Klingel reviews & ervaringen

www.klingel.nl
 
3.1 (26)
Klingel reviews

26 Klingel reviews

 
(1)
 
(1)
 
(3)
 
(6)
 
(15)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Schandalig

Ik ben een nieuwe klant. Bestelden een jasje en schoenen. Ik betaalde binnen een week maar kreeg een aanmaning dat ik niet heb betaald
Hoewel ik de betalingsbewijzen heb gemaild moet er eerst een onderzoek worden ingesteld en dat kan weken duren. Ze denken zeker dat ik de boel heb vervalst. Schandalig. Ik koop daar nooooooit meer.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schoeen

Beoordeling 
 
2.0

Wacht al 3 weken op mijn schoenen. Ligt nog steeds aan de overgang naar een ander computer systeem... verschillende antwoorden op mailtjes. Onbetrouwbaar, zal er nooit meer iets bestellen. Het liefst zou ik de bestelling als deze überhaupt wordt bezorgd gelijk retourneren, maar dan weer het volgende probleem o mijn geld terug te krijgen. Dat blijkt ook niet makkelijk te zijn

Y
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Badpak

Beoordeling 
 
1.0

VRESELIJK bedrijf Klingel !!!!!!
Mijn eerste bestelling een badpak wat ook nog in de verkeerde maat werd bezorgd.
Daarna geretourneerd en wacht nu al 5 weken op mijn geld.
Waar blijft dit ?
En je krijgt steeds smoesjes dat ze een storing in een computersysteem hebben maar dat is niet zo. Willen gewoon je geld niet terug sturen.
NOOIT meer Bestellen bij dit bedrijf !!!!!!!!!!!!!

AD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

mevrouw van der Korput op 09 September 2022

In juni 2022 2x vestje besteld en vooruit betaald. 1x vestje binnen andere vestje komt later, moeders vind het vest niet prettig zitten en we sturen het dezelfde dag retour en bellen dat het andere vest niet hoeft te worden opgestuurd, scheelt klingel weer geld. We horen dat het al is opgestuurd.
Nu september 2022, geen cent terug ontvangen.
1x vestje is zelfs zoekgeraakt onderweg naar moeders.
Elke week bellen we, elke week zegt klingel, het geld komt eraan.
Ook inderdaad net hetzelfde verhaal als mevrouw hierboven, komt door systeem verandering.
Zeer onbetrouwbaar voelt dit aan, zijn ze failliet aan het gaan?

Reageer op deze review

Diversen

Beoordeling 
 
6.0

Waar blijft mijn geld?

14/6 een pakketje terug gestuurd naar Klingel t.w van € 105,91
Tot op heden 15/7, is het bedrag nog niet teruggestort op mijn bankrekening.
Dus: Ik bestel NOOIT meer iets bij Klingel☹️

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Veterschoenen

Beoordeling 
 
1.0

Op hun website bieden ze de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Dat is niet zo!! Ik heb een paar veterschoenen besteld in 3 termijnen en in de email van hun moet ik de hele bedrag eerst betalen, en dan ontvang ik mijn besteling. Geen respect voor hin klanten. 0 ster van mij!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Afblijven!!! Vaste maandbedrag is verhoogd

In mijn contract met Klingel staat een vaste termijnbedrag van 15 euro/maand. De bedrag hebben ze verhoogd - eerst willen ze 70 euro/mand van mij, dan proberen ze (via een telefonische gesprek) - 40 euro/maand, dan gingen ze akkoord weer met 15 euro/maand (ik heb hun email van 16 april als bewijs) en nu proberen ze weer om 25 euro/maand van mij te krijgen. Die vind ik helemaal niet normaal. Die noem ik intimidatie! Ze hebben geen recht om wijzigingen in de contract aanbrengen zonder dat ik mee akkoord ga.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Retouren na weken nog steeds niet verwerkt

Beoordeling 
 
1.0

Op 16 december 2019 4 artikelen retour gestuurd, en nu, precies 3 weken later, nog steeds geen reactie, en geen geld terug.
Ze zullen wel weer een smoes hebben dat het langer duurt door de "feestdagen".
Wat een waardeloos bedrijf is dat toch!
Bij elk ander bedrijf waar ik ook bestellingen heb gedaan, de Bijenkorf, C&A, en zelfs Zalando, waarvan veel artikelen ook uit Duitsland komen, heb je bij retouren je geld binnen een week terug.
Maar niet bij Klingel, het lijkt erop dat ze je geld zo lang mogelijk vast houden en je van geluk mag spreken dat je het nog terug krijgt.
Het is opvallend dat veel mensen dezelfde negatieve ervaringen hebben.
Heel erg triest, bezin voor je begint met Klingel!!

