Conrad reviews

www.conrad.nl
 
3.6 (31)
Conrad

31 Conrad reviews

 
(2)
 
(1)
 
(2)
 
(12)
 
(14)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
12 resultaten - getoond 1 - 12
Volgorde

Slechte service

Beoordeling 
 
3.8

K heb een toestel ontvangen met slijtage, geretourneerd en wacht al een maand en een half op een omruiling of terugbetaling. e antwoorden niet op mails naar contact@conrad.nl.
Nog nooit meegemaakt bij een webshop. Negeer deE best en zoek elders

KC
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte service nog slechtere oplossing

Beoordeling 
 
4.5

Ik bestel hier in elk geval niet meer ik heb het vermoeden dat het hier om b keuze gaat. Telkens mankeert er wel wat aan de bestelling. Vorig jaar een Sony kubus wekker gekocht waarbij de digitale verlichting steeds uitviel terug gestuurd nieuwe gekregen nu nog geen jaar later gebeurd het sinds vandaag weer. Gelukkig kun je het resetten door de stekker er even in en uit te halen maar het is niet zoals het hoort. Vorige week ventilator besteld een wat luxere design ventilator kreeg ik een lullig tristar koeltorentje thuis gestuurd. Was volgens klanten service verkeerde pikorder dus weer retour nieuwe gekregen ditmaal de goede. Nu zit er weer een deukje in de zijkant en pootje is aan de achterkant ligt beschadigd. Zag het helaas pas nadat ik de verpakking had weggegooid maar dat had toch niet uitgemaakt ik had geen zin om het weer retour te sturen en weer te wachten tot er een nieuwe kwam om vervolgens af te wachten of deze dan wel goed zou zijn. Ik neem het voor lief sommige zouden zeggen je lijkt wel niet wijs maar ik heb er geen zin meer in. Ik heb geprobeerd een mail adres te vinden dan had ik een foto van de beschadigingen gemaakt en opgestuurd maar je kunt alleen maar bellen of twitteren Ik ga voortaan gewoon weer naar de winkel dan kun je zien wat je koopt en kun je ter plekke na kijken of het artikel goed is. Misschien in de winkel iets duurder maar wel minder ergernis achteraf.

MP
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Firma list en bedrog

Beoordeling 
 
4.0

Bestelling 27 mei geplaatst artikel zou na 2 a 3 dagen worden geleverd. Kreeg mail dat artikel week 23 zou worden geleverd. Hoorde niets, vandaag even gebeld kreeg te horen dat het artikel pas 12 juni binnen is bij Conrad. Deze firma heeft er geen moeite mee om de klanten voor te liegen over de levertijden. Bestel ergens anders,dat scheelt je erfenis.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht,slechter....conrad

Beoordeling 
 
3.3

Ik heb een acculader besteld van Einhell zit er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij.
Ik gebeld de volgende dag krijg ik te horen dat ze die niet hebben.
Als ik daar niet mee kan leven moet ik hem maar terug sturen werd me nors medegedeeld,
Belachelijk de waarheid is dat jullie dat spul inkopen in Duitsland want dat is goedkoper en wij de consument moeten het maar uitzoeken.
Bah dit was de eerste en de laatste keer
De groeten....

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte levering, service en communicatie!

Beoordeling 
 
4.3

Vier maanden wachten op levering is wat te gek lijkt me... de communicatie is nors en kortaf... als die er al is. Koop alleen iets wat zeker beschikbaar is anders bij een concurrent kijken.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Petra op 25 Maart 2020

Koop óók niet als het beschikbaar is.
Ik kocht op een moment dat er nog 43 beschikbaar waren, dus dat zegt niks..

Reageer op deze review

Hoezo annuleren?

Beoordeling 
 
3.3

Op 19 december heb ik een bestelling geannulleerd, de levertijd kon bij een andere winkel gegarandeerd voor kerst bezorgd worden. Bij Conrad zou dit pas begin januari zijn.Ik heb gebeld en een mail gestuurd met het verzoek dit te annulleren en bevestigen.
Zowel telefonisch als via de mail kreeg ik een schriftelijke bevestiging van het annuleren. Prima geregeld dacht ik.
Een dag later krijg ik een mail dat mijn goederen klaar staan voor verzending. Ik heb gelijk gebeld om aan te geven dat ik het geannulleerd heb, helaas konden ze niets voor mij betekenen, de bestelling stond al klaar bij de post.
Hoezo klaar, ik heb het bewijs dat ik de bestelling geannulleerd heb, daarbij was de levertijd pas in januari. Helaas kon men niets meer voor mij doen, bij de deur weigeren was het beste.

