Redcoon reviews & ervaringen

www.redcoon.nl
 
4.4 (103)
Redcoon

103 Redcoon reviews

 
(8)
 
(8)
 
(21)
 
(35)
 
(35)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Geen geld retour

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb bij Redcoon een koelkast besteld, voor 4 uur besteld, volgende dag in huis. Aangezien ik op woensdag na 4 uur heb besteld, verwachtte ik de koelkast op vrijdag. Helaas niks, maandag werd ik gebeld door de leverancier van Redcoon om een afsprak te maken voor levering. Dit plan ik op woensdag, naar mijn idee 5 dagen te laat, maar goed. Op woensdag verschijnt er weer geen koelkast. Aan het einde van de dag bel ik zelf met de leverancier. Nu blijkt dat ze de koelkast helemaal niet ontvangen hebben van Redcoon. Dus Redcoon zelf maar gebeld, Diana van de klantenservice weet ook niet zo goed waar de koelkast gebleven is ... ze gaat het uitzoeken en neemt contact met me op ... zegt ze.
De leverancier maakt inmiddels een nieuwe afspraak voor levering op vrijdag.
Je raadt het al, ook op vrijdag geen koelkast. Weer een belletje naar Redcoon en nu blijkt de koelkast helemaal niet eens meer op voorraad te zijn geweest.
Bestelling maar meteen geannuleerd. Ik kreeg een mail dat ik mijn rekeningnummer moest sturen om het geld terug te storten. Ok ,,, ik heb het geld aan jullie overgemaakt, maar jullie hebben mijn nummer niet meer? Maar goed, Gemaild.
Nu ben ik 2 weken verder en heb nog geen cent terug gezien, Daarnaast reageren ze ook niet op mijn mails en via de klantenservice chat krijg ik het volgende te horen: Jordy: Laatste update hierover is dat mijn collega de aanvraag van de terugbetaling heeft doorgezet naar het hoofd van de service afdeling om deze naar u terug te storten. Deze heeft het nu voor u in behandeling.
Op de vraag of hij wat concreter kon zijn, kreeg ik geen antwoord. Ook de naam van het hoofd van de service afdeling krijg ik niet.
Waardeloos bedrijf en wat mij betreft gewoon ronduit crimineel ook.

DH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen levering

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

ook hier problemen bij het leveren tv besteld netjes betaald ,zie dat er heel veel klachten zijn heb er al spijt van dat ik bij jullie besteld heb.ook gebeld met jullie,maar jullie geven tnt de schuld.mijn man werkt daar en wat jullie zeggen klopt namelijk niet dus worden er ook een hoop mensen voorgelogen.dit vind ik heel erg dat dit gebeurd.wacht dit vandaag nog af maar ben bang dat het vandaag ook niet word geleverd.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 30 April 2016

Beste Irma,

We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van jouw bestelling, onze excuses hiervoor.

Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat een pakket te laat geleverd wordt. Door onze samenwerking met PostNL komen wij deze afspraak ook vrijwel altijd na. Helaas hebben wij gisteren tehoren gekregen dat er een hondertal pakketten niet verzonden konden worden omdat er bij PostNL niet genoeg auto's beschikbaar waren om deze mee te nemen naar het distributiecentrum.

Wij zullen nooit proberen de schuld af te schuiven op een andere partij, zeker niet als dit een partner van ons is. Ik kan me voorstellen dat het op deze manier overkomt, maar dat is absoluut niet onze bedoeling.

Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door deze negatieve ervaring.
Indien je nog vragen hebt over jouw bestelling of misschien over andere zaken wil ik je vragen dit per e-mail naar ons te sturen. Dit kan je samen met jouw bestelgegevens e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Jesse
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

yamaha A-S501

bij deze wens ik te vermelden dat het bedrag is terug gestort op mijn rekening. Daarom dank aan Redcoon. Toch heb ik een bedenking bij dit alles. Teneinde alle misverstand te voorkomen wens ik Redcoon te adviseren dat van zo dra het laatste apparaat bestelt is het er ONMMIDDELIJK het van de site te halen of teminste TE VERMELDEN dat het op dit ogenblik niet meer beschikbaar is en niet zoals nu vermeld ( NU RESERVEREN) en terug erop te plaatsen VAN ZO DRA het terug beschikbaar is Hartelijk dank en hopende dat wij nog zullen kunnen samenwerken

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Yamaha A-S501 versterker zwart

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Een Yamaha versterker aan 299 € bestelt en onmiddelijk betaald op 18/01/16 op site als 48 uur levering Na 10 dagen nog niets ontvangen Getelefooneerd en kreeg als antwoord niet meer op voorraad, levering voorzien binnen 3 dagen ! Na 2 maand nog steeds niets onvangen Een email gezonden. Na 6 dagen een mail terug met als antwoord nog steeds niet binnen. Op 4 April merk ik deze versterker op de site staat als voor 19 uur bestelt morgen in huis. Dit ziende bel ik terug om te vragen wanneer er geleverd zal worden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik als antwoord hij is nog steeds niet binnen daarop zei ik hij staat op de site voor 19 uur besteld morgen geleverd !Antwoord: ik zie ook dat hij op site staat, een ogenblik ik vraag het even na.Na een poos wachten kreeg ik als antwoord het is een miverstand hij is niet meer beschikbaar bij de fabriekant. wij wissen hem onmiddelijk van de site, mail uw rekening nummer wij betalen u de som terug dewelke ik tot op heden nog niet ontvangen heb !,De versterker staat na 8 dagen nog steeds op de site. Mijn menig daar over is als volgt ze weigeren te leveren omdat versterker op ogenblik van bestelling 299 € was en op heden 399 € iets wat ik bestempel als gewoonweg afzetterij Ik wens nog dit te zeggen tot op heden was ik zeer tevreden wat betreft de levering van alles dat ik bestelde en raadde zelfs Redcoon aan aan vrienden. Nu dit alles heb ik mijn mening herzien

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcare op 11 April 2016

Beste Remmerie,

Ik lees dat je ontevreden bent, bedankt dat je dit op deze manier aan ons kenbaar hebt gemaakt.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Helaas heeft de leverancier ons aangegeven dit product niet meer te kunnen leveren. De website is hier inmiddels naar aangepast.

Je e-mail met bankgegevens hebben wij ontvangen en de terugbetaling staat voor je klaar, het bedrag zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn op je rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team

Reageer op deze review

Playstation 4

Ik heb een vraag.
Wil graag een ps 4 kopen, en ben wat prijzen aan het vergelijken.
Nu scheelt het 100 met bv bol.com.
Zijn deze dan buitenlands of niet regio vrij?

