, dat is een vervelende situatie. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een leverbaar artikel niet wordt verzonden. Graag brengen we dit alsnog met spoed voor u in orde. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechtste online winkel

Beoordeling 
 
1.3

Bonprix is de slechtste online winkel die ik ken. Hun matentabellen kloppen niet. Hun beschrijvingen van producten kloppen niet. Je moet voor alles betalen, zoals levering en retour en slaan zo heel veel geld uit je. Daarnaast is hun klantendienst extreem incompetent. Ze leggen geen dossiers aan en communiceren niet met elkaar over een probleem. Weggesmeten gelden een heel slechte ervaring.

Antwoord klantenservice

Beste Eeckhout, het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Graag zoeken we met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Agressieve klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Zoveel klachten van klanten maar de klantenservice heeft hier totaal maling aan.
Meeste antwoord op klachten; stuur maar een mail!
En de mail die je krijgt is geen oplossing voor de klant maar een antwoord in hun voordeel om onterechte aanmaningskosten te innen.
Waarom niet een antwoord die iedereen kan lezen? Nee daar zijn ze te laf voor.
Hele vreemde omgang met klanten waar ze het toch van moeten hebben.
Dit bedrijf zal niet lang bestaan, er zijn veel meer betere internetwinkels die de klant zo veel meer te bieden heeft.
Voor mijn, vaarwel Bonprix!!!!!!!!!!!

Antwoord klantenservice

Beste Henny, het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Indien er ten onrchte aanmaningskosten in rekening zijn gebracht boeken we deze voor u af. Wij vragen u vriendelijk uw bezwaar dan door te geven via Facebook, Whatsapp of per e-mail naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
287 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Bonprix ervaring

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bonprix hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 4651511

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Levertijd
2 werkdagen
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro