fonQ reviews

www.fonq.nl
 
3.5 (75)
fonQ ervaringen

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

75 fonQ reviews

 
(7)
 
(2)
 
(6)
 
(18)
 
(45)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

fonQ! Zeer slechte aftersales, garantie- en retourafhandeling!

Service 
 
1.0

Heb op 11 september een verzoek ingediend om mijn defecte apparaat (FoodSaver FSV005 Profi Line gekocht op 19 december 2018) te retourneren. Zoals altijd ... je hebt het apparaat dringend nodig en dan gaat hij stuk. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen van Fonq. Verkoop van een product is bij Fonq zo gebeurd, aftersales is zonder meer slecht te noemen. Ik denk niet dat ik hier nog ooit itets bestel. Zal jullie op de hoogte houden van de voortgang ):

Besteld product
FoodSaver FSV005 Profi Line
LH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer matig

Beoordeling 
 
1.3

Ik heb op zaterdag of zondag meerdere producten besteld, dit zou ik maandag ontvangen.
Dinsdag heb ik gevraagd waar mijn bestelling blijft, uiteindelijk blijkt 1 product niet leverbaar. Resterende bestelling zou meteen verzonden worden.
Wederom geen levering. Wederom moet ik zelf contact opnemen. Wederom is een volgend product uit mijn bestelling ineens niet leverbaar.
Het laatst overgebleven product zou nu toch echt zeker meteen verzonden worden.

Nope. Ook dit product ontvang ik niet. Inmiddels is het vrijdag en heeft nog niets het magazijn van Fonq verlaten. Althans, geen product met mijn naam erop.

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 12 Augustus 2019

Beste Werndly,

De afhandeling van uw bestelling is zeker niet soepel verlopen, nogmaals onze excuses hiervoor. Wij zien dat het inmiddels is opgelost en er een compensatie is verwerkt. Wij hopen dat het bankje dat uiteindelijk is geleverd wel bevalt.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slecht slecht slecht

Beoordeling 
 
2.0

Ik bestel een seletti lamp. Krijg deze zeer slecht ingepakt binnen. Bij opening van de doos hangt de lamp uit de verpakking . Ziet er naar uit dat ik een gebruikte lamp toegezonden heb gekregen. De lamp zat niet in de voorgevormde kartonnen verpakking. De lamp is stuk. Ik retourneer deze dezelfde dag. Na twee weken nog geen bericht. Ik krijg geen melding dat mijn retour is ontvangen. Als ik mail met bijvoegen van de retourbevestiging hoe dit kan. Ik krijg als antwoord dat ik nog maar moet wachten, het kan wel drie weken duren. Wat een flutst woord. Na drie weken kan ik weer mailen. En ondertussen wordt je achtervolgd met betaalmeldingen van AfterPay. Mail ik die dan zeggen ze ga naar Fonq.
Dus bedenkt u zich heel goed voor u iets bij Fonq koopt. Je hebt er een aardige administratie bij!!!??

TS
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 04 Augustus 2019

Beste Trudy Smit,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u nog niets heeft vernomen over uw retourzending. Het verwerken hiervan kan inderdaad twee à drie weken duren. Wij zien terug dat u uw PostNL verzendbewijs inmiddels per mail heeft toegestuurd en wij gaan een en ander voor u na.
Zodra wij meer weten, komen wij uiteraard weer bij u terug per e-mail.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u, ondanks deze ervaring, in ieder geval nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Trudy Smit op 05 Augustus 2019

Dat verzendbewijs had ik de eerste keer ook meegestuurd. Dat werd bij mijn eerste verzoek genegeerd. Nu met een review reageerde u wel?
Wens u ook een fijne dag toe.

Trudy Smit op 05 Augustus 2019

De eerste keer had ik het verzendbewijs ook al opgestuurd. Dat werd toen gewoon genegeerd. Waarom reageert u nu wel zoals dat verwacht mag worden?
Wens u ook een fijne dag toe.

Reageer op deze review

Fonq laat je in de steek

Beoordeling 
 
2.3


Bankje en stoel besteld. Zou de volgende dag gebracht worden. Helaas bracht de bezorger mij een mini tafeltje en helaas geen bank en stoel. Ik bel met fonq over de verkeerde levering. (Wat overigens super lang duurde voordat iemand aan de lijn kreeg. )
Het zou als nog binnen 1/2 dagen gebracht worden. Wordt ik weer gebeld, opeens is de bank en de stoel niet meer leverbaar.
Of te wel jammer voor je, succes ermee.
Sorry hoor maar is dat nu een klantenservice?