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 01 Februari 2016

Beste Marcelle,

Door zo efficiënt mogelijk te werken kan redcoon je de scherpste prijzen aanbieden.
Om deze reden kunnen wij vaak onze producten voor een zeer scherpe prijs aanbieden!

Het kan ook voorkomen dat dit een Europees model is. Een Europees model is identiek aan een Nederlands model, maar is vaak voordeliger.
Europse modellen zijn bestemd voor de Europese markt en zijn ook geschikt voor gebruik in Nederland.

De garantie van Europese modellen is gelijk aan die van de Nederlandse modellen.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Beroerde service

Service 
 
1.0

Twee jaar en een paar dagen geleden een router gekocht en is nu defect. Ik word naar de fabrikant verwezen of kan de router opsturen maar dan zijn er kosten aan verbonden en weten ze nog niet of het gaat werken. Bovendien is het lastig werken zonder een (vervangende) router. Ik heb aangeboden een nieuwe te willen kopen (en geen goedkope) en dan een tegemoetkoming te willen zien. Redcoon blijft bij zoek het uit met de leverancier of stuur het op (en dan heb ik nog steeds geen internet). Wat een beroerde service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 01 Februari 2016

Beste Arno,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor jouw review hierover.
Wij hebben je bericht ook via andere kanalen mogen ontvangen. Via deze kanalen zal je een terugkoppeling ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Service?

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Het is al weer enige tijd geleden dat onderstaande heeft plaatsgevonden. Toch wil ik via deze weg graag mijn ervaringen en ongenoegen met u delen over Redcoon.

Op 1 januari 2015 nieuwe AEG warmtepompdroger bij Redcoon bestelt, keurig op tijd geleverd maar helaas bleek dat er water onderin de droger terecht kwam en niet in het daarvoor bestemde waterreservoir.
Direct per mail contact opgenomen met AEG, welke na 3 dagen…. per mail bevestigde dat dit ‘normaal’ zou zijn bij een warmtepompdroger. Dus wij enigszins gerustgesteld de droger in gebruik genomen en na 15 minuten liep het water letterlijk uit de droger. Helaas ook over mijn onder de droger geplaatste wasmachine heen die hier hopelijk op lange termijn geen schade van zal ondervinden.
Maar goed, dat kan natuurlijk gebeuren en neem ik dan ook niemand kwalijk.

Hierop direct Redcoon gebeld met het verzoek voor omruiling, waarop we te horen kregen dat ze eerst een monteur van AEG langs zouden sturen. De klantenservice heeft deze afspraak gemaakt.
Vervolgens nam de Electrolux Service afdeling contact met ons op en liet ons vervolgens weten dat de monteur pas over 8 !! dagen langs kon komen…..
Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en heb weer jde Redcoon klantenservice gebeld met het verzoek tot omruilen, aangezien ik geen interesse heb in een ‘nieuwe’ machine die eventueel ‘gerepareerd’ zou worden. Zeker gezien het feit dat de machine vol heeft gestaan met water. En om dan ook nog eens 8 dagen te moeten wachten tot er een monteur langs komt gaat mij te ver.

Dus nadrukkelijk gevraagd om de machine om te ruilen. Ik zou hiervoor binnen een dag gecontacteerd worden wat de vervolg stappen zouden zijn.
Na 2 dagen zelf maar eens gaan bellen wat de status was………
Nu werd mij verteld dat de door mij bestelde machine (EU model) niet op voorraad was, en de levertijd meer dan 2 weken zou zijn. (Fijn dat ze dat zelf even laten weten…) Dus ik vraag wat de mogelijkheden dan zijn om b.v. het NL model te verkrijgen welke op dat moment wel op voorraad was. Dit moest nagevraagd worden en ik zou de volgende dag telefonisch uitsluitsel krijgen.
De volgende dag geen telefoontje, maar zowaar aan het eind van de dag een mailtje dat de EU model droger niet op voorraad was….. Ja, dat wist ik al maar hoe zit dat met het NL model ?

De volgende dag maar weer gaan bellen…… diegene die me had geholpen was die dag vrij, dus kon de medewerker me niet helpen omdat deze niet in deze persoon zijn mailbox kon…….. (Ongelofelijk…..groepsmailbox misschien een optie ???). Maar ik zou morgen door die persoon worden teruggebeld.
U raad het misschien al….geen telefoontje, dus 2 dagen later zelf maar weer contact opgenomen met de vraag wat de mogelijkheden zijn.

Dit werd wederom aangevraagd bij de aftersales afdeling welke mij de volgende dag zouden bellen met een eventuele oplossing zodat ik toch nog mijn droger kon gaan gebruiken. Er werd nog wel even bevestigd dat de monteur ondertussen was afgezegd. De medewerker stelde mij gerust door te zeggen dat er absoluut een gepaste oplossing uit zou komen.

Natuurlijk geen telefoontje gekregen dus na 2 dagen wederom in de telefoon geklommen. Nu kreeg ik te horen dat uw bedrijf mij geen alternatief kon bieden voor mijn droger, er zou namelijk geen alternatief zijn…. waarop ik dus zelf maar enkele alternatieven heb aangedragen welke op de website van Redcoon stonden met de vraag of deze dan wel geleverd konden worden aangezien ik inmiddels al 2 weken zonder droger zat.
Tevens gevraagd wat dan de eventuele extra kosten zouden zijn bij aanschaf van een duurdere machine.
De medewerkster zou haar best gaan doen, en vertelde mij dat er altijd een bepaalde coulance regeling van toepassing zou zijn. Vol verwachting wachtte ik dus weer op het telefoontje welke ik de volgende dag zou ontvangen…….
2 dagen lang geen enkele reactie….
Dus zelf maar weer gaan bellen. Nu kreeg ik te horen dat er geen coulance regeling van toepassing was….. De prijs van de door mij aangedragen vervanger was zo scherp dat er geen coulance van toepassing kon zijn…….
Ik was er inmiddels wel klaar mee en heb toen gevraagd of ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug kon krijgen en dat de droger opgehaald kon worden. De droger is vervolgens na enkele dagen opgehaald (kost me weer een vrije dag).
Met de ophaalbevestiging op zak, uw bedrijf benaderd met de vraag of ze het geld dan ook zo snel mogelijk terug wilde storten. De ophaalbevestiging mailen was volgens de medewerker niet nodig, deze had dit reeds opgevraagd bij de distributeur.
Het terugstorten van het geld zou volgens de medewerker zo’n 2 dagen duren.

