Bijenkorf reviews, beoordelingen en ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.9 (49)
Bijenkorf

49 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(5)
 
(34)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Para jumper jas

Beoordeling 
 
1.0

Een dure jas gekocht. 350.- euro. De jas blijkt gerepareerd te zijn. Ik kreeg 0,0 begrip. Ik had , volgens hun de jas zelf gerepareerd. Geloof me, de jas is zo aan mij verkocht. Ik koop ook nooit meer iets bij hun. Slechte service. Aflopende zaak. Je betaald de hoofdprijs en nog wat extra.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Graef

Service 
 
1.0

Lang getwijfeld om een review te plaatsen. Doe dit normaliter niet. Maar ben nog steeds verwonderd over de slechte service. Zo'n 2 1/2 jaar geleden heb ik zowel een waterkoker (WK402), melkopschuimer (MS702) als broodrooster (TO62) gekocht. Cadeau, voor mijn nieuwe woning. Al vrij snel kreeg het broodrooster kuren. Na twee keer een nieuwe te hebben ontvangen kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug. Vervolgens kreeg de waterkoker kuren. De deksel ging niet meer open, doordat de knop niet meer functioneerde. Heb toen een nieuwe gekregen, helaas na enig tijd weer precies hetzelfde probleem. Door de lockdown kon ik er niet mee terug. Én na de lockdown kreeg ik te horen dat mijn garantieperiode ondertussen is komen te vervallen. Dus kon ik nergens meer aanspraak opmaken. Naar mijn mening zou de periode van de lockdown niet meegerekend mogen worden. Tot slot de melkopschuimer. Een paar maanden na het vervallen van de garantieperiode, wordt de melk niet meer verwarmt. Ik besluit er toch mee terug te gaan en geef bij de klantenservice aan dat ik het op EIGEN KOSTEN wil laten repareren. Ik krijg de melkopschuimer wat later retour, zonder dat er naar gekeken is, met de mededeling dat Graef het niet gaat repareren, omdat het buiten de garantieperiode valt. Op de vraag waarom het niet gerepareerd wordt ondanks dat ik zelf de kosten wil betalen, heb ik nooit antwoord gekregen. Met plaatsvervangende schaamte zei de dame van de klantenservice: als het van ons eigen merk was geweest hadden we deze klacht anders afgehandeld. Maar hierin beslist de fabrikant, mevrouw! Én dat ik zelf met Graef in Duitsland of met Förtsa B.V. deze kwestie zal moeten afhandelen. Dit lijkt wel de omgekeerde wereld! Ik heb de producten bij jullie gekocht en verwacht om die reden van juliie deugdelijke service!!!
Drie apparaten uit dezelfde serie, een heuse miskoop! Hoopte solide apparaten te hebben aangeschaft voor mijn nieuwe keuken. Juist, omdat dit merk staat best goed staat aangeschreven. Maar adequate service, is ver te zoeken. Ik koop dit merk in ieder geval niet meer en verlopig helemaal niets meer bij jullie!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Niks

Nou wat ik nu toch heb meegemaakt in de Bijenkorf Amstelveen!!! Om medische redenen kan ik geen mondkapje dragen, vervolgens haalt de beveiliging een medewerker erbij om mij te schaduwen in de winkel!!! Onder het mom van, andere mensen te informeren dat ik om medische redenen geen mondkapje kan dragen. Waar gaat dit heen?! Nazi praktijken

ME
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Betalen met de bijenkorfcard

Beoordeling 
 
1.0

Erg slechte ervaring, het lukt niet meer om je punten in te wisselen, klantenservice is slecht bereikbaar en kan je niet helpen. Mijn bestelling maar bij een andere webshop geplaatst

CH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Smartwatch

Beoordeling 
 
1.5

Slechte klantenservice,
Naar aankoop van een smartwatch van Garmin, bleek deze niet te werken naar behoren. Ik heb hem aangeboden voor retour en heb aangegeven dat deze niet naar behoren werkt. Vanuit de bijenkorf hebben ze besloten hem aan te bieden ter reparatie terwijl ik zelf het horloge retour wilde sturen. Na lang wachten hebben ze het horloge doorgestuurd naar Garmin en heb ik via hun weer een nieuw horloge ontvangen terwijl dit niet mijn insteek was. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad met de klantenservice en maar beloven dat het goed komt. puntje bij paaltje is de retourtermijn verstreken en geven ze aan dat er niks met het horloge aan de hand is. Nou daarom heb ik van Garmin een nieuwe ontvangen. Dus ik blijf nu zitten met een dure nieuwe horloge die niet meer retour kan omdat hun er 3 maanden over doen om eens een antwoord te geven.
Conclusie:
Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten ver te zoeken!

