Blokker reviews

www.blokker.nl
 
4.0 (35)
Blokker

Blokker online groeit momenteel hard. Blokker is met méér dan 600 fysieke Blokker winkels een hele grote speler. Blokker heeft in het assortiment o.a. huishuidelijke apparatuur, woon accessoires, keuken artiklen, persoonlijke verzorging producten, speelgoed- en tuinartikelen. Ook online op Blokker.nl worden deze producten aangeboden met dezelfde Blokker service welke u in de winkel gewend bent.

Blokker heeft op haar website ook dagaanbiedingen welke tegen bodemprijzen worden aangeboden. Mocht u bij Blokker online bestellen dan heeft u de mogelijkheid voor thuisbezorging en afhalen in één van de 600 winkels, altijd bij u in de buurt te kiezen. Indien u vóór 14u besteld, heeft u het product morgen in huis!

35 Blokker reviews

 
(6)
 
(3)
 
(2)
 
(4)
 
(21)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Leveren niet...

Beoordeling 
 
1.8

Jammer genoeg geen goede ervaringen met blokker. Tuinset besteld en kon enkel met extra @ home geleverd worden, ik had geen andere keuze. Kon het niet ophalen in de winkel of derg. Laten leveren dan maar... De leverdienst heeft mij heel de dag thuis laten zitten (speciaal dag vakantie genomen) om dan doodleuk te vertellen dat het pakje toch niet komt. Dit terwijl ik na opzoekwerk (google reviews, 2.2 op 5 sterren) te weten ben gekomen dat de leverdienst waar ze mee werken (extra@home postnl) echt bijna altijd de mensen laten staan voor Jan mt de pet. Je kan van de meer dan 200 reviews bijna geen goede vinden (bijna allemaal 1 ster). Dag vakantie verloren, en nog steeds geen goederen. Het slechtste van al was het contact met Blokker zelf. Je moet enorm zoeken om een telefoonnummer te vinden. Ik gebeld naar Blokker, 30 min aan de lijn gehangen zonder ik iemand aan de telefoon kreeg (tijdens openingsuren van het callcenter). Dan maar berichtje via Facebook, antwoorden doen ze telkens maar na 24!! Uur. Moest het dan nog een persoonlijk antwoord zijn, maar het is echt zo een "computer" gestuurd antwoord. Na paar keer berichtjes sturen, krijg ik voor de 2de keer een berichtje dat de werknemer het dit keer naar een andere afdeling gaat doorgeven. Ondertussen zijn we al 4 dagen ver, en nog steeds geen update waar mijn goederen nu zijn. Ik heb het gevoel dat Blokker echt niet om hun klanten geven. Zeker al niet omdat ze samenwerken met Extra@home (en geen andere optie aanbieden). Als je leest hoeveel mensen ze al laten zitten hebben, denk ik niet dat je empathie hebt met de klant.In de moderne tijd meer dan 24 uren op een antwoord wachten, om dan nog niet geholpen te zijn is gewoon van de pot gerukt .Het zal jammer genoeg da laatste keer zijn dat ik iets bij Blokker bestel.

Besteld product
stoelen
K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blokker laat klanten voor hun fouten opdraaien