Na 5 dagen maar eens gebeld waar mijn geld bleef, bleek dat dit verzoek niet door was gezet naar de financiële administratie…… wederom 100 maal excuses maar daar koop ik geen nieuwe droger van.
Na 8 dagen heb ik uiteindelijk mijn geld terug gehad en heb ik eindelijk (na 4 weken zonder droger te hebben gezeten) bij een andere webshop mijn nieuwe droger kunnen bestellen!!!
Het is wel vreemd dat deze ook nog eens € 60,- goedkoper was dan bij Redcoon, en dit terwijl er bij Redcoon geen marge voor coulance was……
Helaas zit ik nu ook nog met een AEG waterafvoerslang set opgescheept die ik destijds bij de droger had besteld, aangezien mijn nieuwe droger geen AEG is past deze dus niet en heb ik wederom een kostenpost van 16 euro!

Maar helaas is dit verhaal is nog niet ten einde. In de tussentijd (nog niet wetende hoe het verhaal met de droger zou verlopen) had ik 24 januari ook een nieuwe TV besteld bij Redcoon. Deze werd geleverd met een defect in het scherm. Dus direct contact gezocht met de leverancier (Samsung) welke mij, na een paar telefonische testen, vermeldde dat we te maken hadden met een DOA (Death On Arrival), omdat het hier om een zogenaamde ‘dode pixel’ ging.
Samsung vertelde mij dat dit niet te repareren valt, dit moet ik nadrukkelijk bij de Redcoon klantenservice melden en refereren naar de zojuist door Samsung aangemaakte case, zodat de TV omgeruild kan worden.
Ik de klantenservice gebeld met het bovenstaande verhaal en het Samsung casenummer, welke ik van de Samsung medewerker had gekregen. De servicedesk heeft alles genoteerd en vertelde mij wederom dat ik de volgende dag gebeld zou worden hoe verder te handelen.
Ik had nog wel even gerefereerd aan mijn op zijn minst gezegd ‘slechte’ ervaringen met het terugbellen, maar er werd plechtig beloofd dat ik gebeld zou worden.

Wat een verassing…… geen telefoontje natuurlijk! Wel na 2 dagen een mailtje van Redcoon aftersales ‘Of de TV gerepareerd diende te worden…..?’
Ongelofelijk, alles wat ik de klantenservice medewerker blijkbaar had verteld inclusief de Samsung case waarin vermeld stond dat dit niet te repareren valt, is klaarblijkelijk geheel genegeerd. Dus ik direct zelf maar weer gaan bellen om het e.e.a. te corrigeren en met de vraag of er inmiddels al aan een oplossing is gedacht. Ik heb de medewerker kunnen overtuigen dat de TV omgeruild diende te worden en niet gerepareerd.
Maar helaas werd mij ditmaal wederom verteld dat het door mij bestelde EU model niet meer op voorraad was en dat de levertijd meer dan 2 weken bedroeg.
Geen optie dus, zeker gezien het feit dat ik volgens de servicedesk de TV niet meer mocht gebruiken. Op mijn vraag of ook hier het NL model welke op voorraad was afgestuurd kon worden moest er eerst overlegd worden met aftersales aangezien dit model € 20,95 duurder was…….
Er kon wel een afspraak worden gemaakt om de defecte TV op te halen. Maar het was dus niet mogelijk om de TV direct om te ruilen voor het NL model……..(Dat kost me dus weer een extra vrije dag…)
Ik zou dezelfde dag nog gebeld worden met een mogelijke oplossing.

U raad het al, geen telefoontje…..dus 2 dagen later zelf maar weer gebeld met de vraag of er al iets bekend was, blijkt dat diegene die mijn case had behandeld er die dag niet was, en men mij dus wederom geen status update kon geven over de afhandeling. Er werd weer plechtig beloofd dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden door de medewerker die mijn case in behandeling had.
Niet dus, dus na 2 dagen zelf weer, inmiddels zeer geïrriteerd, contact gezocht met Redcoon. Ditmaal met de juiste persoon die mij alleen maar kon melden dat er geen coulance regeling toegepast kon worden en dat ik pas het NL model kon ontvangen indien ik € 20,95 had overgemaakt.
Moe gestreden heb ik per direct het geld overgemaakt en nadrukkelijk gezegd dat ik wel verwacht dat ik de TV dan voor het weekend wilde ontvangen (het was nu donderdag morgen, dus uitgaande van een 24 uurs levering moest dat in mijn ogen lukken).
Weer een rekenfout, zaterdagmorgen dus maar weer gebeld of er nieuws was over de levering.
De medewerker kon zien dat de betaling inderdaad was gedaan en het retourbewijs in orde was maar dat de order nog niet door was gezet voor verwerking. Natuurlijk weer de standaard excuses en hij heeft per omgaande de order doorgezet en vertelde me dat ik de TV dinsdag kon verwachten.

Maandag krijg ik notabene een mail van Redcoon:
“Hartelijk dank voor je scherpe bestelling XXXXXXX bij Redcoon! Je hebt ervoor gekozen om de factuur per vooruitbetaling te voldoen. Omdat dit nog niet is gedaan en wij jouw bestelling toch zo snel mogelijk zouden willen doen toekomen, verzoeken wij je het bedrag binnen de komende dagen op onze bankrekening over te maken.
Wanneer de betaling niet binnen 7 dagen is voldaan, gaan wij ervan uit dat je
van de aankoop afziet - en zullen wij jouw opdracht annuleren.”

Dit is toch werkelijk te schandalig voor woorden, en ik kan u inmiddels melden dat er rook uit mijn oren kwam van woede!
Om het leed compleet te maken krijg ik de volgende morgen, net voordat ik weer zou bellen, nog een mail:
“Helaas is je retour nog niet in ons systeem verwerkt. Wanneer je het ophaalbewijsje even op de e-mail zet naar ons kunnen wij de nieuwe order voor je gaan versturen.”

Wat een amateuristische organisatie, dit is toch werkelijk te gek voor woorden!!
Dus ik de klantenservice maar weer gebeld, tot op heden ben ik altijd heel beleefd gebleven tegen de medewerkers, wel heb ik met grote regelmaat wat kritische noten laten vallen en geadviseerd om hun service level naar een hoger niveau te brengen.
Hierop kreeg ik veelal te horen dat het kwam door de grote drukte en het tekort aan personeel……..dat is erg vervelend voor de medewerkers maar daar heb ik als klant natuurlijk geen boodschap aan.
Dit keer zat ik echter met mijn tenen krom in mijn schoenen en moest alle zeilen bijzetten om niet vreselijk uit te vallen naar een medewerker die er waarschijnlijk zelf ook niets aan kan doen omdat dit in mijn ogen een structureel probleem is van de bedrijfsvoering.
Na een enigszins gepikeerde uitleg van mijn kant ging de medewerkster het volgens eigen zeggen tot op de bodem uitzoeken en ze zou mij terugbellen zodra er iets bekend was.