Op 21-12 komt de postbode aan de deur met het pakket, deze is geweigerd en wordt retour gestuurd.
Op 08-01 krijg ik de bevestiging dat mijn pakket binnen is!!!!!! en het nog een week kan duren voordat ik mijn geld terug krijg.
Kansloos, hier ga ik nooit meer bestellen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klantenservice zeer slecht

Beoordeling 
 
3.3

Product op voorraad, levering 1-2 werkdagen.
Klopt helemaal niks van.
Klant wordt niet op de hoogte gehouden van eventuele vertraging.
Je moet overal zelf achteraan gaan om iets te weten te komen over je bestelling.
Klantenservice zeer slecht. Per. Mail duurt 2-3 werkdagen voordat je antwoord hebt.
WhatsApp, ze zeggen op werkdagen tussen 9:00/17:00 te reageren. Dus niet.
Telefonisch krijg je van die ingestudeerde antwoorden. Uiteindelijk niks wijzer.
Laatste keer dat we bij Conrad iets besteld hebt hebben.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechtste klantenservice ooit

Beoordeling 
 
4.3

Had daar een alarm gekocht voor mijn wagen, er bleek een onderdeel niet te werken. Stuur ze een mail, geen antwoord. Stuur ze een bericht op Facebook en geen antwoord, stuur ze éen via Twitter, krijg ik antwoord maar daarna niet meer. Klantenservice echt een dikke nul. €100 de vuilbak in.

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Betrouwbaar.......?

Beoordeling 
 
4.0

Bestelling geplaatst bij Conrad. Op de website staat duidelijk een afbeelding van 2 klossen met 100 meter draad. Bij levering krijg je 2 klosjes met 10 meter draad........lekker betrouwbaar. Via email contact met klantenservice opgenomen......geen enkele reactie. Klant neemt telefonisch contact op.........reactie klantenservice over website afbeelding......ja dat kan gebeuren.....sorry. Blijkbaar mag dit......je zet een foto van een Mercedes op je website en je levert een Trabant. Ik ben erg teleurgesteld in de klantenservice van Conrad.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

M.H.Bosch op 24 Oktober 2017

Vandaag reactie van Conrad gehad........tekst bij afbeelding is aangepast.......er staat nu bij dat afbeelding kan afwijken van geleverde product. Teleurgestelde klant krijgt geen enkele compensatie. Pas dus op.........het geleverde product kan anders zijn dan het getoonde artikel...........radioreclame van Conrad heeft het over......betrouwbaar.

Reageer op deze review

Absolute onwil tot wijziging

Beoordeling 
 
3.3

Bestelling geplaatst; bij bevestigingsmail gezien dat leveradres niet goed stond.
Per onmiddellijk via verschillende kanalen contact genomen om dit te laten wijzigen naar facturatie adres.
Dus nauwelijk 5 minuten na plaatsen bestelling.
Absoluut onmogelijk.
Geen enkele wijziging mogelijk.
Moet je maar "laten weigeren en terugsturen", en dan "crediteren we dat wel".
Anno 2017; de digitale wereld. Absoluut onbegrijpelijk.
Absolute afrader, gezien de klantvriendelijke alternatieven.
Ondertussen alternatief product besteld bij bol.com - die zijn wel klantgericht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechtste service ooit!

Beoordeling 
 
3.0

Veel problemen met bestelling, hierover enkele weken geleden een klacht ingediend en tot op heden geen enkele reactie gekregen.
Ik zal nooit meer iets bestellen bij Conrad!

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Conrad Electronic Benelux BV op 13 Maart 2017

Beste heer/mevrouw van Oirschot,

Wat vervelend om te lezen dat er van alles is misgegaan met uw bestelling. We ontvangen uw gegevens graag via webcare@conrad.nl zodat wij kunnen kijken wat er verkeerd is gegaan. Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Andrea
Conrad Webcare

Reageer op deze review

Op voorraad? echt niet!

Beoordeling 
 
4.0

Op 09-04-2015 een UbiQuiti Nanostation Loco M2 besteld, op de website stond deze op voorraad.
Reden dat ik bij Conrad bestel was dus de aanwezige voorraad.

Op 16-04-2015 gebeld dat ik de bestelling wil annuleren, omdat ik niet blij ben met de gang van zaken (op site op voorraad terwijl dit dus helemaal niet klopt, misleiding dus)

Ik krijg doodleuk te horen dat ik de bestelling niet kan annuleren omdat zij het speciaal voor bij hebben besteld bij hun leverancier. Hoogst verbaasd zeg ik niet akkoord te gaan en toch wil annuleren omdat ik inmiddels het product al besteld en geleverd heb gekregen (dank WiMood!).

Ik kreeg het advies om Conrad toch te laten leveren en het pakket te weigeren, het probleem is dat ik niet thuis ben overdag (ja ik werk mensen!) en het dus niet kan weigeren.

Helaas kwamen we er niet uit, het was Conrad's way or the highway.