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 15 Juli 2019

Beste mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u eerst een verkeerd product ontvangt en dat u vervolgens wordt geïnformeerd dat de door u bestelde producten helaas niet meer leverbaar zijn. Wij vinden dit uiteraard ook erg jammer, maar helaas is het voor ons niet mogelijk om het door u bestelde bankje alsnog te leveren.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook aan de slag met uw bericht zodat een situatie als deze in de toekomst kan worden voorkomen.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u, ondanks deze ervaring, in ieder geval nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

Order 42775292
Beschadigd product ontvangen.
Al vanaf 17 juni bezig om klantenservice te bereiken. Bellen, mailen, het helpt niet. Geen enkele reactie. Alleen maar een standaard reply dat het druk is en reactie langer duurt. Waardeloze service.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 02 Juli 2019

Beste Gerto,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat het blad van uw bbq tafel beschadigd bij u is geleverd en dat u geen reactie heeft ontvangen op uw berichten. Wij zijn momenteel inderdaad moeilijk telefonisch te bereiken en hebben een kleine achterstand in het verwerken van de binnengekomen berichten.

Wij zien terug dat u inmiddels een reactie heeft ontvangen op uw e-mail.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slechte service; ze laten niets horen

Service 
 
1.0

Betreft order 42775292
Bij het uitpakken en monteren van de bbq tafel bleek het rvs bovenblad op 2 hoeken te zijn ingedeukt.
Op 17 juni verschillende keren gebeld; geen contact; na lange tijd wachten wordt telkens de verbinding verbroken. Op 18 juni een mail gestuurd, waarop reactie kwam dat het erg druk is en dat het langer kan duren dan gebruikelijk. Op 21 juni een reminder gestuurd; geen reactie ontvangen. Op 24 juni en 1 juli mails verstuurd, geen reactie. Jammer dat het vaderdagkado nog steeds niet in orde is. Voor ons nooit meer Fonq, wat een waardeloze webwinkel.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 02 Juli 2019

Beste Maja,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat het blad van uw bbq tafel beschadigd bij u is geleverd en dat u geen reactie heeft ontvangen op uw berichten. Wij zijn momenteel inderdaad moeilijk telefonisch te bereiken en hebben een kleine achterstand in het verwerken van de binnengekomen berichten.

Wij zien terug dat u inmiddels een reactie heeft ontvangen op uw e-mail.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
3.0

Een dure zeepdispenser voor wat het is. Na het ophangen zijn we erachter gekomen dat het los hangt en alle kanten op beweegt. Ziet er armoedig uit voor het geld.
Reageren doet Fonq traag, de mail wordt continu doorgestuurd terwijl er gewoon garantie op zit.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 02 Juli 2019

Beste Joanna,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de zeepdispenser en dat u geen reactie ontvangt op uw e-mail. Helaas hebben wij een kleine achterstand in het verwerken van alle binnengekomen berichten.

Heeft u inmiddels al een reactie ontvangen op uw bericht? Zo niet, dan willen wij u vragen om uw ordernummer te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij kunnen dan een en ander voor u nagaan. Het zou fijn als u in het onderwerp 'reviewspot' zou kunnen vermelden.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
7.0

Betreft order 42775292
Bij het uitpakken en monteren van de bbq tafel bleek het rvs bovenblad op 2 hoeken te zijn ingedeukt.
Op 17 juni verschillende keren gebeld; geen contact; na lange tijd wachten wordt telkens e verbinding verbroken. OP 18 juni een mail gestuurd, waarop reactie kwam dat het erg druk is en dat het langer kan duren dan gebruikelijk. Op 21 juni een reminder gestuurd; geen reactie ontvangen. Inmiddels is het 26 juni en nog niets gehoord. Jammer dat het vaderdagkado nog steeds niet in orde is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 02 Juli 2019

Beste Maja,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat het blad van uw bbq tafel beschadigd bij u is geleverd en dat u geen reactie heeft ontvangen op uw berichten. Wij zijn momenteel inderdaad moeilijk telefonisch te bereiken en hebben een kleine achterstand in het verwerken van de binnengekomen berichten.

Wij zien terug dat u inmiddels een reactie heeft ontvangen op uw e-mail.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

bedrog of amateurisme?