En zowaar….. ’s middags werd ik (voor de aller eerste keer) teruggebeld door deze medewerkster !!
Ze vertelde me dat ze op dit moment bij de distributeur de gegevens aan het ophalen waren van mijn retourzending (Ongelofelijk, dit was 5 dagen geleden ook al gedaan en toen al in orde bevonden) en ze zou mij vandaag nog wat laten weten over de status.

En ja hoor, aan het eind van de middag een mail ontvangen waarin wordt vermeld dat de TV is verstuurd !!
En ……. de volgende middag word dan eindelijk de TV afgeleverd.

Al met al 2 weken verder, zonder TV… Terwijl dit in mijn ogen binnen 3 dagen geheel opgelost had kunnen zijn.

Afgezien van alle frustraties heb ik voor de 2 bovenstaande producten bij elkaar meer dan 280 minuten met Redcoon aan de telefoon gezeten !!
Niet vreemd met een gemiddelde wachttijd van 20 tot 30 minuten !! (Waarbij je vreemd genoeg vanaf de eerste minuut altijd de eerstvolgende in de wachtrij bent……)
Ik heb in totaal 4 extra vrije dagen op moeten opnemen voor het retourneren en opnieuw ontvangen van de door mij bestelde producten.
Dit alles omdat in mijn ogen de klantenservice en aftersales afdeling absoluut geen communicatie hebben en loze beloftes doen.
Aangezien dit structureel en bij iedere medewerker het geval is, lijkt het mij dat het belang van de klant als het om aftersales gaat bij Redcoon in geen enkel opzicht prioriteit heeft.

Kopen is geen enkel probleem, maar voor service moet je niet aankloppen.

Een coulance regeling voor alle bovenstaande frustraties is er ook niet bij, gewoon € 20,95 bijbetalen anders kunnen wij niet leveren……
Ik ben hier, door de onprofessionele structuur van Redcoon’s aftersales afdeling, uren mee bezig geweest en het heeft me ook indirect veel geld gekost, waar kan ik mijn rekening inleveren?

Kortom: Te schandalig voor woorden.

U zult begrijpen dat ik werkelijk nooit meer iets bij dit bedrijf zal kopen, en mijn ervaring met jullie wil delen om een ieder voor dit soort leed te behoeden !!

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

wel geld aannemen, niet leveren

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

De belofte op de website bij het product over levering de volgende dag indien voor 20u besteld (ik heb om 3u smiddags besteld) wordt niet nagekomen zonder enige uitleg of toelichting. Ook op email wordt niet gereageerd. Erg vervelend als je erop rekent, beloftes niet betrouwbaar blijken en men vervolgens niets van zich laat horen. Je geld nemen ze wel meteen aan.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Redcoon op 31 December 2015

Beste Ri,

Erg vervelend om te vernemen dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen.
Wij hebben je klacht ook via een andere kanalen mogen ontvangen.
De situatie zijn wij voor je nagegaan. Hiervan wordt je per e-mail op de hoogte gebracht.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Rick op 31 December 2015

EDIT
Na bovenstaande berichten heeft redcoon op coulante wijze een tegemoetkoming aangeboden in de vorm van een tegoedbon. Ik ben tevreden over de wijze waarop men hierop gereageerd heeft.

Reageer op deze review

leugens

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

een autoradio besteld,. zou binnen 2 dagen geleverd worden.
Uiteraard betaal je eerst,..
Om dan na een dag de laconieke mail te krijgen dat het product niet op voorraad is!
Hoe slordig is dat dat dit niet effe gemeld kan wordne op de site!!
nu staat er dat product niet meer beschikbaar is!!
En bedankt redcoon,. u red mijn kerstdagen niet,.
ik wens mijn geld terug !!

YV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 24 December 2015

Beste Y van dijk,

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Wij begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is onze excuses voor het ongemak.

Graag ontvang ik jouw redcoon bestelgegevens zodat ik jouw klacht kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Kapotte warmtepompdroger

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Woensdag een droger besteld en vrijdagmiddag zwaar beschadigd binnengekregen. Gelijk gebeld en gevraagd of ze hem nog kon reserveren, maar helaas. De volgende dag werd er door de juiste afdeling contact met mij opgenomen. Nogmaals gevraagd of ze hem konden reserveren, maar dat kon helaas niet meer gisteren nog wel (terwijl ik het gister had gevraagd). Moest vervolgens allemaal formulieren invullen en foto's maken van de beschadigingen. Er werden mij drie keuzes aangeboden:
1. Geld terug
2. het kapotte onderdeel wordt vervangen.
3. Ander toestel kiezen en zelf het verschil bijbetalen.
Van een groot bedrijf zoals redcoon had ik toch wel wat tegemoetkoming verwacht, maar helaas. Ze konden echt niet zelf een paar tientjes bijleggen, terwijl zij een fout hebben gemaakt door een kapot product te leveren. Ik heb voor de dag van levering een vrije dag moeten opnemen, aangezien je pas op de dag van levering weet hoelaat ze komen. Verder heb ik nog een hoop gezeur gehad, omdat je dingen moest uitprinten, in moest vullen en vervolgens weer inscannen. Ik ben erg teleurgesteld in redcoon, maar helaas wordt hier niks aan gedaan en zit ik nu zonder goede droger en geld in mijn nieuwe huis. Erg fijn.

MT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 17 December 2015

Beste Mitzy Tuijtel,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.Het is zeker niet onze intentie geweest dat je bestelling op deze wijze bij je werd bezorgd. Wij begrijpen dat een beschadigd product erg vervelend en ongewenst is.
Als er onverhoop een bestelling beschadigd bij je aankomt willen wij dit graag zo goed en zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Hieraan zijn wel een aantal procedures verbonden om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Graag ontvang ik jouw redcoon bestelgegevens zodat ik jouw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Kapotte warmtepompdroger

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Woensdag een droger besteld en vrijdag kapot binnengereden. Gelijk gebeld en gevraagd of ze hem nog kon reserveren, maar helaas. De volgende dag werd er door de juiste afdeling contact met mij opgenomen. Nogmaals gevraagd of ze hem konden reserveren, maar dat kon helaas niet meer gisteren nog wel (terwijl ik het gisteren had gevraagd). Moest vervolgens allemaal formulieren invullen en foto's maken van de beschadigingen. Er werden mij 3 keuzes aangeboden:
1. Geld terug.
2. Het kapotte onderdeel wordt vervangen.
3. Ander toestel kiezen en zelf het verschil bijbetalen.
Van een groot bedrijf zoals redcoon had ik toch wel wat meer tegemoetkoming verwacht, maar helaas.
Ze konden echt niet zelf een paar tientjes bijleggen, terwijl zij een fout hebben gemaakt door een kapot product te leveren. Ik heb voor de dag van levering een vrije dag op moeten nemen, aangezien je pas op de dag van levering weet hoelaat ze komen. Verder heb ik nog een hoop gezeur gehad, omdat je dingen moest uitprinten, in moest vullen en vervolgens weer inscannen. Ik ben erg teleurgesteld in redcoon, maar helaas wordt hier niks aan gedaan en zit ik nu zonder goede droger en geld in mijn nieuwe huis. Erg fijn.