Beoordeling 
 
1.0

OP 25 juni bestelling geplaatst en heb verzendkosten 14,95 betaald doe ik nooit maar dacht oke dan hoef ik geen vervoer te regelen en krijg ik alles thuisbezorgsd. Wel duur maar oke ik zag een parasol voor een zeer mooie prijs en daarom overstag en heb ik gelijk meer meegenomen. Anders echt niet een bestelling geplaatst. Op zondag 30 juni bestelling komt morgen aan. Paar uur later parasol niet leverbaar dus krijg ik nog geld terug.
Ik was woest want parasol was zo belangrijk en ja de rest niet.
Ik balen en ja dag erna de avond 1 door met 2 stoelen maar nu is het 3 Juli en de rest is er nog niet. Maar baal voel me niet fijn als klant en dacht nee hiermee ga ik niet akkoord en wil de verzendkosten terug want de blokker maakt fouten maar ik als klant ben er de dupe van. Ook al zou ik nu alles terug sturen de verzendkosten krijg ik niet terug en ja sorry maar als ik een x verzendkosten betaal is dat noooooit zoveel en dacht oke 1 x maar nee de blokker laat mij op elke manier wachten en ik heb betaald en nu ja sta ik met de rug tegen de muur. Ze geven aan en houden vast aan het feit en lezen dus niet waarom ik zovvel betaal om alleen de stoelen want die krijg ik en ja anders parasol ook zo kunnen ruilen maar er zit nog geen schot in de zaak en vanaf 25 juni ja sorry als ik dan alleen maar mag wachten en niet goede service terug krijg nee zo ga je niet met klanten om. Oook voel ik me zo emotioneel boos over dit soort bedrijven en ja lok mensen maar en daarna ze met de rekening achter laten. BAH bah ik hou daar echt niet van.
DE OPLOSSING
Ik vind dat blokker geen sorry meer moet zeggen.
Ik vind dat blokker achtie moet ondernemen naar klanten die betalen en ze de spullen leveren zoals afgesproken.
Ik wil had geld al terug moeten hebben parasol maar ook niet
en ik vind dat ze zelf verantwoording moeten nemen voor hun eigen gemaakte fouten en dus ze niet op mij afschuiven maar ook omdat ik nu nog langer moet wachten en ik ze mail etc en dan te horen krijg nee mevrouw is een fout en ja sorry maar daar heb ik niks aan. 14,95 terug en gelijk retour of niet leverbaar ook direct geld terug.
En beter voorraad in de gaten houden want op moment dat ik keek hoeveel er waren naardat ik had betaald waren er nog 8 a 9 op voorraad.
Mij als klant behandelen en niet makkelijk met alleen sorry ervana f komen en zeker niet als je dan ook nog steeds niet alle spullen in huis heb.

Besteld product
meubels
A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

super klantenservice

Beoordeling 
 
10.0

Ik had een klacht over het ontbreken van een handvat. Ik heb het op Whatsapp doorgegeven en kreeg al snel antwoord, dat het opgelost zou worden. Heel vriendelijke reactie van de klantenservice!
En dat wordt het ook! Morgen komt het nieuwe exemplaar. Ik hoef zelfs geen moeite te doen om het oude terug te brengen of te sturen.
Als dat geen goede service is! Dikke pluim voor Blokker-klantenservice.

met vriendelijke groet
Ingeborg

IW
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Hele fijne winkel & goede aanbiedingen

Beoordeling 
 
10.0

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Niet blij

Beoordeling 
 
1.0

Je kan bij de blokker cadeaukaarten kopen, en op de site daarmee bestellen. Dit is in mijn situatie een gunstige oplossing omdat ik normaal gesproken niet online kan bestellen. Na een week ellende, website errors en veel telefoontjes blijkt de blokker continue fouten te hebben in het systeem waardoor ik alsnog niet online kan bestellen, maar niet geld teruggeven. Ik vind het belachelijk dat deze optie word aangeboden terwijl het niet werkt en als je belt over de klacht wordt het niet eens opgenomen en zitten ze maar dom te lachen, met het bericht 'we zullen de klacht terugkoppelen'. Eindstand ze zijn de melding kwijt blijkbaar ook weer een website error. Was voor mij de laatste keer bij de blokker.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloze service

Beoordeling 
 
2.0

In de nieuwe Blokker folder staat een Senseo type HD6553 voor 39 euro.
Gelijk naar de Blokker winkel gegaan toen deze open was. Antwoord uitverkocht! Nog 5 filialen gebeld, ook geen Senseo aanwezig.
Naar Blokker klantenservice gebeld, antwoord: vervelend, maar na ruggespraak we kunnen niets doen.
Ik vind dit een vreemde gaan van zaken, dit is al de tweede keer dat mij dit overkomt.
Eerste keer met de Karcher raamwisser, stond ook in de folder eind juni. Ik naar de winkel, meneer uitverkocht, we hebben er maar twee gehad.
Blokker adverteert met een artikel in de folder en vervolgens is het niet of nauwelijks beschikbaar.