Service 
 
1.0

al sinds 24/05 in onderhandeling over een retour
aan de telefoon krijg je enkel een irritant stemmetje te horen dat de ganse dag hetzelfde zegt 'al onze medewerkers ...'
soms 'kunnen de mails niet afgeleverd worden'
af en toe ontvang ik een misleidend antwoord
maar gewoon geen service
hun favoriete excuus? 'het is momenteel erg druk'
ik hoop dat ook dat een leugen is
zo niet worden er voortdurend slachtoffers gemaakt
koop niets bij deze - twee? - mensen
zijn het bedriegers of amateurs?

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Eric op 27 Juni 2019

vandaag dan toch het bedrag van de retour ontvangen

fonQ op 27 Juni 2019

Beste Eric,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u al enige tijd wacht op een antwoord van ons over een retour.

Wij gaan uiteraard graag een en ander voor u na en willen u dan ook vragen om uw ordernummer te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het zou fijn zijn als u in het onderwerp 'reviewspot' kunt vermelden.

Met vriendelijke groet,
fonQ

joanna op 27 Juni 2019

Bizar, ik precies hetzelfde. Ze zijn gesloten wegens bijzondere omstandigheden. Een kapot product maar geen reactie.

Reageer op deze review

Zeer slechte service

Service 
 
1.0

Op 23 mei een Velda Drijvende Combi Filter 2500 besteld, tot zover alles goed. Dag later geleverd dan op de website gemeld, kan ik nog me leven. Maar dan start het probleem:
Velda Drijvende Combi Filter 2500 is defect geleverd, duurt 2 dagen voordat je een z.g. RMA bon krijgt toegezonden. Product ingepakt en teruggestuurd op 4 juni. Daarna stilte. Telefonisch contact is bijna onmogelijk. Er wordt niet gemeld dat het pakket weer ontvangen is, je moet overal achteraan. Op E-mails wordt niet of nauwelijks gereageerd. Inmiddels is het 24 juni, nog steeds geen terugbetaling van €118,50 ontvangen. Met dit bedrijf ben ik helemaal klaar,

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

fonQ op 25 Juni 2019

Beste Cor,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft en dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen.

Wij gaan graag een en ander voor u na en willen u dan ook vragen om uw ordernummer te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het zou fijn zijn als u in het onderwerp 'reviewspot' kunt vermelden.

Met vriendelijke groet,

fonQ
Medewerker Klantenservice

Reageer op deze review

Erg slechte webwinkel/klantenservice

Prijs 
 
1.0

13 juni een koffiezetapparaat bij Fonq besteld. Op de Website stond voor 23:00 besteld morgen in huis, ook was het apparaat op voorraad. Gelijk betaald maar niks mogen ontvangen.

Sowieso wel 8 proberen te bellen naar Fonq, maar kregen ze steeds niet te pakken. Uiteindelijk 2 keer iemand aan de telefoon gehad die eigenlijk ook niet wist wat er met de bestelling aan de hand was. Er is beloofd dat ze erachter aan zouden gaan en als ze meer wisten ik een mail zou krijgen, maar nog steeds geen mail ontvangen.

Enorme slechte webshop en krijg slecht contact met de klantenservice. De volgende keer bestel ik mijn producten op een andere site en absoluut niet meer bij Fonq!

Besteld product
koffiebonen apparaat
M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 18 Juni 2019

Beste Michelle,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Het is momenteel inderdaad erg druk aan de telefoon. Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Wij zien terug dat u inmiddels contact heeft gehad met onze collega's en dat uw bestelling is geannuleerd.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Slechte communicatie enbgeenlevering

Beoordeling 
 
1.0

Levertijd ontzettend lang weinig communicatie al 2x een middag vrij genomen en blijkt op de dag zelf door onvoorzienbare situatie niet geleverd wordt!! Klantenservice heeft geen enkel begrip en lost niks op. Dacht fonq goede webshop vast maar niet het geval

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 17 Juni 2019

Beste Eva,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u langer op uw bestelling moet wachten en u voor niets vrij heeft genomen. Excuus hiervoor.