Net na het gesprek op 16-04 krijg ik een email dat het product in is gepakt en bezorgd gaat worden.

Toeval bestaat niet, blijkbaar heeft de bestelling ergens 'vast' gestaan en door mijn belletje is deze bestelling bekeken en doorgezet.

Vervolgens kom ik de dag erna thuis en is mijn pakketje met veel moeite in mijn groene brievenbus gepropt (ik heb niet getekend!). Met kwaaie zin heb ik het pakket direct retour gezonden met grote letters RETOUR AFZENDER erop.

Toen kwamen de aanmaningen (ik had betalen middels acceptgiro gekozen).. ik denk : het pakketje zal vast onderweg zijn.

Tot ik op 09-06 wordt gebeld door een meneer van Conrad waarom ik mijn rekening nog niet voldaan had, nadat ik het verhaal had uitgelegd wilde hij dat ik een bewijs van verzending overleg met Conrad. Dat wordt lastig, want ik heb het pakket afgegeven aan de balie PostNL richting Antwoordnummer 50360 en ik heb daar geen bewijs voor ontvangen.

Dan was het dus mijn probleem volgens deze meneer, ik heb aangegeven niet akkoord te gaan omdat ik het product voor het verzonden was wilde afbestellen omdat Conrad veel te lang heeft gewacht met verzenden.
Ik moest maar terug naar de PostNL balie om te kijken of het pakket daar nog stond, uiteraard wel gedaan maar uiteraard nergens meer te vinden.

Meneer zou zelf ook nog kijken voor een oplossing en zou nog contact hebben met me.

Sindsdien radiostilte, tot .......

Ja hoor, incassobureau IMNederland komt in de lucht, of ik even heel snel de rekening wil betalen.. inmiddels hebben zij er ook al 40 euro bovenop gedaan.

Ik heb zojuist betaald, want ik ga me er niet meer boos over maken. Geleerd heb ik wel : niet meer bestellen bij deze club. Niet oplossingsgericht, Conrad heeft altijd gelijk.

Natuurlijk had ik ook kunnen zeggen dat ik het pakket niet had ontvangen (ik heb immers nooit getekend voor het pakket), maar ik ben zo niet en wil het goed en eerlijk oplossen.

Goed .. dan krijg je dus dit als resultaat : goed geld betaald voor een hoop irritatie, maar geen product.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Webcare Conrad op 09 Juli 2015

Goedemiddag, je hebt het pakket terug gestuurd zonder een bewijs/code te hebben ontvangen. Echter hebben wij deze wel nodig om het pakket na te kunnen kijken en het geld terug te kunnen storten. Bij ons is niets binnen gekomen. Misschien zou je aan PostNL kunnen vragen of zij een code voor je kunnen achterhalen door de plaats, dag en tijd door te geven dat het pakket gescand is. Hopelijk gaat dit lukken. Succes!

Webcare Conrad op 10 Juli 2015

Goedemorgen, we hebben contact gehad met PostNL en zij kunnen waarschijnlijk het pakket voor je opzoeken.

Reageer op deze review
12 resultaten - getoond 1 - 12

Conrad informatie

Conrad.nl is een grote consumentenelektronica-webwinkel met een assortiment variërend van computers, laptops, audio- en video-appratuur tot modelspoorbanen en autoaccessoires. Met honderdduizenden artikelen is het assortiment zeer uitgebreid. Conrad rekent geen verzendkosten bij bestellingen boven de € 35,-. Dit geldt overigens alleen voor bestellingen die met iDeal of credit card worden betaald.

Conrad Electronic Benelux is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Met het hoofdkantoor in Duitsland en vestigingen in diverse andere landen is Conrad Europa's grootste multi-channel aanbieder van elektronische producten met meer dan 14 miljoen klanten in heel Europa.

Ontvang 10% korting bij Conrad (geen minimumbestelbedrag)

Wanneer je je vandaag inschrijft voor de Conrad nieuwsbrief nieuwsbrief ontvang je 10% korting op je eerste bestelling! Dat kan aardig oplopen. Een minimumbestelbedrag is niet vereist. Je kunt je heel eenvoudig inschrijven, waarna je een bevestigingsmail van je welkomskorting ontvangt.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Telefoonnummer
088-4285490 (lokaal tarief + eventuele kosten mobiele provider)
Verzendkosten
Gratis verzending van € 25,- | Verzendkosten € 5,95 (incl. BTW)
Levertijd
2 tot 3 werkdagen
Productgroepen
  • Gereedschap
  • computer
  • multimedia
  • hobby
  • auto accessoires
  • laptops
  • electronica
Merken
Diversen
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • doorlopende machtiging

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.8 (105)
CoolBlue
 
4.2 (62)
Conrad
 
3.6 (31)
mediamarkt
 
2.7 (36)
MaxiAxi
 
9.1 (21)