Daarna nog diverse keren gebeld met Blokker, mailtjes gestuurd. Steeds antwoord, we hebben het teruggekoppeld naar de verkoop. Uiteindelijk is het resultaat Blokker doet NIETS voor u. Nee Blokker is niet zo klantvriendelijk als bijv. Coolblue, de Gamma of de Karwei. Die leveren wel een folderartikel na voor de folderprijs en bellen je dan ook nog netjes als het binnen is.
Ik ga dus NOOIT meer naar de Blokker!!!. Als ze op deze manier met klanten om blijven gaan geef ik ze nog een jaar. Samengevat WAARDELOZE SERVICE bij Blokker en dat lees je dus ook in de andere recensies.

Besteld product
senseo
T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte service

Vorige week woensdag heb ik via de site loungekussens besteld. Ik heb het hele proces doorlopen, betaald etc. krijg ik na ruim 2 uur een mail dat de kussens niet meer voorradig zijn. Ze bieden hun excuses aan en doen er maar liefst 2 weken over om het geld weer terug te storten..
Gebeld met de klantenservice, ze hadden reeds opdracht gegevens tot retour storen maar het duuurt plm 2 weken dat het geld op de rekening staat.
Dezelfde dag heb ik andere loungekussens besteld, op de site stond dat er nog 7 op voorraad waren en ik had er 5 nodig. Ook dit proces het ik doorlopen, betaald etc. De volgende dag had ik daar ook een mailbericht over dat de kussen niet meer op voorraad zijn.
Ook op de retour van dit geld moet ik 2 weken wachten.

Helaas blokker, als jullie zulke slordige fouten maken en een klant niet tegemoet komt met een directe terugbetaling dan houdt je mij zeker niet als klant.

Zeker geen reclame voor Blokker en ik zal voorlopig zeker niets meer kopen daar.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

BLOKKER KLANTONVRIENDELIJK BIJ TE KORTE DAGAANBIEDING

Op 06-02-2018 om 10.00 u de mooie dagaanbieding Electrische deken per mail ontvangen,
Ik ging ervan uit dat deze aanbieding 24 uur geldig zou zijn en probeerde om 08.00 u op 07-02-2018 de deken te bestellen.
Dit lukte echter niet voor de aanbiedingsprijs!
Blokker gebeld waar men mij vertelde dat ik alleen gebruik kon maken van de dagaanbieding van vandaag, maar deze heb ik nu om 09.16 u nog steeds niet ontvangen.
IK VIND DE AFHANDELING VAN BLOKKER KLANTONVRIENDELIJK OMDAT BLOKKER DE KLANT NIET TEGEMOET KOMT EN DE DAGAANBIDING GEEN 24 UREN MAAR SLECHTS 14 UREN GELDIG IS!!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
reclame

slechte klantenservice

Service 
 
1.0

Een tijdje terug heb ik een rijstkoker gekocht bij Blokker en na een paar maanden ging het snoer kapot.ik gemaild met de klantenservive voor een ander snoer (waar ik ook voor wilde betalen omdat ik geen aankoopbon meer had) maar kreeg te horen dat ze geen los snoer konden leveren !!
Op 19 december 2017 heb ik een dekbedovertrekset gekocht met 50 % korting en op 23 december krijg ik de nieuwe folder in de bus met alle dekbedovertrekken 70 % korting. Ik gelijk een mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen of ik nog recht had op compensatie ,maar het antwoord van Ismonda van de klantenservice was dat ze het "teleurstellend en jammer vond en begripvol was " maar helaas niets verder kon doen.
Geen wonder dat het zo slecht gaat met Blokker want van servicegerichtheid hebben ze nog nooit gehoord.
Ik hoef er nooit meer heen

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geval aanbieding

Beoordeling 
 
1.0

Net bij blokker geweest. Twee tefal pannen willen kopen. Moet ik twee pannen inleveren om tefal korting te krijgen dus 7 kilometer en terug . Stelletje debielen. Nooit meer Blokker