Heeft u uw bestelling inmiddels al wel ontvangen? Zo niet, dan willen wij u vragen om uw ordernummer te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het zou fijn zijn als u in het onderwerp 'reviewspot' kunt vermelden.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

zeer slechte webwinkel

Beoordeling 
 
2.8

barbecue besteld, zou op woensdag geleverd worden, je moet de hele dag vrij houden pas in de ochtend hoor je wanneer ze komen. vervolgens geven ze op woensdag aan dat dit donderdag wordt. Op donderdag wordt er een colli van de twee colli afgeleverd (een halve barbecue), en na niet gelogen 10 keer bellen en mailen op donderdag en vrijdag hebben we nog steeds niemand aan de lijn gehad, noch krijgen we een bericht over de nalevering. Een tip prijs is een beetje lager dan andere webshops, maar trap er niet in en koop niet bij FONQ. Nooit zo'n slechte zaak meegemaakt, wilde dat ik jullie reviews van te voren had gelezen.

Besteld product
barbecue
MD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 17 Juni 2019

Beste Maurice Dorssers,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling niet op de afgesproken dag bij u is geleverd en dat u ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken. Het is inderdaad momenteel erg druk aan de telefoon, maar dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij zien terug dat de complete bestelling inmiddels bij u is geleverd. U heeft een mail ontvangen van onze collega hierover.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Kapot geleverd en voor niks vijrgenomen

Beoordeling 
 
1.8

Op maandag 27 mei een kast besteld zou de volgende dag geleverd worden. Kreeg 28 mei een mailtje dat de levertijd een dag langer werd. Nou ja dat is prima kan gebeuren.
Woensdag werd de kast zoals afgesproken geleverd. KAPOT. Balen natuurlijk alles weer helemaal ingepakt en gelijk contact opgenomen met fonq ik kon de kast naar een retourpunt brengen... Let wel een doos groter en zwaarder dan mijzelf.. uhm ja hoe dan? Na druk overleg konden ze bij hoge uitzondering de kast ophalen. De ophaal dag zou woensdag worden tussen 8-18 uur.
Vroeg de wekker gezet en gezorgd dat we 8 uur aangekleed beneden zaten(na een late dienst)
Om 9 uur kreeg ik een mail er was wat mis gegaan en de kast werd toch niet woensdag opgehaald... Balen!
Het kon vrijdag (vandaag) dag vrij genomen nog gezegd ik moet wel zeker weten dat ze echt komen want dit kost een vrije dag ja ze komen echt hoor! Dus een vrije dag genomen want ja die enorme doos blokkeerd heel de gang en je wilt het gewoon geregeld hebben! En opnieuw vanaf 8 uur vanmorgen klaar gezeten maar je raad het al nooit geen ophaal service gezien gemailt whatsapp messenger na een hoop moeite (lees uren wachten) eindelijk een antwoord... Ze gaan het uitzoeken... Nou zal mij benieuwen hoelang die enorme doos mijn gang nog gaat blokeren... gelukkig had ik voor afterpay gekozen !!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 17 Juni 2019

Beste Natascha,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij zien terug dat het pakket inmiddels bij is opgehaald.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ontstane ongemak en wensen u, ondanks deze ervaring, in ieder geval nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Erg slechte webwinkel

Beoordeling 
 
1.0

Leverafspraken worden meermaals niet nagekomen, de helft van de geleverde producten is beschadigd en klantenservice is waardeloos. Doorgaans duurt het een kwartier om iemand aan de lijn te krijgen, waarna afspraken alsnog niet nagekomen worden. Ik wacht al een geruime maand op een product dat op voorraad zou zijn.

Besteld product
  • bankstel
  • stoelen
  • kast
M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 28 Mei 2019

Beste Matthias,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw reactie.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Super klacht/garantie afhandeling Fonq.nl

Beoordeling 
 
9.8

Ik had een Simple Human prullenbak aangeschaft bij Fonq.nl. Hier had ik helaas 2x over pech mee gehad omdat de deksel krom ging staan. De eerste keer mocht ik de prullenbak gewoon omruilen en een tweede keer deden ze ook alles behalve moeilijk. Bij de tweede omruiling ging er helaas vanalles mis maar Fonq.nl heeft constant gezorgd voor een goede afhandeling in de eerste instantie via hun goede en snelle klantenservice en later via Simple Human zelf waarbij hun tussenpersoon bleven. Kan niet anders zeggen dat ik ontzettend tevreden ben en absoluut weer eens bij hun ga online shoppen! Mocht Fonq.nl zelf ook recensies lezen, het betrof ticketnummer 5401527.

