Keller-sports reviews

www.keller-sports.nl
 
6.6 (96)

96 Keller-sports reviews

 
(47)
 
(6)
 
(6)
 
(9)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
28 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3
Volgorde

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Onlangs een paar Nike hardloopschoenen gekocht, zelfde type en maat als altijd. Schoenen zaten vanaf begin echter niet goed en werden zelfs pijnlijk na enkele kilometers. Normaal hoef ik deze schoenen nooit in te lopen, ze zitten vanaf de eerste meter goed, maar deze keer dus niet. Zal waarschijnlijk komen door veranderingen die Nike heeft doorgevoerd, waar Keller weinig aan kan doen, maar na dit gemeld te hebben had Keller geen enkele begrip, geen uitleg en ik zou de schoenen maar moeten doorverkopen. Als ik eerst de recensies hier had gelezen had ik hier niet besteld. Was ook de eerste en laatste keer voor mij.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen porto kosten terug

Beoordeling 
 
1.3

Onbetrouwbare webshop, passen jullie op!!!

De te kleine schoenen twee maanden geleden gekregen. Via post nl. zijn deze terug gestuurd. Gemaakte portokosten 6,95 euro, zouden vergoed worden. Als ik ze erop attendeer krijg ik geen informatie terug. Alleen een standaard mail met de wensen van een goede dag.? Op de vraag om de PORTOKOSTEN terug te betalen reageren niet.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hier bestel ik nooit meer!

Beoordeling 
 
2.8

Ongeveer een maand geleden heb ik hier voor de eerste keer en meteen ook de laatste keer besteld. Het begon al met het plaatsen van de bestelling. Normaal gesproken krijg je een bevestigingsmail van je bestelling, maar ik moest hier zelf om vragen. Toen ik het pakje opende bleek dat ze van een sporttop de verkeerde kleur hadden gestuurd. Een foutje kan gebeuren, maar de manier waarop er hier mee omgegaan wordt echt niet! De klantenservice is een regelrechte ramp! Je emails worden niet fatsoenlijk gelezen en er wordt daarom eindeloos heen en weer gemaild zonder enig resultaat! Ze lezen je emails gewoon echt niet goed en behandelen je als een debiel. Ik heb nu nog altijd niet de door mij betaalde retourkosten teruggekregen. Om moedeloos van te worden! Zij sturen je het verkeerde artikel met een ander artikelnummer en jij mag voor de retourkosten opdraaien. Ik heb eerst mijn mail in het Nederlands gestuurd, maar toen kreeg ik het antwoord ‘your language is not availabe’. Ik heb mijn volgende mail in het Duits gestuurd en toen kreeg ik dezelfde melding ‘your language is not availabe’. Jawel ik kan geen mails sturen in het Duits naar een Duits bedrijf. En nee het ligt niet aan mijn Duits (ik ben afgestudeerd in het Duits) dat ik verder moest communiceren in het Engels, maar aan de slechte klantenservice van dit bedrijf! Bespaar jezelf een hoop ellende en bestel ergens anders.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Niet aan beginnen

Beoordeling 
 
1.0

Een jaar geleden had ik een bestelling geplaatst op kellersports. Ik kreeg vanochtend ineens een bericht van Klarna dat ik 10€ moet betalen voor een premium lidmaatschap van kellersports. Ik heb daar nooit om gevraagd en dat sturen ze me dus zo op. Vervolgens heb ik een nette mail gestuurd naar kellersports, krijg ik alles in het engels (wat niet heel erg is maar ik had een klacht en de klantenservice vertelde me dat ze het jammer vinden dat ik geen lid wil worden en ze gaven allemaal aanbiedingen. Vroeg ik daar om? Nee. Ik vroeg of ze het willen annuleren + een bevestiging. Ze snappen er helemaal niks van. De bestelling vorig jaar was wel goed geleverd maar de service is echt knudde!! Laat staan met retourneren enzo..

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

de boer op 06 Januari 2018

wij hebben precies zo'n aanmaning ontvangen. Graag hoor ik hoe uw klacht is afgehandeld,

Pia op 09 Februari 2018

Ook ik heb een aanmaning voor het lidmaatschap ontvangen. Heb overigens meer dan een jaar geleden ooit iets gekocht bij Keller-sports. Wat is er met jullie klacht hierover gedaan?

AJvdv op 19 Augustus 2018

Hi! Wij hebben nu precies hetzelfde voorval. Zou je kunnen vertellen hoe dit verder is afgehandeld/is verlopen. We zijn niet van plan te betalen en ik wil er eigenlijk werk van gaan maken, want het is te gek voor woorden dat dit kan.

Reageer op deze review

Simply awful!

