Blokker reviews

www.blokker.nl
 
4.0 (35)
Blokker

Blokker online groeit momenteel hard. Blokker is met méér dan 600 fysieke Blokker winkels een hele grote speler. Blokker heeft in het assortiment o.a. huishuidelijke apparatuur, woon accessoires, keuken artiklen, persoonlijke verzorging producten, speelgoed- en tuinartikelen. Ook online op Blokker.nl worden deze producten aangeboden met dezelfde Blokker service welke u in de winkel gewend bent.

Blokker heeft op haar website ook dagaanbiedingen welke tegen bodemprijzen worden aangeboden. Mocht u bij Blokker online bestellen dan heeft u de mogelijkheid voor thuisbezorging en afhalen in één van de 600 winkels, altijd bij u in de buurt te kiezen. Indien u vóór 14u besteld, heeft u het product morgen in huis!

35 Blokker reviews

 
(6)
 
(3)
 
(2)
 
(4)
 
(21)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Leveren niet...

Beoordeling 
 
1.8

Jammer genoeg geen goede ervaringen met blokker. Tuinset besteld en kon enkel met extra @ home geleverd worden, ik had geen andere keuze. Kon het niet ophalen in de winkel of derg. Laten leveren dan maar... De leverdienst heeft mij heel de dag thuis laten zitten (speciaal dag vakantie genomen) om dan doodleuk te vertellen dat het pakje toch niet komt. Dit terwijl ik na opzoekwerk (google reviews, 2.2 op 5 sterren) te weten ben gekomen dat de leverdienst waar ze mee werken (extra@home postnl) echt bijna altijd de mensen laten staan voor Jan mt de pet. Je kan van de meer dan 200 reviews bijna geen goede vinden (bijna allemaal 1 ster). Dag vakantie verloren, en nog steeds geen goederen. Het slechtste van al was het contact met Blokker zelf. Je moet enorm zoeken om een telefoonnummer te vinden. Ik gebeld naar Blokker, 30 min aan de lijn gehangen zonder ik iemand aan de telefoon kreeg (tijdens openingsuren van het callcenter). Dan maar berichtje via Facebook, antwoorden doen ze telkens maar na 24!! Uur. Moest het dan nog een persoonlijk antwoord zijn, maar het is echt zo een "computer" gestuurd antwoord. Na paar keer berichtjes sturen, krijg ik voor de 2de keer een berichtje dat de werknemer het dit keer naar een andere afdeling gaat doorgeven. Ondertussen zijn we al 4 dagen ver, en nog steeds geen update waar mijn goederen nu zijn. Ik heb het gevoel dat Blokker echt niet om hun klanten geven. Zeker al niet omdat ze samenwerken met Extra@home (en geen andere optie aanbieden). Als je leest hoeveel mensen ze al laten zitten hebben, denk ik niet dat je empathie hebt met de klant.In de moderne tijd meer dan 24 uren op een antwoord wachten, om dan nog niet geholpen te zijn is gewoon van de pot gerukt .Het zal jammer genoeg da laatste keer zijn dat ik iets bij Blokker bestel.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blokker laat klanten voor hun fouten opdraaien