MT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kapotte warmtepompdroger

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Woensdag een droger besteld en vrijdag kapot binnengekregen. Gelijk gebeld en gevraagd of ze hem nog kon reserveren, maar helaas. De volgende dag werd er door de juiste afdeling contact met mij opgenomen. Nogmaals gevraagd of ze hem konden reserveren, maar dat kon helaas niet meer gisteren nog wel(terwijl ik het gister had gevraagd). Moest vervolgens allemaal formulieren invullen en foto's maken van de beschadigingen. Er werden mij drie keuzes aangeboden :
1. Geld terug
2. Het kapotte onderdeel wordt vervangen.
3. Ander toestel kiezen en zelf het verschil bijbetalen.
Van een groot bedrijf zoals redcoon had ik toch wel wat tegemoetkoming verwacht, maar helaas. Ze konden echt niet zelf een paar tientjes bijleggen, terwijl zij een fout hebben gemaakt door een kapot product te leveren. Ik heb voor de dag van levering een vrije dag moeten opnemen, aangezien je pas op de dag van levering weet hoelaat ze komen. Verder heb ik nog een hoop gezeur gehad, omdat je dingen moest uitprinten, in moest vullen en vervolgens weer inscannen.
Ik ben erg teleurgesteld in redcoon, maar helaas wordt hier niks aan gedaan en zit ik nu zonder goede droger en geld in mijn nieuwe huis. Erg fijn.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kapotte warmtepompdroger

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Op een woensdag besteld en op vrijdag mijn kapotte droger binnengekregen. Gelijk gebeld en gevraagd of ze die droger nog konden reserveren, aangezien dat hij de vorige keer ook snel uitverkocht was. Helaas was dit niet meer mogelijk. De volgende dag werd ik gebeld door de afdeling die over kapotte producten gaat en vertelde mij dat hij nu niet meer gereserveerd kon worden, maar gister nog wel. (terwijl ik het toen had gevraagd) Er moesten allemaal formulieren ingevuld worden en foto's worden gemaakt. Er werden mij drie keuzes aangeboden:
1. Geld terug krijgen
2. Het kapotte onderdeel wordt vervangen.
3. Een andere droger uitkiezen en het verschil bijbetalen.
Redcoon is een groot bedrijf en ik had gedacht dat zij ons toch wel een beetje tegemoet zouden komen, zij leveren ten slotte een kapot product. Helaas was daar geen sprake van.
Voor niks een vrije dag opgenomen voor de levering ervan, want je hoort tenslotte pas op de dag van levering hoelaat dat het product bezorgd wordt.
Ik ben erg teleurgesteld in redcoon en helaas hebben ze dit niet op weten te lossen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Redcoon levert niet

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
9.0

Ik had een folder van redcoon ontvangen met op de voorpagina een Samsung TV de UE48J6400
Levertijd 72 uur
op zondag besteld en betaald
na de bevestiging gebeld omdat ik nog geen mail van verzending had gehad.
Die dag zouden ze binnenkomen en afhankelijk van hoe laat dezelfde dag of anders de volgende dag ter verzending aangeboden worden.
Woensdag avond nog niets gehoord toen een chat verbinding om opheldering gevraagd.
Hier kreeg ik te horen dat ze er niet zijn, dat je of moest afwachten, annuleren of een eenvoudiger model voor dezelfde prijs, Deze medewerker gaf ook aan dat de levering van 14 november ze er ook al niet bij zaten.
Heb de levering geannuleerd en na 2 dagen geld terug ontvangen.

Ik denk dat het gewoon een lokkertje is en dat ze hopen dat je dan een alternatief neemt.
Redcoon was snel bereikbaar zowel telefonisch als via Chat maar levert alleen niet wat ze aanbieden.

Zal Redcoon niet gauw aanbevelen .

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 07 December 2015

Beste Hans,

Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen jou mening op prijs.
De folderactie van de Samsung UE48J6400 is heel erg goed ontvangen bij onze klanten. Hierdoor bleek de vraag groter dan het aanbod.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Om al onze klanten mee te kunnen laten genieten van deze actieprijs hebben wij dit product direct bestelt bij onze leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Onze excuses voor het ontstane ongemak. Uit je bericht begrijpen wij dat je je bestelling inmiddels hebt geannuleerd en de terugbetaling in ontvangst hebt mogen nemen.

Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Hans op 26 December 2015

Mooi diplomatiek antwoord, maar je koopt er niets voor.

Ben verder gaan kijken op Alexandrium daar zit oa de mediamarkt en bcc en foto klein.
omdat Mediamarkt bij hetzelfde concern zit als redcoon ben ik daar maar niet heengegaan.

bij foto klein het beste advies en een scherpere prijs als redcoon gekregen voor de ue48ju7000.
en OP VOORRAAD gelijk meegenomen en zeer tevreden.

Gemiste kans voor redcoon ( en nu ook mediamarkt ) wij zijn een gezin met 4 kinderen rond de 20 hebben de afgelopen 3 maanden 2 48+ led tv's gekocht een 3 samsungs s6 een playstation 4 en verschillende huishoudelijke aparaten 2 wasmachines en 2 drogers enz enz omdat de kinderen op zichzelf gaan. (meeste media markt )

Wij zullen niet zo snel meer hier kopen en ga me nu afmelden voor de nieuwsbrief.

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik heb een hele slechte ervaring met Redcoon. Mijn zending werd in 2 gesplitst en bij de 2e zending waren ze ineens mijn leveradres kwijt, vervolg is dat het pakketje verkeerd werd verzonden, ik moet zelf bellen voor ze uitzoeken waar het pakketje gebleven is en voor dat het weer naar mij verzonden wordt. 20-11 heb ik de bestelling geplaatst, het is nu 2-12 en ik wacht nogsteeds op mijn bestelling!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

redcoon op 02 December 2015

Beste Angela,

Wij hebben via meerdere kanalen je bericht ontvangen, bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt. We stellen je mening op prijs.