Y
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechter dan slecht

Beoordeling 
 
1.3

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf is dit als het op service aankomt. Ze hanteren een vooroorlogs bezorgbeleid. 5 dagen bezorgtijd voor producten die (volgens Klingel) op voorraad zijn. Als het meezit zal het pakket morgen worden bezorgd. Gelukkig hebben wij gekozen voor achteraf betalen, de bezorger kan het pakket ongeopend weer mee terug nemen.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Horloge Jacques Lemans

Beoordeling 
 
10.0

Mooi horloge. Besteld op 10-01 en ontvangen op 17-01
Dit horloge aan de laagste prijs op internet,is zoals beschreven.
Heel tevreden met aankoop en leveringstermijn.

TD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ook hier na de bestelling niets ontvangen.

Beoordeling 
 
1.0

Dekbedovertrek besteld dat op voorraad was. Pas na 3 dagen de bevestiging gekregen met DHL code gekregen. Inmiddels 4 dagen verder en nog niet bekend wanneer het geleverd gaat worden. Was bedoeld voor Sinterklaas. Voor mij de eerste keer iets besteld bij Klinger maar echt nooit meer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling na 10 dagen nog niet binnen

Beoordeling 
 
2.5

Bestelling is na 10 dagen nog steeds niet aangekomen, terwijl wordt beweerd dat het na uiterlijk 5 dagen geleverd zou worden. Ook geen enkele reactie ontvangen op mijn meerdere mails over de levering van mijn bestelling richting klantenservice. Heel Jammer!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte ervaring met service Klingel

Beoordeling 
 
4.3

Zeer slechte ervaringen met Klingel. duurt weken tot levering, geen mail dat er geleverd is op een pakketpunt, vervolgens bleek geleverd op ander pakketpunt, geen excuses, tot 2 x toe ontkenning, 3e mail wel toegegeven dat fout bij Klingel lag. Pakket op 9 dec retour gestuurd, wacht nog steeds op mijn retourgeld van 187 euro nu op 12 jan! Krijg zojuist bij bellen weer geen excuus, wordt nog teruggebeld en medewerker geeft aan op mijn opmerking dat ik zeer ontevreden ben, dat er gelukkig voor mij ook nog andere winkels zijn waar ik kan kopen :-(

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

laarsjes

Beoordeling 
 
2.3

Ik heb 2 paar laarsjes besteld voor 25,00 euro pp
nou dus niet gehad was een fout gemaakt vertelde ze toen ik belde .
Ze vertelde juridiche had ik geen poot om op te staan lachen daar ga ik geen rechtszaak van maken ik bestel nooit meer wat moeten jullie ook niet doen ik ben zelfs voorgelogen in een brief want er stond in dat ze niet te leveren waren ,maar op de site stond levertijd 11 tot 13 dagen maar ze moesten van mij af hebben toch 1 paar opgestuurd moest ik 100,00 euro voor betalen IK NEEM ZE NIET NOOIT MEER KLINGEL

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Super slecht in verzending en antw op email

Beoordeling 
 
3.0

Bestellen gaat vlog. Levertijd staat vetmeld 3-5 dagen. Besteld 26 oktober. 3 nov kreeg email met track&trace.
Die nr bestond niet. Email naar klingel, geen antw, ,4 5 6 nov track&trace niet juist. Email naar klingel. Geen antw. 7 nov ik bel naar klingel. Krijg te horen mijn bestelling is van 30 oktober, ik heb de bevestiging voor mij, 26 oktober, antw van klingel , bij hun staat het op 30 oktober. En wat met die track&trace,die is juist zegt klingel. U bestelling word vandaag verzonden en zult u volge de week ontvangen. Ik antw op u site staat 3-5 dagen dat word nu 3 weken , geen reactie van klingel. Uiteindelijk 8 nov werd het thuis geleverd . Dan het volgende. Krijg elke dag een nieuws brief van klingel, dat is te veel. Wil dit stoppen maar er is geen optie anders dan vie email naar klanten dienst. Ik stuur dus email met de vraag nieuwsbrief te stoppen. Krijg email terug, ze bevestigen dat ik mijn bestelling heroep en zullen terug betalen als ze de goederen terug hebben. Ik heb niets heroepen , alleen gevraagd te stoppen met die nieuwsbrief. In kort ben met klingel bezig voor 1 bestelling van 26 oktober tot nu 8 november , en het is nog niet gedaan. Slechtste web winkel die ik ken. Zelfs die van china zijn beter.