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Liegen en slechte service

Service 
 
1.0

Een week geleden kocht ik een Senseo Viva Café HD7829 bij filiaal Amsterdam Osdorp. Deze Senseo beschikt over een Boost Technologie dat wil zeggen, citaat: ""Deze koffieboosttechnologie zorgt ervoor dat vlak voordat je koffie gaat zetten, het apparaat eerst een beetje heet water doseert. Door de fijnere distributie wordt het warme water optimaal verdeeld over de hele pad. Hierdoor worden alle aroma's en smaken vrijgegeven "" De Senseo hoor je ook even aangaan en dan een pauze maken (stil dus) en dan gaat de koffie echt stromen. Althans...zo hoort het te zijn. Mijn gloednieuwe apparaat deed dit niet. Hij liep meteen door. Dus dat is een mankement in het apparaat meteen bij aankoop!! Ik vandaag naar de winkel ermee.Ik zei duidelijk dat het niet doet wat het moet doen ,geen stoot eerst/geen pauze dus en dat ik ook niet tevreden was over d cremelaag. Eén dame ging met apparaat naar achteren om koffie te zetten.De leidinggevende was er ook bij. Ik vroeg of ik mee mocht,want wilde zelf zien en horen wat het apparaat doet.Of beter gezegd:niet doet. DAT mocht niet. Even later kwam ze met een kop koffie tevoorschijn.Nou dat was goed volgens hun .Ik vroeg TWEE keer aan die dame of het apparaat de stop maakte ( voor de boost) JA zei de dame .Ik kreeg dus geen ander apparaat.Ik naar huis en weer koffie maken.Het boost systeem deed het NIET. Dus de Blokker dame stond glashard te liegen.Ik gebeld.Ze konden het alleen op gaan sturen voor reparatie!!Een NIEUW apparaat dat niet goed werkt bij aankoop moet naar reparatie?? Ik boos,ook om het liegen.Moest ik hoofdkantoor bellen.Gedaan .....Die konden ook niks doen.Ja dat is de regel bij goederen boven de 50 eu.Ik heb het naar de winkel gebracht en ze gaan het opsturen. Maar ik ben woedend.Nu kan het 5 -6 weken duren voor ik het terug heb.Een nieuw apparaat notabene !!Wat een belachelijk slecht service en nog LIEGEN OOK!! NOOIT NOOIT MEER BLOKKER Had ik het maar bij Coolblue besteld. Dat is pas een service. Nu voor altijd klant AF bij Blokker.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze services

Beoordeling 
 
1.0

Donderdag 25 mei jl. heb ik een bestelling gedaan. ordernummer 34827648. deze zou de 27e geleverd worden. Op de site waar ik de bestelling heb gedaan stond een levertijd van 2 werkdagen. Op de mail met de bevestiging stond de 27e en met hele kleine lettertjes Besteld bij vidaXL, levertijd 4 werkdag(en).
Zaterdag en maandag voor niks zitten wachten. Om er achter te komen wanneer er geleverd zou worden heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. 08009131. Maandagmorgen na 20 minuten in de wacht heb ik opgehangen. Dinsdag idem dito. De derde keer werd er na 18 minuten opgenomen. Vervolgens was de adviseur 6 minuten bezig om uit zoeken wat er aan de hand was en werd ik door verwezen naar VidaXl. Die melde mij dat het pakket vandaag bezorgt zou worden. Deze melde ook dat Blokker.nl niet met track en tracecode werkt.

Conclusie, Ik vind de gang van zaken echt schandalig. De klant zit een paar dagen in onzekerheid voor wat betreft z’n bestelling. Op het internet staan 2530 klachten betreffende de levertijd en service.
Reden voor mij om nooit meer iets bij Blokker.nl te kopen. Ik raad het mijn familie en vrienden zeker niet aan.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
reclame

Ontevreden over oplossing klacht

Beoordeling 
 
4.0

Normaal heb ik geen problemen met Blokker; niet in de winkel en niet online.
Ben normaal ook geen klager, maar er moet mij op dit moment wel wat van het hart. Ik ben namelijk zwaar teleurgesteld en in zekere mate ook boos.

Ik ga hier de hele situatie niet herhalen, omdat ik er vanuit ga dat wanneer ik hier het ordernummer vermeld (31346614), Blokker precies weet waar het over gaat.