Om in onzekerheid te moeten wachten is niet fijn. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team

Reageer op deze review

Redcoon weigert mij garantie

Service 
 
1.0

Ik heb via tweakers op deze site mijn monitor uitgezocht, een mooie asus. Bijna 2 jaar later ontdek ik een klein groepje dode pixels. Asus gebeld, De monitor zat nog binnen hun 3jaar garantie dus ze zouden hem komen ophalen en een nieuwe meteen afgeven. Na het RMA verzoek te hebben ingediend belt asus terug. Nu wordt het leuk...

Redcoon blijkt de monitor in Duitsland te hebben ingekocht dus Asus.nl wilde niets voor mij doen. Redcoon na wat aandringen (eerst wimpelde ze me af met een lulverhaal pixels alleen 6 maanden garantie krijgen) mocht ik de monitor opsturen. Dit kwam erg slecht uit want ik gebruik de pc elke dag. Ik heb een paar weken gewacht en opnieuw contact opgenomen omdat ik de pc nu net 2 weken kan missen.

Krijg ik doodleuk te horen dat nu de garantie is verlopen. Wat is dit voor onzin!? Ik heb ten eerste via Asus nog 1 vol jaar garantie en ik heb de schade en het RMA verzoek netjes afgehandeld binnen de garantie periode. Ik kon de monitor alleen niet meteen missen.

Alleen omdat Redcoon zijn producten via het buitenland invoert zit ik nu met een defecte monitor en wil niemand mij helpen. IK HEB GEWOON NOG 1 JAAR GARANTIE!!! Als je volgens de nederlandse wet geholpen wil worden bestel dan niets bij redcoon!!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 27 November 2015

Beste D_Nijmegen,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor jouw review hierover.
Via andere kanalen hebben wij je klacht ook mogen ontvangen, bedankt hiervoor.
Wij gaan je klacht intern verder behandeling nemen. Hiervan ontvang je per e-mail een terugkoppeling van.
Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Koop vaatwasser

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Snelle levering en netjes op afgesproken tijd afgeleverd. Vind dat echt een dikke plus. Wat jammer is. Is dat bij de vaatwasser geen Nederlandse handleiding zit dus dat is wat lastig. Via bosch is deze ook niet te verkrijgen want dit product is niet voor Nederland bedoelt. Heb wel een handleiding gekregen van een soort gelijke vaatwasser, via bosch.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schandalig !

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

AUF-R-3578902
Hallo

Toen ik een cd-speler Yamaha S300 zilver bestelde bij jullie stond er op uw site ca 2 dagen levertijd
nadat de bestelling geplaatst was stond er ineens 14 levertijd
toen heb ik mn geld teruggevraagd en netjes ontvangen
waarna ineens de levertijd weer 2 dagen was en ik alsnog de bestelling plaatste
maar kreeg dagen later bericht dat de betaling mislukt was
ik heb de 26ste okt. alsnog geld overgemaakt voor een cd speler
maar ik hoor , zelfs na 2 emails naar jullie toe,helemaal niets van meer van jullie.
wanneer ik dit allemaal had geweten had ik de cd speler toch elders besteld

gr.Chris

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Chris op 30 Oktober 2015

Ik heb inmiddels mijn bestelling definitief ingetrokken en ben er helemaal klaar mee !

redcoon op 02 November 2015

Beste Chris,

Ik lees dat je ontevreden bent, bedankt dat je dit op deze manier aan ons kenbaar hebt gemaakt.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

De terugbetaling van het aankoopbedrag is inmiddels verwerkt en zal binnen enkele dagen zichtbaar zijn op jouw rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

slecht service met een kleine +je

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
9.0

Redcoon beweert dat ze een 48 uurs service hebben. Niet dus, na 6 dagen nog niks gehoord.. Na heel lang chatten/bellen/mailen na de verstreken 48 uur Na vele verbinding verbroken( op telefoon en chat) eindelijk echt contact.
3x een ander verhaal; uitverkocht, is verzonden, is helemaal niet verzonden !
Als antwoord; wat raar u had een berichtje moeten hebben van uitverkocht/verzonden............ smoesjes dus.
op de terugbel service en mail via klantenservice word niet gereageerd.
Eindelijk op dag 6 een vriendelijke mevrouw (A) aan de telefoon, en ik kon de bestelling annuleren en de volgende dag was het geld al terug gestort ( dit is het + puntje). Beste mensen bedenk nog eens heel goed voor je bij Redcoon besteld, zie ook de andere recensies. Ik ben zwaar teleurgesteld in redcoon en zal er geen zaken meer mee doen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 22 Oktober 2015

Beste H,

Allereerst onze welgemeende excuses. Bedankt voor je feedback hierin!
Vervelend om te horen dat het contact met onze klantenservice op deze wijze is verlopen. Uit je bericht begrijpen wij dat je bestelling niet zoals gebruikelijk is verlopen. Graag zouden wij de situatie alsnog voor je na willen gaan.

Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens hiervoor. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

service

(`Bijgewerkt: Oktober 19, 2015)
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

bij redcoon koel vries combinatie gekocht.
na 3weken flessen houder defect (oorzaak niet bekend)
contact opgenomen met klanten service via de chat (behandeld door de heer (medewerker) zeer netjes en correct behandeld.
fotos van het modelplaatje opgestuurd en een schade foto
na 3 dagen stond de besteldienst voor de deur met een nieuwe flessenhouder.
ook over de bestelling geen aan of opmerkingen alles prima geregeld
ik kan er alleen maar super tevreden over zijn
mijn dank hiervoor

j dackus

JD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

prima shop!

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

prima shop snelle levering en prima product

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Dramatische service

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Super slechte service van hun bij de bestelling van een Bosch vaatwasser.
Het artikel was direct leverbaar volgens de site, maar kreeg 'm uiteindelijk na 2 weken pas binnen.
Daarnaast had ik installatieservice erbij besteld, maar bij aflevering zeiden de bezorgers dat ze inbouwapparatuur niet installeerden. Ik heb dus niets gekregen voor deze service en Redcoon wil ook niet eens mijn geld hiervoor teruggeven! Echt een slechte service, laatste keer dat ik hier ooit iets bestel.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 13 Oktober 2015

Beste David,

We vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad over de bezorging van uw bestelling, onze excuses hiervoor.
Uw klacht hebben wij ook via andere kanalen mogen ontvangen.