Beoordeling 
 
1.0

OP 25 juni bestelling geplaatst en heb verzendkosten 14,95 betaald doe ik nooit maar dacht oke dan hoef ik geen vervoer te regelen en krijg ik alles thuisbezorgsd. Wel duur maar oke ik zag een parasol voor een zeer mooie prijs en daarom overstag en heb ik gelijk meer meegenomen. Anders echt niet een bestelling geplaatst. Op zondag 30 juni bestelling komt morgen aan. Paar uur later parasol niet leverbaar dus krijg ik nog geld terug.
Ik was woest want parasol was zo belangrijk en ja de rest niet.
Ik balen en ja dag erna de avond 1 door met 2 stoelen maar nu is het 3 Juli en de rest is er nog niet. Maar baal voel me niet fijn als klant en dacht nee hiermee ga ik niet akkoord en wil de verzendkosten terug want de blokker maakt fouten maar ik als klant ben er de dupe van. Ook al zou ik nu alles terug sturen de verzendkosten krijg ik niet terug en ja sorry maar als ik een x verzendkosten betaal is dat noooooit zoveel en dacht oke 1 x maar nee de blokker laat mij op elke manier wachten en ik heb betaald en nu ja sta ik met de rug tegen de muur. Ze geven aan en houden vast aan het feit en lezen dus niet waarom ik zovvel betaal om alleen de stoelen want die krijg ik en ja anders parasol ook zo kunnen ruilen maar er zit nog geen schot in de zaak en vanaf 25 juni ja sorry als ik dan alleen maar mag wachten en niet goede service terug krijg nee zo ga je niet met klanten om. Oook voel ik me zo emotioneel boos over dit soort bedrijven en ja lok mensen maar en daarna ze met de rekening achter laten. BAH bah ik hou daar echt niet van.
DE OPLOSSING
Ik vind dat blokker geen sorry meer moet zeggen.
Ik vind dat blokker achtie moet ondernemen naar klanten die betalen en ze de spullen leveren zoals afgesproken.
Ik wil had geld al terug moeten hebben parasol maar ook niet
en ik vind dat ze zelf verantwoording moeten nemen voor hun eigen gemaakte fouten en dus ze niet op mij afschuiven maar ook omdat ik nu nog langer moet wachten en ik ze mail etc en dan te horen krijg nee mevrouw is een fout en ja sorry maar daar heb ik niks aan. 14,95 terug en gelijk retour of niet leverbaar ook direct geld terug.
En beter voorraad in de gaten houden want op moment dat ik keek hoeveel er waren naardat ik had betaald waren er nog 8 a 9 op voorraad.
Mij als klant behandelen en niet makkelijk met alleen sorry ervana f komen en zeker niet als je dan ook nog steeds niet alle spullen in huis heb.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

super klantenservice

Beoordeling 
 
10.0

Ik had een klacht over het ontbreken van een handvat. Ik heb het op Whatsapp doorgegeven en kreeg al snel antwoord, dat het opgelost zou worden. Heel vriendelijke reactie van de klantenservice!
En dat wordt het ook! Morgen komt het nieuwe exemplaar. Ik hoef zelfs geen moeite te doen om het oude terug te brengen of te sturen.
Als dat geen goede service is! Dikke pluim voor Blokker-klantenservice.

met vriendelijke groet
Ingeborg

IW
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Hele fijne winkel & goede aanbiedingen

Beoordeling 
 
10.0

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet blij

Beoordeling 
 
1.0

Je kan bij de blokker cadeaukaarten kopen, en op de site daarmee bestellen. Dit is in mijn situatie een gunstige oplossing omdat ik normaal gesproken niet online kan bestellen. Na een week ellende, website errors en veel telefoontjes blijkt de blokker continue fouten te hebben in het systeem waardoor ik alsnog niet online kan bestellen, maar niet geld teruggeven. Ik vind het belachelijk dat deze optie word aangeboden terwijl het niet werkt en als je belt over de klacht wordt het niet eens opgenomen en zitten ze maar dom te lachen, met het bericht 'we zullen de klacht terugkoppelen'. Eindstand ze zijn de melding kwijt blijkbaar ook weer een website error. Was voor mij de laatste keer bij de blokker.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloze service

Beoordeling 
 
2.0

In de nieuwe Blokker folder staat een Senseo type HD6553 voor 39 euro.
Gelijk naar de Blokker winkel gegaan toen deze open was. Antwoord uitverkocht! Nog 5 filialen gebeld, ook geen Senseo aanwezig.
Naar Blokker klantenservice gebeld, antwoord: vervelend, maar na ruggespraak we kunnen niets doen.
Ik vind dit een vreemde gaan van zaken, dit is al de tweede keer dat mij dit overkomt.
Eerste keer met de Karcher raamwisser, stond ook in de folder eind juni. Ik naar de winkel, meneer uitverkocht, we hebben er maar twee gehad.
Blokker adverteert met een artikel in de folder en vervolgens is het niet of nauwelijks beschikbaar.

