fonQ reviews

www.fonq.nl
 
3.4 (95)
fonQ ervaringen

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

95 fonQ reviews

 
(8)
 
(3)
 
(9)
 
(23)
 
(55)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Oordipjes

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb mn oordopjes gecanceled na bijna 3 weken wachten bleek het na veel bellen mails worden niet beandwoord .kwijt te zijn geraakt heb toen van fonq bericht gekregen dat mn order gecanceled wordt en het bij afterpay gemeld zal worden tot nu toe niet gemeld bij afterpay ik heb afterpay gebeld nl..rekening staat nog open afterpay heeft ze ook een mail gestuurd dus afwachten weer!! Waarom fonq nooit hun mail beandwoord is me een raadsel..ik was een goede klant en kocht veel...helaas het gaat om de JBL truly free oordopjes..gelukkug heb ik als bewijs de mail dat fonq de oordopjes cancelen want ik ga afterpay niet betalen natuurlijk

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Doen niet wat ze beloven.

Beoordeling 
 
1.0

BBQ van Weber besteld, met belofte gratis levering van sear grate. Doch deze laatste wordt uiteindelijk niet geleverd ... ? Stond volgens klantendienst wel op hun website, maar ze gaan dit toch niet leveren ... .

LC
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Mei 2020

Beste Luc Coppens,

Bedankt voor het plaatsen van uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat de Weber Sear Grate niet is meegeleverd. Helaas heeft er inderdaad een fout gestaan op onze website waardoor u verkeerd geïnformeerd bent. De sear grate wordt namelijk niet bij de Weber Master Touch GBS E-5755 Houtskoolbarbecue 57 cm geleverd maar alleen bij de Weber Master Touch GBS Premium E-5775 Houtskoolbarbecue 57 cm.

Uit coulance hebben wij toen 30% korting aangeboden op de Sear Grate. U kunt de Sear Grate alsnog bestellen op onze site, via de volgende link: https://www.fonq.nl/product/weber-gbs-sear-grate-30-5-cm/36559/. Wenst u hier alsnog gebruik van te maken? Stuur dan gerust een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Onze excuses voor het ontstane ongemak en een prettige dag verder gewenst.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Pure oplichterij

Beoordeling 
 
1.0

Pure oplichterij ! Zondag 19/04 Weber iGrill2 (met status dat ze op stock waren) besteld en betaald. Aangeduide leveringstermijn was 1-4 dagen. 3 dagen later had ik nog steeds geen orderbevestiging gekregen maar geld was wel van dag één van mijn rekening. Ik heb toen mail gestuurd en pas donderdag eerste reactie gekregen met een mailtemplate vol kinderlijke taalfouten en tegenstrijdigheden. In de mail vertelden ze me enerzijds dat mijn levering eens aanwezig, zou verzonden worden en anderzijds dat ze mijn aankoop annuleerden en het geld zouden terugstorten. Ik had wel in mijn mail aangegeven dat ik met dergelijke bedenkelijke service en klantenbedrog mijn aankoop verbrak en er desnoods onze advokaat zou opzetten. Rarara, wanneer ga ik mijn geld terug zien ? Wat heb ik spijt dat ik voor mijn aankoop de reviews niet gelezen had, want als je die leest koop je er zelfs geen gratis potlood. Ze geven indruk dat ze stock hebben maar in realiteit gaan ze met het betaalde geld van de klant shoppen op een ander. Schandalig dat dergelijke bedrijven kunnen blijven klanten bedriegen, alhoewel hun cijfers geen rooskleurige toekomst aangeven. 1 Advies: Blijf weg bij Fonq tenzij je sadomasochistische neigingen hebt. (ordernummer 44035072)

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Mei 2020

Beste Christophe Neyt,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat u geen duidelijkheid verkreeg over de status van uw bestelling, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij vinden het jammer dat u hierdoor genoodzaakt was om de bestelling te annuleren, maar absoluut ons begrip hiervoor. In verband met de huidige situatie kan er helaas ergens in het verzendproces vertraging ontstaan met een langere levertijd als gevolg.

