Redcoon

www.redcoon.nl
 
4.4 (103)
Redcoon

BELANGRIJK: Redcoon bestaat als webwinkel sinds eind oktober 2016 niet meer. Vergelijkbare, goed beoordeelde webwinkels op Reviewspot zijn onder andere Cool Blue en Bol.com

Redcoon is een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten) elektronica. Redcoon heeft een enorm assortiment wat bestaat uit o.a. tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi-aparatuur & home cinema producten, klein- & groothuishoudelijke artikelen. Redcoon heeft praktisch alle andere groepen elektronicaproducten ook te koop op Redcoon.nl. Mocht u hen niet slagen dan kunt u electronica shop Bobshop of online shop Bax Shop ook overwegen.

Redcoon service:

De medewerkers van Redcoon helpen je graag via de telefoon, via de gratis chat functie of via e-mail. Heeft u positieve of juist negatieve ervaringen met Redcoon? Deel uw Redcoon.nl reviews online!

Redcoon ervaringen

103 reviews voor Redcoon

 
(8)
 
(8)
 
(21)
 
(35)
 
(35)
Gemiddeld 
 
4.4
 
5.5
 
3.6
 
2.3
 
6.3
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Danielle Heck
Gemiddeld 
 
1.0

Geen geld retour

Ik heb bij Redcoon een koelkast besteld, voor 4 uur besteld, volgende dag in huis. Aangezien ik op woensdag na 4 uur heb besteld, verwachtte ik de koelkast op vrijdag. Helaas niks, maandag werd ik gebeld door de leverancier van Redcoon om een afsprak te maken voor levering. Dit plan ik op woensdag, naar mijn idee 5 dagen te laat, maar goed. Op woensdag verschijnt er weer geen koelkast. Aan het einde van de dag bel ik zelf met de leverancier. Nu blijkt dat ze de koelkast helemaal niet ontvangen hebben van Redcoon. Dus Redcoon zelf maar gebeld, Diana van de klantenservice weet ook niet zo goed waar de koelkast gebleven is ... ze gaat het uitzoeken en neemt contact met me op ... zegt ze.
De leverancier maakt inmiddels een nieuwe afspraak voor levering op vrijdag.
Je raadt het al, ook op vrijdag geen koelkast. Weer een belletje naar Redcoon en nu blijkt de koelkast helemaal niet eens meer op voorraad te zijn geweest.
Bestelling maar meteen geannuleerd. Ik kreeg een mail dat ik mijn rekeningnummer moest sturen om het geld terug te storten. Ok ,,, ik heb het geld aan jullie overgemaakt, maar jullie hebben mijn nummer niet meer? Maar goed, Gemaild.
Nu ben ik 2 weken verder en heb nog geen cent terug gezien, Daarnaast reageren ze ook niet op mijn mails en via de klantenservice chat krijg ik het volgende te horen: Jordy: Laatste update hierover is dat mijn collega de aanvraag van de terugbetaling heeft doorgezet naar het hoofd van de service afdeling om deze naar u terug te storten. Deze heeft het nu voor u in behandeling.
Op de vraag of hij wat concreter kon zijn, kreeg ik geen antwoord. Ook de naam van het hoofd van de service afdeling krijg ik niet.
Waardeloos bedrijf en wat mij betreft gewoon ronduit crimineel ook.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
irma
Gemiddeld 
 
3.3

geen levering

ook hier problemen bij het leveren tv besteld netjes betaald ,zie dat er heel veel klachten zijn heb er al spijt van dat ik bij jullie besteld heb.ook gebeld met jullie,maar jullie geven tnt de schuld.mijn man werkt daar en wat jullie zeggen klopt namelijk niet dus worden er ook een hoop mensen voorgelogen.dit vind ik heel erg dat dit gebeurd.wacht dit vandaag nog af maar ben bang dat het vandaag ook niet word geleverd.

Was deze beoordeling nuttig? 

Redcoon op April 30, 2016

Beste Irma,

We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van jouw bestelling, onze excuses hiervoor.

Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat een pakket te laat geleverd wordt. Door onze samenwerking met PostNL komen wij deze afspraak ook vrijwel altijd na. Helaas hebben wij gisteren tehoren gekregen dat er een hondertal pakketten niet verzonden konden worden omdat er bij PostNL niet genoeg auto's beschikbaar waren om deze mee te nemen naar het distributiecentrum.

Wij zullen nooit proberen de schuld af te schuiven op een andere partij, zeker niet als dit een partner van ons is. Ik kan me voorstellen dat het op deze manier overkomt, maar dat is absoluut niet onze bedoeling.

Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door deze negatieve ervaring.
Indien je nog vragen hebt over jouw bestelling of misschien over andere zaken wil ik je vragen dit per e-mail naar ons te sturen. Dit kan je samen met jouw bestelgegevens e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Jesse
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
Remmerie

yamaha A-S501

bij deze wens ik te vermelden dat het bedrag is terug gestort op mijn rekening. Daarom dank aan Redcoon. Toch heb ik een bedenking bij dit alles. Teneinde alle misverstand te voorkomen wens ik Redcoon te adviseren dat van zo dra het laatste apparaat bestelt is het er ONMMIDDELIJK het van de site te halen of teminste TE VERMELDEN dat het op dit ogenblik niet meer beschikbaar is en niet zoals nu vermeld ( NU RESERVEREN) en terug erop te plaatsen VAN ZO DRA het terug beschikbaar is Hartelijk dank en hopende dat wij nog zullen kunnen samenwerken

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Remmerie
Gemiddeld 
 
3.0

Yamaha A-S501 versterker zwart

Een Yamaha versterker aan 299 € bestelt en onmiddelijk betaald op 18/01/16 op site als 48 uur levering Na 10 dagen nog niets ontvangen Getelefooneerd en kreeg als antwoord niet meer op voorraad, levering voorzien binnen 3 dagen ! Na 2 maand nog steeds niets onvangen Een email gezonden. Na 6 dagen een mail terug met als antwoord nog steeds niet binnen. Op 4 April merk ik deze versterker op de site staat als voor 19 uur bestelt morgen in huis. Dit ziende bel ik terug om te vragen wanneer er geleverd zal worden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik als antwoord hij is nog steeds niet binnen daarop zei ik hij staat op de site voor 19 uur besteld morgen geleverd !Antwoord: ik zie ook dat hij op site staat, een ogenblik ik vraag het even na.Na een poos wachten kreeg ik als antwoord het is een miverstand hij is niet meer beschikbaar bij de fabriekant. wij wissen hem onmiddelijk van de site, mail uw rekening nummer wij betalen u de som terug dewelke ik tot op heden nog niet ontvangen heb !,De versterker staat na 8 dagen nog steeds op de site. Mijn menig daar over is als volgt ze weigeren te leveren omdat versterker op ogenblik van bestelling 299 € was en op heden 399 € iets wat ik bestempel als gewoonweg afzetterij Ik wens nog dit te zeggen tot op heden was ik zeer tevreden wat betreft de levering van alles dat ik bestelde en raadde zelfs Redcoon aan aan vrienden. Nu dit alles heb ik mijn mening herzien

Was deze beoordeling nuttig? 

Webcare op April 11, 2016

Beste Remmerie,

Ik lees dat je ontevreden bent, bedankt dat je dit op deze manier aan ons kenbaar hebt gemaakt.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Helaas heeft de leverancier ons aangegeven dit product niet meer te kunnen leveren. De website is hier inmiddels naar aangepast.

Je e-mail met bankgegevens hebben wij ontvangen en de terugbetaling staat voor je klaar, het bedrag zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn op je rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team

Reageer op deze review
Marcelle

Playstation 4

Ik heb een vraag.
Wil graag een ps 4 kopen, en ben wat prijzen aan het vergelijken.
Nu scheelt het 100 met bv bol.com.
Zijn deze dan buitenlands of niet regio vrij?