JD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Hoog segment winkel laag segment service

Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten veer te zoeken!

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

2x een chocolade Nijntje besteld voor op een taart

1e keer gesmolten geleverd
2e keer verkeerde artikel.
Geen geld terug maar een cadeaukaart gekregen (die niet geactiveerd was)
Toegezegd dat ze een nieuwe zouden opsturen, na een dag niks gehoord te hebben zelf gebeld.

Was per ongeluk toegezegd had niet gemogen.

Daarnaast hang je uren aan de lijn....

Wat een flut service...

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dyson v8+

Ik.heb een dyson stofzuiger v8+ voor 349 euro.
Ik krijg thuis een badkamer kleedje.
Wat n ... klantenservice en winkel .
Nooit meer

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wat een slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Verschrikkelijk traject als een veste hebt gekocht wat uitscheurt en je niet eens normaal en serieus genomen wordt. Koop er NOOIT meer wat, service niveau van een baksteen

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bijenkorf beweert teruggestuurd nepartikel

Beoordeling 
 
1.5

Iemand die mij toevallig kan helpen of tips heeft?

14 Mei heb ik schoenen ontvangen van de Bijenkorf. Toen ik de doos uitpakte, zag ik dat de schoenen beschadigd waren. Aan de zijkanten liet de stof los van de zolen. Ik heb toen contact opgenomen met hun klantenservice, zodat ik er in ieder geval een melding van gemaakt zou hebben en ik kon de schoenen terug sturen. 18 Mei hebben ze de schoenen van mij ontvangen. Het duurde allemaal erg lang, want ik kreeg constant geen bevestigingsmail dat ze überhaupt mijn pakket ontvangen hadden of er mee bezig waren en had ook nog steeds mijn geld niet terug. Nu ruim een maand verder, heb ik gisteren voor de 3e keer contact gehad met de klantenservice met dit verhaal en ik zou morgen (vandaag dus) een mail van hun krijgen. Nou dit gebeurd eindelijk hoor, op de foto hier onder is te zien wat voor een mail ik van hun kreeg. Ze beweren dus dat ik een nepartikel terug heb gestuurd en dat ik hier om mijn geld niet weer krijg. Ik heb gewoon dezelfde schoenen terug gestuurd, als zij mij opgestuurd hebben. Als zij beweren dat ik een nepartikel terug heb gestuurd, hebben zij mij dus in eerste instantie deze nepartikel verkocht! Het blijft een welles nietes heen er weer gemail en ik kan natuurlijk niks bewijzen. Ik heb gewoon netjes de schoenen, die ik van hun gekregen heb, terug gestuurd.

MH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klantonvriendelijk

Beoordeling 
 
5.5

Klantenservice is niet oplossingsgericht bij klachten!
Klantonvriendelijk.
Al 3 keer schoenen besteld
2 maten in doos, 2 verschillende schoenen in doos en nu zelfs 2 linkerschoenen.
Eerste en tweede keer netjes opgelost maar nu zeer klantonvriendelijk

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Website

Beoordeling 
 
10.0

Snelle service

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schoenen niet compleet ontvangen

Beoordeling 
 
4.8

Ik had mooie dsquared schoenen besteld en ontvangen maar er zat een schoen in zonder veter en zonder dsquared veterlogo. Dus ik bellen met de klantenservice en uitgelegd dat 1 schoen niet compleet is en ik graag de veter en het logo wil omdat ik daar natuurlijk voor betaald heb. Ik heb netjes de veter gekregen maar geen logo... ondertussen 6x gebeld en verschillende mailtjes gestuurd. Erg zonde dat er niet wordt gereageerd.
Ik ga hier nooit meer online iets bestellen!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verkeerde sjaal ontvangen

Beoordeling 
 
4.0

Sjaal besteld van 160 euro. Bijenkorf stuurt mij een andere goedkope sjaal met wel de juiste labels. Vervolgens 2 weken moeten wachten op een reactie, geen excuses maar alleen een email dat het intern is opgelost en ik de sjaal maar retour moet sturen. Volgens de Bijenkorf hebben ze geen omruilservice en moet ik zelf de website maar in de gaten houden wanneer het artikel op voorraad is. Erg slechte service en arrogante medewerkers, bestel hier nooit meer!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Belachelijk

Beoordeling 
 
1.0

Heel belachelijk, onprofessioneel, winkel. onvriendelijke, onbeschofte klantenservice. Heel teleurstellend. Nooit meer opnieuw. Verkeerde bestelling ontvangen die ik op tijd besteld heb voor een verjaardag, nu mag ik het zelf oplossen, zonder hoop dat die nog toekomt op tijd. Belachelijk. Slechtste winkel ooit.