SG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

bestel geen meubels etc

Beoordeling 
 
1.0

heel de dag thuis gebleven en niets bezorgd. vervolgens met klantenservice maar weer een nieuwe afspraak gemaakt en vervolgens ineens een mail dat set op anders dan besproken dag geleverd werd( was al onderweg)

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 06 Mei 2019

Beste Noor,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling niet op de afgesproken dag bij u is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw reactie om situaties als deze in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

fonQ op 06 Mei 2019

Beste Noor,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling niet op de afgesproken dag bij u is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw reactie om situaties als deze in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

fonQ op 06 Mei 2019

Beste Noor,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling niet op de afgesproken dag bij u is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw reactie om situaties als deze in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

Bestel aub niets op deze webshop

Beoordeling 
 
1.0

Bestel aub niets bij deze shop. Tafel en stoelen besteld die op voorraad waren, zouden geleverd worden op vrijdag. Je blijft er de hele dag voor thuis, je hoort niks. Dan de melding na zelf informeren dat ze niet komen en de stoelen ook nooit meer binnen gaan komen. Vervolgens kies je een alternatief, die ook op voorraad staat. Ook deze niet op voorraad en niet meer leverbaar. Daarnaast nog eens een 30% korting button, die foutief bij het product staat. Wat een amateuristische bende ben je dan zeg. Nooit meer fonQ.

RH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 06 Mei 2019

Beste Rene Hooft,

Bedankt dat u een review heeft geplaatst.

Erg jammer dat het zo is gelopen met uw bestelling. Wij zijn heel benieuwd hoe dit is ontstaan, want dit is niet de service die wij bieden.

Wij willen u vriendelijk vragen om uw ordernummer door te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en als onderwerp Trustpilot in te geven. Wij komen er dan zo snel mogelijk bij u op terug.

Met vriendelijke groet,

Het fonQ team!

Reageer op deze review

Schrikbarende kwaliteit

Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben onlangs de Dressoir Salute van
Kare Design besteld. Na 4 weken wachten is de dressoir aangekomen. Eenmaal uitgepakt waren wij geschrokken van de slechte kwaliteit. Ook was een beschadiging te zien op een van de deurtjes, die ze hebben proberen te maskeren met vernis. De slechte kwaliteit zat hem verder in het volgend:
- drukladen zaten scheef en staken uit bij afsluiten.
- vlekken op deurtjes
- knobbels in hout op plekken waar schroeven zitten
- piepend scharnieren
- zeer lichtgewicht hout gebruikt

We hebben gelijk aangegeven dat de kast retour moet. Op de website van fonq.nl staat duidelijk met mooi groen vinkje dat retourneren gratis is maar op de site van de leverancier (Design Online) staat dat wij hiervoor moeten betalen. Allemaal niet erg transparant. Hoe dit verder gaat aflopen is nog niet duidelijk.

Tevens nog een review op fonq.nl geplaatst maar daar is tot op heden niets van terug te zien.

Al met al geen aanrader!

Besteld product
dressoir
ED
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 05 Februari 2019

Beste Erik de Rooij,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat jammer dat het door u bestelde dressoir niet de gewenste kwaliteit heeft. Wij gaan uiteraard graag een en ander voor u na en willen u vragen om uw ordernummer te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet, fonQ

fonQ op 05 Februari 2019

Beste Erik de Rooij,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat jammer dat het door u bestelde dressoir niet de gewenste kwaliteit heeft. Wij gaan uiteraard graag een en ander voor u na en willen u vragen om uw ordernummer te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet, fonQ

Reageer op deze review

Drama

Beoordeling 
 
1.0

Retourneren / laten ophalen van de spiegel was een drama. Bezorgers kwamen tot 2x toe niet op de afgesproken tijden. Klantenservice overbezet en 2x een half uur in de wacht gestaan. Zonder oplossing en met kluitje in het riet. Onbeschofte bezorger die weigert met de lift naar boven te komen. Kortom: drama!

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 05 Februari 2019

Beste Oscar,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
En wat jammer dat de bezorger niet naar boven wilde komen. Dit hoeft hij ook niet te doen, ook niet als er een lift aanwezig is, maar dat is uiteraard geen reden om onbeschoft te doen.

Wij wensen u, ondanks deze ervaring, in iedergeval nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review
Lees meer reviews

fonQ informatie

Foto's

Fonq ervaringen

Algemene informatie

Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards
Telefoonnummer
030 - 24 75 015