Was deze beoordeling nuttig? 

Redcoon op Februari 01, 2016

Beste Marcelle,

Door zo efficiënt mogelijk te werken kan redcoon je de scherpste prijzen aanbieden.
Om deze reden kunnen wij vaak onze producten voor een zeer scherpe prijs aanbieden!

Het kan ook voorkomen dat dit een Europees model is. Een Europees model is identiek aan een Nederlands model, maar is vaak voordeliger.
Europse modellen zijn bestemd voor de Europese markt en zijn ook geschikt voor gebruik in Nederland.

De garantie van Europese modellen is gelijk aan die van de Nederlandse modellen.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
Arno
Service 
 
1.0

Beroerde service

Twee jaar en een paar dagen geleden een router gekocht en is nu defect. Ik word naar de fabrikant verwezen of kan de router opsturen maar dan zijn er kosten aan verbonden en weten ze nog niet of het gaat werken. Bovendien is het lastig werken zonder een (vervangende) router. Ik heb aangeboden een nieuwe te willen kopen (en geen goedkope) en dan een tegemoetkoming te willen zien. Redcoon blijft bij zoek het uit met de leverancier of stuur het op (en dan heb ik nog steeds geen internet). Wat een beroerde service!

Was deze beoordeling nuttig? 

Redcoon op Februari 01, 2016

Beste Arno,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor jouw review hierover.
Wij hebben je bericht ook via andere kanalen mogen ontvangen. Via deze kanalen zal je een terugkoppeling ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
Edwin
Gemiddeld 
 
3.3

Service?

Het is al weer enige tijd geleden dat onderstaande heeft plaatsgevonden. Toch wil ik via deze weg graag mijn ervaringen en ongenoegen met u delen over Redcoon.

Op 1 januari 2015 nieuwe AEG warmtepompdroger bij Redcoon bestelt, keurig op tijd geleverd maar helaas bleek dat er water onderin de droger terecht kwam en niet in het daarvoor bestemde waterreservoir.
Direct per mail contact opgenomen met AEG, welke na 3 dagen…. per mail bevestigde dat dit ‘normaal’ zou zijn bij een warmtepompdroger. Dus wij enigszins gerustgesteld de droger in gebruik genomen en na 15 minuten liep het water letterlijk uit de droger. Helaas ook over mijn onder de droger geplaatste wasmachine heen die hier hopelijk op lange termijn geen schade van zal ondervinden.
Maar goed, dat kan natuurlijk gebeuren en neem ik dan ook niemand kwalijk.

Hierop direct Redcoon gebeld met het verzoek voor omruiling, waarop we te horen kregen dat ze eerst een monteur van AEG langs zouden sturen. De klantenservice heeft deze afspraak gemaakt.
Vervolgens nam de Electrolux Service afdeling contact met ons op en liet ons vervolgens weten dat de monteur pas over 8 !! dagen langs kon komen…..
Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en heb weer jde Redcoon klantenservice gebeld met het verzoek tot omruilen, aangezien ik geen interesse heb in een ‘nieuwe’ machine die eventueel ‘gerepareerd’ zou worden. Zeker gezien het feit dat de machine vol heeft gestaan met water. En om dan ook nog eens 8 dagen te moeten wachten tot er een monteur langs komt gaat mij te ver.

Dus nadrukkelijk gevraagd om de machine om te ruilen. Ik zou hiervoor binnen een dag gecontacteerd worden wat de vervolg stappen zouden zijn.
Na 2 dagen zelf maar eens gaan bellen wat de status was………
Nu werd mij verteld dat de door mij bestelde machine (EU model) niet op voorraad was, en de levertijd meer dan 2 weken zou zijn. (Fijn dat ze dat zelf even laten weten…) Dus ik vraag wat de mogelijkheden dan zijn om b.v. het NL model te verkrijgen welke op dat moment wel op voorraad was. Dit moest nagevraagd worden en ik zou de volgende dag telefonisch uitsluitsel krijgen.
De volgende dag geen telefoontje, maar zowaar aan het eind van de dag een mailtje dat de EU model droger niet op voorraad was….. Ja, dat wist ik al maar hoe zit dat met het NL model ?

