Bijenkorf reviews

www.bijenkorf.nl
 
3.1 (18)
Bijenkorf

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

18 Bijenkorf reviews

9-10 punten
 
(2)
7-9 punten
 
(2)
5-7 punten
 
(2)
3-5 punten
 
(0)
1-3 punten
 
(12)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Niet volledige bestelling ontvangen

Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, alleen een deel ervan. Er is zogenaamd een onderzoek bezig met PostNL, elke keer zegt Bijenkorf dat ze meer tijd ervoor nodig hebben. Ik wacht al meer dan 2 weken, ik wil gewoon mijn geld terug.

Ik ben hier nu de slachtoffer voor een probleem dat ik niet heb veroorzaakt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Koop er geen breekbare artikelen!

Beoordeling 
 
5.8

Koop er geen breekbare artikelen!
Ze krijgen het niet voor elkaar om borden, schalen en glazen heel bij de klant te laten bezorgen.
Bij iedere zending die ik er heb gedaan waren er wel één of meerdere artikelen gebroken.
Na meerdere pogingen om het oonieuw te bezorgen, en het weer kapot aankwam, hebben ze maar besloten het geld terug te storten.
Helemaal toppie, nu zit ik dus met een half servies.
Onbegrijpelijk dat ze het niet beter verpakken.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nog steeds geld niet retour

Service 
 
1.0

Trui en t-shirt gekocht voor mijn dochter. Bleek niet te passen en dus diezelfde dag in filiaal Maastricht geretourneerd. Ruilen voor andere maat ging niet. Dan moest ik een nieuwe aankoop doen. Geld van de eerdere aankoop zou ik altijd binnen twee werkdagen weer retour hebben op mijn rekening (dit staat overigens ook zo vermeld op de website van De Bijenkorf). Helaas, na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, nog steeds mijn geld niet retour. Inmiddels iemand van klantenservice Maastricht gesproken. Bijenkorf verschuilt zich achter het feit dat mijn bank (SNS) heeft gekozen om alle betalingen via Adyen te laten verlopen en dat daardoor de terugstorting van het geld op mijn bankrekening wel tot 10 (!) werkdagen kan duren. Ik denk nu wel 2x na voordat ik een aankoop bij De Bijenkorf doe.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer trage afhandeling retour product

Beoordeling 
 
2.3

30 dec. gebeld met BIJenkorf klantenservice met vraag of Samsung Galaxy Smartwatch voorradig was in Utrecht. Dubbel gecheckt omdat ik vanuit Arnhem moest komen. Had namelijk nog 3 cadeaukaarten liggen die ik hiervoor wilde gebruiken. BIJ accepteert deze bonnen in winkel, niet in webshop. Er zouden nog 5 expl. zijn.

Bij aankomst wisten medewerkers verschil niet tussen Gear S3 en nieuwe Galaxy smartwatch, die ze dus niet beschikbaar hadden.

Dus bedacht om cadeaukaarten om te wisselen voor BIJenkorf cadeaukaart en vervolgens in webshop smartwatch besteld. Levering duurde 5 dgn. Bleek verkeerde smartwatch, dus direct terug gestuurd.

Eerst zou ik betaling na 5 dgn retour ontvangen. Toen werd 10 dgn gezegd, en in alg. voorwaarden staat zelfs tot 14 dagen. We zijn nu 3 weken verder en heb mijn geld nog steeds niet retour.

Ook ben ik erachter gekomen dat BIJenkorf de prijs buitensporig verhoogd:
Prijs BIJ: € 409,00, prijs andere webshops (mediamarkt en Coolblue € 329,=).

