Details van de beoordeling

Redcoon
Elektronica

Geen geld retour

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb bij Redcoon een koelkast besteld, voor 4 uur besteld, volgende dag in huis. Aangezien ik op woensdag na 4 uur heb besteld, verwachtte ik de koelkast op vrijdag. Helaas niks, maandag werd ik gebeld door de leverancier van Redcoon om een afsprak te maken voor levering. Dit plan ik op woensdag, naar mijn idee 5 dagen te laat, maar goed. Op woensdag verschijnt er weer geen koelkast. Aan het einde van de dag bel ik zelf met de leverancier. Nu blijkt dat ze de koelkast helemaal niet ontvangen hebben van Redcoon. Dus Redcoon zelf maar gebeld, Diana van de klantenservice weet ook niet zo goed waar de koelkast gebleven is ... ze gaat het uitzoeken en neemt contact met me op ... zegt ze.
De leverancier maakt inmiddels een nieuwe afspraak voor levering op vrijdag.
Je raadt het al, ook op vrijdag geen koelkast. Weer een belletje naar Redcoon en nu blijkt de koelkast helemaal niet eens meer op voorraad te zijn geweest.
Bestelling maar meteen geannuleerd. Ik kreeg een mail dat ik mijn rekeningnummer moest sturen om het geld terug te storten. Ok ,,, ik heb het geld aan jullie overgemaakt, maar jullie hebben mijn nummer niet meer? Maar goed, Gemaild.
Nu ben ik 2 weken verder en heb nog geen cent terug gezien, Daarnaast reageren ze ook niet op mijn mails en via de klantenservice chat krijg ik het volgende te horen: Jordy: Laatste update hierover is dat mijn collega de aanvraag van de terugbetaling heeft doorgezet naar het hoofd van de service afdeling om deze naar u terug te storten. Deze heeft het nu voor u in behandeling.
Op de vraag of hij wat concreter kon zijn, kreeg ik geen antwoord. Ook de naam van het hoofd van de service afdeling krijg ik niet.
Waardeloos bedrijf en wat mij betreft gewoon ronduit crimineel ook.

DH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review