Maar om u toch een idee te geven, komt het samengevat erop neer dat :
1) Blokker niet waarmaakt wat zij beloofd;
2) Blokker je de hele dag (en avond) laat wachten totdat de beloofde bestelling wordt afgeleverd, maar er uiteindelijk niets wordt afgeleverd. Zelfs nadat ik op de betreffende bezorgdag om 17:00 uur met de Blokker klantenservice had gebeld, werd mij meegedeeld dat de bestelling was opgehaald door de bezorger en dat deze zelfs nog na 18:00 uur kon komen dus ik moest geduld hebben. Heb tevergeefs tot 21:00 uur gewacht;
3) Blokker je belooft een nalevering op een andere dag te doen (nadat je zelf met de klantenservice hebt gebeld en kenbaar hebt gemaakt dat op de voorgenomen bezorgdag niets geleverd was), maar dit een uur later m.b.v. een mail (niet eens telefonisch) laat weten dit niet waar te kunnen maken omdat er "ineens" geen voorraad meer is (tussen de bestelling en voorgenomen levering zit 14 dagen dus dit had ook veel eerder kunnen worden gecommuniceerd). Daarnaast weet ik dat een collega van mij hetzelfde artikel een dag later dan mezelf heeft besteld en dit gewoon geleverd heeft gekregen (ik krijg dus het idee dat Blokker niet de waarheid spreekt);
4) Blokker je opscheept met extra kosten (omdat je tevergeefs een vrije dag hebt op moeten nemen om de hele dag thuis te kunnen zijn voor de bezorging en omdat je je oude spullen (2 tuinsets) reeds hebt weggedaan omdat deze door de nieuwe bestelling zou worden vervangen);
5) Blokker naar mijn mening de klachten van haar klanten (ook al zijn dit trouwe klanten) niet serieus neemt, niet komt met een passende oplossing en je afscheept met standaard zinnen in de hoop dat je niet meer reageert.

Ik hoop echt dat Blokker serieus op zoek gaat naar een passende oplossing en dat is voor mij niet het terugstorten van het geld, maar dat is het nakomen van de beloofde nalevering zodra de bestelde artikelen weer op voorraad zijn (overigens zijn deze zelfde artikelen nog steeds voorradig bij Leenbakker.nl wat ook onderdeel is van de Blokker Holding).

Besteld product
meubels
D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen onderdelen verkrijgbaar

Ik heb bij Blokker een kruimelzuiger gekocht, maar na een tijdje was de adapter stuk.
Blokker wilde geen nieuwe adapter bestellen, daar konden ze niet aan beginnen, zei men.
Toen heb ik Black&Decker benaderd, maar die zei dat ik toch echt bij de winkel moest zijn.
Wat is dit een SLECHTE SERVICE van Fa. Blokker.
Bij de Gamma bestelt men wel zó een nieuw onderdeel voor je.

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

DDanoniem op 04 November 2017

Blokker kan geen lossen adapter bestellen omdat al zou de klant het willen betalen de kosten zo hoog worden dat er beter een ander apparaat besteld kan worden

Reageer op deze review

Doe wat je belooft

Beoordeling 
 
3.8

Belofte: vóór 2200 besteld volgende dag in huis.
Niet nagekomen vertaging
Belofte: vanaf 09:00 klantenservice bereikbaar
Niet nagekomen nummr is tijdelijk niet bereikbaar.

Goed bezig Blokker. Volgende keer iets minder geld uitgeven aan reclame met Jessica en meer aan klantenservice en ordercentra.
Ik bestel weer gewoon bij bol.com of Cool blue

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet leveren product

Beoordeling 
 
2.5

Producten betaald niet ontvangen slechten afhandeling
1 groot drama

Besteld product
Daglichtlamp
H
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
reclame

topservice!

Beoordeling 
 
9.0

Ik kocht teveel spulletjes om mee te nemen op mijn scootmobiel, ik vroeg of dit tegen betaling thuis gebracht Kon worden. Geen enkel probleem, na sluitingstijd werd alles netjes thuis geleverd, zonder kosten! Blokker Terneuzen verdient een dikke pluim!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR

Beoordeling 
 
1.0

Op 29 september 2016 koop ik een rijstkoker bij de Blokker in Leidschendam. Deze rijstkoker blijkt niet voorradig te zijn, dus een collega besteld deze via het bestelpunt in de winkel. Hierdoor zou de rijstroker worden verstuurd naar de Weimarstraat. Dit was namelijk een stuk dichterbij, leveringsdatum; eerstvolgende dag. Aangezien Maurits vrij nieuw was met het bestelpunt besloot ik hem te helpen met mijn bestelling, wat ik zelf al raar vond, maar goed. Tot mijn verbazing moest ik direct betalen, nav hiervan ontvang ik een reguliere bon zonder extra opschriften, dit zou mijn afhaalbewijs moeten zijn. Een aantal dagen later leg ik een bezoek af aan de Blokker op de Weimarstraat, hier wordt ik te woord gestaan door ene Maxim, waarschijnlijk de bedrijfsleider. Hij heeft tot mijn verbazing geen rijstkoker op voorraad. Hij belt vervolgens het filiaal in Leidschendam op en komt tot de conclusie dat de verkoper uit Leidschendam niet aanwezig is. Hierdoor leek het net of ik de rijstkoker al in bezit had, dus een leugen vertelde. Of dat er een fout is gemaakt die niet direct te achterhalen was. Een half uur later sta ik nog steeds in de winkel, Maxim vertelt mij het volgende; ik bel je morgen middag met een concrete oplossing, maar doet nog geen toezeggingen. De volgende dag wordt ik niet teruggebeld en besluit zelf te bellen naar het filiaal op de Weimarstraat. In dit gesprek wordt ik doorverbonden met Maxim, hij geeft aan de zaak te zijn vergeten, wat een zeer kwalijke zaak is voor een trouwe Blokker klant. Hij belt het filiaal op in Leidschendam en belt mij vervolgens terug met het volgende nieuws; de situatie is opgehelderd, je hebt inderdaad een aankoop gedaan in Leidschendam, je rijstkoker ligt in dat filiaal.. Je kunt hem ophalen of laten bezorgen. Vanwege een overvolle werkweek is bezorgen geen optie, dus ik heb besloten om te kiezen voor de ophaalmogelijkheid. Anno nu, een aantal liters benzine verder, een aantal dagen/maaltijden later, zit ik nog steeds zonder rijstkoker, een product waar ik nota bene al langer voor heb betaald. Ik bel vervolgens met het filiaal in Leidschendam, op de hoop een dubbele bevestiging ontvangen voor ik nog meer kosten maak voor deze fout van Blokker. Een persoon neemt op, Goedemiddag Blokker, ik stel mij mezelf voor en vraag nav de voorgaande situaties met wie ik het genoegen heb. Deze meneer wou echter geen naam verstrekken en bleef maar volhouden dat hij dit niet verplicht is. Hij bleef maar vragen stellen zoals waarom wil je me naam weten, waar ik als antwoord opgaf; ik heb een langlopende zaak en wil graag weten met wie ik spreek. Na en hele verklaring en discussie verstrekte Lars zijn naam. Hij had totaal geen medeleven, dit hebben de nodige irritaties opgewekt. Lars bleek slechts een medewerker te zijn, dit verklaart veel, maar toch. Lars is de finale reden geweest om dit verhaal te delen. Het is schandalig om te denken dat ik weer naar Leidschendam moet reizen voor een rijstkoker die ik al een week bezit kon hebben. Het communicatieniveau van de Blokker ligt aanzienlijk laag, van filiaalbeheerder tot medewerker. Van een bestel punt waar men niet mee weet te werken tot medewerkers die klanten niet te woord weten te staan. Hier is de klant uiteindelijk de dupe van. Ik ben zeer ontevreden, één keer, nooit meer.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Slechte passing

Aanschaf gedaan deze week eengrill Bourgini travel plate.
Stekker past niet in grill.
Grill werkt vetder goed.
Stekker uitelkaar gehaalt,20 minuten werk,gaten van stekker groter gemaakt.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onvolledige levering

Beoordeling 
 
1.8

Blokker lever onvolledig uit. Hiervan melding gemaakt. Na een week zit ik nog te wachten op antwoord.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Lees meer reviews

Blokker informatie