In ieder geval fijn om te horen dat het aankoopbedrag in goede orde is teruggestort. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wij willen u ondanks deze vervelende ervaring nog een prettige dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Giftcard = waardeloos

Beoordeling 
 
3.5

In de zomet van 2019 heb ik 2 ligbedden besteld, maar helaas ging 1 ligbed naar 1 dag al kapot. Dit viel onder garantie en FonQ heeft het ligbed netjes omgeruild, maar helaas ging het nieuwe ligbed ook direct kapot. Oftewel kwalitatief ondeugdelijke producten. In overleg met de klantenservice heb ik een giftcard geaccepteerd. Dit omdat het einde zomer was en er online bij FonQ nog zeer beperkt ligbedden verkrijgbaar waren. Wij willen nu met het aanstaande voorjaar nieuwe ligbedden bestellen, maar de ligbedden die wij graag zouden willen bestellen worden enkel aangeboden door partners van FonQ. Dit betekent dat de giftcard dan niet ingewisseld kan worden. Het is dus zo dat wij nu met een giftcard van 250€ zitten en hier dus helemaal niks mee kunnen. De klantenservice van FonQ zegt dat ze niks voor ons kunnen betekenen en dat wij geen geld terug kunnen krijgen. Mijn advies voor jou (mocht je in een vergelijkbare situatie komen) is om NOOIT een giftcard te accepteren! Enkel geld terug vragen indien je aankoop een ondeugdelijk product betreft.

DR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Mei 2020

Beste Dennis Ruth,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat de ligbedden zo snel kapot zijn gegaan, dat lijkt ons inderdaad niet de bedoeling. Het klopt dat een giftcard enkel gebruikt kan worden op producten die door ons worden aangeboden, wij zijn het wel met u eens dat u hiervan op de hoogte gebracht had moeten worden, onze excuses dat dit niet is gebeurd. Hopelijk kunt u nog een geschikt product vinden in onze webshop.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Ondanks deze ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Gevaarlijke producten voor kinderen

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb 4 weken geleden een bestelling bij Fonq gedaan. Een picknick tafel voor de kindjes.

Zojuist opengemaakt en in elkaar gezet.
Er zit schimmel op.
Schroeven zit roest op.
Het hout splijt en heeft super scherpe randen.

Na contact met de klantenservice krijg ik het advies dat schimmel erbij hoor en ik het schoon kan maken met een borstel en wat zeep.
Of dat ik het item retour kan zenden. Dus demonteren, een nieuwe verpakking regelen en op de fiets met een picknick tafel naar het postkantoor.

Waardeloze service en let op!! Onveilige producten voor kinderen. Koop dit niet voor je kindjes!
De service is top zolang er niets mis is met je product.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 16 April 2020

Beste Fleur,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de late reactie.

Allereerst, het is niet de bedoeling dat u een product in deze staat ontvangt, dat is absoluut niet de kwaliteit waar fonQ voor staat. Wij betreuren het dan ook dat u de tafel op deze manier heeft ontvangen.

Een product dient inderdaad gedemonteerd te worden als het geretourneerd wordt, dit neemt niet weg dat we ons kunnen voorstellen dat hier veel werk in zit en dat het een lastige opgave kan zijn. Wij willen u dan ook bedanken voor uw medewerking.

Mocht u wensen dat wij nog een keer met u meekijken, stuur dan gerust een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Mocht uw order nog niet gecrediteerd zijn, dan zal dit snel wel het geval zijn.

Onze excuses voor het ontstane ongemak en wij wensen u nog een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb gekozen voor afterparty, ik had netjes op tijd betaald, krijg ik later bericht van fonq. Uw ticketaanvraag is zojuist bijgewerkt.. “Wij hebben zojuist het aankoopbedrag aan u terug overgemaakt, zodat u de rekening aan afterparty kan betalen” Uhh ? heb ik al gedaan?? Nou mooi 2 weken gewacht op me geld rekening op afterparty hoger met 36€ .. weer later opnieuw overgemaakt.. week geleden. Nu weer hetzelfde. Afterparty gebeld die had storing. Maar dat bedrag was wel gereserveerd .. En nu?? Weer wachten op de bedrag dat steeds hoger en hoger wordt.. blijf bellen, slechte service. Ze zeggen me terug te gaan bellen maar doen ze dat? Nee hoor...