Beoordeling 
 
2.0

Struggled to order as web-site didn't properly process premium membership - oh, I wish i hadn't even ordered that premium membership, because I'm definitely NOT remain a customer.
Ordered, immediately paid with PayPal - and then it went quiet... Have been chasing their useless Customer Desk for update on my order, which was severely delayed (not to mention I haven't got any apologies), then finally, after 4th email or so, they told me they shipped this and then they gave me wrong UPS number. So I have been waiting again and trying to get update from UPS on this incorrect tracking number, sent another email to helpdesk, haven't received an answer... So I finally called them - and person on the phone opened my email only after I called them, and then she finally told me that she gave me incorrect UPS number ("because order was delayed in WH, so she had only incorrect number" - genius, isn't it!?). Finally i managed to get correct UPS number from that genius at Customer desk, and see that it was delivered to service point and "maximum allowed days to be held at service point is about to expire", so i need to rush to service point now... Well, it's the worst experience i have had with web-shops since I can remember; and not to mention that never in the communication i have received any apology from this customer desk person... Very frustrated and won't recommend this shop to anyone...(and I just hope that someone from shop management reads this review and not only customer desk person, because the experience is not acceptable).
Now i am going to pick up my package and i do hope that at least they sent correct order....

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

NOOIT MEER / NEVER AGAIN!

Beoordeling 
 
2.8

Heb meerdere artikelen gekocht, paar gehouden, betaald en de rest retour. verwerking retour duurt heel erg lang. bevestiging ontvangen uiteindelijk. had zelfs teveel betaald en kreeg die €10,- retour na weken. krijg ik nu een aanmaning van €17,- waar ik op reageer, mail ze het nummer van de aanmaning en bestelnummer en word er niets getraceerd en wordt er naar nog meer info gevraagd! IN HET ENGELS!!!!! ik reageer mooi in het Nederlands want bij mijn bestelling en retouren werd er ook in het Nederlands gecommuniceerd. Het is zo frustrerend een aanmaning ontvangen om niets! Het moet echt anders aangepakt worden bij Keller Sport, ben het echt zat!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

de boer op 06 Januari 2018

wij kregen vandaag precies zo'n aanmaning. graag zou ik willen horen hoe uw klacht is behandeld,

Reageer op deze review

never buy from them

Beoordeling 
 
1.0

Never buy from this company. If the item does not fit you will not get your money back. Plus you will lose the money spent on the return postage. Took 40 minutes to get to customer service and their response is brusque.

AK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

iDEAl betaling, afschrijving maar geen order.

Beoordeling 
 
2.5

iDEAl betaling, afschrijving maar geen order...

Op 26 oktober '16 heb ik een paar schoenen besteld en betaald met iDEAL. Tot mijn verbazing werd het bedrag afgeschreven maar de artikelen bleven in mijn winkelmandje staan met de melding 'afrekenen'.

Gelijk de telefoon gepakt.
De dame van de klantenservice vertelde mij dat het regelmatig verkeerd gaat met het maken van de ideal betaling.
De betaling was wel binnengekomen maar kon niet worden gekoppeld aan mijn aankoop. Het geld zou diezelfde avond nog op mijn rekening staan zo niet de volgende ochtend. Dit bleek niet het geval. Wederom gebeld. Na 22 minuten in de wacht te hebben gestaan vertelde de zelfde dame als de dag ervoor zuchtend en geïrriteerd dat het wel tot vijf dagen kan duren voordat ik mijn geld terug heb.

Oja, Daarna kan ik ze gewoon weer opnieuw bestellen aldus de dame!!??
Tuurlijk.


RS
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte retourneren

Beoordeling 
 
1.0

Het duurt best lang om de bestelling te ontvangen en bij retourneren moet jezelf betalen!!! Ik koop nooit meer bij Keller-sports. Klantenservice helpt ook niet.

ML
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
2.5

Zeer slecht!
Verschillende jassen besteld. Kwamen in 1 levering in 7 bijna lege dozen binnen... MAAR het retourneren is een ramp! Althans het retour zenden zelf niet, maar 3.5 weken later nog geen ontvangst bevestiging en dus geen geld retour... Ik bestel hier nooit meer.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
28 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3

Keller-sports informatie

Algemene informatie

Merken
  • Adidas
  • Asics
  • Nike
  • Saucony
  • K-swiss
Productgroepen
  • hardloopschoenen
  • hardloopkleding
  • tennisschoenen
  • tenniskleding
  • Fitness
  • tennisrackets
Levertijd
Voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
Verzendkosten
gratis bij besteding van minimaal 75 euro
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
trusted shops guarantee
Betaalmethodes
  • Paypal
  • vooruitbetaling
  • creditcard
  • factuur
  • tegoedbon
Telefoonnummer
050-7200160