De volgende dag maar weer gaan bellen…… diegene die me had geholpen was die dag vrij, dus kon de medewerker me niet helpen omdat deze niet in deze persoon zijn mailbox kon…….. (Ongelofelijk…..groepsmailbox misschien een optie ???). Maar ik zou morgen door die persoon worden teruggebeld.
U raad het misschien al….geen telefoontje, dus 2 dagen later zelf maar weer contact opgenomen met de vraag wat de mogelijkheden zijn.

Dit werd wederom aangevraagd bij de aftersales afdeling welke mij de volgende dag zouden bellen met een eventuele oplossing zodat ik toch nog mijn droger kon gaan gebruiken. Er werd nog wel even bevestigd dat de monteur ondertussen was afgezegd. De medewerker stelde mij gerust door te zeggen dat er absoluut een gepaste oplossing uit zou komen.

Natuurlijk geen telefoontje gekregen dus na 2 dagen wederom in de telefoon geklommen. Nu kreeg ik te horen dat uw bedrijf mij geen alternatief kon bieden voor mijn droger, er zou namelijk geen alternatief zijn…. waarop ik dus zelf maar enkele alternatieven heb aangedragen welke op de website van Redcoon stonden met de vraag of deze dan wel geleverd konden worden aangezien ik inmiddels al 2 weken zonder droger zat.
Tevens gevraagd wat dan de eventuele extra kosten zouden zijn bij aanschaf van een duurdere machine.
De medewerkster zou haar best gaan doen, en vertelde mij dat er altijd een bepaalde coulance regeling van toepassing zou zijn. Vol verwachting wachtte ik dus weer op het telefoontje welke ik de volgende dag zou ontvangen…….
2 dagen lang geen enkele reactie….
Dus zelf maar weer gaan bellen. Nu kreeg ik te horen dat er geen coulance regeling van toepassing was….. De prijs van de door mij aangedragen vervanger was zo scherp dat er geen coulance van toepassing kon zijn…….
Ik was er inmiddels wel klaar mee en heb toen gevraagd of ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug kon krijgen en dat de droger opgehaald kon worden. De droger is vervolgens na enkele dagen opgehaald (kost me weer een vrije dag).
Met de ophaalbevestiging op zak, uw bedrijf benaderd met de vraag of ze het geld dan ook zo snel mogelijk terug wilde storten. De ophaalbevestiging mailen was volgens de medewerker niet nodig, deze had dit reeds opgevraagd bij de distributeur.
Het terugstorten van het geld zou volgens de medewerker zo’n 2 dagen duren.

Na 5 dagen maar eens gebeld waar mijn geld bleef, bleek dat dit verzoek niet door was gezet naar de financiële administratie…… wederom 100 maal excuses maar daar koop ik geen nieuwe droger van.
Na 8 dagen heb ik uiteindelijk mijn geld terug gehad en heb ik eindelijk (na 4 weken zonder droger te hebben gezeten) bij een andere webshop mijn nieuwe droger kunnen bestellen!!!
Het is wel vreemd dat deze ook nog eens € 60,- goedkoper was dan bij Redcoon, en dit terwijl er bij Redcoon geen marge voor coulance was……
Helaas zit ik nu ook nog met een AEG waterafvoerslang set opgescheept die ik destijds bij de droger had besteld, aangezien mijn nieuwe droger geen AEG is past deze dus niet en heb ik wederom een kostenpost van 16 euro!