Nooit meer. Verschrikkelijke service. Bestel nooit meer daar.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 13 Maart 2020

Beste Johanna,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.

Als u voor AfterPay gekozen heeft dan moet het bedrag ook aan hen worden overgemaakt. Wij begrijpen uit uw bericht dat u het bedrag aan ons betaald had. Dit kan uiteraard gebeuren en als het goed is dan heeft u dit bedrag inmiddels weer ontvangen. Het is nu natuurlijk niet terecht dat u extra kosten moet betalen. Wij willen hier uiteraard contact over opnemen met AfterPay.

Zou u uw ordernummer naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kunnen sturen? Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Alvast bedankt en wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
9.5

Snel contact gehad en gekregen met de klantenservice via mail en chat. Uitstekende oplossing gevonden voor ons probleem. Snelle levering. Geweldige service, want ze hadden ons wettelijk gezien niet hoeven helpen. Bestelproces is makkelijk, ook via telefoon. Qua prijs zijn ze wel wat aan de dure kant. Het verwerken van de retour duurde zo'n 2 weken, maar gezien de drukte die ze nu hebben is dat niet gek. Via de track & trace kon ik zien dat ze de retour ontvangen hadden. Dus dat gaf wat zekerheid tijdens het wachten op reactie.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

FonQ klantendienst wel bereikbaar, maar op verborgen telefoonnummer

Via hun zakelijk nummer moet je niet wachten en kan je ze onmiddellijk bereiken :-)

0031(0)307600480

3xwPUNTfonqPUNTbe/algemene-voorwaarden-zakelijk/

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bezorging 3x niet gekomen

Beoordeling 
 
1.0

3 keer een dag thuisgebleven omdat er een bestelling afgeleverd zou worden. 3x niet gekomen. Klantenservice heel slecht bereikbaar (na 10 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken). Wat een slechte service. Nooit meer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 13 Januari 2020

FonQ klantendienst wel bereikbaar, maar op verborgen telefoonnummer

Via hun zakelijk nummer moet je niet wachten en kan je ze onmiddellijk bereiken :-)
0031(0)307600480
3xwPUNTfonqPUNTbe/algemene-voorwaarden-zakelijk/

fonQ op 10 Februari 2020

Beste Saskia,

Bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Door de drukte waren wij inderdaad minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent, inmiddels is de wachttijd gelukkig verminderd. Wij kunnen ons voorstellen dat dit geen prettige ervaring is geweest en hier willen we onze excuses voor aanbieden.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben. stuur dan gerust uw ordernummer naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. WIj kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Ondanks deze vervelende ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

onjuiste levering + niet bereikbaar

Beoordeling 
 
3.5

Van de 3 bestelde producten, zat er maar 1 juist product in de doos...
Na te lang telefonisch in de wacht te hebben gestaan, ben ik er wel klaar mee.
De onjuiste (en duurdere producten) houd ik dan met een ontevreden gevoel toch maar...

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

s op 13 Januari 2020

FonQ klantendienst wel bereikbaar, maar op verborgen telefoonnummer

Via hun zakelijk nummer moet je niet wachten en kan je ze onmiddellijk bereiken :-)
0031(0)307600480
3xwPUNTfonqPUNTbe/algemene-voorwaarden-zakelijk/

fonQ op 28 Januari 2020

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw review en excuses voor de verlate reactie.

Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat u verkeerde producten ontvangt, onze excuses hiervoor. Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat u zo lang in de wacht heeft gestaan. Hopelijk is de klacht inmiddels voor u opgelost.

Stuur bij vragen en/of opmerkingen gerust een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij kijken dan graag het een en ander voor u na.

Ondanks deze vervelende ervaring willen wij u nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet
fonQ

Reageer op deze review
Lees meer reviews

fonQ informatie

Foto's

Fonq ervaringen

Algemene informatie

Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards
Telefoonnummer
030 - 24 75 015