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte levertijd en onbeschofte behandelijng

Bestellen 
 
1.0

Na bijna twee weken kwamen mijn laarsjes dan eindelijk binnen. Toen ik op de site keek stonden de laarsjes met 80% afgeprijsd. Ik heb toen met Klingel gebeld en kreeg mevr. Baardwijk aan de telefoon. Het bleek een fout te zijn de 80% moest 20% zijn. Op mijn verzoek deze korting op mijn factuur toe te passen zat mevr. Baardwijk zeer geïrriteerd hardop te tellen. Ik vroeg haar "vanwaar deze zeer onbeschofte behandeling" maar kreeg hier geen duidelijk antwoord op. Mijn ervaring met Klingel is dus ZEER SLECHTE LEVERING EN ZEER ONBESCHOFTE BEHANDELING! NOOIT IETS BESTELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Hannie Harren op 13 November 2017

Bij mij precies hetzelfde gebeurt.Bestel schoenen met 80% korting.Schoenen worden netjes geleverd maar de factuur was 200 euro meer dan het bedrag waar ik de schoenen voor had besteld. Bij telefonische navraag wiste ze meteen waar het over ging maar het was een foutje op de side Konden de schoenen voor 80 % niet leveren maar ik kon een tegemoetkoming krijgen van 20% korting Dat scheelt dus 200 euro. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet blij was met deze gang van zaken maar kreeg als antwoord dat ik de schoenen dan maar moest terugsturen. Klingel maakt de klanten blij met een dode mus.

Reageer op deze review

kampioen KLUNGEL webwinkel

Ik roep Klingel uit tot de ergste Klungel-webwinkel van Nederland!
Zo bont als U het maakt, heb ik nog nooit gezien, gehoord of meegemaakt.
In plaats van klanten tevreden stellen, bent u een kei in klantje pesten en wegjagen.
Ga zo door en uw faillissement zal weldra een feit zijn.

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

ina op 21 Oktober 2017

ik vind het ook een klungel bedrijf inderdaad helemaal mee eens

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0

Na geen fijn telefoingesprk met klingel.omdat ik een maand weg was ivm werk en dus de post niet kon nakijken.altijd op tijd betaal.kreeg ik na 2 x herrinnering gelijk een advocatenkantoor op mn nek.waarin ze dreigen met bkr registratie
Nee voor mij nooit meer klingel

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Sonja op 01 Mei 2018

Nooit zo een slechte webwinkel gezien van het begin ging alles mis als je belt wordt je aan het lijntje gehouden zal zeker nooi meer wat bestellen alles is anders als bij andere webwinkels hier is iets niet in orde

Reageer op deze review

Slechte webshop

Beoordeling 
 
3.5

Levertijd is veel langer dan beloofd. Retourzending duurt ook weer een eeuwigheid. Je krijgt ook de verzendkosten niet terug. En de klantenservice is onvriendelijk. Dit is geen fijne webshop.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Ruud op 31 Oktober 2017

Dit review zou zo maar over Otto kunnen gaan precies het zelfde zeer slecht

Reageer op deze review

Not trustworthy

Beoordeling 
 
1.0

I ordered a dress for a wedding that had a 9-11 day delivery date. After two weeks I contacted them to ask where the dress was. I was told it would take two more weeks which means that I won't have the dress in time for the wedding. Do not trust their delivery times.

KH
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

levertijd slecht

Beoordeling 
 
5.0

Kleding besteld om met vakantie mee te nemen. Gekeken naar levertijd ( 3 tot 5 werkdagen) en dacht dat dat ruimschoots voldoende zou zijn. Helaas niet op tijd voor de vakantie ontvangen. Gebeld dat de bestelling geannuleerd kan worden, maar dat kan niet meer. Helaas te laat naar de ervaringen van andere mensen gekeken, dan had ik kunnen weten dat KLINGEL zeer slecht scoort wat levering betreft. Wat mij betreft geen klingel meer.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Klingel ervaring

Klingel is het online mode en kleding warenhuis wat bekend is geworden door haar online mode catalogus. Momenteel kunt u op Klingel.nl het volledige productaanbod vinden. Klingel biedt herenmode, damesmode, schoenen, sieraden, en allerhande woonaccessoires en huishoudelijke artikelen online aan.

Van oorsprong is Klingel een Duitse postorderaar welke een grote omzet doet in haar thuisland.  Ook in Nederland timmert Klingel hard aan de weg en op de site www.klingel.nl worden vaak speciale aanbiedingen aangeboden.

Wat is uw ervaring met Klingel? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Klingel hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Klingel reviews lezen.

Telefoonnummer: 010 447 9800

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • dameskleding
Afhalen mogelijk
nee