Maar helaas is dit verhaal is nog niet ten einde. In de tussentijd (nog niet wetende hoe het verhaal met de droger zou verlopen) had ik 24 januari ook een nieuwe TV besteld bij Redcoon. Deze werd geleverd met een defect in het scherm. Dus direct contact gezocht met de leverancier (Samsung) welke mij, na een paar telefonische testen, vermeldde dat we te maken hadden met een DOA (Death On Arrival), omdat het hier om een zogenaamde ‘dode pixel’ ging.
Samsung vertelde mij dat dit niet te repareren valt, dit moet ik nadrukkelijk bij de Redcoon klantenservice melden en refereren naar de zojuist door Samsung aangemaakte case, zodat de TV omgeruild kan worden.
Ik de klantenservice gebeld met het bovenstaande verhaal en het Samsung casenummer, welke ik van de Samsung medewerker had gekregen. De servicedesk heeft alles genoteerd en vertelde mij wederom dat ik de volgende dag gebeld zou worden hoe verder te handelen.
Ik had nog wel even gerefereerd aan mijn op zijn minst gezegd ‘slechte’ ervaringen met het terugbellen, maar er werd plechtig beloofd dat ik gebeld zou worden.

Wat een verassing…… geen telefoontje natuurlijk! Wel na 2 dagen een mailtje van Redcoon aftersales ‘Of de TV gerepareerd diende te worden…..?’
Ongelofelijk, alles wat ik de klantenservice medewerker blijkbaar had verteld inclusief de Samsung case waarin vermeld stond dat dit niet te repareren valt, is klaarblijkelijk geheel genegeerd. Dus ik direct zelf maar weer gaan bellen om het e.e.a. te corrigeren en met de vraag of er inmiddels al aan een oplossing is gedacht. Ik heb de medewerker kunnen overtuigen dat de TV omgeruild diende te worden en niet gerepareerd.
Maar helaas werd mij ditmaal wederom verteld dat het door mij bestelde EU model niet meer op voorraad was en dat de levertijd meer dan 2 weken bedroeg.
Geen optie dus, zeker gezien het feit dat ik volgens de servicedesk de TV niet meer mocht gebruiken. Op mijn vraag of ook hier het NL model welke op voorraad was afgestuurd kon worden moest er eerst overlegd worden met aftersales aangezien dit model € 20,95 duurder was…….
Er kon wel een afspraak worden gemaakt om de defecte TV op te halen. Maar het was dus niet mogelijk om de TV direct om te ruilen voor het NL model……..(Dat kost me dus weer een extra vrije dag…)
Ik zou dezelfde dag nog gebeld worden met een mogelijke oplossing.

U raad het al, geen telefoontje…..dus 2 dagen later zelf maar weer gebeld met de vraag of er al iets bekend was, blijkt dat diegene die mijn case had behandeld er die dag niet was, en men mij dus wederom geen status update kon geven over de afhandeling. Er werd weer plechtig beloofd dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden door de medewerker die mijn case in behandeling had.
Niet dus, dus na 2 dagen zelf weer, inmiddels zeer geïrriteerd, contact gezocht met Redcoon. Ditmaal met de juiste persoon die mij alleen maar kon melden dat er geen coulance regeling toegepast kon worden en dat ik pas het NL model kon ontvangen indien ik € 20,95 had overgemaakt.
Moe gestreden heb ik per direct het geld overgemaakt en nadrukkelijk gezegd dat ik wel verwacht dat ik de TV dan voor het weekend wilde ontvangen (het was nu donderdag morgen, dus uitgaande van een 24 uurs levering moest dat in mijn ogen lukken).
Weer een rekenfout, zaterdagmorgen dus maar weer gebeld of er nieuws was over de levering.
De medewerker kon zien dat de betaling inderdaad was gedaan en het retourbewijs in orde was maar dat de order nog niet door was gezet voor verwerking. Natuurlijk weer de standaard excuses en hij heeft per omgaande de order doorgezet en vertelde me dat ik de TV dinsdag kon verwachten.

Maandag krijg ik notabene een mail van Redcoon:
“Hartelijk dank voor je scherpe bestelling XXXXXXX bij Redcoon! Je hebt ervoor gekozen om de factuur per vooruitbetaling te voldoen. Omdat dit nog niet is gedaan en wij jouw bestelling toch zo snel mogelijk zouden willen doen toekomen, verzoeken wij je het bedrag binnen de komende dagen op onze bankrekening over te maken.
Wanneer de betaling niet binnen 7 dagen is voldaan, gaan wij ervan uit dat je
van de aankoop afziet - en zullen wij jouw opdracht annuleren.”