Besteld product
Galaxy smartwatch
H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Zeer slechte afhandeling

Beoordeling 
 
2.5

fout op de website resulteert in 2 bestellingen ipv 1
continue traag met reactie op vragen en soms helemaal niet

Besteld product
Kleding
R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Wanten in de aanbieding gezien en in winkelwagen geplaatst. De volgende dag wil ik bestellen en zijn ze ineens weer - onaangekondigd - de oude prijs. Klantenservice reageert onvriendelijk en schamper. Bah, ik dacht dat de Bijenkorf ergens voor stond, maar dit is erger dan de slechtste webwinkel.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE SERVICE

Beoordeling 
 
2.0

Super slechte service! Heb op 15 JULI een gucci schoen gekocht ter waarde van 495 euro. Heb deze nooit ontvangen, bijenkorf beweerd dat het afgeleverd is. Bijenkorf stuurt me steeds van de kastje naar de muur. Mijn handtekening is vervalsd bij het aftekenen en mijn naam is nieteens goed geschreven. Bijenkorf doet hier erg laks over ben er al 10 dagen mee bezig en heb aangifte moeten doen bij de politie. JAMMER, ze zijn een trouwe klant kwijt! Zal iedereenook waarschuwen! Wees gewaarschuwd als je dure spullen koopt en ze laat bezorgen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloos.. voor een kado

Beoordeling 
 
1.5

Waardeloos voor een leuk kado voor je vriendin..
Pumps van het merk Micheal Kors aangeschaft, ter waarde van +- 200euro maat is 0,5 te groot.. uitgevallen terwijl 39 wel altijd haar maat is..

Contact gehad met de klantenservice en het is gewoon dikke pech...?
Dit omdat ik het twee weken van te voren had gekocht en de termijn voor ruilen verstreken was.
Had ik het maar een dag of twee van te voren besteld dan was het geen probleem..

Echt jammer, doei verjaardags kado heb je dus helemaal niks aan...
Dit is de laatste keer dat ik wat bij de Bijenkorf aanschaf, service van niks..

Z
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
reclame

slechte service

Beoordeling 
 
1.3

dramatische service

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wat een slechte service

Ik stond vanochtend in de bijenkorf om een Michael Kors horloge te komen, vol enthousiasme natuurlijk. Nog op de website gecontroleerd of het horloge op voorraad was. Kom ik bij de horlogesafdeling aan, is alleen nog het "showroom" model beschikbaar. Verkoopster probeert hem toch nog met veel moeite aan me te verkopen, maar ik heb al geen interesse meer aangezien er een dikke vette kras in het horloge zat. Verkoopster bleef maar beweren dat hij pas een week in de vitrine staat, wie bewijst dat? Mijn ervaring met sales is dat de vitrines altijd vol staan met deze producten omdat zij bonussen krijgen vanuit het merk en verkoopster krijgt natuurlijk zelf ook een bonus. Vraag me af hoe je als zo'n grote imago winkel zo'n horloge probeert te verkopen aan je klant, en dat het überhaupt verkocht mag worden. Voorraad ook erg slecht en komt niet overeen met de website. Zeer ontevreden over de service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
1.0

Ik kocht schoenen van €260 euro, waarbij de rits zwarte sporen op de schoen achter begon te laten en de lip van de schoen steeds naar links trok. Bij de telefonische klantenservice werd aangegeven dat het probleem in de winkel zou worden opgelost. Eenmaal in de winkel was de schoen volgens de medewerkers niet stuk dus was er geen reden om mij geld terug te geven of een waardebon.

Besteld product
schoenen
R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Aankoop Marc Aurel

Service 
 
8.0

Dank aan Felicia /Bijenkorf Amstelveen voor mijn geweldige aankoop voor het huwelijk van mijn dochter. Geweldige service en dit al voor de tweede keer da ze mij help en niet te beroerd is om het een klant naar de zin te maken met het kiezen van de juiste kledng.
Felicia de bent een topverkoopster.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Bijenkorf klantenservice bagger