Helaas was uw product op het moment van bestelling niet op voorraad, hierdoor moest u wachten op de binnenkomst vanuit de leverancier.
Hiervan heeft u helaas geen berichtgeving van ontvangen, onze excuses hiervoor.

Wij vinden het erg vervelend dat uw bezorging een dag vertraging heeft opgelopen door een interne fout bij onze vervoerder.
Dit gaan wij intern verder bespreken om onze service te optimaliseren.

De topservice die u heeft aangeschaft bij de inbouwvaatwasser heeft enkele voorwaarden. Deze zijn terug te vinden op onze site, via de onderstaande link; http://redcoon-nl-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/533/session/L3RpbWUvMTQ0NDY2MjE5MC9zaWQvYTR5SWNNeW0=

Helaas valt onder de topservice niet het inbouwen van apparatuur. Dit proberen wij zo duidelijk mogelijk te vermelden op onze site, om teleurstelling te voorkomen. De topservice behoort door de vervoerder dan ook uitgevoerd te worden voor zover mogelijk bij dit artikel. Vanuit de vervoerder begrepen wij dat het artikel helaas ook niet is uitgepakt.

Wij begrijpen dat de vertraging en de verloop van uw bestelling erg vervelend is geweest. Graag willen wij u voor het ontstane ongemak een compensatie aanbieden. Meer informatie hierover vindt u in de zojuist verstuurde e-mail.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

AVOID THIS SHOP

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

We have bought a Canon Camera from redcoon.nl that had a sever defect and could not be used. We returned the item. The customer service refused to proceed to a refund sent the item for repair instead. We haven't seen the item for ages of course. They should have replaced the items or refunded, as any vendor would do for a faulty item. They refer instead to the small lines of the terms and conditions that are probably very detrimental to the customers. This is the reason why we shop on Amazon...to avoid this hassle in case of problem.
Avoid this shop if you want to avoid issues.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 14 September 2015

Dear Beauregard,

Sorry to hear you are disappointed about our service. We have also received your complaint through other channels.

We understand that it is very unfortunate when your product doesn’t work as usual. We would like to solve this problem for you.
Your complaint about this product is reported to us almost 2 months after you had received this.
In this case we can’t give you an refund or an exchange.
We can help you with an repair request to solve the problem.

In the following link you will find more information about this;
http://redcoon-nl-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/556

When the repaircenter has finished your repair. You will receive an confirmation mail and this will be send to you.


Best regards,

Thalia
On behalf of redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Slecht bedrijf!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slecht bedrijf. TV besteld die helemaal niet leverbaar blijkt (fout van Redcoon!) en vervolgens pas bij de derde (!) toezegging ons geld terug ontvangen zodat we TV ergens anders konden bestellen.
Koop hier niet!

KV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 07 September 2015

Beste Karlijn Verberne,

Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen je mening op prijs.
Jammer om te vernemen dat je ervaring met ons op deze manier is verlopen.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Karlijn Verberne op 08 September 2015

Beste Thalia,

Het product was, zoals beschreven, helemaal niet meer leverbaar. De bestelling werd vanuit uw bedrijf geannuleerd.
De klacht hoeft nu echt niet meer opgepakt te worden, daar heb ik uw bedrijf al 3 keer de kans voor gegeven.

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Bij Redcoon een steamer gekocht voor veel geld, maar er zaten allerlei handigheidjes bij zoals een oprolbaar snoer. Na levering voldeed de steamer niet aan de verwachtingen. Geen oprolbaar snoer en geen verschillende programma's. Na contact met Redcoon bleek de info op de site onjuist. Ik werd bedankt voor de melding.
Had ik dit geweten had ik een goedkopere steamer gekocht. Aangezien ik de steamer inmiddels in gebruik genomen had mocht ik hem niet terug sturen. Als ik een foute bestelling doe begrijp ik dat, nu ligt de fout bij hun en heb ik te veel geld betaald. De steamer is verder prima, maar niet de steamer die ik verwachtte.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 26 Augustus 2015

Beste Bianca,

Vervelend om te vernemen dat je een ander product hebt ontvangen dan verwacht. Bedankt voor je review hierover.
Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Levertijd klopt niet

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik heb een autoradio besteld omdat de oude autoradio stuk was gegaan, natuurlijk net voor ik op vakantie ga.

Levering binnen 48 stond erbij, dat was prima, want ik zou pas over 3 dagen vertrekken.

Levering stond op:
'Uw opdracht bevindt zich in de verzendafdeling'

Dus ik denk; prima! Wordt vandaag nog verzonden, keurig binnen de afgesproken tijd.

Niet dus, staat 3 dagen later nog op dezelfde status. En ik kan zonder autoradio op reis, want ik heb al betaald. Zéér slecht!

Er wordt dus ook niet even een mailtje gestuurd dat er vertraging is opgetreden.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

zeer slechte service. Koelkast na jaar stuk. Klantenservice stapelt fout op fout, is meldingen kwijt, gebruikt verkeerde gegevens en zelfs een verkeerd ophaaladres. Eindeloze reeks telefoontjes en emails maar er gebeurt niets en steeds weer zijn de gegevens niet in orde. Zonder verdere info wordt uiteindelijk na weken de koelkast opgehaald. Dan weer niets... Uiteindelijk na ruim een maand een nieuwe. De goedkopere prijs is alle ellende niet waard.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Redcoon Prutsbedrijf

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Fout op fout. Te lang verhaal om helemaal op te schrijven.
Weet wel dat de spullen ergens in oost europa worden klaargezet en verstuurd. Communicatie onderling is wellicht hierdoor waardeloos met alle gevolgen van dien. Interne communicatie is waardeloos. Terug gestuurde kapotte bbq gewoon weer terug gekregen, precies dezelfde! Medewerkers hebben geen idee hoe ze met klachten om moeten gaan. Managers komen met standaard "oplossingen". Voorbeeld: Ik geef aan nooit meer iets bij Redcoon te kopen. Krijg ik een mail terug dat ik 5 euro korting krijg op de volgende aankoop... Voor mij was Redcoon 1 malig. Moet trouwens nog steeds op mijn geld wachten.