Daarna nog diverse keren gebeld met Blokker, mailtjes gestuurd. Steeds antwoord, we hebben het teruggekoppeld naar de verkoop. Uiteindelijk is het resultaat Blokker doet NIETS voor u. Nee Blokker is niet zo klantvriendelijk als bijv. Coolblue, de Gamma of de Karwei. Die leveren wel een folderartikel na voor de folderprijs en bellen je dan ook nog netjes als het binnen is.
Ik ga dus NOOIT meer naar de Blokker!!!. Als ze op deze manier met klanten om blijven gaan geef ik ze nog een jaar. Samengevat WAARDELOZE SERVICE bij Blokker en dat lees je dus ook in de andere recensies.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte service

Vorige week woensdag heb ik via de site loungekussens besteld. Ik heb het hele proces doorlopen, betaald etc. krijg ik na ruim 2 uur een mail dat de kussens niet meer voorradig zijn. Ze bieden hun excuses aan en doen er maar liefst 2 weken over om het geld weer terug te storten..
Gebeld met de klantenservice, ze hadden reeds opdracht gegevens tot retour storen maar het duuurt plm 2 weken dat het geld op de rekening staat.
Dezelfde dag heb ik andere loungekussens besteld, op de site stond dat er nog 7 op voorraad waren en ik had er 5 nodig. Ook dit proces het ik doorlopen, betaald etc. De volgende dag had ik daar ook een mailbericht over dat de kussen niet meer op voorraad zijn.
Ook op de retour van dit geld moet ik 2 weken wachten.

Helaas blokker, als jullie zulke slordige fouten maken en een klant niet tegemoet komt met een directe terugbetaling dan houdt je mij zeker niet als klant.

Zeker geen reclame voor Blokker en ik zal voorlopig zeker niets meer kopen daar.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

BLOKKER KLANTONVRIENDELIJK BIJ TE KORTE DAGAANBIEDING

Op 06-02-2018 om 10.00 u de mooie dagaanbieding Electrische deken per mail ontvangen,
Ik ging ervan uit dat deze aanbieding 24 uur geldig zou zijn en probeerde om 08.00 u op 07-02-2018 de deken te bestellen.
Dit lukte echter niet voor de aanbiedingsprijs!
Blokker gebeld waar men mij vertelde dat ik alleen gebruik kon maken van de dagaanbieding van vandaag, maar deze heb ik nu om 09.16 u nog steeds niet ontvangen.
IK VIND DE AFHANDELING VAN BLOKKER KLANTONVRIENDELIJK OMDAT BLOKKER DE KLANT NIET TEGEMOET KOMT EN DE DAGAANBIDING GEEN 24 UREN MAAR SLECHTS 14 UREN GELDIG IS!!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte klantenservice

Service 
 
1.0

Een tijdje terug heb ik een rijstkoker gekocht bij Blokker en na een paar maanden ging het snoer kapot.ik gemaild met de klantenservive voor een ander snoer (waar ik ook voor wilde betalen omdat ik geen aankoopbon meer had) maar kreeg te horen dat ze geen los snoer konden leveren !!
Op 19 december 2017 heb ik een dekbedovertrekset gekocht met 50 % korting en op 23 december krijg ik de nieuwe folder in de bus met alle dekbedovertrekken 70 % korting. Ik gelijk een mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen of ik nog recht had op compensatie ,maar het antwoord van Ismonda van de klantenservice was dat ze het "teleurstellend en jammer vond en begripvol was " maar helaas niets verder kon doen.
Geen wonder dat het zo slecht gaat met Blokker want van servicegerichtheid hebben ze nog nooit gehoord.
Ik hoef er nooit meer heen

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geval aanbieding

Beoordeling 
 
1.0

Net bij blokker geweest. Twee tefal pannen willen kopen. Moet ik twee pannen inleveren om tefal korting te krijgen dus 7 kilometer en terug . Stelletje debielen. Nooit meer Blokker

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Blokker informatie