Beoordeling 
 
1.0

Te hoge prijzen
Slechte service zeg maar gewoon geen

2x iets met kleding probleem gehad en niet naar tevredenheid opgelost. Sterker nog, er wordt niets aan gedaan en afgedaan als gebruiksschade. Deze keer een scheur in een overhemd terwijl dit nooit in 4 jaar bij hetzelfde overhemd is gebeurd. Een scheur naast een knoopschat mag niet ontstaan en ontstaat alleen als het inferieur is, een weeffout betreft of gaar is. Voor een nieuw overhemd mag dit niet.
Bijenkorf is een dozenschuiver
Met incapabel personeel

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top service van Jeroen in Den Haag

Service 
 
10.0

Onlangs een zwarte spijkerbroek van Denim gekocht bij de bijenkorf in Den Haag. Een fabriek fout, maar ik had contant betaald. Jeroen heeft alle moeite genomen om te onderzoeken welke dag het was, welke kassa etc... Uiteindelijk heb ik een nieuwe broek gekregen!
Dank Jeroen dat je mijn vriendin en schoonmoeder zo goed geholpen hebt.

BP
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Tim&Mustafa K

Service 
 
10.0

Vrijdagavond 11 Maart was Ik op de herenafdeling in R'dam en zocht kleding voor mijn zoon. 2 uiterst behulpzame verkopers genaamd Tim en Mustafa K schoten mij te hulp en boden zich aan als paspop. Zo kon ik de goede maat meenemen. Het was een zeer behulpzaam, vriendelijk en vrolijk duo. Een feestje om kleding bij te kopen. Ze zijn een aanwinst voor de winkel en een compliment waard. Keep up the good work boys!
Marlies

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tot twee keer toe fout

Beoordeling 
 
1.0

Meerdere overhemden besteld waarvan 1 verkeerd geleverd. Dit aangegeven bij de webcare. Ik kreeg excuses en moest het artikel maar terugsturen. Dan maar opnieuw het missende overhemd besteld nadat dit is uitgezocht door de webshop. Dit keer weer precies hetzelfde verkeerde overhemd geleverd. De enige reactie van de webcare: excuses, u kunt het overhemd retour sturen. Blijkbaar is het normaal versturen van een overhemd te moeilijk en hoef je totaal geen extra service te verwachten. Ik bestel hier nooit meer!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Beoordeling 
 
2.8

Product was bij verkeerd filiaal geleverd, heel vaak met bijenkorf gecommuniceerd maar nooit bij ander filiaal aangekomen. Vervolgens geld retour gekregen, terwijl ik het product wel wilde hebben.
Online nogmaals het product besteld en nu thuis laten bezorgen. Netjes volgende dag geleverd, maar helaas een ander product dan ik heb besteld…
Slechte service, maken niet waar wat ze beloven.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Goed overzicht van artikelen. Ik bestel vanuit het buitenland kado's. Vervelend is alleen dat de factuurbon bij die kado's bezorgd wordt. Waarom zou je een kado laten inpakken als je er een prijskaartje aan laat zitten? Het is niet leuk om een presentje te ontvangen en dan op een factuur te zien hoeveel er aan je besteed is!
Je zou de keuze moeten hebben om de factuurbon naar een ander adres of email adres te laten sturen.

Een keer eerder had ik een drank pakket laten bezorgen. De glazen werden nagestuurd! Drank met glazen zouden samen in een pakket bezorgd moeten worden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Erg onbetrouwbaar. Om 0.02 uur niets meer te bestellen. Medewerkster in winkel wist in Eindhoven al te vertellen dat de Uggs er morgen heel beperkt zijn. Hoe zo lokkertjes. Dwaze dagen is heel simpel. Een paar lokkertjes en iedereen neemt de dure niet afgeprijsde spullen mee naar huis.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Wat mij betreft is Bijenkorf online even betrouwbaar en professioneel als de warenhuizen zelf, waar ik zelf al jaren trouwe klant ben. Prima assortiment van kwaliteitsmerken, hoewel de laatste jaren steeds meer de nadruk op de echt luxemerken komt te liggen. Maar als je op zoek bent naar kwaliteit ben je hier aan het goede adres.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Bijenkorf informatie