Dit is toch werkelijk te schandalig voor woorden, en ik kan u inmiddels melden dat er rook uit mijn oren kwam van woede!
Om het leed compleet te maken krijg ik de volgende morgen, net voordat ik weer zou bellen, nog een mail:
“Helaas is je retour nog niet in ons systeem verwerkt. Wanneer je het ophaalbewijsje even op de e-mail zet naar ons kunnen wij de nieuwe order voor je gaan versturen.”

Wat een amateuristische organisatie, dit is toch werkelijk te gek voor woorden!!
Dus ik de klantenservice maar weer gebeld, tot op heden ben ik altijd heel beleefd gebleven tegen de medewerkers, wel heb ik met grote regelmaat wat kritische noten laten vallen en geadviseerd om hun service level naar een hoger niveau te brengen.
Hierop kreeg ik veelal te horen dat het kwam door de grote drukte en het tekort aan personeel……..dat is erg vervelend voor de medewerkers maar daar heb ik als klant natuurlijk geen boodschap aan.
Dit keer zat ik echter met mijn tenen krom in mijn schoenen en moest alle zeilen bijzetten om niet vreselijk uit te vallen naar een medewerker die er waarschijnlijk zelf ook niets aan kan doen omdat dit in mijn ogen een structureel probleem is van de bedrijfsvoering.
Na een enigszins gepikeerde uitleg van mijn kant ging de medewerkster het volgens eigen zeggen tot op de bodem uitzoeken en ze zou mij terugbellen zodra er iets bekend was.

En zowaar….. ’s middags werd ik (voor de aller eerste keer) teruggebeld door deze medewerkster !!
Ze vertelde me dat ze op dit moment bij de distributeur de gegevens aan het ophalen waren van mijn retourzending (Ongelofelijk, dit was 5 dagen geleden ook al gedaan en toen al in orde bevonden) en ze zou mij vandaag nog wat laten weten over de status.

En ja hoor, aan het eind van de middag een mail ontvangen waarin wordt vermeld dat de TV is verstuurd !!
En ……. de volgende middag word dan eindelijk de TV afgeleverd.

Al met al 2 weken verder, zonder TV… Terwijl dit in mijn ogen binnen 3 dagen geheel opgelost had kunnen zijn.

Afgezien van alle frustraties heb ik voor de 2 bovenstaande producten bij elkaar meer dan 280 minuten met Redcoon aan de telefoon gezeten !!
Niet vreemd met een gemiddelde wachttijd van 20 tot 30 minuten !! (Waarbij je vreemd genoeg vanaf de eerste minuut altijd de eerstvolgende in de wachtrij bent……)
Ik heb in totaal 4 extra vrije dagen op moeten opnemen voor het retourneren en opnieuw ontvangen van de door mij bestelde producten.
Dit alles omdat in mijn ogen de klantenservice en aftersales afdeling absoluut geen communicatie hebben en loze beloftes doen.
Aangezien dit structureel en bij iedere medewerker het geval is, lijkt het mij dat het belang van de klant als het om aftersales gaat bij Redcoon in geen enkel opzicht prioriteit heeft.

Kopen is geen enkel probleem, maar voor service moet je niet aankloppen.

Een coulance regeling voor alle bovenstaande frustraties is er ook niet bij, gewoon € 20,95 bijbetalen anders kunnen wij niet leveren……
Ik ben hier, door de onprofessionele structuur van Redcoon’s aftersales afdeling, uren mee bezig geweest en het heeft me ook indirect veel geld gekost, waar kan ik mijn rekening inleveren?

Kortom: Te schandalig voor woorden.

U zult begrijpen dat ik werkelijk nooit meer iets bij dit bedrijf zal kopen, en mijn ervaring met jullie wil delen om een ieder voor dit soort leed te behoeden !!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ri
Gemiddeld 
 
2.3

wel geld aannemen, niet leveren

De belofte op de website bij het product over levering de volgende dag indien voor 20u besteld (ik heb om 3u smiddags besteld) wordt niet nagekomen zonder enige uitleg of toelichting. Ook op email wordt niet gereageerd. Erg vervelend als je erop rekent, beloftes niet betrouwbaar blijken en men vervolgens niets van zich laat horen. Je geld nemen ze wel meteen aan.

Was deze beoordeling nuttig? 

Redcoon op December 31, 2015

Beste Ri,

Erg vervelend om te vernemen dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen.
Wij hebben je klacht ook via een andere kanalen mogen ontvangen.
De situatie zijn wij voor je nagegaan. Hiervan wordt je per e-mail op de hoogte gebracht.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Rick op December 31, 2015

EDIT
Na bovenstaande berichten heeft redcoon op coulante wijze een tegemoetkoming aangeboden in de vorm van een tegoedbon. Ik ben tevreden over de wijze waarop men hierop gereageerd heeft.

Reageer op deze review

Y van Dijk
Gemiddeld 
 
2.8

leugens

een autoradio besteld,. zou binnen 2 dagen geleverd worden.
Uiteraard betaal je eerst,..
Om dan na een dag de laconieke mail te krijgen dat het product niet op voorraad is!
Hoe slordig is dat dat dit niet effe gemeld kan wordne op de site!!
nu staat er dat product niet meer beschikbaar is!!
En bedankt redcoon,. u red mijn kerstdagen niet,.
ik wens mijn geld terug !!

Was deze beoordeling nuttig? 

Redcoon op December 24, 2015

Beste Y van dijk,

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Wij begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is onze excuses voor het ongemak.

Graag ontvang ik jouw redcoon bestelgegevens zodat ik jouw klacht kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
Mitzy Tuijtel
Gemiddeld 
 
4.0

Kapotte warmtepompdroger

Woensdag een droger besteld en vrijdagmiddag zwaar beschadigd binnengekregen. Gelijk gebeld en gevraagd of ze hem nog kon reserveren, maar helaas. De volgende dag werd er door de juiste afdeling contact met mij opgenomen. Nogmaals gevraagd of ze hem konden reserveren, maar dat kon helaas niet meer gisteren nog wel (terwijl ik het gister had gevraagd). Moest vervolgens allemaal formulieren invullen en foto's maken van de beschadigingen. Er werden mij drie keuzes aangeboden:
1. Geld terug
2. het kapotte onderdeel wordt vervangen.
3. Ander toestel kiezen en zelf het verschil bijbetalen.
Van een groot bedrijf zoals redcoon had ik toch wel wat tegemoetkoming verwacht, maar helaas. Ze konden echt niet zelf een paar tientjes bijleggen, terwijl zij een fout hebben gemaakt door een kapot product te leveren. Ik heb voor de dag van levering een vrije dag moeten opnemen, aangezien je pas op de dag van levering weet hoelaat ze komen. Verder heb ik nog een hoop gezeur gehad, omdat je dingen moest uitprinten, in moest vullen en vervolgens weer inscannen. Ik ben erg teleurgesteld in redcoon, maar helaas wordt hier niks aan gedaan en zit ik nu zonder goede droger en geld in mijn nieuwe huis. Erg fijn.

Was deze beoordeling nuttig? 

Redcoon op December 17, 2015

Beste Mitzy Tuijtel,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.Het is zeker niet onze intentie geweest dat je bestelling op deze wijze bij je werd bezorgd. Wij begrijpen dat een beschadigd product erg vervelend en ongewenst is.
Als er onverhoop een bestelling beschadigd bij je aankomt willen wij dit graag zo goed en zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Hieraan zijn wel een aantal procedures verbonden om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Graag ontvang ik jouw redcoon bestelgegevens zodat ik jouw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Redcoon
Productgroepen
Elektronica
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.