EM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kado shopper 150 jarig bestaan

Bestellen 
 
5.0

Afgelopen week heeft de Bijenkorf een actie voor haar 150 jarig bestaan. Bij een bestelling boven een bepaald bedrag ontvangt men speciale shopper. Donderdag 12 november bestelling gedaan en de volgende dag netjes bezorgd maar geen shopper erbij. Vanmiddag contact opgenomen maar zijn helaas op!! Ze hadden op zijn minst een kaartje met excuses bij de bestelling kunnen doen. Vandaag staat op hun website nog steeds deze actie vermeldt. Dus een omzettruc!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bijenkorf heeft geen kwaliteit en geen service

Beoordeling 
 
1.0

Het is schandalig
1e bestelling ging fout, heel veel moeite moeten doen om geld terug te krijgen, een groot bedrag
2e bestelling van hetzelfde product gaat weer fout!!!!!
De bestelling is niet doorgekomen.
De klantenservice kan alleen maar zeggen: wat vervelend voor u. Verder doen ze geen zak.
Ha ha ha, wat een lachertje is de Bijenkorf. Bestel hier nooit!!!
Ontzettend moe word je hier van, een klein kind vergt minder aandacht

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

GEEN LEVERING NA 3 WEKEN , geen oplossing in zicht

ALERT!

Ik heb 8 september 2020 een online bestelling gedaan, en natuurlijk VOORAF betaald.
Het pakketje twv 900 euro zou 1 dag later (9 september) bezorgd worden.
Tot op heden heb ik niets ontvangen, en nagenoeg dagelijks telefonisch kontakt gehad , echter duidelijkheid nog steeds niet!
Ik wacht nu inmiddels 3 weken, en wordt van het kastje naar de muur gestuurd .
Mijn dringend advies aan online kopers bij de Bijenkorf, pas op want de service is meer dan slecht te noemen!

Gr Jos

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte after service

Beoordeling 
 
1.0

1 maand geleden een telefoonhoesje gekocht twv 70 euro (Geen aliexpress kwaliteit dus). Deze 2 weken geleden cadeau gedaan aan mijn dochter voor haar verjaardag. 2 weken later is het hoesje in de hoek al afgebladerd van het in- en uit de zak halen. Gevraagd naar een oplossing. Het beste wat ze konden doen was een digitale cadeaubon twv 30 euro :). Nog geen maand oud, slechte kwaliteit en ik moet vervolgens 40 euro laten vallen. Echt lachwekkend. Dit krijgt nog een staartje :)

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

slechte klantenservice

Service 
 
1.0

Ik heb een retour moeten doen, waarbij na ontvangst in de mail stond dat ik het deel -25 euro- dat met een cadeaucard is betaald- destijds gratis door Bijenkorf verstrekt- terug zou krijgen via een nieuwe cadeaucard. Toen ik maar geen nieuwe cadeaucard ontving nam ik per e-mail contact op met de klantenservice. Ik ontving op meerdere mails echter helemaal geen reactie. Toen ik Bijenkorf via whatsapp benaderde ontving ik eindelijk na 4 -!- maanden het bericht dat ze de cadeaucard wel hadden gemaild, maar dat die waarschijnlijk in de spam terecht is gekomen. Vervolgens heeft die medewerker aangegeven dat ze die betreffende cadeaucard zou blokkeren en beloofd een nieuwe cadeaucard te sturen, want ze konden hem niet opnieuw mailen. Na een paar dagen gaf een andere medewerker per e-mail aan dat ik geen nieuwe cadeaucard zou ontvangen, onder verwijzing naar voorwaarden die ik op verzoek maar niet kreeg. Los daarvan heeft Bijenkorf daar niet naar gehandeld en is de handelswijze van de "klantenservice" van Bijenkorf door terug te komen op een belofte/toezegging niet correct en verre van klantvriendelijk.
Het begint al met de bereikbaarheid en communicatie van de klantenservice: via whatsapp word je steeds door een andere medewerker te woord gestaan, waardoor je het verhaal opnieuw moet doen en elke medewerker weer wat anders zegt. Op mails wordt niet geregeerd ondanks dat ze beloven dat te zullen doen. En wat nog kwalijker is is dat ze toezeggingen/beloftes aan klanten niet nakomen! Klachten worden niet serieus genomen of niet opgepakt. Oprecht nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Ontzettend frustrerend. Voor mij doen heeft Bijenkorf een totaal onbetrouwbare en disfunctionele klantenservice afdeling. Nooit verwacht van zo'n groot en luxe warenhuis!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Bijenkorf informatie

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
3.9 (222)
Wehkamp reviews
 
3.9 (358)
bol.com ervaringen
 
3.6 (259)
HEMA reviews
 
4.0 (75)
EuroTops
 
4.2 (22)