TW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar bedrijf dat wettelijke verplichtingen niet nakomt

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Enkele weken geleden kocht ik een Philips Airfryer XL bij de firma Redcoon.
Redcoon is een bedrijf waar ik al jaren klant ben omdat ze vaak de laagste prijs hebben.
Omdat ik nooit een reclamatie had was ik tevreden, tot nu.
Na één keer gebruiken bleek dat de coating van de binnenpan los liet.
Ik heb dit meteen dezelfde dag bij de klantenservice van Redcoon gemeld, ik kreeg geen reactie.
Na een week, er liet steeds meer coating los, heb ik het weer bij Redcoon gemeld, nu via een webformulier.
Pas na enkele dagen kreeg ik een reactie van de klantenservice van Redcoon.
Ik moest zelf maar contact met Philips opnemen. Furieus heb ik de klantenservice gebeld waar ik een arrogante dame aan de lijn kreeg. Haar letterlijke woorden waren:”Ik ga niets voor u doen, belt u zelf maar met Philips.”
Pas nadat ik dreigde een klacht in te dienen zou ze het doorzetten naar de aftersales.
De aftersales vroeg om een foto van de beschadigingen en het typeplaatje. Die heb gestuurd.
Na drie dagen kreeg ik het bericht dat de foto niet duidelijk genoeg was, of ik een nieuwe kon sturen. Ik heb dat gedaan, ondanks het feit dat ik met inzoomen het typeplaatje zelf wel kon lezen.
Inmiddels had ik een review geschreven op Kieskeurig.nl en naar aanleiding daarvan nam de reviewafdeling contact op. Of ik mijn aankoopbon kon sturen, dan gingen ze mijn klacht monitoren.
Kennelijk is het te veel moeite die aankoopbon zelf uit je eigen systeem te halen!
Ik heb dat gedaan en hen de gewenste informatie gegeven.
Inmiddels meldde aftersales zich weer, dat ik toch echt zelf bij Philips moest zijn.
Ik heb getracht Redcoon uit te leggen dat zij als verkopende partij hun verantwoording moeten nemen en dit voor de klant op moeten lossen.
Ik heb gezegd in dit geval het apparaat terug te sturen en mijn geld terug te willen.
Aftersales liet weten dat dit niet kon omdat(citaat):”.... het een hygiëne product betreft en dat mag niet geretourneerd worden. U heeft zelf bij ons aangegeven dat u het al hebt gebruikt.”
Ik heb ze nogmaals uitgelegd dat een hygiëne probleem geen issue is in een consumentenkwestie en dat je een defect pas vast kunt stellen door het gebruik van het product.
Inmiddels was ook de Review afdeling weer bij met lezen. Ik moet zelf contact opneemt met Philips, zij kunnen niets voor mij doen.
Ik heb vervolgens Philips gebeld en hen gevraagd wie hier de kwestie met hen op dient te lossen, Redcoon of ik. Philips heeft mij zwart op wit (e-mail) aangegeven dat Redcoon de partij is die dit
Op dient te lossen. Philips vindt het heel vervelend dat er zo met hun klanten wordt omgesprongen door een bedrijf als Redcoon en komt mij tegemoet met een oplossing, zo is mij toegezegd.
Redcoon is een bedrijf waar je heel goedkoop elektronica kunt kopen, totdat je hen op garantie aanspreekt, dan zijn ze niet thuis. Ik zal bij deze webwinkel geen cent meer uitgeven.
Hun klantenservice liegt en telefonisch kun je er een brutale mond krijgen.
Redcoon is niets meer dan een dozen schuiver die graag je centen in zijn zak steekt, maar waar het woord service onbekend is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Binnen 48 uur geleverd? Nou echt niet!

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

De website redcoon.nl heeft bij mijn product een 48 uurs levering aan. Dus ik neem contact op met de klantenservice, komt mijn product pas vanaf maandag. Terwijl vandaag de 48 uur vervalt. Volgens de klantenservice gaat redcoon.nl hier geen compensatie voor geven, want het is geen vertraging. De klantenservice zegt: "48 uurs levering betekent dat het binnen 48 uur bij ons verzonden wordt, niet dat u het al binnen krijgt"

Wat de website zegt: "48-uurs levering' houdt in dat bestellingen op werkdagen met een geslaagde vooruitbetaling via iDEAL, creditcard, ClickandBuy, PayPal, DIRECTebanking of bij levering onder rembours binnen 48 uur worden geleverd (levering vind plaats op maandag tot en met vrijdag en pakketzendingen ook op zaterdag, nationale feestdagen uitgezonderd)."

Dus met andere woorden, wil je op tijd je artikel? Bestel dan nooit bij redcoon.nl. Wat een flitsservice. Bah!

BD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 29 Juni 2015

Beste Bo De Jong,

Hartelijk dank voor je review. We hebben je bericht ook via een ander kanaal ontvangen.
We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor.

Wij zijn je bestelling voor je nagegaan. Volgens onze gegevens heb je je bestelling iets later op de avond geplaatst waardoor je bestelling in de ochtend op vrijdag 26-6 verder in verwerking is gegaan.
Vanaf vrijdag 26-6 gaat de 48 uurs levering. In het weekend worden er geen orders verwerkt. Dit houdt voor jouw 48uurs bestelling in dat hij naar verwachting vandaag ons magazijn zal verlaten. Op het moment dat je bestelling ons magazijn zal verlaten ontvang je een bevestigingsmail met een track & trace code, zodat je jouw order kan volgen.

Onze welgemeende excuses voor de verwarring over de levering.

In de onderstaande link vind je meer informatie over de levertijden;
http://www.redcoon.nl/deliverytime

Wij wensen je ondanks de verwarring alvast veel gebruikersplezier van je bestelling toe!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Baxshop
 
3.6 (120)
2.
CoolBlue
 
3.7 (89)
3.
Conrad
 
3.4 (35)
4.
mediamarkt
 
2.5 (58)
5.
Maxiaxi reviews
 
9.1 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw Redcoon ervaring

BELANGRIJK: Redcoon bestaat als webwinkel sinds eind oktober 2016 niet meer. Vergelijkbare, goed beoordeelde webwinkels op Reviewspot zijn onder andere Cool Blue en Bol.com

Redcoon is een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten) elektronica. Redcoon heeft een enorm assortiment wat bestaat uit o.a. tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi-aparatuur & home cinema producten, klein- & groothuishoudelijke artikelen. Redcoon heeft praktisch alle andere groepen elektronicaproducten ook te koop op Redcoon.nl. Mocht u hen niet slagen dan kunt u electronica shop Bobshop of online shop Bax Shop ook overwegen.

Redcoon service:

De medewerkers van Redcoon helpen je graag via de telefoon, via de gratis chat functie of via e-mail. Heeft u positieve of juist negatieve ervaringen met Redcoon? Deel uw Redcoon.nl reviews online!

Wat is uw ervaring met Redcoon? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Redcoon hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Redcoon reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
Elektronica
Merken
Redcoon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal